Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Kaunis ja mukavan oloinen nainen tämä uusi.
Ja alexinan ig alexinaelisa 😁
Vierailija kirjoitti:
Kyl nyt venähtää muijie naamat kun tommonen Ilonen naikkonen tulee miesten mukana. Ilosuus puree miehiin, esim eihän Senjasta kukaan ole tuol kiinnostunut kun muija kokoajan sen näkönen et olis syöny ämprillisen sitruunoita aamupalaksi. Eihän tommosta voi edes lähestyä. Ei ole pitkä reissu hänellä kyl epsanjassa.
Toisaalta Senjaa olis kaikista helpon lähestyä, kun ilahtuisi varmasti heti. Tuollaisen kokoajan äänessä olevan Alexinan iskeminen olisi tuskaa, kun joutuis kilpailemaan huomiosta kaikkien muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan innoissaan kuin pikkupojat uudesta naisesta. Eikä ihme. Upea nainen.
Oikeasti? Minä näen perusnätit suomalaisen naisen kasvot, luonnottomaksi värjätyt hamppuiset hiukset ja rumat tatskat. Hoikka on toki. Ei missään nimessä epäviehättävä, mutta ei kyllä millään lailla ihmeellinen tai edukseen erottuva. Fiksu veto sinänsä tuotannolta tutustuttaa ensin pienessä hiprakassa oleviin miehiin. Syntynee ihan eri dynamiikka kuin esim. Tiian kanssa.
Refai on alkanut kuulostamaan vaan entistä enemmän rasittavalta. Voi luoja. Sitä vituttaa kun Anku ei lämmennyt.Selkäänpuukottaja tyyppiä.
On kyllä kaunis nainen ja mitkä sääret.
Alexinalla ei taida olla täytteitä missään, plussaa siitä!
Ai ziisus mikä kaakatus ja kälätys tuolla alkoi. Tuon uuden tatskat näyttää ihan jäätäviltä suonikohjuilta.
Ei helevetti sitä Samin puputusta siinä miesten päällä hah hah hah. Onko nuo kaikki homoja. En ihmettele enää jos ovat kaveriasteella naisten kanssa.
"Jeffrey vaikuttaa järkevältä"? Uudella mimmillä on erikoinen maku.
Sanavalmis ja kaunis ja hyvä vartalo uudella.
Tulee välillä Erika Vikman tuon Alexinan suusta.
Joo oon fysioterapeutti tai siis en ihan mut vähän sama
Positiivinen ja ihan fiksun oloinen. Vieläpä mukava ja kaunis.
Oikeastiko toi uus nainen uskoo puhelinmyjän puheet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan innoissaan kuin pikkupojat uudesta naisesta. Eikä ihme. Upea nainen.
Oikeasti? Minä näen perusnätit suomalaisen naisen kasvot, luonnottomaksi värjätyt hamppuiset hiukset ja rumat tatskat. Hoikka on toki. Ei missään nimessä epäviehättävä, mutta ei kyllä millään lailla ihmeellinen tai edukseen erottuva. Fiksu veto sinänsä tuotannolta tutustuttaa ensin pienessä hiprakassa oleviin miehiin. Syntynee ihan eri dynamiikka kuin esim. Tiian kanssa.
Minä näen keskimääräistä kauniimman naisen, hienot hiukset, eikä onneksi ihan liikaa tatuointeja, vaikka vähemmän saisi olla. Hyvältä vaikuttaa vartalo. Naisellinen. Erottuu edukseen.
"Se on kans tanssija niinku mun exätki on ollu tanssijoita" voe luoja...
Mä toivon että Alexina vie Jeffreyn. Jeff ei oo kiinnostunut Aurasta, mut Aura on edelleen ihastunut.
Eikö nää naiset lue vauvapalstaa tai naistenhuonetta ennen tuonne menoaan 😂
On se kumma kun heti jos naisen nimi on muuta kuin joku perus suomalainen nimi ni alkaa tää wt-haukkuminen. Mun mielestä hauska nimi.