Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
4741/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ohjelmaa katsoo ollenkaan lukematta tätä palstaa, tuon Ankun osuus jää aika vähäiseksi ja koko Anku hyvin ohkaiseksi tyypiksi tuolla.

Mun kaveri on lukenut tätä palstaa ja mä en ennen tätä päivää, ja meillä oli aivan eri näkemys koko Ankusta. Kamu käski vilkaisemaan tätä ketjua, ja tässä sit oon. Ja se on totta, täällä puhutaan Ankusta ja hehkutetaan, niin kuin hän olisi joku sarjan tärkein ja valovoimaisin tyyppi, mitä ei kyllä tasan tarkkaan ole. Harvinaisen tylsä nainen, joka koko ajan ihmettelee jotain, eikä tee itse mitään päätöksiä eikä ole mistään mitään mieltä. Nätti nainen hän kyllä on, on mun makuun siinä suhteessa, tykkään punatukkaisista pisamaisista.

Täällä tulee joku Anku-harha, koska osa tosiaan näyttää tykittävän ja ihquttavan Ankua jatkuvasti.

Taas mustamaalauskortti käytetty

Vierailija
4742/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku on joo tylsä. Ei persoonaa muuta kuin haluaa olla jätkäporukassa se kaunis tyttö, joka hirnuu äijien jutuille ja on olevinana yksi äiistä vaikka ei tuo itse mitään lisää porukkaan. Anku vaikuttaa myös siltä, että kiinnostuu kuspäistä (itse sanonut) ja varatuista. Kokee varmaan varatut turvalliseksikohteeksi, koska Anku itse saa saalistaa. Ankuahan on ahdistanut heti kaikki miehet, jotka ilmaisee kiinnsotuksen Ankuun ja ovat vapaita.

Anku ja Sami sopis toisilleen ja voisivat lähteä kotiin, koska eivät puhu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten Emma näkee Patukassa. Nehän väittelee koko ajan.

Nehän viime jaksossa puhu, että ovat tosi samanlaisia. Emma jotain sano että näin samankaltaiset ku me niin ei välttämättä heti ihastuta toisiin. Ja Patu että ahaa joo enpä oo ennen ajatellut tuota, nyt sait minut miettimään ja sain hyvän mielen.

Ja Auralle ja Emmalle itselleen Patu puhui, että Anku ymmärsi paremmin hänen juttujaan kuin Emma ja Aura. Vahingossa aluksi livautti, että on kiinnostunut Ankusta. Tilitti tuota myöhemmin muille miehille. Mitähän se Patu nyt meinaa. Nähtäväksi jää.

Vierailija
4744/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraleikkinä voisi toimia tietokilpailu jossa parit vastaavat vuorotellen. Jos vastaa väärin pari saa sähköiskun ja jos oikein saa valita kuka saa sähköä. Jos myöntää ettei tiedä saa itse sähköiskun. Mitattaisiin parien välistä jännitettä ja kipinöintiä, sekä miten paljon haluaa jakaa toisen tuskaa.

Vierailija
4745/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anku on joo tylsä. Ei persoonaa muuta kuin haluaa olla jätkäporukassa se kaunis tyttö, joka hirnuu äijien jutuille ja on olevinana yksi äiistä vaikka ei tuo itse mitään lisää porukkaan. Anku vaikuttaa myös siltä, että kiinnostuu kuspäistä (itse sanonut) ja varatuista. Kokee varmaan varatut turvalliseksikohteeksi, koska Anku itse saa saalistaa. Ankuahan on ahdistanut heti kaikki miehet, jotka ilmaisee kiinnsotuksen Ankuun ja ovat vapaita.

Anku ja Sami sopis toisilleen ja voisivat lähteä kotiin, koska eivät puhu mitään.

Varatuista ? Missä kohtaa ohjelmaa Anku on sanonut olevansa kiinnostunut varatuista? Sitäpaitsi kuka tuollaista nyt kertoisi.

Vierailija
4746/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ohjelmaa katsoo ollenkaan lukematta tätä palstaa, tuon Ankun osuus jää aika vähäiseksi ja koko Anku hyvin ohkaiseksi tyypiksi tuolla.

Mun kaveri on lukenut tätä palstaa ja mä en ennen tätä päivää, ja meillä oli aivan eri näkemys koko Ankusta. Kamu käski vilkaisemaan tätä ketjua, ja tässä sit oon. Ja se on totta, täällä puhutaan Ankusta ja hehkutetaan, niin kuin hän olisi joku sarjan tärkein ja valovoimaisin tyyppi, mitä ei kyllä tasan tarkkaan ole. Harvinaisen tylsä nainen, joka koko ajan ihmettelee jotain, eikä tee itse mitään päätöksiä eikä ole mistään mitään mieltä. Nätti nainen hän kyllä on, on mun makuun siinä suhteessa, tykkään punatukkaisista pisamaisista.

Täällä tulee joku Anku-harha, koska osa tosiaan näyttää tykittävän ja ihquttavan Ankua jatkuvasti.

Ankuhan on kuin joku pumpattava Barbara. Ulosanti samaa luokkaa, vaikka eipä tuolla muutkaan juuri älyllään loista.

Vierailija
4747/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatuista ? Missä kohtaa ohjelmaa Anku on sanonut olevansa kiinnostunut varatuista? Sitäpaitsi kuka tuollaista nyt kertoisi.

Tarkoitti varmaan Emmaa.

Vierailija
4748/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen mustamaalauskortti? Onko niin, et jos ei oo samaa mieltä, se on heti jotain mustamaalausta tms.? Enemmän tossa sitä paitsi tätä ketjua kritisoitiin kuin Ankua itseään. Ei kai se sen Anku-paran syy ole, et täällä on joitain yli-innokkaita faneja postaamassa ihana-kommenttejaan. Musta se on ihan noloa jopa, tutut käy täällä puhumassa Ankun asioista ja ihquttamassa.

Ja sitten esim. Emman ääntä haukutaan noin vain. Mustamaalausta se enemmän on.

Vierailija
4749/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotkut ei osaa lukea. Anku on sanonut kiinnostuvansa kusipäistä. Mut kun Ankun käytöstä katsoo, niin tuntuu kiinnostuvan varatuista. 

Vierailija
4750/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraleikkinä voisi toimia tietokilpailu jossa parit vastaavat vuorotellen. Jos vastaa väärin pari saa sähköiskun ja jos oikein saa valita kuka saa sähköä. Jos myöntää ettei tiedä saa itse sähköiskun. Mitattaisiin parien välistä jännitettä ja kipinöintiä, sekä miten paljon haluaa jakaa toisen tuskaa.

Voi kauheeta, noitten kaikkien hiukset menis sitten ihan kikkaraan niistä sähköiskuista, koska aika paljon niitä tulis, jos yleistietokysymyksiä olisi. Sori, mutta oli pakko, tuolla ei taida äly kauheasti säteillä : )

Vierailija
4751/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen mustamaalauskortti? Onko niin, et jos ei oo samaa mieltä, se on heti jotain mustamaalausta tms.? Enemmän tossa sitä paitsi tätä ketjua kritisoitiin kuin Ankua itseään. Ei kai se sen Anku-paran syy ole, et täällä on joitain yli-innokkaita faneja postaamassa ihana-kommenttejaan. Musta se on ihan noloa jopa, tutut käy täällä puhumassa Ankun asioista ja ihquttamassa.

Ja sitten esim. Emman ääntä haukutaan noin vain. Mustamaalausta se enemmän on.[/quote

Totta. Emman äänen haukkuminen on alaarvoista.Samoin toisen ulkonäön. Hyvin kypsymätöntä.

Vierailija
4752/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän kielletty sana olisi sitten kuntoilua tarjoava koko päivän aktiviteetti. Kaikki punnertaa jos yksi sanoo sillai tai niinku.

Vierailija
4753/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten esim. Emman ääntä haukutaan noin vain. Mustamaalausta se enemmän on.[/quote

Totta. Emman äänen haukkuminen on alaarvoista.Samoin toisen ulkonäön. Hyvin kypsymätöntä.

Taas tuli suoraan tuohon alas. Siis ihkuttamisen ymmärrän, mutten toisen ulkonäön ja äänen haukkumista. Minua ei häiritse tuo, että porukka täällä fanittaa omia suosikkejaan. Mutta siinä menee minun raja, ettei ulkonäöllä, sairauksilla, äänellä yms aleta täällä aliarvoimaan saarelaisia.

Vierailija
4754/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän kielletty sana olisi sitten kuntoilua tarjoava koko päivän aktiviteetti. Kaikki punnertaa jos yksi sanoo sillai tai niinku.

Lisätään tiäkkö, sos, v*tun sos ja situation.

Vierailija
4755/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tuntuu menevän ohjelman idea ohi. Tarkoituksena on löytää luotettava kumppani, jonka kanssa voittaa rahat, mieluiten romanttinen kumppani kuin ystävä. Pelaajista ei ole tykätty ainakaan uk versiossa. Ville ja Pauliina on musta hyvä pari. Luulen, että kuitenkin olevat yhdessä kunnes tulee parempaa vastaan.

Veera ja Janne ovat ihania myös, tai ainakin Veera. Jannen kiinnostuksesta en tiedä. Patrick tuntuu, että haluaa tapailla useampaa naista, ei siis tiedä itsekään millaisista tykkää vielä. Patricikin tapaiset etsivät aina sitä parempaa, vaikka muuta vannovat. Ja ehkä itse ajattelevat. Luulee olevansa herttainen runopoika eikä halua tajuta pelaavansa. 

Vierailija
4756/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin tuntuu menevän ohjelman idea ohi. Tarkoituksena on löytää luotettava kumppani, jonka kanssa voittaa rahat, mieluiten romanttinen kumppani kuin ystävä. Pelaajista ei ole tykätty ainakaan uk versiossa. Ville ja Pauliina on musta hyvä pari. Luulen, että kuitenkin olevat yhdessä kunnes tulee parempaa vastaan.

Veera ja Janne ovat ihania myös, tai ainakin Veera. Jannen kiinnostuksesta en tiedä. Patrick tuntuu, että haluaa tapailla useampaa naista, ei siis tiedä itsekään millaisista tykkää vielä. Patricikin tapaiset etsivät aina sitä parempaa, vaikka muuta vannovat. Ja ehkä itse ajattelevat. Luulee olevansa herttainen runopoika eikä halua tajuta pelaavansa. 

Mtv.n esittelyssä luki, että viettämään laatu aikaa Espanjan auringon alla jne jne ja" mikä tärkeintä, löytämään rakkauden"

Vierailija
4757/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jotkut ei osaa lukea. Anku on sanonut kiinnostuvansa kusipäistä. Mut kun Ankun käytöstä katsoo, niin tuntuu kiinnostuvan varatuista. 

Eli Patrickista.

Vierailija
4758/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo noitten toisiinsa takertuminen on sekä säälittävää että noloa. Mikä siinä on, että kun se joskus muinoin valittu pari ei vaan aiheuta minkäänlaista kipinöintiä (ainakaan romanttista) niin silti siitä ei osata päästää irti? Miksei voi kokeilla jotakuta toista vaikka vaan huvikseen ja ajankuluksi kun ei mikään huonommaksikaan voi mennä? Veera on ainoa joka uskalsi, vaikka ei tuostakaan mitään loppupeleissä tule mutta nuo muutko nyt makaa passiivisena sen yhden ja saman kanssa 8 viikkoa ja toivoo ettei tule lähtöä? Seuraava valinta pitäisi järjestää niin, että parit tulisi taatusti sekoittumaan ja just pari pahinta takertujaa eli emma ja paukku pitäisi skipata pihalle kokonaan. Lisäksi pari ihan uutta naista näitten ylimielisten ja omistuksenhaluisten supertylsimysten tilalle, jotka kuitenkin vie elintilan ja hapen kaikilta muilta.

Vierailija
4759/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Niin, onko teidän mielestä pelin pointti sen rakkauden löytyminen vai pelaaminen?

En tiedä pelin, mutta elämän pointti on löytää rakkaus, monet ihmiset olisivat valmiita maksamaan suuria summia löytääkseen aidon rakkauden, muuta jäävät kuitenkin sitä vaille, sillä elämä ilman rakkautta ei ole oikeaa elämää.

Tuli mieleen, onko rakkaus aina sidoksissa parisuhteeseen. Voiko olla rakkautta esim elämään itseensä. Itse elämä olla sen rakkauden itseisarvo.

Ihminen tarvitsee rakkautta nimenomaan toiselta ihmiseltä ja tässä puhun välittämisestä enkä seksistä, se voi olla läheinen ystävä tai kaveri, ei siihen välttämättä parisuhdetta tarvita, riittää, että olet jollekin tärkeä.

Vierailija
4760/23806 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Patrickista.

No eikö tuolla kaikki ole varattuja aina kun on tasaparit? Ei Patrick ole sen enempää varattu kuin vaikka Refai tai Samikaan.

Ketju on lukittu.