Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin
...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.
Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?
Kommentit (386)
- ei kelpaa miehelleen sellaisenaan
- valinnut väärän miehen (tämä etenkin on hauska)
Kivasti käänsit asian päälaelleen. Kokoajan on sanottu sitä, että jos mies haluaa tissit paljaana hame vesirajalla kulkevan bimbon, kannattaa valita se kumppani näistä mekkojoukoista. Eikös niin? Eikä niin, että otetaan täysin eri tyylistä pitävä kumppani ja ryhdytään pakottamaaan hänelle jotain hutsulookkia. Ei nimittäin tule onnistumaan.
Lisäksi on todettu sekin ettei kaikille miehille edes ole väliä sillä, miten se kumppani pukeutuu. Jos on niin kova tarve määritellä sitä kumppanin pukeutumista niin ihan hyvin voi ostaa sen seksinuken ja pukea mitä rytkyjä haluaa sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, 358 listasta unohtui, että nainen tietysti myös on
- nirppanokka
- ei halua olla/liikkua luonnossa
- seksuaalisuus perustuu ainoastaan pukeutumiseen
Sitähän tässä on kymmeniä sivuja yritetty mekkoväelle tolkuttaa, että seksikkyys ei ole vaatteista kiinni, mutta eipä mene jakeluun. Lisäksi ainakin yksi sanoi ettei omista ulkoiluvaatteita ja toinen ettei seksi luonnossa riitä ja kelpaa. Kyllä sinun väitteesi ihan siitä mekkoväen omista kirjoituksista on peräisin.
Ei, vaan sinä ennakkoluuloisesti luet näitä kirjoituksia ja teet niistä perättömiä väitteitä. Sanoin, että en omista verkkareita tai lökäreitä. En sanonut, että en omista ulkoiluvaatteita. Näetsen myös ulkoiluvaatteita on niin erilaisia. Ulkoiluvaatteissakin voi olla tyylikäs ja huoliteltu. Rahaa se tosin vähän kysyy.
Toinen sanoi, että pelkästään se, että pannaan ulkona ei ole hänen mielestään mitenkään erikoisen mielikuvituksellista seksiä. Samaa mieltä. Ei minulle se laavu (jossa olen kyllä pannut, kuten muullakin "luonnossa", mitä tällä tarkoitetaankaan) ole se juttu, vaan mies, jota siellä laavussa panen.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä on kymmeniä sivuja yritetty mekkoväelle tolkuttaa, että seksikkyys ei ole vaatteista kiinni, mutta eipä mene jakeluun.
Joillekuille ihmisille seksikkyys on muun ohella kiinni myös vaatteista. Toisille taas kelpaa oikein hyvin rönttö-Raili. Mikä tässä on niin vaikea käsittää?
Tee variksenpelätin sille, pue ne vaatteet päälle. Laita olohuoneen sohvalle. Itsekästä vaatia ihmiseltä tuollaista pukeutumista kylmänä vuodenaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen kun haluan ja mieheni on sellainen kun haluaa ja yhteiselämässämme ei ole mitään ongelmia niin että olisi jotain ihme temppuja ryhdyttävä tekemään. Sitä vetovoimaa ja rakkautta joko on tai sitten ei. Olen valinnut itseäni viehättävän ja kiihottavan kumppanin ja toivon muidenkin niin tekevän.
Koska parisuhde vaatii työtä. Sun parisuhteesi kuulostaa siltä, että olette yhdessä erikseen. Eikä tämä rajoitu nyt vain pukeutumiseen, vaan koko parisuhteeseen. Sängyssä on hyvä huolehtia myös toisen toiveista ja tyydytyksestä. Yhteisellä vapaa-ajalla on hyvä pyrkiä tekemään myös niitä toista kiinnostavia juttuja.
Voi olla että sulle se parisuhteen toinen osapuoli ei merkitse sun elämässä niin kovin kummoista. Pääasia että saa itse tehdä ja olla juuri kuten haluaa ja sallinet saman asenteen myös kumppanillesi. Monelle parisuhde ei kuitenkaan ole sitä, että asutaan saman katon alla ja harrastetaan itsenäistä seksiä silloin tällöin yhdessä. Parisuhde on monelle toisen huomioimista, hänen tunteistaan välittämistä, hänen tarpeidensa huomioimista jne.
Et voisi olla enempää väärässä. Jos suhde tuntuu noin työläältä kannattaa erota.
Tässä esimerkki itsekkäästä telaketjufeminististä. Tulee kylmät väreet.
Sitähän tässä on kymmeniä sivuja yritetty mekkoväelle tolkuttaa, että seksikkyys ei ole vaatteista kiinni, mutta eipä mene jakeluun. Lisäksi ainakin yksi sanoi ettei omista ulkoiluvaatteita ja toinen ettei seksi luonnossa riitä ja kelpaa. Kyllä sinun väitteesi ihan siitä mekkoväen omista kirjoituksista on peräisin.