Juhlitko 50-vuotissynttäreitäsi?
Hämmensi toisessa ketjussa kun yleisenä ajatuksena tuntui olevan, että ihmiset juhlii täyttäessään pyöreitä. Olen minäkin aikanaan juhlinut 20-vuotispäivääni, mutta en sen jälkeen.
Mies täytti viime vuonna 50, sanoi ettei halua mitään juhlia eikä varsinkaan yllätysjuhlia. Suostui sen verran että käydään mun vanhempien luona ja meidän aikuisen lapsen luona kahvilla. Lisäksi olin järkännyt yllärinä pienen reissun vain me kaksi, josta tykkäsi.
Tänä vuonna täytän itse 50 enkä niin ikään halua mitään yllätysjuhlia, kamala ajatuskin. Enkä myöskään järjestä juhlia. Vanhempieni luona voidaan taas käydä kahvilla, siinä se. Luotan siihen että mieheni kunnioittaa toivettani 😊
Kommentit (30)
En. Mutta ei mulla ollut varsinaisesti ketään jonka kanssa juhlia.
Joo juhlin kolmen läheisen ystävän kanssa. Viikonloppureissu ja minä maksoin majoituksen ja juhlailtana kaikki syömiset ja juomiset.
Piti juhlia perheen kanssa isosti. Asiat lähtikin eri suuntaan. Tuli lopulta synttärit, mutta myös tuparit samassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo juhlin kolmen läheisen ystävän kanssa. Viikonloppureissu ja minä maksoin majoituksen ja juhlailtana kaikki syömiset ja juomiset.
Ei ollut oikein.
Vierailija kirjoitti:
Piti juhlia perheen kanssa isosti. Asiat lähtikin eri suuntaan. Tuli lopulta synttärit, mutta myös tuparit samassa.
Oman asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut oikein.
Mikä ei ollut oikein? Kysyin kiinnostaako tällainen homma ja heille sopi se.
En muutoin, paitsi käytiin syömässä miehen ja teinin kanssa. Ja kotona oli kakku.
Ryypätään isolla porukalla. Lahjarahoilla lähden ulkomaille.
En juhlinut, kuten en aio juhlia 60 v synttäreitäkään
50 v olivat ensimmäiset synttärit joita aikuisena juhlin.
Ei ole suunnitelmissa mitään juhlia, lähimmäiset toki kestitsen kahvilla ja purtavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut oikein.
Ajatteletko vieraiden maksavan jonkun synttärijuhliin matkat ja tarjoilut? Outo ajatus.
-ohis
Lehdistö piti koronan jälkeen isoa ääntä 50-v. juhlista. Siihen tuntui olevan tarvetta yhteiskunnan taholta. Tuntui lievästi väkinäisrltä. Luokkakaverikin hommasi isot yhteiset kinkerit, joihin en jaksanut hyvistä syistä osallistua.
Tuskin tulee juhlittua. Mies täytti äskettäin 50 ja mentiin kahdestaan pois kotoa vuorokaudeksi että tuli vaihdettua maisemaa ja syötyä hyvin. Itselläni vielä 1,5 vuotta tuohon aikaa. Ei osu edes omalle kesälomakuukauelle, mutta eiköhän sitä maisemaan vaihdeta ja jotain tehdä - kahdestaan. Ei ole ollut mitään kaveriporukkaa enää vuosiin eikä muutenkaan ihmisten seura oikein kiinnosta.
Pahimpaan korona-aikaan mieheni kanssa 50 täytettiin. Oman perheen kanssa jotain pientä laitettiin, mutta ei sen kummempaa.
Toisaalta, minun järjestämiin juhliin ei koskaan kukaan tule, joten säästyttiinpähän tällä kertaa pahalta mieleltä, kun ei edes kutsuttu ketään.
Juhlin. Vieraita tosin oli alle 50 ja juhlittiin kotona. 60-vuotisjuhlat järjestin kotona vain lähisuvulle. 70-vuotisjuhlia en aio järjestää ollenkaan.
Puolison kanssa juhlittiin vain keskenämme. Emme nauti ollenkaan mistään massa juhlista. Lapsuudessa oli vielä aika isoja sukujuhlia.
Lähipiiristäkään eivät ketkään ole kutsuja järkänneet jotenka vähentynyneet ovat nykyään. Liekö korkeat hinnatkin syynä tinkien huveista pois.
Ei ole ketään kenen kanssa juhlia. Kolmikymppisten aikaan oli mieskaveri. Nelikymppisten aikaan töissä juotiin kahvit. Nyt ei ole ketään.