Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
20441/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeffrey ja Aura ovat pari, joka pysyy yhdessä pisimpään ulkomaailmassa.

Muilla pareilla saarellaolon teennäisyys iskee vasten kasvoja ja lujaa tosielämässä.

Ai millä perusteella pysyvät pisimpään yhdessä? Yhtä kinastelua näyttää heidän elo saarella olevan. Toivottavasti pari tippuu tänään

Vierailija
20442/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aura valittaa kokoajan Jeffreyn käytöksestä (mm. mökötys ja vittuilu), mutta ei nää itsessään ikinä mitään vikaa, vaikka Aura itse toimii aika usein samoin. Tekee vaan asioista numeron ja koittaa saada kaikki näyttämään Jeffreyn vialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20443/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei näköjään saa sanoa Ankusta ja Patista mitään negaa kun heti hyökätään kimppuun. Toisia saa lyödä kuin vierasta sikaa. Ihmeellistä on mammojen elämä.

Olen seurannut ketjua ohjelman amusta lähtien.

En tiedä mikä suhtautumiseni olisi Ankuun ilman tätä ketjua. Nyt kuitenkin häneen liittyy niin paljon lähes mielipuolilta vaikuttavia sukulaisia ja faneja, että se väistämättä vaikuttaa negatiivisesti. :(

Ja ihan sattumalta aina tulee monta Ankua halventavaa kommenttia peräkkäin, kun pääset koneen äärelle.

Tämä oli ensimmäinen viestini sen jälkeen, kun ketjun alkupäässä kehoitin sinua miettimään onko kirjoittelusi reilua Ankua kohtaan.

Täällä on useampia Ankufaneja, kuten minäkin oon. Myös muilla saarelaisilla on faneja ihan yhtä lailla. Joku sukulainenkin mahtuu joukkoon. Ja minä en ollut kukaan edellisistä kirjoittajista. Kenestäkään en kirjoita pahaa ja puolustan muitakin kuin Ankua, jos haukkuminen menee överiksi.

Vierailija
20444/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun aina jos näytetään klippi, jossa Anku ei hengaa muiden tyttöjen kanssa tulee täällä viestiä siitä kuinka ”Anku ei hengaa muiden tyttöjen kanssa”. Mä oon ainaki nähny sen hengaamassa aurinkotuoleilla, parvekkeella, keittiössä, makkarissa ja laittautumassa ja juttelemassa myös tyttöjen kanssa. Pidän myös siitä, että Ankulla ei oo tarvetta hakea hyväksyntää ja neuvoa muilta tytöiltä kaikkiin ihme draamoihin ja parisuhdeongelmiin. Ehkä koska Anku ei oo sellanen draamailija.

Vierailija
20445/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeffrey ja Aura ovat pari, joka pysyy yhdessä pisimpään ulkomaailmassa.

Muilla pareilla saarellaolon teennäisyys iskee vasten kasvoja ja lujaa tosielämässä.

Ai millä perusteella pysyvät pisimpään yhdessä? Yhtä kinastelua näyttää heidän elo saarella olevan. Toivottavasti pari tippuu tänään

Perusteluthan löytyvät tuosta viestistä.

Vierailija
20446/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey ja Aura ovat molemmat olleet saarella aitoja.

Parinakin nuo ovat aitoja. :)

Vierailija
20447/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valheenpaljastus on ihan leikin leikkiä ja feikkiä. Ei kannata ottaa sitä tosissaan.

Vierailija
20448/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aura valittaa kokoajan Jeffreyn käytöksestä (mm. mökötys ja vittuilu), mutta ei nää itsessään ikinä mitään vikaa, vaikka Aura itse toimii aika usein samoin. Tekee vaan asioista numeron ja koittaa saada kaikki näyttämään Jeffreyn vialta.

Tyypit hioo kulmia toisistaan. :)

Vierailija
20449/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey on kyllä kuin pers.....n ammuttu karhu....todella varautunut

Vierailija
20450/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja on hot!

Vierailija
20451/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se biisin naisesittäjä ja biisi, ku pauliina itki tuol huonees vast tos yhes jaksos, joku beatiful..

Vierailija
20452/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joistakin kyseessä on aito suhde vain silloin, jos se ei millään toimi? Ja itse pidän Aurasta, mutta tämä on parikisa ja Jeffreyn takia ei missään nimessä voittoa heille.

Tiedättekö aitoudesta jankkaajat, että on olemassa ihan aitoja hyviä parisuhteita, joissa ei puhuta niskan päälle pääsemisestä ja riidellä huvin vuoksi. Soisin myös Auralle tällaisen suhteen.

Vierailija
20453/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veera oli syyskuun lopussa ihan intona Patrickista eikä millään meinannut uskoa pakkeja.

Lokakuussa hän ihastui ja peräti rakastui Janneen.

Marraskuun puolivälissä hän suunnittelee jo yhteistä tulevaisuutta.

Mutta Veera ei pelaa, eihän 🤔

Voit pitää Veeraa pelurina, mutta tuo Patrickin perään haikailu nyt ei siitä kerro mitään. Kerrankos ihminen etäältä ihailee jotain hyvännäköistä tyyppiä, saa sitten pakit ja sitten löytääkin lähempää jonkun hyvän, jota ei alussa edes ollut ajatellut silleen.

Veera fiksuja naisena tajusi, että kotiinlähtö on nopeasti edessä, ellei Patricin tilalle löydy toista. Janne on ollut pelaamisen kannalta turvallinen valinta sen jälkeen, kun Senja ensimmäisen kerran häädettiin villasta.

Vierailija
20454/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja on hot!

Tanja on todella kaunis, mutta vielä ihan pikkutyttö. Eikä siinä mitään, hyvä vaan ettei ole noin nuorena kyyninen ja elähtänyt.

Vierailija
20455/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tuo Pauliinan ”loov” island. Onko niin vaikeaa lausua yksi sana oikein 😩

Samaa olen ihmetellyt, että löytyy ihminen joka ei osaa lausua sanaa love. Ilmeisesti sanoo sitten Ai loov juu 😀

Veeran lööv..........

Ette oikeasti voi luulla etteivät he tiedä miten se lausutaan?

Vierailija
20456/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö tässä nimet väärinpäin? Jeffreyhän se käy toisten naisten lakanoissa, kiukuttelee, mököttää ja nauttii riitelystä ja silti syyttää kaikesta Auraa. Ihmiseksi, joka ei ole ikinä seurustellut, on Aura käyttäytynyt hyvin tyynesti ja rakentavasti kaikesta Jeffreyn draamasta huolimatta. Itsellä olisi kyllä jo pää levinnyt tuohon hommaan ja Jeffrey saanut kengän kuvan takalistoonsa.

Vierailija
20457/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kuvaili hyvin Mikaa, että silmät seilaa päässä ja puhe on monotonista jne. Minä jopa tykkäsin Mikasta ekalla kierroksella, enkä tajua miten en huomannut tuota ulosantia aiemmin! Ehkä ulkokuori on niin sievä, että kesti hetki nähdä kunnolla mikä on miehiään. Ja varmaan Mikan menekki naisasioissa perustuu juuri tuohon ulkonäköön ja vaikuttaa myös luotettavalta, joten ei sitä baarissa pikku humalassa huomaa, jos toinen on kuin robotti:D

Vierailija
20458/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kysymyksiä ennakkolipin valheenpaljastuksessa 👍

Vierailija
20459/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa ei voi kuin ihmetellä, ilmeisesti kukaan palstalaisista ei ole itse ollut nuori ja tyhmä kun niin kärkkäästi muiden tekoja ja pahimmillaan jopa ulkonäköä arvostellaan. Toki saarelle hakeneet ovat itse tietoisesti asettaneet itsensä katsojien arvostelun kohteeksi mutta rajansa kaikella.

Jokainen on toki vastuussa pääosin itsestään ja omasta käytöksestään, mutta en ymmärrä mitä tyydytystä ihmiset saa lyömällä jo valmiiksi lyötyä. "Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" sopii mun mielestä tähänkin asiayhteyteen aika hyvin.

T. Nuorena itsekin aika helvetin typerä ollut, mutta siitä onneksi oppinut

Oot sä se puskassa pannut?

Ei, en ole. Sitä ei ole kyllä tullut kokeiltua :D

Vierailija
20460/23806 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisella naisella on korkeintaan 5 seksikumppania elämänsä aikana.

Ketju on lukittu.