Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Tunteita järisyttävin teko ollut taas Samin Nellan pudottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana se Auran (ja Jeffin) rannalla kävely kohtaus! Aura oli vapautunut, rento ja hauska. :)
Yhtä jäykkänä se siellä keekoili kuin villallakin. Nauratti se pussailukohtaus, jonka lopetti nopeasti sanomalla että hui mun hame nousee. Aivan kuin siellä vielä olisi jotain, mitä ei ole nähty kun pakarat paljaina ovat kirmailleet jo ihan joka muidu.
Miksi et kestä sitä jos joku pitää Aurasta? Kyllä tuollainen aggressiivinen suhtautuminen toisen iloon kertoo jostain ikävästä. Ja mitä sinulla on auringon otossa esiintyviä naisten pakaroita vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku on uhriutunut tuonne peiton alle. :D Miksi se ripustautuu tuolla tavalla? Ei tiedä hyvää jatkon kannalta heidän suhteelleen.
Patu sai pallon jalkaan.
Kiva juttu, koska sen Patu näyttää jalkaansa haluavankin.
Musta tuntuu että ulkonäöstä on keskimäärin haukuttu eniten villan kauneimpia/komeimpia asukkaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä tätä ketjua. Yleensä tämän tyylisiä ohjelmia (ainakin Temptation islandia) seuraa täällä minusta ihan fiksulta vaikuttavaa, taitavasti ihmisten käytöstä analysoivaa porukkaa, mutta tämän katsojat ovat jotain aivan muuta.
Saaren kovin manipulaattori (Pati) kerää suurimman osan sympatiat, ja ketju on täynnä suoranaista misogyniaa - "hyvä jätkä" ja "paha, juoruileva äm-mä"-asennetta. 😀
Missä muualla on keskustelua kyseisestä ohjelmasta? Haluaisin nimittäin hiukan älykkäämpää keskusteluseuraa. Mikä se keskustelusivusto oli, jossa tykätään ihanasta Aurasta? 😍
Ehkä Patrick kerää suurimman osan sympatiat, kun ei se oikeasti ole mikään saaren kovin manipulaattori. Teidän oletutkissa ehkä, mutta ihan samanlailla tuolla "manipuloi" ja pelaa kaikki muutkin. Patin peli on toki ollut viime aikoina enemmän esillä kuin esim. Ville ja Jannen.
Ville ja Janne eivät kumpikaan ole niin itseään täynnä, tai niin röyhkeän epäaitoja kuin Patrick. Patrickin taktiikka on alusta saakka ollut juuri tuo "Olen kiltti ja vähän pihalla". Innolla odotan paljastuuko todellisuus vielä, sillä onhan tätä paljon jäljellä.
Ilmeisesti tunnet Patrickin irl, kun kerta noin hyvin tiedät mikä on roolia ja millainen se on todellisuudessa. Mahtaa olla hankala elämä, kun pitää epäillä kaikkia ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Ankua ainakin herjataan todella paljon jodelissa. Inhottavaa, hän ei ole ollut kenellekään ilkeä!
Siellä voi olla se Ankun vihan lietsoja, joka hilluu täälläkin lestaväitteineen yms. Olisko Auran kannattajia ?
Vierailija kirjoitti:
Sami on ällöttävä hiiri 🐭
Onneks sä tunnut olevan mitä ihanin persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku koittaa mustamaalata Pauliinan ja Villen suhdetta täällä. Mun mielestä kuka tahansa näkee, että heidän parinvalinnassa pidetyt puheet on aitoja. Ville hädin tuskin sai loppuun viimeksi sitä lausetta "en malta odottaa että saan olla yhdessä talon ulkopuolella". Ihmisiä nyt vaan ärsyttää, että ne ovat olleet alusta asti yhdessä mutta eihän se väärin ole jos he ovat löytäneet toisensa heti ja varmaan se, että molemmat on tosi kauniita eli kiiltokuvapariskunta. Pauliinan läpät on nimenomaan läppiä, joku haluaa tulkita kaikki Pauliinan sanomiset negatiivisen kautta. Ville on se tyyppi, joka tukee muita samoin Pauliina. Mä en ainakaan pysty kuvittelemaan niitä muiden kanssa. Alussa ehkä Ville sopi myös Veeran kanssa, mutta nyt huomaan että sillä on tosi hyvä ystävyssuhde Veeran kanssa.
Oon varmaan ainoa, jonka mielestä ne Pauliinan läpät on ihan söpöjä. Varsinkin se viimejakson "sä oot ihan tyhmä" on aika samanlaista "läppää", mitä mun ja mun miehen välillä on. Tulee vähän mieleen Ensisilmäyksen Robinin sanat eli aina kun Robin kutsuu jotain idiootiksi, niin tarkottaa se oikeesti, että se rakastaa sitä toista. En nyt väitä, että Pauliina sitä tarkottaisi, mutta en nyt kyllä tajua, miten joku voi nähdä sen "tyhmä" kommentin Villelle loukkauksena.
Veit sanat suustani. Molemmat on rakastunut toisiinsa ja kiusoittelevat siitä toisiaan.
Meille ei näytetty kuin pieni pätkä koko keskustelusta, mutta eikös Ville sanonut jotain että tee uudestaan tms. Kiusoitteli Pauliinaa jostain mitä tämä oli tehnyt/sanonut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutyttö kirjoitti:
Mua kyllä henkilökohtaisesti kutkuttaa tuo Axujen tilanne. Näyttivät niin hyvin tulevan juttuun. Tosin Alexander tuumaili oisko kuitenkin enemmän kaveripohjalla vai ei. Ajattelin kyllä, että heistä tulisi hyvä pari, mutta aika näyttää. Alexiina on onneksi pysynyt Willassa, vaikkei ole sitä kiintymys suhdetta vielä löytynyt. Odotan mitä noiden kahden parin välille muodostuu
.Ei niiden välille mitään muodostu, liian suuri ikä- ja kokemusero. Toinen ihan pentu, joka innostuu ulkonäöstä ja ammatista, toinen hakee jotain syvällisempää ja aidonpaa.
Vaikea vielä sanoa mitä Alexander hakee, jos siis tarkotit, että Alexander on se, joka hakee jotain aidompaa. Alexinalla on ainakin omasta mielestäni ihan hyviä syvällisen keskustelun yrityksiä ja Alexinan ammatinkin puolesta tulee paljon syvällisempi kuva kun taas Alexanderista.
Olis kyllä kiva kuulla miten lähihoitaja olisi syvällisempi kuin radiojuontaja?!
Itselle särähri korvaan kun Alexiina alussa saarelle tultuaan vastasi ammattikyselyyn olevansa jalkahoitaja ja kertoi sen olevan vähän kuten fysioterapeutti. ( Taitaa olla kyllä aika hemmetin vähän sama).
Jalkaterapeutti on AMK tutkinto. Samoin kun fyssari. Niissä on paljon samaa.
Jalkaterapeutti on AMK tutkinto, mutta jalkojenhoitajaksi valmistuu ihan amiksestakin.
Tuota jodelia käyttävät etupäässä yliopistoopiskelijat. Melko uusi sovellus Suomessa.
Peukkukikkailija, joka manipuloi noita peukkujen toimintaa vois tulla tuolta jodelin puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anku on uhriutunut tuonne peiton alle. :D Miksi se ripustautuu tuolla tavalla? Ei tiedä hyvää jatkon kannalta heidän suhteelleen.
Patu sai pallon jalkaan.
Kiva juttu, koska sen Patu näyttää jalkaansa haluavankin.
No niin, sitten ei muuta kuin onnea matkaan Patu.
[qu
ote=Vierailija]Ankua ainakin herjataan todella paljon jodelissa. Inhottavaa, hän ei ole ollut kenellekään ilkeä![/quote]
Mitä mieltä jodelissa ollaan muista kisaajista?
Vihataanko Pauliinaa?
Pidetäänkö Patrickia pelurina?
Entä Janne ja Veera?
Auraa siellä ilmeisesti ylistetään. Entä Jeff?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa thänn mennessä teistä saaren parhaat sanonnat/quotes!!😂
Omat(en tiiä menikö näin mut:
Refai-Mä annoin KAIKKENI
Emma-Mä oon OIKEESTI+TODELLA sisäisesti kaunis.
Markus-Mitäs tässä, ritari ässäToi Emman kommentti oli kyllä aika jäätävä! Mulle ensimmäisenä tulee mieleen Veeran "I'm falling in lööv with you".
Emma - mä LUPAAN, et mä oon OIKEESTI TODELLA sisäisesti kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tai keitä on mielestänne haukuttu eniten palstalla?
Mahdotonta vastata. Kaikkien mielestä suosikkeja haukutaan eniten ja unohtavat omat haukkumisensa muista pareista koska eivät pidä sitä haukkumisena vaan totuutena tai mielipiteenään. Varmaan naiset saaneet osakseen eniten haukkumista, samoin Jeffrey. Pitää katsoa sinne aivan ohjelman alkuun, niin Veeraa ja Emmaa haukuttiin aivan kauheilla sanoilla. Ja nyt Hannaa haukutaan kauheilla sanoilla verraten jopa kodinrikkojaan ja murhaajaan, huhhu. Ja Auraakin nimitelty nistiksi sun muuksi. Naiset saavat kuulla huorittelua sun muuta. Aivan järkyttävää.
Sanoja myös vääristellään. Joku sano että empatian puute on psykopatian piirre ja sitten toinen vääns että Hannaa haukutaan murhaajaks.
Itse vääristelet. Aiemmin joku sano, että Hannan valinnassa oli sama logiikka kuin m'rhaajalla joka s'rmaa jonkun jota itse ei saa, ja toinen sano että tuon empatian puute-jutun. Pelkästään Hannan valinnan vuoksi siis tuollaista haukkumista 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Monani kirjoitti:
Janne hiukan tsiigas Shirlyn bebaa :D
Luulisi, että sillä tulee takapuolet jo korvistakin ulos kun oma pari on 24/7 persus paljaana. Tai sitten se tykkää hieman hienovaraisemmasta tyylistä.
No, Jannehan tuumasi Shirlylle että on löytänyt jonkun verran rakkautta, mistä Veera otti pienet lämmöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna on joutunut turhaan tulilinjallr ja Patrick kohteli häntä rumasti treffeillä. Ei kai Hannalla ollut muuta mahdollisuutta. Miksi Ankun ja Patun suhde on sen arvokkaampi
kuin muidenkaan? Koska ovat kauneimmat? Mahtaa Hannalla olla raskasta tuolla. Ikävä katsoa Samin kuvioita, on täysin Patrickin pelinappula, ei pelaa omaa peliään.No juu, Patrik puhui aluksi ihan sovittelevasti ja kivasti, mutta oli kyllä todella tylysti sanottu, että "jos Anku lähtee, niin tottakai mää sut valitten, ku ei täällä ketään muutakaan oo eikä mulle sillai oo väliäkää enää siinä vaihees". Varmasti tuntui Hannasta tosi hyvältä.
Valehdellako sen olisi pitänyt, että kyllä meistä varmasti pari tulee kunhan nyt vaan ankusta päästään? Patu sanoi suoraan niin kuin asia on, eikä sen edes pitäisi olla hannalle minkäänlainen yllätys. Patu sai varmaan niin tarpeekseen siitä edellisestä hattarapäästä, että nyt sitten ei jättänyt mitään saumaa yhdenkään pilvilinnan rakentamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tuota jodelia käyttävät etupäässä yliopistoopiskelijat. Melko uusi sovellus Suomessa.
Peukkukikkailija, joka manipuloi noita peukkujen toimintaa vois tulla tuolta jodelin puolelta.
Jodelin Veeran yliopistokannattajia ?
Saas nähdä kuinka paljon Anku ja Patte saa sovelluksissa kuraa niskaansa tuon turvaäänestyksen jälkeen. Huoh..no asiat ja tilanteet menevät niinkuin menevät saarella. Omalla painollaan ja niinkuin on mennäkseen. Ei tää oo niin vakavaa.
Ei mitään uutta rintamalla😂🤣😂🤣😂🤣
Luulisi, että sillä tulee takapuolet jo korvistakin ulos kun oma pari on 24/7 persus paljaana. Tai sitten se tykkää hieman hienovaraisemmasta tyylistä.