Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin

Vierailija
25.09.2018 |

...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.

Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?

Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?

Kommentit (386)

Vierailija
261/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yllättää miehesi ja mennä alastomana sänkyyn. On helppoa kun ei tarvi vaatteita riisua.

Vierailija
262/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.

Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?

Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?

En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.

Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.

No se on sitten riski, jonka otan. Jos mieheni olisi noin idiootti, että olettaa minun pukeutuvan häntä varten, niin ovi auki ja takaisin ei ole tulemista. Ja oletettavasti parisuhdetyytyväisyys ei ole siitä kiinni, miten nainen pukeutuu. Parisuhdetyytyväisyys on ennemmin kaikkea muuta.

Jos sinusta olisi äärettömän seksikästä, että miehesi joskus pitäisi kauluspaitaa, niin et ikinä mainitsisi tästä hänelle mitään? Sinusta olisi tosi alistavaa ja törkeää sanoa ”tiedätkö mitä, sinulle sopisi tosi hyvin kauluspaita! Käytätkö sitä joskus juhlissa jos ostan sinulle sellaisen? :)”

Olen eri, mutta tässä luisutaan joka aika kauas ketjun aiheesta, joka oli toisen arkipukeutumiseen puuttuminen eikä mikään satunnainen kumppania miellyttävän vaatteen pukeminen erityistilaisuuksiin. Ja jos minun mieheni ei viihtyisi kauluspaidassa, niin hän ei sitä pukisi, piste. Meillä saa vapaasti mainita ulkonäkötrendejä joista tykkää, ja toinen saattaa poimia sieltä asioita jotka sopii omaan tyyliin. Mitään pakkoa tai varsinkaan mitään "et rakasta mua jos et pukeudu näin" -tyylistä tämän ketjun tapaista lapsellista syyllistämistä ei todellakaan ole. Sellainen ei minusta terveeseen suhteeseen edes kuulu.

Missä kohtaa aloituksessa lukee mitään tuollaista mitä selitit..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtäisi tarvetta kehoittaa minua pukeutumaan minimekkoon ja korkoihin päivittäin kotona, hirveätä säätöä lenkkivaatteiden kanssa, ruuan teko mahdollisesti sottaavaa ja koska pidämme vanhassa talossa lämmityskuluja kurissa niin oikeasti jäätyisin paikalleni, villasukatkin on liian vähän.

Selkeästi homma tarvitsee balanssia, silloin tällöin arjen piristämiseksi.

Omalle miehelle onneksi super turn-on on trikoot ja legginsit, kesällä toppi, talvella paksumpaa neuletta/mekkoa päälle.

Näytän kyllä nätiltä ilman meikkiä, mutta mies välillä toivoo ”illan ratoksi” punaa huuliin ja oikeastaan silloin menen laittaan sukkanauhat ja muut krumeluurit päälle, ymmärrän vihjeen.

Ja voin minäkin toki toivoa mieheltä vaatetusta jos haluan, hän on vain seksikkäin alasti, muuta ei tarvita silmän iloksi.

Lähtökohtaisesti pidän kyllä kotona rentoja vaatteita, niin kuin mieskin ja koti on tietääkseni rentoutusta varten, ei pikkuhepeneissä hillumista (paitsi jos se on jonkun mielestä rentoa menoa).

Vierailija
264/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on mennyt naimisiin seksikkään ja laitetun kanssa ja sit se kumppani vaan lihoo muodottomaksi ja odottaa silti ihailua ja rakkautta?

Niin että sinä et rakasta ja ihaile kumppaniasi muuten vaan hän oli sinulle vain kimpale lihaa? Kannattaa erota.

Vierailija
265/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.

Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.

No se on sitten riski, jonka otan. Jos mieheni olisi noin idiootti, että olettaa minun pukeutuvan häntä varten, niin ovi auki ja takaisin ei ole tulemista. Ja oletettavasti parisuhdetyytyväisyys ei ole siitä kiinni, miten nainen pukeutuu. Parisuhdetyytyväisyys on ennemmin kaikkea muuta.

Jos sinusta olisi äärettömän seksikästä, että miehesi joskus pitäisi kauluspaitaa, niin et ikinä mainitsisi tästä hänelle mitään? Sinusta olisi tosi alistavaa ja törkeää sanoa ”tiedätkö mitä, sinulle sopisi tosi hyvin kauluspaita! Käytätkö sitä joskus juhlissa jos ostan sinulle sellaisen? :)”

Jos miehellä on puku, on hänellä myös kauluspaitakin. Kauluspaita on ihan tavallinen miesten vaate, jota voi käyttää melkein missä tahansa kodin ulkopuolella kuten naisten paitapuseroakin. Kauluspaita ja paitapusero on toisiinsa verrattavia, kauluspaita ja minimekko ei. Ryppyinen kauluspaita on sitä paitsi epäsiistin näköinen, joten rupeaako mies silittämään?

- eri

Miten mikään paidan silittäminen liittyy tähän mitenkään? Kampaatko sinä hiuksesi aamuisin?

Vierailija
266/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tekö ette halua seksikästä  miestä? On taas niin aivoton kanalauma täällä kotkottamassa, että riitti tämä idioottipalsta tälle päivälle. Heippa.

Jännä, mutta minusta miestä ei tee seksikkääksi joku ulkopuolelta määrätty taho millaiset vaatteet laittaa päälle. Minusta seksikäs mies kelpaa ihan sellaisenaan ilman, että pitää painostaa ja muuttaa mieleisekseen. Vai miten ihmeessä se alunperin silmiin näyttää seksikkäältä, jos se ei myöhemmin yhtäkkiä kelpaakaan?

Tottumus turruttaa, vaihtelu virkistää.

Vaihtelua saa myös sillä ettei seksiä harrasteta ollenkaan.

Vierailija
267/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni vihaa t-paitoja. Mielestäni hän näyttää hyvältä niissä. Hän kokee ne inhottaviksi ja hiostaviksi. En koe mitään tarvetta määrätä miestäni pukemaan jotain tiettyä asiaa päälleen vaan hän saa pukeutua ihan niinkuin haluaa ja kokee mukavaksi.-ohis

Vierailija
268/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tehdä kompromissin ja pukeutua niihin korkkareihin ja johonkin ei-paljastavaan vartalonmyötäiseen mekkoon vaikka ihan leffaan ja ravintolaan? Avonaisen mekon voit jättää makkarin puolelle. 

Vierailija
269/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran saa AV-palstaa lukiessa kiittää onneaan, että on saanut oikeasti hyvän ja itselleen sopivan miehen. Meillä kuljetaan arkena farkuissa ja tennareissa, ihan molemmat, ja kotosalla viihdytään lököhousuissa ja trikoopaidoissa. Juhliin ja treffi-iltoihin pukeudutaan siistimmin, mutta sillä ei ole kyllä mitään vaikutusta miehen kiinnostukseen tai libidoon. Joskus suhteen alkuaikoina harmittelin, kun edes seksikäs korsetti ei tuntunut saavan T-paidasta poikkeavaa vastaanottoa, mutta näitä ketjuja lukiessani olen kyllä helkkarin onnellinen etten ole saanut tuollaista vaatefetistiä riesakseni. Kun kroppa on kunnossa se kelpaa vaikka verkkareissa, ja jos ei ole niin ei sitä mikään määrä korkokenkiä pelasta.

Miehesi kuulostaa melkoiselta tylsimykseltä.

Vierailija
270/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tässä luisutaan joka aika kauas ketjun aiheesta, joka oli toisen arkipukeutumiseen puuttuminen eikä mikään satunnainen kumppania miellyttävän vaatteen pukeminen erityistilaisuuksiin. Ja jos minun mieheni ei viihtyisi kauluspaidassa, niin hän ei sitä pukisi, piste. Meillä saa vapaasti mainita ulkonäkötrendejä joista tykkää, ja toinen saattaa poimia sieltä asioita jotka sopii omaan tyyliin. Mitään pakkoa tai varsinkaan mitään "et rakasta mua jos et pukeudu näin" -tyylistä tämän ketjun tapaista lapsellista syyllistämistä ei todellakaan ole. Sellainen ei minusta terveeseen suhteeseen edes kuulu.

Missä kohtaa aloituksessa lukee mitään tuollaista mitä selitit..?

Lue koko ketju, sirltä kaikki edellisen mainitsemat jutut löytyy kyllä -myös apn lisäkommentit.

Vierailija
271/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kroppa on kunnossa se kelpaa vaikka verkkareissa, ja jos ei ole niin ei sitä mikään määrä korkokenkiä pelasta.

Onpa pinnallinen ajatusmaailma. Samalla kuitenkin ihmettelet, että toiset nauttivat huolitellusta vaatetuksesta?

Vierailija
272/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko tehdä kompromissin ja pukeutua niihin korkkareihin ja johonkin ei-paljastavaan vartalonmyötäiseen mekkoon vaikka ihan leffaan ja ravintolaan? Avonaisen mekon voit jättää makkarin puolelle. 

En voi. En käytä mekkoja. Leffaan kelpaa tavalliset vaatteet ja ravintolassa emme käy.

Vierailija
273/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on päässyt unohtumaan, että toiset ihmiset ovat visuaalisempia kuin toiset. 

Vierailija
274/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran saa AV-palstaa lukiessa kiittää onneaan, että on saanut oikeasti hyvän ja itselleen sopivan miehen. Meillä kuljetaan arkena farkuissa ja tennareissa, ihan molemmat, ja kotosalla viihdytään lököhousuissa ja trikoopaidoissa. Juhliin ja treffi-iltoihin pukeudutaan siistimmin, mutta sillä ei ole kyllä mitään vaikutusta miehen kiinnostukseen tai libidoon. Joskus suhteen alkuaikoina harmittelin, kun edes seksikäs korsetti ei tuntunut saavan T-paidasta poikkeavaa vastaanottoa, mutta näitä ketjuja lukiessani olen kyllä helkkarin onnellinen etten ole saanut tuollaista vaatefetistiä riesakseni. Kun kroppa on kunnossa se kelpaa vaikka verkkareissa, ja jos ei ole niin ei sitä mikään määrä korkokenkiä pelasta.

Jotkut miehet vaan ovat päässeet ohi siitä kuolaava jonne vaiheesta.-eri

Vierailija
275/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oikein syty lököhousuista ja trikoopaidoista, on kuolaava jonne? Oletko kaikissa asioissa yhtä mustavalkoinen?

Vierailija
276/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oikein syty lököhousuista ja trikoopaidoista, on kuolaava jonne? Oletko kaikissa asioissa yhtä mustavalkoinen?

Taisit ymmärtää vähän väärin. Kuolaava jonne syttyy ainoastaan seksikkkäistä vaatteista. Mies taas syttyy siitä naisesta vaatteiden alla; vaatteista riippumatta.

Vierailija
277/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä mies on aina hyvä vaihtoehto. Ei katsele vieraisiin pöytiin, eikä liioin innostu omasta naisesta.

Mutta odotappa vain, parikymmentä vuotta sekä kiloa molemmille lisää, niin kyllä se mieli siitä vielä muuttuu :)

Vierailija
278/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolaava jonne syttyy ainoastaan seksikkkäistä vaatteista. Mies taas syttyy siitä naisesta vaatteiden alla; vaatteista riippumatta.

Ja visuaalinen mies syttyy kaikkein eniten naisesta, jolla on seksikkäät vaatteet. Epävisuaalinen mies taas syttyy naisesta, vaatteista riippumatta. Tässä on se oleellinen ero.

Kuolaavalle jonnelle riittää pelkkä vaatekasa. Ei hän tarvitse naista niiden sisään ollenkaan.

Vierailija
279/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on päässyt unohtumaan, että toiset ihmiset ovat visuaalisempia kuin toiset. 

Niinpä, ja itse taidan kuulua niiden visuaalisempien joukkoon. Pidän esimerkiksi hyvin paljon miesystäväni värikkäästä kalsarikokoelmasta, ja vaikka niiden kalsarien sisältö kiinnostaakin minua kaikkein eniten, mukava on sitä aarretta kaivella milloin minkin väristen psykeedelisten kuviopyörteiden keskeltä.

Vierailija
280/386 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olla vähen tyhmä js yksinkertainen. Mitä jos menet mielikuvitusmiehesi kanssa takaisin sinne mikämikä-maahan.