Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestikö Ville ja Pauliina pahinta vastusta ulos?
Kyllä ja siksi en toivo voittoa heille. Niin feikkejä ihmisiä kummatkin.
Varmasti tapaavat toisiansa mutta niin ärsyttäviä epäaitoa ihmisiä.
Äänestivät ihan oikein.
Anku menee aina kipsiin kun lähtevät pois villasta tai ovat kahdestaan Patin mm sviitti, treffit. Varmaan vaivaa Emma-keissi sisimmässään, ei naiset niin vaan unohda noita, asia paistaa läpi rivien välistä.
Tosi-tv on tulossa pikku hiljaa the running man -leffan tasolle. Vielä ollaan pääosin myönteisten tunteiden pelaamisen kanssa tekemisissä, mutta kuinka kauan?
Vierailija kirjoitti:
Ei Ankulla nyt meikeistä kyse ollut vaan oli hiton väsynyt. Itse itken myös väsyneenä.
Vauvat olleet juuri talossa ja aina ei nuku hyvin.
Väsyneenä tuntee itsensä rumaksi.
Apua, jos yksi päivä muvinuken kanssa saa tuollaisen reaktion aikaan, niin juoksisin Patina lujaa! Oikea vauva kun voi ihan oikeasti huutaa 24/7 tai vaikka oksentaa päälle. Ja vaipatkin haisee yms.
Ankun todellinen luonne paljastui, ja ihan hyvä niin. Turha laittaa nuken piikkiin.
Anku ja Patia äänestettiin pois koska kova vastus.
Ihme kommentti etteivät ole olet alusta asti yhdessä. Kyse rakkaudesta eikä siitä kuka ollut pisimpään yhdessä.
Saarelaiset eivät vaan tiedä että äänestyksellä eivät tiputa ketään.
Äänet vaan pelasti yhden parin.
Rahasta pelataan mutta kun liikaa pelaa niin se voi koitua kohtaloksi.
Suomalaiset kuitenkin arvostaa aitoutta.
Vähän lähti Patrickista Ankuun pettyneitä fiboja, kun toisille saarelaisille purki sitä pettymystään treffeihin.
Ankua harmitti, että jos sattuvat voittamaan niin joutuisi rahasumman jakamaan, vaikka haluaisi sen itse tai vaihtaa sen johonkin rakkausvaihtoehtoon.
Ei vaikuta sitoutuvalta ihmiseltä.
Eikä tod ole kiinnostunut surffivaimoudesta.
Nyt rikas mies ja äkkiä ja sitten voi esiintyä Suomen miljonääriäidit sarjassa.
Kello tikittää.
Voi olla sressiä myös siitä mitä ulkomaailma ja varsinkin lestadiolaiset sanovat, vaikka ei nyt itse olekaan uskomassa.
Ei kannata lukea näitä eikä katsoa ohjelmaakaan. Hakuna matataataa vaan vai miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Tosi-tv on tulossa pikku hiljaa the running man -leffan tasolle. Vielä ollaan pääosin myönteisten tunteiden pelaamisen kanssa tekemisissä, mutta kuinka kauan?
Ah, nämä "tuotanto manipuloi ja saa ihmiset näyttämään miltä haluaa" -kommentit on niin virkistäviä. Eiköhän nuo ihmiset osaa sen ihan itsekin.
Jos jotain positiivista tästä sarjasta, niin ovat kyllä olleet keskenään hienosti toimeen tulevaa ja sopuisaa porukkaa. Johtuuko sitten vähän alkonpuutteestakin, mutta joka formaatissahan on yleensä ainakin pari naista jotka eivät tule yhtään juttuun. Tai yhtä sorsitaan. Tästä on keskinäinen rageeminen puuttunut, mitä nyt pientä kolmiodraamaa joskus.
Kuinka monta ääntä tarvitaan voittoon? Veikkaan satojen äänien riittävän. Näitä lukuja sub ei tule paljastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Ankulla nyt meikeistä kyse ollut vaan oli hiton väsynyt. Itse itken myös väsyneenä.
Väsyneenä tuntee itsensä rumaksi.
Mutta että itkee "ainakin kymmenen kertaa" treffien aikana vai miten se Patrick sanoi, en muista tarkkaan. Pienen aamukiukun vielä tajuaisi jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, nämä "tuotanto manipuloi ja saa ihmiset näyttämään miltä haluaa" -kommentit on niin virkistäviä. Eiköhän nuo ihmiset osaa sen ihan itsekin.
Miten lainaamasi teksti liittyy tuotannon manipulointiin?
Mua ärsytti Ankun laittaitumisongelman lisäksi se mielistevä ja passiiviivinen/alistuva asenne. Avaatko mulle oven jos tuun koputtaa ja voin tulla kattoo kun surffaat jne.
En voinut sietää Emmaa ja Refaita jotka roikkuivat viimeiseen asti pareissaan ja olin innoissani kun A ja P pääsivät pareiksi. Mut tätä heidän taivaltaan on ollut vaivaannuttava katsoa.
Rehellisyyden nimissä on sanottava, että niin kauniita ja herttaisia kuin Anku ja Pati ovatkin, en usko, että olisivat päätyneet yhteen normaalielämässä.
Patia on lopussa alkanut mietityttää, tuleeko esteeksi, se ettei Anku treenaa ja vaikuttaako se hänen omaan treenaamiseensa negatiivisesti sekä onko Anku liian pinnallinen.
Aika paljon Ankun pitäisi muuttua ulkomaailmassa, että ”kelpaisi” Patille. Se ei ole hyvä lähtökohta kestävälle parisuhteelle.
Uskon myös sen, mitä parit puhuivat toisistaan eilisessä jaksossa. Pauliina ja Ville ovat jutussaan pisimmällä ja siksi ansaitsisivat voittonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin Veeraa ja Jannea. Niissä on samanhenkisyyttä, josta tykkään. Eilisissä talolaisten puheissa kävi kyllä ilmi, että Veera ehkä on Jannea ihastuneempi, mutta uskon että myös Janne on ihastunut, vaikka onkin hitaasti lämpenevä eikä parissaan roikkuja. Katseet eivät valehtele!:) Ja jos Veeran "edellä oloa" on ne rakkaudentunnustukset, mitkä mekin on nähty, niin mitä siitä?
Esim. Patin puheista paistoi vähän läpi, että ei varmaan hirveesti muutenkaan pidä Veerasta (näinhän on ollut vissiin alusta asti) ja frendejään Jefia ja Auraa Pati ei halunnut äänestää, niin alkoi sitten "kritisoida" Jannen ja Veeran suhdetta. Veera sen sijaan puhui kaikista tosi nätisti, mikä sekin on heille plussaa.
Olen eri mieltä. Janne ei edes tykkää Veerasta. Teki pahaa katsoa eilen heitä.
Välittämisen näkee kasvoista ja sitä ei näy Jannesta.
Olen aivan varma etteivät näe enää koskaan koska Janne ei halua.Janne suorastaan kavahti Veeraa yhtenä aamuna sängyllä kun oli vielä loikoilemassa ja Veera oli viereen yhtäkkiä ilmestynyt.
En kyllä oo nähnyt mitään "kavahdusta" ja mielestäni esim. sillon vauvanhoitoyönä olivat tosi söpöjä, kun Janne esitti Arskalle tekemänsä coverin nukkuvalle Veeralle. Esim. Jeff myös sanoi, että näkee, että tykkäävät toisistaan kovasti, vaikkakin Veeralla ehkä enemmän tunteita. Voi olla, että suhde kuivuu kokoon pian ohjelman päätyttyä, mutta sama riski on kyllä ihan kaikilla pareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsyneenä tuntee itsensä rumaksi.Apua, jos yksi päivä muvinuken kanssa saa tuollaisen reaktion aikaan, niin juoksisin Patina lujaa! Oikea vauva kun voi ihan oikeasti huutaa 24/7 tai vaikka oksentaa päälle. Ja vaipatkin haisee yms.
Ankun todellinen luonne paljastui, ja ihan hyvä niin. Turha laittaa nuken piikkiin.
Tais olla monen asian summa tuo Ankun "romahtaminen". Väsymys toki yksi seikka, mutta veikkaan että suurimpana oli tuo koko paletti, kotiinpaluu, jännitys tulevasta, yms.
Toiset on tuolla kiukutelleet enempi vähempi koko kauden ja kerran kun Anku kiukuttelee, niin siitä tehdään ihan kauhea numero.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä on sanottava, että niin kauniita ja herttaisia kuin Anku ja Pati ovatkin, en usko, että olisivat päätyneet yhteen normaalielämässä.
Patia on lopussa alkanut mietityttää, tuleeko esteeksi, se ettei Anku treenaa ja vaikuttaako se hänen omaan treenaamiseensa negatiivisesti sekä onko Anku liian pinnallinen.
Aika paljon Ankun pitäisi muuttua ulkomaailmassa, että ”kelpaisi” Patille. Se ei ole hyvä lähtökohta kestävälle parisuhteelle.
Uskon myös sen, mitä parit puhuivat toisistaan eilisessä jaksossa. Pauliina ja Ville ovat jutussaan pisimmällä ja siksi ansaitsisivat voittonsa.
Nämä sentään miettivät oikeasti sitä tulevaa, eikä vaan oleta että kaikki jatkuu kuten ennenkin. Pauliina ja Ville ei näytä ymmärtävän että ulkomaailma on ihan erilainen kuin se mitä he ovat tuolla. V & P on niitä, jotka menis kihloihinkin parin villaviikon jälkeen, koska se kuuluu peliin. Vaikea uskoa että Villen ja Pauliinan tunteet on aidosti aitoja, koska kaikki juonenkäänteet heidän "suhteessa" on tapahtunut niin ennalta-arvattavalla kaavalla ja aikaisimmilla ulkomaankausilla jo nähtyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsyneenä tuntee itsensä rumaksi.Apua, jos yksi päivä muvinuken kanssa saa tuollaisen reaktion aikaan, niin juoksisin Patina lujaa! Oikea vauva kun voi ihan oikeasti huutaa 24/7 tai vaikka oksentaa päälle. Ja vaipatkin haisee yms.
Tais olla monen asian summa tuo Ankun "romahtaminen". Väsymys toki yksi seikka, mutta veikkaan että suurimpana oli tuo koko paletti, kotiinpaluu, jännitys tulevasta, yms.
Toiset on tuolla kiukutelleet enempi vähempi koko kauden ja kerran kun Anku kiukuttelee, niin siitä tehdään ihan kauhea numero.
Kyllä Ankun kiukuttelu vie voiton muista, koska sen kitinä keskittyi omaan ulkonäköön, ei ehtinyt laittautua äääää. Ymmärrän jos tunteisiin sattuu, ja se aiheuttaa purkauksen, mutta tuollainen pinnallisuus :(
Mää äänestin edelleen Patia ja Ankua, mielestäni ne on edelleen näistä äänestettävistä pareista eniten se joka voiton ansaitsee.
Mää nään myös tilanteen vähä eritavalla kuin moni täällä, ja olisin halunnut nähdä tuon riitaselvittelyn loppuun. Mulle herätti jopa enemmän positiivia fiiliksiä tuo heidän riitansa, pääasia ei niinkään ollut että mikä riidan syy oli, vaan se että miten ne sen osasi käsitellä.
Ja itse riidan syystä, mää en nää Ankua pohjimmiltaan kovinkaan pinnallisena. Ennemmin hiukan epävarmana itsestään ja siitä kelpaako sellaisena kuin on. Harva ihminen on oikeasti syntyjään pinnallinen, mutta elämä ympärillämme ajaa ihmiset pinnalliseksi.
Niinpä ja nyt erottaa vielä paremmin kun porukkaa vähän talossa.
Uskon että Veera kyllä asian tajuaa mutta pitää olla potissa kiinni.