Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
No ei saa Emma valita ennen tuota Ankua se on varma,kukaan ei vissiin tiedä vieläkään miten tuo valintajärjestys määräytyy???????
Vierailija kirjoitti:
"Anku ei päästäisi Patrickia mihinkään jos vihdoin pääsisi vähän lusikkaan." Tai jotain. Taas melko ylimielistä "huumoria" Patulta, ja miksi puhuu itsestään kolmannessa persoonassa?
Eikö se puhuja ollu Jeffrey!
Tän jälkeen ei tee mieli enää ikinä treffailla yhtä ainutta "miestä" :D
Mää alan tykätä nuitten poikien läpästä 😀
Emma valitsee moraalin ja oikeudentajun perusteella. Tuolla taktiikalla tuolta lentää kuin leppäkeihäs.
Voi voi, Emma on nyt päivän myöhässä. Olisi aloittanut tuon bondaamisensa eilen.
Emma nolo nyt inisee paulia parikseen
Taas emma on ihan liian epätoivoinen ja takertuvakin kun juttelee tuolle paulille.
”Mä lupaan, mä oon oikeesti paljon kauniimpi sisältä kun ulkoa”
Mitä Ville ja Sami puhui? En saanut yhtään selvää muuta kuin että joku ei halua tulla valmiiden parien väliin.
Hyvin on Emma koonnut itsensä.
Ketkä tuossa ennen katkoa supatti, ja kuka oli puhunut "musta ja Jannesta" ja mitä? Ei tästä saa mitään selvää ilman tekstityksiä! Oliko tuossa nyt se Sami ja uusi Pauli?
Kunpa pian tapahtuis Villen kyllästyminen Pauliinaan, sais mun puolesta koko Pauliina lähteä villasta. Nyrpeän oloinen ihminen. Tulis hyvää lisävipinää kuvioihin.
Heikki.. mitä Emma oli Villelle...ja Jannelle sanonu...en saanu Villen sanoista selvää...
Cringemma kirjoitti:
”Mä lupaan, mä oon oikeesti paljon kauniimpi sisältä kun ulkoa”
Autsista. Epätoivo ei kaunista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Miks nää "miehet" käyttäytyy ku teini-ikiset tytöt?
Koko ajan ollaan toisen iholla ja hipelöidään. Yök.
Miehet naisellistuu :(
Ja sekös naisia harmittaa, kun pojilla on hauskempaa keskenään.
Mitä Ville sanoi äsken ja kenestä? Ei jaksa mitä? En kuullu
ompa kiva kun Samiakin näkyy enemmän !