Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin
...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.
Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntee joissain vaatteissa itsensä epämukavaksi, niin se näkyy päällepäin. Ole siinä sitten seksikäs ja rento, kun pitsi kutittaa ja korkkarit painavat jalkoja. Siinä ajatukset kohdistuvat siihen, että saa oloaan mukavammaksi eikä puolisoon.
Tuota noin, seksikkäiden vaatteiden ei tarvitse olla epämukavia. Pienellä vaivalla löytyy sekä seksikkäitä että mukavia vaatteita.
Totta. Minusta Triumfin urheiluliivit ja nudet sloggit ovat oikein seksikkäät. Kertakaikkiaan en tajua tätä pakkomiellettä seksikkyydestä. Onko tämä jotain nuorten aikuisten keskenkasvuisuutta vai mitä?
Niin, tässäkin pitää vain tietää, mikä korostaa kauniisti omia muotoja ja/tai mistä kumppani tykkää.
Oma miesystäväni viihtyy parhaiten alasti, mutta kyllä hänkin ilahtui, kun otin hänet kerran vastaan oranssinpunaisessa puuvillajerseymekossa, jossa oli halkiot ja jonka alla minulla ei ollut mitään. Eikä ollut epämukava olo minullakaan!
Vierailija kirjoitti:
P.S. Olen yrittänyt kysellä mistä vaatteista mies tykkäisi päälläni mutta vastaus on aina "Tykkään alastomuudesta". Ei ne korkkarit ja sukkanauhat oikeasti ole kaikille miehille vähääkään tärkeitä. Olen myös testannut enkä vaan luottanut miehen sanaan, käski vaan äkkiä ottaa hepenet pois...
Oman pienehkön otantani perusteella miehet, jotka eivät yhtään välitä hepenistä tms., ovat usein tavallista estoisempia ja hukassa itsensä kanssa. Avarakatseisemmille ja avoimemmille taas hepenet kelpaavat vallan mainiosti, vaikkeivät ehkä heille kauhean tärkeitä olekaan. Samaa ovat sanoneet muutamat ystäväni. Toki kyse voi olla myös tilastoharhasta.
Pistä Teemu Pukin paita päälle niin mies on kimpussasi välittömästi. On se sen verran kuuma tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meillä ilahdutetaan toista jollain, mikä ilahduttaa molempia. Kannattaa valita sellainen kumppani joka tykkää samoista asioista niin ei tule tällaisia ongelmia.
Meillä ei. Minä teen ainoastaan asioita, jotka ilahduttavat minua itseäni. Se on seksikästä.
T. Tosimies Reima
Hyvä, Reima! Tässä olet kyllä ihan samoilla linjoilla kuin valtaosa tänne kirjoitelleista naisista! Jatka vain samaa peräänantamatonta linjaa. Se on tosi miehekästä!!!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Reima! Tässä olet kyllä ihan samoilla linjoilla kuin valtaosa tänne kirjoitelleista naisista! Jatka vain samaa peräänantamatonta linjaa. Se on tosi miehekästä!!!
Kiitos, kiitos. Varmasti jatkan. Voin muutenkin antaa hyviä parisuhdevinkkejä. Nyt on juuri sopiva hetki palstailuun, kun odottelen, että muija paistaa mulle makkaraperunoita.
T. Tosimies Reima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainaamasi, mutta korot ja pikkumekot eivät saa minua tuntemaan itseäni seksikkääksi. Vaelluskengät ja -housut saavat. Hirvikiväärillä ampuminen myös. Sateeseen alasti juokseminen, tai alasti uiminen, mielellään kylmässä vedessä. Metsässä samoilu.
Ylipäänsä luontoyhteyden tunteminen saa minunkin mahlani virtaamaan. Onneksi mies on samaa sorttia
Piirretään rasti seinään. Palstan historian ensimmäinen eräfetisisti on löytynyt.
Mielestäni tämä tunturipuroissa uija on esiintynyt täällä ennenkin.-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kiitos. Varmasti jatkan. Voin muutenkin antaa hyviä parisuhdevinkkejä. Nyt on juuri sopiva hetki palstailuun, kun odottelen, että muija paistaa mulle makkaraperunoita.
T. Tosimies Reima
Saat odottaa pitkään, sillä vaimo paistaa niitä itselleen. Teillähän kumpikin tekee vain sitä, mikä miellyttää itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tosimies Reima
Saat odottaa pitkään, sillä vaimo paistaa niitä itselleen. Teillähän kumpikin tekee vain sitä, mikä miellyttää itseä.
Ei suinkaan. Meillä molemmat tekevät asioita, jotka miellyttävät MINUA.
T. Tosimies Reima
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihme tuo on ? Minulla on myös mies kaveri joka tykkää että pukeudun seksiin seksikkäästi :D Ja teen sen tosi mielelläni, aivan ihana tunne kivoissa hepenissä odottaa miestä kylään, alkaa itsellä jo siinä vaiheessa mahlat virtaamaan. Olen ent.elämässä kokenut tylsän avioseksin jossa ei ollut loppu vaiheessa enää mitään kipinää, nyt avioeron jälkeen olen löytänyt naiseuteni ja innon taas seksiin, kun on oikea ja ihana kohde ;) Olkaat naiset rohkeasti naisellisia ja toteuttakaa miestenne toiveet, ei se paljoa vaadi pistää sukkanauhoja, ihania syntisiä :D päälle ja korkkarit jalkaan! Nauttikaa!!
t. N 56 v
Vanhalortto hepeneissä on kuin uloste lahjarasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihme tuo on ? Minulla on myös mies kaveri joka tykkää että pukeudun seksiin seksikkäästi :D Ja teen sen tosi mielelläni, aivan ihana tunne kivoissa hepenissä odottaa miestä kylään, alkaa itsellä jo siinä vaiheessa mahlat virtaamaan. Olen ent.elämässä kokenut tylsän avioseksin jossa ei ollut loppu vaiheessa enää mitään kipinää, nyt avioeron jälkeen olen löytänyt naiseuteni ja innon taas seksiin, kun on oikea ja ihana kohde ;) Olkaat naiset rohkeasti naisellisia ja toteuttakaa miestenne toiveet, ei se paljoa vaadi pistää sukkanauhoja, ihania syntisiä :D päälle ja korkkarit jalkaan! Nauttikaa!!
t. N 56 v
X) Toivottavasti ei kuitenkaan haise yhtä pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N 56 v
Höpsistä. Tuota mieltä ovat vain naisia pelkäävät peräkammarinpojat.
kai sinä joskus muutenkin pukeudut "seksikkäissiin hepeniin" ihan oman miehesi mieliksi?
Voi teitä onnenpekkoja joitten vaimot/tyttöystävät osaavat leikkiä makuuhuoneessa.
Ehdotin kerran vaimolle että laittaisi huulipunaa ennen rakastelua ja sitten olinkin ilman puolisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen kun haluan ja mieheni on sellainen kun haluaa ja yhteiselämässämme ei ole mitään ongelmia niin että olisi jotain ihme temppuja ryhdyttävä tekemään. Sitä vetovoimaa ja rakkautta joko on tai sitten ei. Olen valinnut itseäni viehättävän ja kiihottavan kumppanin ja toivon muidenkin niin tekevän.
Koska parisuhde vaatii työtä. Sun parisuhteesi kuulostaa siltä, että olette yhdessä erikseen. Eikä tämä rajoitu nyt vain pukeutumiseen, vaan koko parisuhteeseen. Sängyssä on hyvä huolehtia myös toisen toiveista ja tyydytyksestä. Yhteisellä vapaa-ajalla on hyvä pyrkiä tekemään myös niitä toista kiinnostavia juttuja.
Voi olla että sulle se parisuhteen toinen osapuoli ei merkitse sun elämässä niin kovin kummoista. Pääasia että saa itse tehdä ja olla juuri kuten haluaa ja sallinet saman asenteen myös kumppanillesi. Monelle parisuhde ei kuitenkaan ole sitä, että asutaan saman katon alla ja harrastetaan itsenäistä seksiä silloin tällöin yhdessä. Parisuhde on monelle toisen huomioimista, hänen tunteistaan välittämistä, hänen tarpeidensa huomioimista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen kun haluan ja mieheni on sellainen kun haluaa ja yhteiselämässämme ei ole mitään ongelmia niin että olisi jotain ihme temppuja ryhdyttävä tekemään. Sitä vetovoimaa ja rakkautta joko on tai sitten ei. Olen valinnut itseäni viehättävän ja kiihottavan kumppanin ja toivon muidenkin niin tekevän.
Koska parisuhde vaatii työtä. Sun parisuhteesi kuulostaa siltä, että olette yhdessä erikseen. Eikä tämä rajoitu nyt vain pukeutumiseen, vaan koko parisuhteeseen. Sängyssä on hyvä huolehtia myös toisen toiveista ja tyydytyksestä. Yhteisellä vapaa-ajalla on hyvä pyrkiä tekemään myös niitä toista kiinnostavia juttuja.
Voi olla että sulle se parisuhteen toinen osapuoli ei merkitse sun elämässä niin kovin kummoista. Pääasia että saa itse tehdä ja olla juuri kuten haluaa ja sallinet saman asenteen myös kumppanillesi. Monelle parisuhde ei kuitenkaan ole sitä, että asutaan saman katon alla ja harrastetaan itsenäistä seksiä silloin tällöin yhdessä. Parisuhde on monelle toisen huomioimista, hänen tunteistaan välittämistä, hänen tarpeidensa huomioimista jne.
Et voisi olla enempää väärässä. Jos suhde tuntuu noin työläältä kannattaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä onnenpekkoja joitten vaimot/tyttöystävät osaavat leikkiä makuuhuoneessa.
Ehdotin kerran vaimolle että laittaisi huulipunaa ennen rakastelua ja sitten olinkin ilman puolisen vuotta.
Ihmettelen kyllä miksi menit tuollaista ehdottamaan. Todella pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voisi olla enempää väärässä. Jos suhde tuntuu noin työläältä kannattaa erota.
Työläältä?😂 Ei vaan arjen pikkuhuomioimista. Ei vie paljon aikaa ja molemmat tyytyväisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Senkin irstas sika! Miten olet voinut mennä ehdottamaan jotain tuollaista? Toivottavasti olet jo hakenut ammattiapua kammottaviin perversioihisi.
Kuinka epätoivoinen oikein olet XDDD