Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
4761/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin edelleenkään näe Emmaa ja Patua parina. Patu on liian boheemi ja haihattelija ja Emma taas vaikuttaa kireältä liikuntahullulta, joka yrittää muuntua sellaiseksi mistä Patu kiinnostuisi. Oon tosi yllättynyt, että nää kaks on päätyny yhteen.

Musta taas just sopivat yhteen. Olen samaa mieltä Patrickista, mutta minusta Emma on rento, hauska, aito ja energinen. Sanoisin Emmaakin hiukan boheemiksi, ja aloin muuten tykätä Emmasta heti kun se jossain jaksossa sano Auralle jotain että "Täällä muuten laittaudutaan tosi paljon... Sitten tuntuu, että ei itsekään viitsi ottaa käyttöön sitä pahinta hippilookia." - nainen jolla on niin paha hippilook, että ei kehtaa ottaa sitä julkisesti käyttöön, ei voi olla muuta kuin hyvä tyyppi 😀

Mun mielestä Emma on takakireä. Siis mun mielestä vaikuttaa jopa perfektionistilta tai semmonen vaikutelma tulee ylikireän kropan takia ainakin. Jos ei perfektionisti niin ainakin vaativa. Emma myös kovasti analysoi suhdettaan Patun kanssa, mikä ei myöskään kieli kovin rennosta tyypistä.

Tuolla turhalla vatvomisella Emma ainoastaan pitkittää vääjäämätöntä, ei ihan oikeasti mistään suhteesta tule yhtään mitään jos sitä pitää puida  noin p*rkeleesti. Se on aina kaikin puolin harvinaisen hukkaan heitettyä aikaa, kun edes nyt ei ole kivaa ja rentoa vaan kaikki yhdessäolo menee sen puimiseen mitä tämä on/miksi tämä ei ole sitä tätä ja vielä tuotakin. Varsinkin kun tässä tapauksessa sitä koko suhdetta kun ei vaan ole muualla kuin Emman päässä, mutta tuolla turhalla analysoinnilla ja jaadijaalla se yrittää tehdä sen olevaksi ja todelliseksi.

Yksipuolinen ihastus on ärsyttävää, mutta ei toisen tunteita pysty pakottamaan ja toista kiinnostumaan vaikka kuinka jauhaisi "meistä". Eikä sitä myöskään pysty ostamaan s*ksillä.

Nyt tuli asiaa, vihdoinkin.

No Patrick voisi lakata antamasta Emmalle ristiriitaisia viestejä. Sanoa suoraan, että tästä ei tule mitään, eikä "Haluan katsoa mitä tästä tulee." Ihastuneena (Emma) sitä haluaa nähdä asiat parhaan mukaan, ja Patrick vain ruokkii sitä.

No sehän sanoi esim siellä kylppärissä, mutta emmaa ei kiinnostanut kuunnella vaan kiljui ja sätti patua kuin mikäkin sekopää. Siinä parinvalinnassa emma mulkoili niin murhaavasti sekä patua että ankua, että refaikin jää omistushalussaan toiseksi. Ei mikään ihme ettei patu sitten vaan uskaltanut valita ankua vaikka varmasti oli niin suunnitellut. Nyt sitten emma sai tahtonsa läpi ja sai patun sanomaan sen mitä halusi kuulla. Jotensakin pelottavaa, että kukaan haluaa toisen olevan kanssaan ainoastaan puolipakosta ja on sitten vielä onnesta soikeena.

Ei sanonut. Sano vain, että "jos sä et kerran ole ihastunut muhun, miten sä et sitten halua kokeilla että jos ihastuisi johonkin muuhun?" Yritti vissiin tuolla vihjailla, ja peilasi omaa halua kokeilla Ankua, mutta ei sanonut suoraan. Ja sano että "ihmettelen sitä että en ole vielä kahden viikon aikana ihastunut suhun." ja sitten jaarittelivat väärinymmärtämisestä ja siitä kumpi ymmärtää väärin. Kumpikaan noista lauseista ei ollut suoraan sanomista, vaan ihmettelyä ja kyselemistä.

Emma taas sano, että "no kun me ollaan puhuttu siitä että ku ei ole ketään nyt joka kiinnostaisi enemmänkään. Mulla ei tässä oo mitään sellaista takaovea. Niin en ymmärrä mikä tässä on ongelma. Mutta jos sulla on takaovi, ole hyvä ja käytä se jos haluat." Emma myös sano, että tämähän on nyt tavallaan sun päätös (miten edetään).

Kuuntelin juuri koko keskustelun uudestaan, ja tuossa ei kyllä voi mennä Emmaa syyttämään. Patrick itse ei sano suoraan, ja on selvästi antanut Emman ymmärtää, että ei ole ihastunut Emmaan ainakaan vielä, mutta ei ole ketään joka kiinnostaisi enemmän. Tuskin Emma päästänsä tuota keksi, koska tuohon Patrick vastasi: "Niin no mää oon aatellu just tuollain samallai." !!!! Eli että ei muka olisi ketään joka kiinnostaisi Emmaa enempää. Kuunnelkaa vaikka itse uusiksi Katsomosta.

Patu Pelaa jotain.Ankulle taas kertoili että Anku on ainoa jolle voisi antaa saarella mahdollisuuden.

Minä ymmärsin sen Patun ja Ankun keskustelun niin, että Anku olis ainoa Emman lisäksi, jolle voisi antaa mahdollisuuden. Kun puhui siitä, että jos joku muu valitseekin hänet Emman sijasta.

Eli mun käsityksen mukaan Patu ajatteli jatkavansa Emman kanssa, mutta jos joku "varastaisi" hänet, niin Anku olis ainut, jolle antais mahdollisuuden.

Vierailija
4762/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Niin, onko teidän mielestä pelin pointti sen rakkauden löytyminen vai pelaaminen?

En tiedä pelin, mutta elämän pointti on löytää rakkaus, monet ihmiset olisivat valmiita maksamaan suuria summia löytääkseen aidon rakkauden, muuta jäävät kuitenkin sitä vaille, sillä elämä ilman rakkautta ei ole oikeaa elämää.

Tuli mieleen, onko rakkaus aina sidoksissa parisuhteeseen. Voiko olla rakkautta esim elämään itseensä. Itse elämä olla sen rakkauden itseisarvo.

Ihminen tarvitsee rakkautta nimenomaan toiselta ihmiseltä ja tässä puhun välittämisestä enkä seksistä, se voi olla läheinen ystävä tai kaveri, ei siihen välttämättä parisuhdetta tarvita, riittää, että olet jollekin tärkeä.

ei tässä oo rakkaudessta kysymys vaan 25 000 eu eli täytyy olla sopiva pari, huumoria, kivoja juttuja, pusuttelua, kosketusta mutta ei panoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jotkut ei osaa lukea. Anku on sanonut kiinnostuvansa kusipäistä. Mut kun Ankun käytöstä katsoo, niin tuntuu kiinnostuvan varatuista. 

Eli Patrickista.

No eikö tuolla kaikki ole varattuja aina kun on tasaparit? Ei Patrick ole sen enempää varattu kuin vaikka Refai tai Samikaan.

No ketä tarkoitettiin Ankun varatulla? En ohjelmasta tiedä muita kenestä olisi kiinnostunut, kuin Patrickista.

Vierailija
4764/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Niin, onko teidän mielestä pelin pointti sen rakkauden löytyminen vai pelaaminen?

En tiedä pelin, mutta elämän pointti on löytää rakkaus, monet ihmiset olisivat valmiita maksamaan suuria summia löytääkseen aidon rakkauden, muuta jäävät kuitenkin sitä vaille, sillä elämä ilman rakkautta ei ole oikeaa elämää.

Tuli mieleen, onko rakkaus aina sidoksissa parisuhteeseen. Voiko olla rakkautta esim elämään itseensä. Itse elämä olla sen rakkauden itseisarvo.

Ihminen tarvitsee rakkautta nimenomaan toiselta ihmiseltä ja tässä puhun välittämisestä enkä seksistä, se voi olla läheinen ystävä tai kaveri, ei siihen välttämättä parisuhdetta tarvita, riittää, että olet jollekin tärkeä.

ei tässä oo rakkaudessta kysymys vaan 25 000 eu eli täytyy olla sopiva pari, huumoria, kivoja juttuja, pusuttelua, kosketusta mutta ei panoja. 

Ei tässä vaan noin yleisesti ottaen, vastakohtana yksinäisyys. 

Vierailija
4765/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin edelleenkään näe Emmaa ja Patua parina. Patu on liian boheemi ja haihattelija ja Emma taas vaikuttaa kireältä liikuntahullulta, joka yrittää muuntua sellaiseksi mistä Patu kiinnostuisi. Oon tosi yllättynyt, että nää kaks on päätyny yhteen.

Musta taas just sopivat yhteen. Olen samaa mieltä Patrickista, mutta minusta Emma on rento, hauska, aito ja energinen. Sanoisin Emmaakin hiukan boheemiksi, ja aloin muuten tykätä Emmasta heti kun se jossain jaksossa sano Auralle jotain että "Täällä muuten laittaudutaan tosi paljon... Sitten tuntuu, että ei itsekään viitsi ottaa käyttöön sitä pahinta hippilookia." - nainen jolla on niin paha hippilook, että ei kehtaa ottaa sitä julkisesti käyttöön, ei voi olla muuta kuin hyvä tyyppi 😀

Mun mielestä Emma on takakireä. Siis mun mielestä vaikuttaa jopa perfektionistilta tai semmonen vaikutelma tulee ylikireän kropan takia ainakin. Jos ei perfektionisti niin ainakin vaativa. Emma myös kovasti analysoi suhdettaan Patun kanssa, mikä ei myöskään kieli kovin rennosta tyypistä.

Tuolla turhalla vatvomisella Emma ainoastaan pitkittää vääjäämätöntä, ei ihan oikeasti mistään suhteesta tule yhtään mitään jos sitä pitää puida  noin p*rkeleesti. Se on aina kaikin puolin harvinaisen hukkaan heitettyä aikaa, kun edes nyt ei ole kivaa ja rentoa vaan kaikki yhdessäolo menee sen puimiseen mitä tämä on/miksi tämä ei ole sitä tätä ja vielä tuotakin. Varsinkin kun tässä tapauksessa sitä koko suhdetta kun ei vaan ole muualla kuin Emman päässä, mutta tuolla turhalla analysoinnilla ja jaadijaalla se yrittää tehdä sen olevaksi ja todelliseksi.

Yksipuolinen ihastus on ärsyttävää, mutta ei toisen tunteita pysty pakottamaan ja toista kiinnostumaan vaikka kuinka jauhaisi "meistä". Eikä sitä myöskään pysty ostamaan s*ksillä.

Nyt tuli asiaa, vihdoinkin.

No Patrick voisi lakata antamasta Emmalle ristiriitaisia viestejä. Sanoa suoraan, että tästä ei tule mitään, eikä "Haluan katsoa mitä tästä tulee." Ihastuneena (Emma) sitä haluaa nähdä asiat parhaan mukaan, ja Patrick vain ruokkii sitä.

No sehän sanoi esim siellä kylppärissä, mutta emmaa ei kiinnostanut kuunnella vaan kiljui ja sätti patua kuin mikäkin sekopää. Siinä parinvalinnassa emma mulkoili niin murhaavasti sekä patua että ankua, että refaikin jää omistushalussaan toiseksi. Ei mikään ihme ettei patu sitten vaan uskaltanut valita ankua vaikka varmasti oli niin suunnitellut. Nyt sitten emma sai tahtonsa läpi ja sai patun sanomaan sen mitä halusi kuulla. Jotensakin pelottavaa, että kukaan haluaa toisen olevan kanssaan ainoastaan puolipakosta ja on sitten vielä onnesta soikeena.

Ei sanonut. Sano vain, että "jos sä et kerran ole ihastunut muhun, miten sä et sitten halua kokeilla että jos ihastuisi johonkin muuhun?" Yritti vissiin tuolla vihjailla, ja peilasi omaa halua kokeilla Ankua, mutta ei sanonut suoraan. Ja sano että "ihmettelen sitä että en ole vielä kahden viikon aikana ihastunut suhun." ja sitten jaarittelivat väärinymmärtämisestä ja siitä kumpi ymmärtää väärin. Kumpikaan noista lauseista ei ollut suoraan sanomista, vaan ihmettelyä ja kyselemistä.

Emma taas sano, että "no kun me ollaan puhuttu siitä että ku ei ole ketään nyt joka kiinnostaisi enemmänkään. Mulla ei tässä oo mitään sellaista takaovea. Niin en ymmärrä mikä tässä on ongelma. Mutta jos sulla on takaovi, ole hyvä ja käytä se jos haluat." Emma myös sano, että tämähän on nyt tavallaan sun päätös (miten edetään).

Kuuntelin juuri koko keskustelun uudestaan, ja tuossa ei kyllä voi mennä Emmaa syyttämään. Patrick itse ei sano suoraan, ja on selvästi antanut Emman ymmärtää, että ei ole ihastunut Emmaan ainakaan vielä, mutta ei ole ketään joka kiinnostaisi enemmän. Tuskin Emma päästänsä tuota keksi, koska tuohon Patrick vastasi: "Niin no mää oon aatellu just tuollain samallai." !!!! Eli että ei muka olisi ketään joka kiinnostaisi Emmaa enempää. Kuunnelkaa vaikka itse uusiksi Katsomosta.

Patu Pelaa jotain.Ankulle taas kertoili että Anku on ainoa jolle voisi antaa saarella mahdollisuuden.

Minä ymmärsin sen Patun ja Ankun keskustelun niin, että Anku olis ainoa Emman lisäksi, jolle voisi antaa mahdollisuuden. Kun puhui siitä, että jos joku muu valitseekin hänet Emman sijasta.

Eli mun käsityksen mukaan Patu ajatteli jatkavansa Emman kanssa, mutta jos joku "varastaisi" hänet, niin Anku olis ainut, jolle antais mahdollisuuden.

Just näin mäkin tän aattelin. Et ei itsellä olis välttämättä tarkoitus vaihtaa, mutta jos joku naisista valitsis hänet niin muille ei antaisi mahdollisuutta tulla Emman ja Patin väliin(=nukkuisi sohvalla Emman kanssa), mutta jos Anku olisi hänet valinnut, hän olisi antanut Ankullle mahdollisuuden tutustua häneen ja olisi ollut valmis kokeilemaan mihin se olisi mahdollisesti edenny.

Ei ehkä Patilta parhaalla mahdollisella tavalla sanottu tää, mut kuitenki mä tuolla ymmärsin.

Vähä vastaava tilanne kuin Janne-Senja-Veera tilanteessa. Siinäkihän puhuttiin tässä et meneekö Janne Senjan viereen sohvalle vai nukkuuko Veeran vieressä.

Vierailija
4766/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ohjelmaa katsoo ollenkaan lukematta tätä palstaa, tuon Ankun osuus jää aika vähäiseksi ja koko Anku hyvin ohkaiseksi tyypiksi tuolla.

Mun kaveri on lukenut tätä palstaa ja mä en ennen tätä päivää, ja meillä oli aivan eri näkemys koko Ankusta. Kamu käski vilkaisemaan tätä ketjua, ja tässä sit oon. Ja se on totta, täällä puhutaan Ankusta ja hehkutetaan, niin kuin hän olisi joku sarjan tärkein ja valovoimaisin tyyppi, mitä ei kyllä tasan tarkkaan ole. Harvinaisen tylsä nainen, joka koko ajan ihmettelee jotain, eikä tee itse mitään päätöksiä eikä ole mistään mitään mieltä. Nätti nainen hän kyllä on, on mun makuun siinä suhteessa, tykkään punatukkaisista pisamaisista.

Täällä tulee joku Anku-harha, koska osa tosiaan näyttää tykittävän ja ihquttavan Ankua jatkuvasti.

Minäkin sanoin tätä muutama kymmenen sivua sitten, mutta sain hirveän määrän alapeukkuja ja jopa vihaisia kommentteja. Nyt viimeisimmillä sivuilla näyttävät muutkin hoksanneen saman. 

Vierailija
4767/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itseppä tietävät parhaiten mitä ovat sanoneet. Käypi jännittäväksi, kuka saa kenetkin.

Ja parhaiten tuolla tuntevat toisensa joten ovat parempia toistensa arvoijia kuin me.

Vierailija
4768/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ohjelmaa katsoo ollenkaan lukematta tätä palstaa, tuon Ankun osuus jää aika vähäiseksi ja koko Anku hyvin ohkaiseksi tyypiksi tuolla.

Mun kaveri on lukenut tätä palstaa ja mä en ennen tätä päivää, ja meillä oli aivan eri näkemys koko Ankusta. Kamu käski vilkaisemaan tätä ketjua, ja tässä sit oon. Ja se on totta, täällä puhutaan Ankusta ja hehkutetaan, niin kuin hän olisi joku sarjan tärkein ja valovoimaisin tyyppi, mitä ei kyllä tasan tarkkaan ole. Harvinaisen tylsä nainen, joka koko ajan ihmettelee jotain, eikä tee itse mitään päätöksiä eikä ole mistään mitään mieltä. Nätti nainen hän kyllä on, on mun makuun siinä suhteessa, tykkään punatukkaisista pisamaisista.

Täällä tulee joku Anku-harha, koska osa tosiaan näyttää tykittävän ja ihquttavan Ankua jatkuvasti.

Minäkin sanoin tätä muutama kymmenen sivua sitten, mutta sain hirveän määrän alapeukkuja ja jopa vihaisia kommentteja. Nyt viimeisimmillä sivuilla näyttävät muutkin hoksanneen saman. 

Varmaan joku Ankuun ihastunut.

Vierailija
4769/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin tuntuu menevän ohjelman idea ohi. Tarkoituksena on löytää luotettava kumppani, jonka kanssa voittaa rahat, mieluiten romanttinen kumppani kuin ystävä. Pelaajista ei ole tykätty ainakaan uk versiossa. Ville ja Pauliina on musta hyvä pari. Luulen, että kuitenkin olevat yhdessä kunnes tulee parempaa vastaan.

Veera ja Janne ovat ihania myös, tai ainakin Veera. Jannen kiinnostuksesta en tiedä. Patrick tuntuu, että haluaa tapailla useampaa naista, ei siis tiedä itsekään millaisista tykkää vielä. Patricikin tapaiset etsivät aina sitä parempaa, vaikka muuta vannovat. Ja ehkä itse ajattelevat. Luulee olevansa herttainen runopoika eikä halua tajuta pelaavansa. 

Minusta taas Janne ja Veera ovat ainoat, jotka ovat toimineet ohjelmaidean mukaan. Eli rohkeasti lähdetään toimimaan tunteiden mukana. Pauliina ja Ville vain jumittavat, kun Pauliina päätti näin heti alussa. Mitään romanttisuutta tai edes ystävyyttä noiden välillä en näe parhaalla tahdollanikaan. Etkö ole muka huomannut, miten he jatkuvasti haukkuvat toisiaan toistensa selän takana. 

Vierailija
4770/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai Patrick oo missäään vaiheessa kenellekään sanonut että olisi kiinostunut Ankusta enemmän kuin Emmasta. Ei Emmalle, ei kameroille eikä myös muille miehille. Jos on nii ettikää mulle se kohta nii tarkistan :D

Kameroille on sanonut ainakin että ei ole Emmaa vaihtamassa, mutta kuitenkin jos joku muista naisista pitäis valita nii Anku olisi kiinostavin. Ankulle itselleen sano että Anku on ainut muista naisista jolle vois antaa mahdollisuuden. Muille miehille on ainakin sanonut että ei nää järkeä vaihtaa Emmaa. Emmalle sano että jos tuolla ois joku joka kiinostaa enemmän niin miksen sitten vaihtais paria.

Ihastumisesta on sanonut että ei ole ihastunut Emmaan, ja ehkä itsekin vähän yllättynyt ettei ole kun luulisi että tuossa ajassa olisi ihastunut jos on ihastuakseen.

Vierailija
4771/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä jäin siitä valintaa edeltävästä keskustelusta siihen käsitykseen, että Patrick aikoo valita Ankun. Olin siitä ihan varma siinä valintatilanteessa ja ihmettelin, miksi Patrick sittenkin valitsi Emman. En muista mitä sanoin, mutta jotenkin ilmaisi, ettei asia ole hänelle enää ollenkaan epäselvä. 

Vierailija
4772/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kysymys siitä, olemmeko me ihastuneita vai vihastuneita Ankuun, vaan siitä että valtaosa talon miehistä on ihastunut häneen.  Ohjelman kannalta se on kiinnostavaa.

Joidenkin naisten on ilmeisesti todella vaikea niellä toisen naisen suosiota. "Ei se nyt niin kummonen ole", on aika huvittava asenne, kun seuraa talon miesten kommentteja ja toiveita. 

Vierailija
4773/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin tuntuu menevän ohjelman idea ohi. Tarkoituksena on löytää luotettava kumppani, jonka kanssa voittaa rahat, mieluiten romanttinen kumppani kuin ystävä. Pelaajista ei ole tykätty ainakaan uk versiossa. Ville ja Pauliina on musta hyvä pari. Luulen, että kuitenkin olevat yhdessä kunnes tulee parempaa vastaan.

Veera ja Janne ovat ihania myös, tai ainakin Veera. Jannen kiinnostuksesta en tiedä. Patrick tuntuu, että haluaa tapailla useampaa naista, ei siis tiedä itsekään millaisista tykkää vielä. Patricikin tapaiset etsivät aina sitä parempaa, vaikka muuta vannovat. Ja ehkä itse ajattelevat. Luulee olevansa herttainen runopoika eikä halua tajuta pelaavansa. 

Minusta taas Janne ja Veera ovat ainoat, jotka ovat toimineet ohjelmaidean mukaan. Eli rohkeasti lähdetään toimimaan tunteiden mukana. Pauliina ja Ville vain jumittavat, kun Pauliina päätti näin heti alussa. Mitään romanttisuutta tai edes ystävyyttä noiden välillä en näe parhaalla tahdollanikaan. Etkö ole muka huomannut, miten he jatkuvasti haukkuvat toisiaan toistensa selän takana. 

Onhan Pauliina ja Ville puhuneet myös keskenään mikä toisessa ärsyttää ja tuolla ne asiat huomaa helpommin kuin ns. siviilissä kun ollaan 24/7 yhdessä.

Vierailija
4774/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehille myös hyvät yöt. Kaikenkarvaisille kateellisille rumanpuhujille myös.

Vauvapalsta on tunnettu törkyisyydestään. Facessa ihan eri puheet ja meininki. Onneksi.

Vierailija
4775/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa Patric miehistä mielenkiintoisin..nyt imelä jotenki ...sami miellyttävin miehistä ja Veera tyttösistä🙄

Vierailija
4776/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan on seuraava pari pudotus...

Vierailija
4777/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mustamaalauskortti käytetty

Mikä ihmeen mustamaalauskortti? Onko niin, et jos ei oo samaa mieltä, se on heti jotain mustamaalausta tms.? Enemmän tossa sitä paitsi tätä ketjua kritisoitiin kuin Ankua itseään. Ei kai se sen Anku-paran syy ole, et täällä on joitain yli-innokkaita faneja postaamassa ihana-kommenttejaan. Musta se on ihan noloa jopa, tutut käy täällä puhumassa Ankun asioista ja ihquttamassa.

Ja sitten esim. Emman ääntä haukutaan noin vain. Mustamaalausta se enemmän on.[/quote

Totta. Emman äänen haukkuminen on alaarvoista.Samoin toisen ulkonäön. Hyvin kypsymätöntä.

Taas tuli suoraan tuohon alas. Siis ihkuttamisen ymmärrän, mutten toisen ulkonäön ja äänen haukkumista. Minua ei häiritse tuo, että porukka täällä fanittaa omia suosikkejaan. Mutta siinä menee minun raja, ettei ulkonäöllä, sairauksilla, äänellä yms aleta täällä aliarvoimaan saarelaisia.

Minusta kenenkään ääntä tai ulkonäköä ei pidä sen enempää ihkuttaa kuin inhotakaan. Kumpikaan ei siis ole toista parempaa tai pahempaa käytöstä. Ketään ei tietenkään pidä aliarvioida, mutta ei myöskään yliarvioida vaikka ulkonäön takia tai alkaa pistämään porukkaa sen perusteella paremmuusjärjestykseen. Ihmisen käyttäytyminen, luonne ja vaikka huumoritaju on paljon tärkeämpiä ja mielenkiintoisempia piirteitä.

Vierailija
4778/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kyllä jäin siitä valintaa edeltävästä keskustelusta siihen käsitykseen, että Patrick aikoo valita Ankun. Olin siitä ihan varma siinä valintatilanteessa ja ihmettelin, miksi Patrick sittenkin valitsi Emman. En muista mitä sanoin, mutta jotenkin ilmaisi, ettei asia ole hänelle enää ollenkaan epäselvä. 

Mäki aattelin eka näin ku katoin jakson ja luin täältä samalla kommentteja. Nyt kun katsoin pätkän uudelleen ajatuksen kanssa, niin sain eri käsityksen. Todennäköisesti pätkä on leikatttu niin että siitä tulee katsojille ensivaikutelmana et Patrick haluais valita Ankun.

Pätkiähän voidaan leikellä erikohdista että saadaan katsojan mielikuvaa harhautettua johonkin suuntaan. Ihmisten puheita ei tietenkään muokata, mutta leikkaamisilla saadaan kuitenkin luotua herkästi joku tietty mielikuva.

Vierailija
4779/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jotkut ei osaa lukea. Anku on sanonut kiinnostuvansa kusipäistä. Mut kun Ankun käytöstä katsoo, niin tuntuu kiinnostuvan varatuista. 

Eli Patrickista.

No eikö tuolla kaikki ole varattuja aina kun on tasaparit? Ei Patrick ole sen enempää varattu kuin vaikka Refai tai Samikaan.

Ei tuolla kukaan ole vielä oikeasti varattu. Jokaisella on pari, mutta kukaan ei toistaiseksi seurustele parinsa kanssa. UK-versiossa on käynyt niinkin, että jossain vaiheessa joku pyytää pariaan tyttöystäväkseen/poikaystäväkseen. Sen jälkeen heidän katsotaan seurustelevan. Siihen asti on kysymys deittailusta, eli ihmisiin tutustumisesta romanttisessa hengessä. Pareja muodostetaan siksi, että sillä ilmaistaan sen hetkistä kiinnostuksen kohdetta, ja parittomalla on lisäksi riski pudota ohjelmasta (naisia ja miehiä ei ole jatkuvasti tasamäärä, joten välillä joku joutuu parittomaksi).

Vierailija
4780/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jos Anku nyt menee tippumaan, mikä on hyvin todennäköistä koska ei ole taaskaan tunteita Markusta kohtaan ja veikkaan että kaikki äänestää noita esittäjäpareja ja Auraa ja Samia..

Ainut pari ketä shippaan koko ohjelmassa on Ankun ja Patrickin mahdollinen juttu.

Ketju on lukittu.