Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön: miksi olet työtön?

Vierailija
25.09.2018 |

Kysymys otsikossa.

En provoile vaan tämä on hyväntahtoinen kysymys toiselta työttömältä, jota kiinnostaa, miksi jotkut (ml. minä itse) eivät vaan saa töitä.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työttömänä 12 vuotta, ei kukaan enää palkkaa kun kahvinkeittäjäksi ja siihen en lähde.

'

Mahdollista Suomessa, ei kovinkaan monissa muissa maissa.

Vierailija
82/86 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä on mukavaa. Toimeentulo on turvattu, voi nukkua niin pitkään kuin huvittaa. On mahdollista hyödyntää äkkilähtöjä ja lähteä ulkomaille lomalle ihan milloin vain yms. Ihmettele, miksi ylipäätään koskaan olen tehnyt töitä, kun ilmankin saavuttaa saman elintason kun 8-17 raatavat naapurit. Vapaa-aika on työttömyydessä parasta.

Vierailija
84/86 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentunut työkyky ja se näkyy cv:ssä aukkoina. Eli en ole saanut töitä, koska minua ei ole palkattu.

Vierailija
85/86 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ollaan kiusattu eri kulmista enkä ole voinut millään tavalla estää ihmisten näkökulmista tunkeutumista minua kohtaan koska sitä on tapahtunut niin radikaalisesti ja arvaamattomasti mistä milloinkin. Töissä minua ollaan aina orjuutettu tai kiusattu ja minua ahdistaa työpaikat näiden kaikkien asioiden yhteensummana. En tunne enää nautintoa missään ja kaikki on vaikeasti tavoiteltavissa koska mikään ei ole ikinä antanut minulle mitään. Minua kiusataan paljon.

Eli sekopää. Ei työn ole tarkoitus olla nautinto, vaan tapa elättää itsensä.

Vierailija
86/86 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmat ei palkkaa teräskuntoista 49v miestä.

Työhaluja ja kykyjä olisi, mutta sähköasentajaksi ei palkata ilman vuoden työkokemusta.