Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
22961/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin täältä poistui kommentti Jeffin rikoksesta?

Jotain valetta takuulla koko juttu. Jotkut persut koittaa jossain somessa mustamaalata tummaihoista miestä.

Eikös se tähän liittyvä ihminen avautunut siitä ihan itse? Ja heti ekan jakson aikoihin/ennen ohjelman alkua, ei vasta nyt kun finaali häämöttää.

Vierailija
22962/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua kuinka ahdistuneita ihmisiä täällä on kommentoimassa. Ja vieläpä oikein selvänäkijöitä, tietäjiä ja ennustajia. On taidettu ottaa ylilaudalta vauhtia?

Eiköhän voittajapari ansaitse voittonsa, kuka tahansa pareista se sitten onkaan. Ja jokainen pariskunta voi onnistua tai epäonnistua Suomessa. Vaikka se olisi kuinka kivaa, niin eipä yhdenkään parin luonteesta tai onnesta voi tehdä etukäteen mitään tuomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22963/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeran vauvamainen käytös hämmästyttää. Hän ei pitänyt vauvoista, ennenkuin huomasi kuinka tärkeä vauva olisi Jannelle. Oliko hän mustasukkainen vauvalle ja halusiko olla itse Jannen lepertelyn kohteena?

Vierailija
22964/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en täysin ymmärrä hehkutusta Auran ja Jeffreyn aitoudesta.

Mulle ne on silkkaa viihdettä, ihan hauskaakin sellaista joo, mutta ei mitään oikeaa ja todellista tai sellaista, jolla tämä formaatti kuuluisi voittaa.

Molemmat tietoisesti näyttelevät sellaista sitcomia, jossa kummallakin on kaikille tiedossa olevat roolit, "mököttäjä mies" ja "vittuilija röökimuija". Heidän keskinäinen juttelunsa on pelkkää samojen englanninkielisten fraasien heittelyä. Molemmilla on ne omat ennalta arvattavat repliikit ja maneerit, joita toistellaan kuin Putous-hahmot ikään.

Heillä ei tunnu olevan oikeita ihastumisen tunteita ja tavallaan he eivät ole edes näytelleet niitä (ennen lopun taktisia r-level-puheita), koska tuo kanssakäymisensä on alusta asti vaikuttanut lähinnä harmittomalta pelleilyltä, sellaiselta vittuilulta koko formaattia kohtaan.

Mutta olen ajatellut, että hekin ovat koko ajan kuvitelleet katsojien tajuavan "juttunsa" olevan enemmänkin kaikkia hauskuuttavaa näytelmää eli ei edes ole ollut tarkoituksena hämätä mitään oikeita ihastumisia tai rakastumisia olevan. Ovat luulleet putoavansa aiemmin.

Nyt kun Aura ja Jeffrey ovatkin päässeet loppumetreille asti, on tullut kiusaus vähän filmata r-leveleitä. Voi voi, siinä samassa meni täydellinen viihdyttävä sitcom pilalle, mutta tilalle ei mielestäni tullut mitään aitoa. Se mitä heillä oli tähän asti, oli paljon aidompaa, harmitonta showta.

Vierailija
22965/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Auran ja Jefreyn" mikä lienee" suhde ei todellakaan jatku tuolta paluun jälkeen,pelkkää fuulaamista koko noiden juttu,roikkuivat toisissa ja näin pääsivät pitkälle,Jannekin tais olla samoilla linjoilla🙄

Vierailija
22966/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Auran ja Jefreyn" mikä lienee" suhde ei todellakaan jatku tuolta paluun jälkeen,pelkkää fuulaamista koko noiden juttu,roikkuivat toisissa ja näin pääsivät pitkälle,Jannekin tais olla samoilla linjoilla🙄

Mutta Ankusta ja Patrickista sen vain näkee, että rakkaus on aitoa! 

Naurattaa. Keski-ikäiset tantat täällä mustamaalaavat osallistujia ja ovat ottaneet elämäntehtäväkseen jonkin parin voittoon "kannustamisen" (oikeasti tekevät vain hallaa ko. parille).

N25, minulle samantekevää mikä pari voittaa, kaikki talossa olevat omalla tavallaan ihania :) Onneksi en ole katkera nelikybänen akka ;) 

Vierailija
22967/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustan että kuka tahansa noista voittaakin, ni täällä sitte riehuu sen parin fanit siitä, että he olivat oikeassa jne, sitte tosten parien fanit siitä, että mikä vääryys tapahtui ja kenties tuotanto on manipuloinut äänestystä jne. Täällä varmaan tosin miedommin kuin facebookissa. 

Kuvittelisin, että palsta sulkeutuu, kun ohjelma loppuu.

Vierailija
22968/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tääl ei oo yhtä laadukasta keskustelua, kun ylilaudassa? 

Vierailija
22969/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuot ovat lähteneet hakemaan sitä tosi rakkautta saarelta ja toiset kilpailemaan rahavoiton takia.

Ja onhan se kivaa ilmainen matka 2 kuukaudeksi täysihoidolla lämpimässä.

Sama se kuka pari voittaa, ovat saaneet jo näkyvyyttä tv:ssä.

Vierailija
22970/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en ymmärrä, jos pitää voittoa tärkeimpänä. Eikö pääasia ole sen rakkauden löytyminen kuitenkin? Minulla on helpottunut olo, kun näen Ankun ja Patrickin kiintymyksen. Se riittää. En koe tarvetta haukkumalla haukkua muita pareja. Raha on vain rahaa.

Vierailija
22971/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tääl ei oo yhtä laadukasta keskustelua, kun ylilaudassa? 

Mikä tuo ylilauta on ?

Vierailija
22972/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ne on silkkaa viihdettä, ihan hauskaakin sellaista joo, mutta ei mitään oikeaa ja todellista tai sellaista, jolla tämä formaatti kuuluisi voittaa.

Molemmat tietoisesti näyttelevät sellaista sitcomia, jossa kummallakin on kaikille tiedossa olevat roolit, "mököttäjä mies" ja "vittuilija röökimuija". Heidän keskinäinen juttelunsa on pelkkää samojen englanninkielisten fraasien heittelyä. Molemmilla on ne omat ennalta arvattavat repliikit ja maneerit, joita toistellaan kuin Putous-hahmot ikään.

Heillä ei tunnu olevan oikeita ihastumisen tunteita ja tavallaan he eivät ole edes näytelleet niitä (ennen lopun taktisia r-level-puheita), koska tuo kanssakäymisensä on alusta asti vaikuttanut lähinnä harmittomalta pelleilyltä, sellaiselta vittuilulta koko formaattia kohtaan.

Mutta olen ajatellut, että hekin ovat koko ajan kuvitelleet katsojien tajuavan "juttunsa" olevan enemmänkin kaikkia hauskuuttavaa näytelmää eli ei edes ole ollut tarkoituksena hämätä mitään oikeita ihastumisia tai rakastumisia olevan. Ovat luulleet putoavansa aiemmin.

Nyt kun Aura ja Jeffrey ovatkin päässeet loppumetreille asti, on tullut kiusaus vähän filmata r-leveleitä. Voi voi, siinä samassa meni täydellinen viihdyttävä sitcom pilalle, mutta tilalle ei mielestäni tullut mitään aitoa. Se mitä heillä oli tähän asti, oli paljon aidompaa, harmitonta showta.

Sama, en mäkään.

Mutta voihan olla että toi on aidointa ja vakavinta tunnetta mitä Jeff ja Aura on elämässään kokeneet.

Auralla on ollut vaan panojuttuja ja Jeff on deittaili ulkonäön perusteella asenteella ei haittaa jos luonne on p:stä jos nainen on hyvännäköinen.

Heillä ei vaan ole tietoa mistään muusta.

Vierailija
22973/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppunäytöksessä vapistaan jännityksestä, kun kysytään kumppanilta se jännittävä kysymys. Sitä just ja just uskaltaa kysyä ihmiseltä, jolle jo melkein vannoo rakkauttaan ja jonka kanssa on nuohonnut sängyssä monta viikkoa. Niin se kysymys. Sehän on :haluisitko sä olla mun tyttöystävä? Olisin kuvitellut, että nyt tulee vähintään kihlaus.

Vierailija
22974/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja Ville voittaa koko roskan. Ovat koko ajan olleet ykkösenä. Tuntuisi ihan absurdilta ajatukselta niiden häviö.

Vierailija
22975/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamakirjan puolella joku ihmetteli myös miksi Jauralla on niin paljon yhtäkkiä kannattajia, osa siellä perusteli juurikin että ovat "aitoja" eivätkä esitä mitään. Olen siinä samaa mieltä että ovat aitoja, mutta eivät he meille näytetyn materiaalin perusteella mielestäni noista kolmesta ole todellakaan mikään pariskunta siinä missä Panku ja Viuliina. 

Vierailija
22976/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa. Keski-ikäiset tantat täällä mustamaalaavat osallistujia ja ovat ottaneet elämäntehtäväkseen jonkin parin voittoon "kannustamisen" (oikeasti tekevät vain hallaa ko. parille).

N25, minulle samantekevää mikä pari voittaa, kaikki talossa olevat omalla tavallaan ihania :) Onneksi en ole katkera nelikybänen akka ;) 

Ja sinä N25 voit suksia vaikka vttuun tuon hallasi ja katkeruutesi kanssa. Olet nimittäin jo tuossa iässä tympeämpi ja katkeroituneempi ilmestys kuin suurin osa koko ikänään vaikka muuta kuvittelet.

Puspus.<3

Vierailija
22977/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autsista. Menipäs ei-keski-ikäisellä, ei-tantalla, ei-katkeralla ja ei-nelikybäsellä nyt tunteisiin. 

Vierailija
22978/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä, miksi ihan asialliseen kommenttiin piti vastata noin inhottavasti. Taisi kuvailla itseään.

Vierailija
22979/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja Janne tosi symppiksiä Jannen ig-livessä. Kaikkea hyvää heille jatkossa ❤️

Vierailija
22980/23806 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jommankumman iltapulun "shokkipudotus" -jutussa oli Jeffreyn nimi kirjoitettu kuvatekstissä Joffrey. Työtaakan alla väsyneen toimittajan typo vai GoT-fanin häikäilemätön yritys vaikuttaa finaaliäänestykseen!?

Ketju on lukittu.