Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Ykstuttu kirjoitti:
Veera ja Patrick vois muutes olla tajunnan räjäyttävä, jos vaan " Patrick saatais syttyy mukaan "
Nii tänäänhän tytöt valitsee nii eihän sitä tiiä vaikka Veera valihtiski Patrickin! :'D
Auralla on liikaa tatskoja, vaikka mukava onkin. Tulee mieleen, että liikkuu epämääräisissä piireissä. Kannattajat päänaukojia.
Tuotanto vois kyl päättää, että tänään ekana valitsee uus tyttö (ehkä Villen).. Sit Veera (jospa valkkais Patrikin).. Siitä sitä pakan sekoitusta vois syntyä ku muutkin joutuu sit vähä väkisin sekoittaa pakkaa.
Totta Mousees...Veera voi valkata Patuun !! OUUU MAIII GAAAD!!!
Vierailija kirjoitti:
Ykstuttu kirjoitti:
Veera ja Patrick vois muutes olla tajunnan räjäyttävä, jos vaan " Patrick saatais syttyy mukaan "
Nii tänäänhän tytöt valitsee nii eihän sitä tiiä vaikka Veera valihtiski Patrickin! :'D
Tosiaan, en ite ees tullut ajatelleeksi :D
Jotenki kyllä vaikee uskoo et Veerallakaan ois nii paljo pokkaa et valittis Tarzanin Emman naaman eestä, ja kuitenki tietää et Tarzania ei kiinosta
Eniten toivoisin Refain lähtöä. Ankukin vois olla rennommin oma itsensä ja tutustua muihin.
Refair tai Jeffry voisi lähteä. En oikeasti halua nyt näillä näkymin, minkä kuvan olen miehistä saanut, että Refair tai Jefrey olisi sopivia näille naisille.
Mutta ajatelkaan Patrik parkaa, jos Veera valitsee sen ja on sitten koko ajan lääppimässä. Tosi kiusallista, jos toista ei kiinnosta. Vähän sama homma kuin Ankulla ja Refulla, mutta sillä erotuksella, että Refai käyttäytyy hillitymmin kuin Veera ja kunnioittaa Ankun henkilökohtaista tilaa.
" kunnioittaa Ankun tilaa" Anku kertoi siinä toisillenaisille, että Refai oli yrittänyt liiveihin ja pikkareihin...ja puhnut eksyvistä käsistään...
Ykstuttu kirjoitti:
Refair tai Jeffry voisi lähteä. En oikeasti halua nyt näillä näkymin, minkä kuvan olen miehistä saanut, että Refair tai Jefrey olisi sopivia näille naisille.
Mun puolesta Jeffrey pois. Vaikka aluksi olin sitä mieltä, että Jeffrey on parhaimman näköinen, niin nyt on kyllä käyttäytynyt niin lapsellisesti ja nää jutut täällä siitä siihen päälle, niin oikeasti ainoa ällöttävä tyyppi tuolla. Refai vaikkei ookkaan mikään lemppari eikä tällä hetkellä oo sille sopivaa naista Villassa ei ainakaan kuitenkaan ole mikään paha ihmisenä. Mutta ihan varmasti Mika, Jaakko tai Sami joutuu lähtemään :(
Veera puhui klipissä jotai ihastumisesta Janneen, joten uskoisin että valittee sen jos Senja ei ehi valkata ensin.
Valitseekohan Aura Jefreyn ?
Emma ei ollut ainakaan yhtään innostunut Jeffreyn piereskelystä.
Mä tunne Refain ja se on todella mukava mies.
Mukava suku heillä täällä Suomessa, ovat olleet jo pitkään täällä.
Refai on joo daiju ja selkeästi koittaa paikata ja piilotella epävarmuutta turhanpäiväisellä machoilulla ja pätemisellä. Silti saan hänestä kuitenkin sellaiset vibat, että kaiken esittämisen takana sykkii ihan lämmin sydän.
Jeffrey on sen sijaan minusta jotenkin karmiva.
Hmmm..Senja voi muutes valita Jaakon. Siinähän ne jo jutskas krskenään aika kivasti..
Vierailija kirjoitti:
Refai on joo daiju ja selkeästi koittaa paikata ja piilotella epävarmuutta turhanpäiväisellä machoilulla ja pätemisellä. Silti saan hänestä kuitenkin sellaiset vibat, että kaiken esittämisen takana sykkii ihan lämmin sydän.
Jeffrey on sen sijaan minusta jotenkin karmiva.
Oon täysin samaa mieltä. Mulle on Refaista enemmin tullut vähän typerä kuva, mutta muuten tosi mukava. Jeffreystä sen sijaan ei ole mitään positiivista sanottavaa.