Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Mika on ujo. Voi olla rennompi normielämässä kuin realityssä.
Voi toki olla ujo, mutta vaikuttaa muultakin. Ilmeisesti itse kuitenkin hakeutunut saarelle. Miksi? Voittaakseen ujoutensa? Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson nyt eilistä jaksoa. Oliko tuo Mika samanlainen ensimmäisellä kerralla talossa?
Nyt vaikuttaa olevan ainakin aivan kujalla. Silmät seilaa ja puheesta ei saa selvää. Tosi outo.
Samaa mieltä!
Kuinka monta naista Mika väitti kaataneensa? Se oli joku uskomaton määrä miehen olemukseen ja ulosantiin verrattuna.
Muistan vain sen, miten ensimmäisessä valinnassa paljastui Mikan ja Senjan yhden yön juttu laivalla.
En tiedä, mutta se voi olla vaikka millainen naistennaurattaja muutaman drinksun jälkeen. Ulkonäköhän on oikeinkin bueno ja varsinkin humaltunein silmin hämärässä ravintolassa..
Jeffrey ja Aura ovat pari, joka pysyy yhdessä pisimpään ulkomaailmassa.
Muilla pareilla saarellaolon teennäisyys iskee vasten kasvoja ja lujaa tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy tuon klipin perusteella Ankua taaskaan muiden naisten seurassa kun pohtivat kysymyksiä.
Tuotanto syrjii Ankua.
Pikemminkin Amku syrjii muita naisia.
Ei vaan sinä. Tuotanto ei kuvaa Ankua muiden kanssa. Tajua nyt, ettei jaksoissa näytetty ole koko todellisuus.
Tajua itse että vaikea Ankua on kuvata muiden kanssa jos ei heidän kanssaan ole.
Ymmärsinkö nyt oikein, että pauliina on tosi ihana ihminen ja niin hyvä ja varma pari villen kanssa, koska valittaa miltei jatkuvasti, ettei ville vietä tarpeeksi aikaa hänen kanssaan eikä esim eilenkään halunnut halia pauliinaa. Pauliina sitten notkuu muiden kanssa, kun omaa paria ei hänen seura kiinnosta. Tälle touhulle IIIISO yläpeukku. Niin jees ja pauliina on niin ihqu.
Anku sen sijaan on ihan kamala ihminen ja ihan p*ska pari patun kanssa, koska anku ei koskaan valita että patu ei halua viettää aikaa hänen kanssaan, vaan kumpikin tykkää halia ja pusutella paljon toisiaan. Anku ei sitten notku muiden kanssa, koska oma pari viihtyy hänen seurassaan paremmin kuin hyvin. Tälle touhulle IIISO alapeukku. Ihan p*skaa ja anku on inhottava.
Mä oon ihmetellyt ihan samaa.. Eilen Pauliina näytti miltä se parissaan roikkuminen ihan oikeasti näyttää vaikka Ankua siitä(kin) jatkuvasti syytellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson nyt eilistä jaksoa. Oliko tuo Mika samanlainen ensimmäisellä kerralla talossa?
Nyt vaikuttaa olevan ainakin aivan kujalla. Silmät seilaa ja puheesta ei saa selvää. Tosi outo.
Samaa mieltä!
Kuinka monta naista Mika väitti kaataneensa? Se oli joku uskomaton määrä miehen olemukseen ja ulosantiin verrattuna.
Muistan vain sen, miten ensimmäisessä valinnassa paljastui Mikan ja Senjan yhden yön juttu laivalla.Kai noita yhdenyön hoitoja on helpompi haalia kuin vaikka kahden kuukauden saati mittaisia suhteita sama määrä (jos ei siis huomioida sitä, että yksi ihminen ei ehdi elämässään käydä läpi montaa pidempää suhdetta aikaresurssin vuoksi).
Mikaa katsoessa tulee mieleen, että siellä on naiset haalineet. Tämähän vaikuttaa siltä, että menee minne käsketään...
Vierailija kirjoitti:
Mika on ujo. Voi olla rennompi normielämässä kuin realityssä.
Miksi Mikan ja Hannan kaltaiset ujot piimät hakeutuvat ohjelmaan. Ja miksi heidät valitaan sinne? Muutenkin on tullut tunne, että hakijoista on ollut pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Anku on kamala. Rääväsuu ja selkäänpuukottaja. Puhuu paskaa muista ja pelaa rahasta. Vedättää Patia. Ottaa rahat ja jättää Patin ilman. Nauraa räkäisesti. Noita-akka. Paha paha paha.
Yök yök yök
Saattaa ollakin. Piilottaa itsensä roolien taakse. Esittää pikkutyttöä tai puhuu mummusuuhöpinöitä.
Muutaman kerran on puhunut omalla äänellään.
En luottaisi.
Täällä ei näköjään saa sanoa Ankusta ja Patista mitään negaa kun heti hyökätään kimppuun. Toisia saa lyödä kuin vierasta sikaa. Ihmeellistä on mammojen elämä.
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Patu ja Anku voittavat Love Islandin näämme ohjelman mitä voiton jälkeen tapahtui. Sitten näämme reality sarjan heistä. Yhteenmuutosta, häistä, lapsen syntymästä, ristiäisistä. Vähän niinkuin kuninkaalliset :)
Kyllä ja tampesteriin patsas näille kahdelle ihqulle.
Patrick presidentiksi !
Kyllä sen jotain parempaa pitää olla. Koko maailma vois tarvita keisarin.
"V*ttu mää alan keisariksi."
Sorry jos tämä Jannen räppi on ollut palstalla jo monta kertaa. En pysty kahlaamaan yli 20 000 viestiä läpi. Aika hirvee.
Vierailija kirjoitti:
Ankufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Patu ja Anku voittavat Love Islandin näämme ohjelman mitä voiton jälkeen tapahtui. Sitten näämme reality sarjan heistä. Yhteenmuutosta, häistä, lapsen syntymästä, ristiäisistä. Vähän niinkuin kuninkaalliset :)
Kyllä ja tampesteriin patsas näille kahdelle ihqulle.
Patrick presidentiksi !
Kyllä sen jotain parempaa pitää olla. Koko maailma vois tarvita keisarin.
"V*ttu mää alan keisariksi."
tiäkkö
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei näköjään saa sanoa Ankusta ja Patista mitään negaa kun heti hyökätään kimppuun. Toisia saa lyödä kuin vierasta sikaa. Ihmeellistä on mammojen elämä.
Olen seurannut ketjua ohjelman amusta lähtien.
En tiedä mikä suhtautumiseni olisi Ankuun ilman tätä ketjua. Nyt kuitenkin häneen liittyy niin paljon lähes mielipuolilta vaikuttavia sukulaisia ja faneja, että se väistämättä vaikuttaa negatiivisesti. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku on kamala. Rääväsuu ja selkäänpuukottaja. Puhuu paskaa muista ja pelaa rahasta. Vedättää Patia. Ottaa rahat ja jättää Patin ilman. Nauraa räkäisesti. Noita-akka. Paha paha paha.
Yök yök yökSaattaa ollakin. Piilottaa itsensä roolien taakse. Esittää pikkutyttöä tai puhuu mummusuuhöpinöitä.
Muutaman kerran on puhunut omalla äänellään.
En luottaisi.
Tämä Ankun vihaaja on huvittava, kun ei malta jättää pois tuota mummusuuta. Ihan itse on keksinyt noin kivan vertauksen ja postaa sen palstalle kahdettakymmenettä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä suhtautumiseni olisi Ankuun ilman tätä ketjua. Nyt kuitenkin häneen liittyy niin paljon lähes mielipuolilta vaikuttavia sukulaisia ja faneja, että se väistämättä vaikuttaa negatiivisesti. :(
alusta*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan sattumalta aina tulee monta Ankua halventavaa kommenttia peräkkäin, kun pääset koneen äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Sorry jos tämä Jannen räppi on ollut palstalla jo monta kertaa. En pysty kahlaamaan yli 20 000 viestiä läpi. Aika hirvee.
Mä en oo ainakaan nähnyt, mutta oon ettinyt tätä, kun joku puhui tästä jostain. kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan sattumalta aina tulee monta Ankua halventavaa kommenttia peräkkäin, kun pääset koneen äärelle.
Tämä oli ensimmäinen viestini sen jälkeen, kun ketjun alkupäässä kehoitin sinua miettimään onko kirjoittelusi reilua Ankua kohtaan.
En muista sanasta sanaan noita kommentteja, mutta jotenkin noin ne meni.[/quote]
Veeralle osoitettu kommentti oli kesyin.[/quote]
Veeralle tullut kommentti jopa kohotti Veeran itsetuntoa. Tuohan oli kuin kehu tuo ällösöpöily 😞[/quote]
Tiedän että väittelen tuulimyllyjen kanssa, koska kiihkomielinen Anku ja Pati-fanitus on vallannut tän keskustelun, mutta pakko kuitenkin oikaista ilmiselvä valhe: Veeralle ja Jannelle osoitettu kommentti oli jotain siihen suuntaan, että "Janne näytti ahdistuneelta kun Veera tunnusti rakkauttaan ja mietti, että oispa tää jo ohi ja pääsis lähtemään rahojen kanssa". Että en mä nyt sanois, että tuo mitenkään hirveän kiva kommentti on. Lisäksi niitä positiivisempia ("veera on touhukas"-tyylisiä) kommentteja oli varmasti sanottu kaikista, mutta kaikkia ei vain näytetty. Mutta ehkä mä olen vain tyhmä, kun haluan että mielipiteistämme huolimatta ei kuitenkaan väitetä täällä mustaa valkoiseksi? (Tykkään kaikista alkuperäisistä pareista, ihan sama kuka voittaa.)
Vierailija kirjoitti:
Parta juoksee pitkin poskia...
Tooosi vitsikästä, haha