Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Pelurit miettii sviitissä pahinta uhkaajaa mutta toivottavasti ovat itse ulkona.
Mua nyt vaan ärsyttää että tuo Patin ja Ankun riita jätettiin noin auki
Joo veeraa ja ei jännitä eikä Villeä...
Patu ja Anku on muille se pahin uhka. Nyt veera ja janne ulos!
ville ja pauliina suoraan finaalissa
Anku ja Pati finaaliiiiin!❤
Kunpa Anku ja Patu tippuis tai sit Veera ja Janne
Heti alkuun, minä en ole tällä palstalla Ankua puolustellut aikaisemmin, mutta nyt on jo vähän pakko. Pauliinaa puolustin sillon kun hän sai sen p*skamyrskyn osakseen riidan jälkeen.
Nyt haluan puolustaa Ankua, koska mun mielestä siitä näiden tilanteesta annettiin vähän väärä kuva jaksossa. Ankua joo aamulla kiukutti se että ei ehtinyt laittautua mutta ei se ollut se pääpointti edes siinä. Siitä se kiukku sai alkunsa, mutta lähes jokainen nainenhan tunnistaa tuon että sitte kiukuttaa ja itkettää se kun kiukuttaa ja itkettää ja on pilannut yhteiset treffit. Ankuhan on tsempannut koko kauden läpi ihan älyttömällä positiivisuudella, nyt varmasti sattu huono päivä ja useampi tunnetila purkautu samalla.
Sitten lyötiin lisää vettä myllyyn tuolla Patrickin pohdinnalla siitä että onko Anku miten pinnallinen sittenkin. Koska ei sellasta kuvaa aikasemmin oo Ankusta yhtään saanut. Ankuhan heti sanoi siinä että sun pitää nähdä mun kaverit ja että jos oot on sellasen kuvan nyt musta saanut, niin se on hänen omasta mielestään väärä. Tän jälkeenhän nämä oli taas oikein iloisia ja onnellisia, joten yhteisymmärrykseen pääsivät.
Ja jos tuosta asiasta vääntämistä ois jatkunu pitempään, niin varmasti meille ois näytetty se. Joten luulen että keskustelun loppu oli jokseenkin niinkin tylsä et :no olipa hyvä että mietinnät osoittautui vääräksi ja halihali pusipusi.
Nyt koko kiukun syyksi laitettiin se että ei ehtinyt laittautua, vaikka se ei mun mielestä ollut siinä se juttu laisinkaan. Varmasti oli kovat odotukset viimeisille treffeille ja sit ku ne lähti heti aamulla menemään mönkään niin sit harmittaa se että ne treffit meni pieleen kiukuttelun takia.
Ja loppuun täytyy sanoa että Patrick kyllä suhtautu tosi ihanasti tuohon Ankun kiukkuun. Muutenki sympaattisen olonen mies <3
Ja eilisiltanen äänestys kertooki sitte aika paljon. Apissa lukee nuo ketkä on äänestänyt minkäki parin uhan alle.
Alkoko Auraki tuossa lopussa kikkaileen tuon äänestyksen kanssa?
Aurahan alko lopussa naureskeleen ja sano et määpä vaihan...
Fb-ryhmässä syytetään jo tuotantoa manipuloinnista. Kaikkien olis pitäny päästä treffeille ennen viimestä äänestystä. Koville se ottaa,kun Ankun treffit meni mönkään ja Villen esitys katsotaan olleen käsikirjoituksessa. Kuitenkin jaksossa näytettiin kahden muunkin parin mietteitä tulevaisuudesta. Mitä ne treffit olis muuttaneet,samat asiat olis varmaan käyty läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ja eilisiltanen äänestys kertooki sitte aika paljon. Apissa lukee nuo ketkä on äänestänyt minkäki parin uhan alle.
Apista puuttuu Jeffreyn ja Auran antama ääni Ankulle ja Patrickille.
Nyt ymmärrän mitä pudonneet saarelaiset tarkoitti sillä kun sanoivat Patin ja Ankun olevan todella erinlaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän mitä pudonneet saarelaiset tarkoitti sillä kun sanoivat Patin ja Ankun olevan todella erinlaisia ihmisiä.
Ovat todella erilaisia. Molempien insta kuvat kertoo sen. Ei taida Anku olla surffivaimo matskuu jos elämä kaatuu siihen että, ei voi meikata, kun lähdetään treffeille. Mites se vanha suomalainen sananlasku menee: moni kakku päältä kaunis. Voi miten pinnallinen ihminen on tämä surffivaimo ehdokas.
Mihin aikaan ihmiset tapaavat yleensä herätä jos 9? On liian aikainen herääminen asukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Heti alkuun, minä en ole tällä palstalla Ankua puolustellut aikaisemmin, mutta nyt on jo vähän pakko. Pauliinaa puolustin sillon kun hän sai sen p*skamyrskyn osakseen riidan jälkeen.
Nyt haluan puolustaa Ankua, koska mun mielestä siitä näiden tilanteesta annettiin vähän väärä kuva jaksossa. Ankua joo aamulla kiukutti se että ei ehtinyt laittautua mutta ei se ollut se pääpointti edes siinä. Siitä se kiukku sai alkunsa, mutta lähes jokainen nainenhan tunnistaa tuon että sitte kiukuttaa ja itkettää se kun kiukuttaa ja itkettää ja on pilannut yhteiset treffit. Ankuhan on tsempannut koko kauden läpi ihan älyttömällä positiivisuudella, nyt varmasti sattu huono päivä ja useampi tunnetila purkautu samalla.
Sitten lyötiin lisää vettä myllyyn tuolla Patrickin pohdinnalla siitä että onko Anku miten pinnallinen sittenkin. Koska ei sellasta kuvaa aikasemmin oo Ankusta yhtään saanut. Ankuhan heti sanoi siinä että sun pitää nähdä mun kaverit ja että jos oot on sellasen kuvan nyt musta saanut, niin se on hänen omasta mielestään väärä. Tän jälkeenhän nämä oli taas oikein iloisia ja onnellisia, joten yhteisymmärrykseen pääsivät.
Ja jos tuosta asiasta vääntämistä ois jatkunu pitempään, niin varmasti meille ois näytetty se. Joten luulen että keskustelun loppu oli jokseenkin niinkin tylsä et :no olipa hyvä että mietinnät osoittautui vääräksi ja halihali pusipusi.Nyt koko kiukun syyksi laitettiin se että ei ehtinyt laittautua, vaikka se ei mun mielestä ollut siinä se juttu laisinkaan. Varmasti oli kovat odotukset viimeisille treffeille ja sit ku ne lähti heti aamulla menemään mönkään niin sit harmittaa se että ne treffit meni pieleen kiukuttelun takia.
Ja loppuun täytyy sanoa että Patrick kyllä suhtautu tosi ihanasti tuohon Ankun kiukkuun. Muutenki sympaattisen olonen mies <3
Olen nainen, mutta en kyllä todellakaan tunnista itseäni tuosta, että kokonaiset treffit olisivat menneet pilalle sen takia, että joku mitätön asia kiukuttaa. Minullakin on ollut univelkaa (lapsia on kaksi) ja asiat ovat menneet eri tavalla kuin olen halunnut, mutta en minä niistä ole tuntikaupalla vollottanut. Tuollainen tunne, ettei pysty nauttimaan ja itkettää vain koko ajan, on tullut sellaisissa tilanteissa, kun joku on kuollut tai on juuri tullut pitkässä parisuhteessa ero tms.
Juu, tottakai Anku sanoo, että Patrik tulee huomaamaan, että hän ei ole pinnallinen, kun hän ei itse tajua sellainen olevansa. Se, miten Anku kokee itsensä, ei välttämättä ole sama, mitä Patrik kokee. Olen aiemminkin sanonut tässä ketjussa, että onko Ankua kertaakaan tuolla nähty hiukset sekaisin ja lököhousut päällä. Minä en ole ainakaan nähnyt.
Tais olla Ankulta väärä sanavalinta, kun puolusteli Patin pinnallisuusmietelmää sillä, että "näkisit mun kaverit"... Onko ne sitten erityisen rumia? :D
Pauliina ja Ville ois joutanut lähtee. Pauliina on niin teini vielä ettei niiden suhteesta oikeesti mitään tuu. Kanerat kun häipyy Pauliinan lapselliset kiukut lisääntyy niin ettei Ville viitti katella/kuunnella. Saa kuitenkin paremmankin heti kun haluu. Pauliina on niin mustasukkainen että se jo kaataa suhteen.
Toi on ihan totta. Ville ja Pauliina on jo löytäny mitä etsii, niin lähtis hyvillä fiiliksissä pois tuolta. Ei niiden tarvi voittaa tota ollakseen yhdessä.