Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
21381/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville pyytää klipissä Pauliinaa tyttöystäväkseen. Eikös se ole päivänselvää, että aletaan seurustella, jos kerran jo rakastetaan? Minulta jää nyt jotain ymmärtämättä.

No tuolla tavalla nyt on ihan mukava saada vahvistettua vielä se, että koti-Suomessakin elämää jatketaan yhdessä. Vaikka se muutenkin aika selvää olisi ollut.

Vierailija
21382/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörtyisin hämmästyksestä, jos joku muu voittaisi, kuin Veera ja Janne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21383/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo Patun ja Ankun riita lähti? Näkyy appin klipissä. Patuko epäilee et Anku on pintaliitäjä? Patu ite on mm. malli et tota...

Vierailija
21384/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville pyytää klipissä Pauliinaa tyttöystäväkseen. Eikös se ole päivänselvää, että aletaan seurustella, jos kerran jo rakastetaan? Minulta jää nyt jotain ymmärtämättä.

Samaa ihmettelin. Yleensä ensin seurustellaan ja ihastutaan ja seurustelun edetessä rakastutaan. Mutta ehkä halusi tuolla tähdentää, että haluaa aivan oikeasti jatkaa Pauliinan kanssa? En tiedä.

Vierailija
21385/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolla tavalla nyt on ihan mukava saada vahvistettua vielä se, että koti-Suomessakin elämää jatketaan yhdessä. Vaikka se muutenkin aika selvää olisi ollut.

Etenkin treffeillä kameroiden edessä.

Vierailija
21386/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi sitä nyt vahvista. Brittien ekalla kaudella yksi mies kosi naistaan. Suhde ei jatkunut ulkopuolella. En epäile etteikö Pauliinan ja Villen suhde jatkuisi. Uskon noiden kaikkien loppujen parien edes yrittävän ulkomaailmasta.

Vierailija
21387/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaako joku? Mul näkyy vaa kaks paria.

Vierailija
21388/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi sitä nyt vahvista. Brittien ekalla kaudella yksi mies kosi naistaan. Suhde ei jatkunut ulkopuolella. En epäile etteikö Pauliinan ja Villen suhde jatkuisi. Uskon noiden kaikkien loppujen parien edes yrittävän ulkomaailmasta.

Samaa uskon. Kaikki jatkavat ja aika näyttää, miten kenellekin käy. Toivottavasti hyvin kaikille.

Vierailija
21389/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tuo on ollut p*nosuhde tai jokin säätö tähän asti. En tosiaan enää tiedä pitäisikö näiden kahden peluriparin teatraalisten esitysten itkettää vai naurattaa. 

Vierailija
21390/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tuo on ollut p*nosuhde tai jokin säätö tähän asti. En tosiaan enää tiedä pitäisikö näiden kahden peluriparin teatraalisten esitysten itkettää vai naurattaa. 

Ville 16-vee kysyy Pauliinalta 15-vee "alatsä olee mun kaa?"

Vierailija
21391/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina ja Ville ovat toinen kultapari. Jo ohjelman alussa jakslissa oli tuon parin otsissa tuotannon kultaleima. Vapaa-ajalla Pauliina makoili naisten kanssa aurinkoa ottaen ja Ville Jannen kanssa leikkien, mutta tulipaikalla parinvalinnassa ovat loistaneet ja hymyilleet koko ajan, paitsi viimeisimmässä. Pauliina ei kuunnellut Villen rakkaudentunnustusta, koska pahoitti mielensä Senjan puheista.

Pauliina ja Ville on olleet suosittu pari. Meneeköhän ne suoraan voittoon?

Vierailija
21392/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin treffeillä kameroiden edessä.

Ettäs kehtaavatkin. Pimeessä peiton alla se olisi pitänyt tehdä eikä treffeillä ja vielä kameroiden edessä.

Vierailija
21393/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut uskomaan Pankun voittoon. Niiden, myös toivon voittavan, mutta pari viikkoa sitten en vielä ajatrllut, että he voisivat voittaa.

Vierailija
21394/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Yleensä ensin seurustellaan ja ihastutaan ja seurustelun edetessä rakastutaan. Mutta ehkä halusi tuolla tähdentää, että haluaa aivan oikeasti jatkaa Pauliinan kanssa? En tiedä.

Jotain piti vielä keksiä, että voittomahdollisuudet säilyy. En tiedä, jotenkin ihan uskomattoman omituista että pari kuukautta yhdessä maannut, niin varmaksi ja vahvaksi kutsuttu pari tarvitsee kuitenkin tuollaista vahvistusta omalle suhteelleen ja tunteilleen.

Eikö tuollaiset tyttöystäväksi pyytämiset ole muutenkin enempi alaikäisten limudiskohommia? 

Vierailija
21395/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pati ei malta aloittaa suhdetta Ankun kanssa, kaipaa räiskyvämpää ja itsenäisempää surffimimmiä.

Patia ei ikinä voisi kuvitella esim. Auran kanssa, joka olisi tuollainen räiskyvämpi persoona. Kyllä Pati & Anku vaikuttaa mun mielestä täydelliseltä matchilta. Olen itse todella samanluonteinen kuin Anku, helposti hiljaa isommassa porukassa, en ole jatkuvasti muutenkaan äänessä ja olen myöskin herkkä. Yllätyksekseni olen vetänyt puoleen nimenomaan niitä supersosiaalisia miehiä, ja saanut kuulla että tämä match on ollut heidänkin mielestään sellainen jossa molemmat tasapainottavat toisiaan juuri sopivasti. Tästä olen samaa mieltä.

Vierailija
21396/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anku ja Pati faneja näköjään kirraa kun Ville ja Pauliina ei ollutkaan ne jotka kiukuttelee ja itkee treffeillä.

Vierailija
21397/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klipeissä sydänhymiöitä ovat saaneet eniten Pauliina ❤ Ville.

Pauliina ja Villen tarina oli appissa jo puolen päivän aikaan kun vilkaisin, ja hetken päästä myös Auran ja Jeffin. Veeran ja Janne tarina tuli iltapäivällä ja pari tuntia sitten kun vilkaisin, oli vihdoin tullut Ankun ja Patun. Katsotaan vaikka huomenna sitä hymiötilannetta uudelleen.

Vierailija
21398/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pati ei malta aloittaa suhdetta Ankun kanssa, kaipaa räiskyvämpää ja itsenäisempää surffimimmiä.

Patia ei ikinä voisi kuvitella esim. Auran kanssa, joka olisi tuollainen räiskyvämpi persoona. Kyllä Pati & Anku vaikuttaa mun mielestä täydelliseltä matchilta. Olen itse todella samanluonteinen kuin Anku, helposti hiljaa isommassa porukassa, en ole jatkuvasti muutenkaan äänessä ja olen myöskin herkkä. Yllätyksekseni olen vetänyt puoleen nimenomaan niitä supersosiaalisia miehiä, ja saanut kuulla että tämä match on ollut heidänkin mielestään sellainen jossa molemmat tasapainottavat toisiaan juuri sopivasti. Tästä olen samaa mieltä.

Täällä on kyllä jo liika hehkutettu sitä, kuinka Anku ja Patu ovat täydelliset toisilleen. Voisitteko kenties kehua muitakin pareja!

Vierailija
21399/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyttöystävääsi pyytäminen kuuluu formaattiin eli britti versiossa tehdään aina näin.

Jo melkein toivoin ettei tule Suomi versioon mutta tulihan se .

Vierailija
21400/23806 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyttöystävääsi pyytäminen kuuluu formaattiin eli britti versiossa tehdään aina näin.

Jo melkein toivoin ettei tule Suomi versioon mutta tulihan se .

Eli silkkaa muualta kopioitua näytelmää koko tyttöystäväksi pyytäminen.

Ketju on lukittu.