Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, miten siistinä tuolla pidetään paikat? Yleensä tuollaisessa laumassa on aika sotkuista, tavarat helposti sikin sokin ja tiskiä mielettömät määrät mutta tuolla on ihmeen siistiä.
Tiian kannattaa valita Mika. Voisivat olla ihan hyvä pari. Mika tuntuu olevan ihan kiva tyyppi joka ei jauha turhaa kakkaa niinkuin esim. Ville
Veeralla ja Jannella selvästi herännyt pientä ihastusta.
Janne puhuu kameroille ihan toista :D
En tiiä onko ite tylsä vai mitä, mut mun mielestä taas nää kaikenmaailman pelit on kamalia. Ihan ku joidenki häissä pakollisia seurapelejä.
vittu mitä esittämistä..tekoitkua.
Miten naiset täydessä meikissä tuol altaassa
Veera on tuotannon palkkaama näyttelijä.
Niinku niinku nii sillee niinko tiä et niinko sillee niinku emmää niinko tie sillee
Monesko kerta tää on ku Veera poraa :D
Veera on ihana! Ei halua loukata muita. Ressukka itkee tuolla. Miksei pojat mene lohduttamaan?
Senja kuulostaa siltä ettei sitä kiinnosta pätkän vertaa :D
Vierailija kirjoitti:
Veera on tuotannon palkkaama näyttelijä.
Ei onnistu Suomessa. Liian pieni maa, joku olisi paljastanut tämän jos totta.
Vierailija kirjoitti:
Siihen pitäs koplata joku sensori, muuten ei pirukaan jaksa pitää selvää sen parkumisista.
Vierailija kirjoitti:
Veera on herkkä tunneihminen. Tunteet pinnassa.
Veera on kyllä kehittänyt itse tuon Janne-fantasian, en näe heidän välilläään mitään aitoa yhteyttä.
Olis vaan nyt ottanu sen Jannen, jos tilaisuus olisi tullut. Ärsyttää, kun noi kaikki vaan nysvää ja jahkaa
Oikeasti Veera. Kuin ala-asteikäinen.
Mulle ei ole vielä muodostunut kuvaa, keiden haluaisin voittavan. Aikaa myöten varmasti syntyy käsitys, ketkä oikeesti natsaa yhteen ja oikeesti välittävät toisistaan. Jos siis tuollainen pari tulee. Voin jättää kokonaan äänestämättäkin.