Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin eilen vauvan kanssa synnäriltä, ja itken vaan, kun mies on niin kauhea. Mikä ihme sillä on??

Vierailija
25.09.2018 |

Saatiin viimein pitkään toivottu ja 2 vuotta yritetty esikoinen. Vauva on terve ja ihana. Mies muuttui jotenkin jo raskausaikana poissaolevaksi, enemmän kiinnosti baareissa juoksentelu kuin olla mun kanssa kotona. Olemme kuitenkin jo 30+ molemmat, eli ei mistään teinistä kyse. Kuitenkin ajattelin sen johtuvan jostain kriisistä joka menee ohi kun vauva syntyy.

Synnytykseen mies ei halunnut tulla, se oli mulle ihan ok, siskoni oli tukena. Mutta koko sen kolmen päivän aikana joka oltiin sairaalassa, mies ei käynyt edes katsomassa meitä. Aikoi ja aikoi tulla, aina oli joku tekosyy. Ilmeisesti oli ollut juomassa, ainakin työkaverini kertoi, että hänet oli nähty paikallisessa.
Pahinta on ollut nyt, kun tultiin kotiin. Mies on sekä mua että vauvaa kohtaan tosi kylmä ja tyly.
Ihan kuin vauva olisi hänelle jonkinlainen pettymys, en voi ymmärtää miksi. Kommentit lähinnä luokkaa "onpa omituinen tuo pää", "oudon punainen" jne. Minä hoidan vauvan yksin. Tänään pyysin, josko mies voisi laittaa aamupalaa kun imetin, tokaisi "Miks kuvittelet saavas jotain prinsessakohtelua nyt kun oot vaan pukannu itestäs ulos vähän paskaa isomman tekeleen".
Ehkä se oli olevinaan vitsi, mutta itkin.
Mies ei ole kännissä, jos olisikin, tuo käytös olisi helpompi ymmärtää. Mitä mä voin tehdä? Odottaa, että tuo vaihe menee ohi? Onko kellään täällä mitään kokemusta vastaavasta?
Niin ja kerron vielä, että miehellä ei ole (ollut ainakaan) mitään päihdeongelmaa, ja ollaan seurusteltu 6v, asuttu yhdessä 5v, ja loppuraskaudesta siitä vasta tuli tuollainen mulkku.

Kommentit (300)

Vierailija
161/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ottanut miesvihaprovo tulta alleen. Keksitty tarina. Ap on jätetty katkeroitunut nainen ja yrittää pönkittää heikkouttaan haukkumalla miehet lyttyyn. Älkää uskoko hyvät ihmiset! Tämä sama tarina oli täällä n. Kolme kuukautta sitten.

Minä mamma olen käynyt täällä päivittäin muutaman vuoden vähintään :-)

ja ei todellakaan ole ollut tällaista ketjua, joten täyttä kakkelia puhuu tämä.

Vierailija
162/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo.. miten tää sama tarina on taas täällä?

On ollut muutama kuukausi sitten. Silloinkin ap häipyi, kun ketju ei ottanut tulta alleen.

Tää mun ketjuhan on ottanut yllättävänkin paljon "tulta alleen" ? Enkä häipynyt muusta syystä kuin siitä, että joku täällä halusi niin sinnikkäästi leikkiä minua, ja toisaalta siksi, että siskon mies haki meidät heille. Eli en ehdi päivystää 24/7, myöskään siksi kun mulla on vastasyntynyt lapsi. Mutta laita ihmeessä noita linkkejä "samaan tarinaan" tosiaan, kaipaan mieluusti vertaistukea :) ap

Aivan varmasti :D viimeksikin siskon mies haki siinä tarinassa:D älä nyt aikuinen nainen jaksa näitä satuja!

Kumma ettei sellaista ketjua sitten kuitenkaan mistään löydy, eikö?

Poistoon meni, niin vaikea löytyä?

Ja höpöhöpö pikkupippeli :) Linkin voi silti laittaa, josta sitten ilmenee, että ketju on poistettu. Turha yrittää kusettaa fiksumpiasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehellä ruokavaliossa vikaa, jos vauva on hieman p*skaa isompi? Taitaa takapuoli olla kovilla myös ja se pistää käyttäytymään kuin k*sipää.

Vierailija
164/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut muutama kuukausi sitten. Silloinkin ap häipyi, kun ketju ei ottanut tulta alleen.

Tää mun ketjuhan on ottanut yllättävänkin paljon "tulta alleen" ? Enkä häipynyt muusta syystä kuin siitä, että joku täällä halusi niin sinnikkäästi leikkiä minua, ja toisaalta siksi, että siskon mies haki meidät heille. Eli en ehdi päivystää 24/7, myöskään siksi kun mulla on vastasyntynyt lapsi. Mutta laita ihmeessä noita linkkejä "samaan tarinaan" tosiaan, kaipaan mieluusti vertaistukea :) ap

Aivan varmasti :D viimeksikin siskon mies haki siinä tarinassa:D älä nyt aikuinen nainen jaksa näitä satuja!

Vituttaa kun tällaisten pellejen takia ap ei viitsi/jaksa enää päivittää tilannettaan tänne. Eli trolli sai mitä halusi. Prkl.

Vierailija
165/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpö pikkupippeli :) Linkin voi silti laittaa, josta sitten ilmenee, että ketju on poistettu. Turha yrittää kusettaa fiksumpiasi :)

Sori, lääkkeet ovat unohtuneet. Tiedän, että olen aivan pihalla. Et sinä ole pikkupippeli. Minua harmittaa vain vyötäisillä roikkuvat vatsamakkarat.

Vierailija
166/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen yhtäkkinen "ilman syytä" kumpuava  kylmyys kumppania kohtaan on yleensä merkki pettämisestä.

Yleensä pettävä osapuoli nimenomaan muuttuu aivan erityisen ja hämmästyttävän hyväkäytöksiseksi, kohteliaaksi, laittautuu.. :D eikös se niin mene?

Ei, vain luusereilla on omatunto.

Niin. Ja se pettäjän ajattelu menee siten että hyökkäys on paras puolustus. Ja sitte se oman käytöksensä voi perustella itselleen sillä, että se kumppani on niiiiiin ärsyttävä ja kaikin puolin huono ihminen. Siksi pettäjä ilkeilee, jotta se tuntisi että hänellä "on oikeus pettää". Toki joku petturi voi mennä toiseenkin ääripäähän.   

Tämä. Pettäjä alkaa usein kylmäksi, ilkeäksi ja myös vainoharhaiseksi. Ei riitä, että pettää vaan pitää toisen itsetunto repiä riekaleiksi siinä samalla ja syyttää ja syyllistää.

Vierailija
167/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmiannettu

Vierailija
168/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon helmen olet löytänyt, ap. Otan osaa. Suosittelen eroa ja omaan asuntoon muuttamista välittömästi.

Vierailija
169/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ottanut miesvihaprovo tulta alleen. Keksitty tarina. Ap on jätetty katkeroitunut nainen ja yrittää pönkittää heikkouttaan haukkumalla miehet lyttyyn. Älkää uskoko hyvät ihmiset! Tämä sama tarina oli täällä n. Kolme kuukautta sitten.

Laitatko linkin ko. tarinaan?

Ai niin, sellaista ei ole. On vain mammapalstalla aikaansa kuluttava nössö hylkiö, joka netissä leikkii miesasiamiestä ja haaveilee että joskus vielä saisi pillua ihan IRL.

Ja sitä päivää ei tule tapahtumaan, sillä naiset kiertävät katkeran miesasiamiehen hyvin kaukaa....

Vierailija
170/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas lauma ap:n miehen kaltaisia pikkunilkkejä trollaa, tekee feikkiviestejä ja vastailee niihin omiin feikkiviesteihinsä. Sukkanukkeja, a*troturffausta, valehtelua, uhriutumista, ym, ym. Turha itkeä miesvihasta kun itse omalla käytöksellään osoittaa minkälaisia mätämunia pelottavan iso osa suomalaisista miehistä on.

Vierailija
171/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen exäni. Olimme kaksivitosia, naimisissa, lapsi toivottu ja haluttu. Mutta miehellä olikin ollut joku ihme harhakuvitelma, että hehkuva äiti imettää  kilttiä ja tyytyväistä vauvaa puhtaassa kodissa ...

Oli oikeasti järkyttynyt siitä että vauva itki niin paljon ja napatynkääkin piti putsata, saati sitten siitä että kuljeskelin ilman meikkiä pieruverkareissä ja haisin puklulta. En myöskään pystynyt seksiin kuin kuukausi synnytyksen jälkeen ja mies ratkaisi ongelman ehdottamalla peppuseksiä ! Sitten minulta tippui hiukset lähes kokonaan päästä ja sain rintatulehduksen... Miehestä ei ollut mitään tukea tai apua,  nukkui sohvalla tulpat korvissa ja vastentahtoisesti piteli vauvaa sen aikaa että pääsin suihkuun. "Kun se   haisee ja huutaa ja kuolaa!" 

Ei varmaan yllätä ketään, että erottiin ? Tyttö oli 8kk kun muutimme vanhemmilleni siksi aikaa, että sain kaupungilta vuokra-asunnon.

Vierailija
172/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun tällaisten pellejen takia ap ei viitsi/jaksa enää päivittää tilannettaan tänne. Eli trolli sai mitä halusi. Prkl.

No luulitko että tämäkään tarina oli totta? Täällä on 95% täyttä fantasiaa ja mielikuvitusta, yksinäiset ihmiset ajankulukseen keksii tarinoita tänne.

Vierailija
173/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä meni poistoon, tais olla sun pallit :')

Vierailija
174/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luulitko että tämäkään tarina oli totta? Täällä on 95% täyttä fantasiaa ja mielikuvitusta, yksinäiset ihmiset ajankulukseen keksii tarinoita tänne.

Ah mitä egosentristä idiotismia taas puhtaimmillaan...

Jos sinä olet yskinäinen ja keksit tarnoita, se ei kerro vielä mitään siitä, että muut tekisivät samoin.

Vierailija
175/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmiannettu

Miesasiamieheltä loppui argumentit :'D

Vierailija
176/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Psykoosi, masennus tai muu mielenterveyden vakava häiriö.

2. Aivakasvain. enkefaliitti tai muu hengenvaarallinen välitöntä hoitoa vaativa aivosairaus.

3. Toinen nainen.

4. Kusipää.

Vierailija
177/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin huutelijat: oikeastiko olette sitä mieltä, että tällaista ei koskaan tapahdu missään, eikä edes voi tapahtua? Miksei voisi tapahtua? Missä lintukodossa te oikein elätte, kun ette käsitä, että maailma on karu ja julma paikka jokaiselle joskus ja ihmiset ovat epäreiluja?

Ja ap, jotkut miehet ovat omaksuneet sellaisen ajatusmallin, että, kun nainen on siitetty, on alfauroksen aika vaeltaa kohti uutta tammaa ja uutta siittoa. Antavat selitykseksi, että monille eläimille kyseinen toimintatapa on luonnollista.

Ainoa ero eläimiin on, että näiden siitettyjen, taakse jätettyjen naisten asunnot, kokkaukset ja pyykkihuolto silti edelleen kelpaavat näille siittäjämiehille

Vierailija
178/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain sillä että kuka helvetti kirjoittelee tälläisia satuja nettiin. Eiköhän normaali ihminen soita jonnekin auttavaan puhelimeen tai tutulle. Kukaan kirjoittele tällaisia provoja tosissaan. Mutta hyvä jos av-mammaan uppoaa kuin nato-ohjus tällainen soopa.

Niin ja kuka oikeasti sotkee vielä siskon miehen tuohon soppaan? Varmaan oikeasti joku siskon mies tulee ensimmäisenä hakemaan. Ihme, kun ei isi tai äiti. Ja toiseksi.. kukaan mies ei hauku naistansa lyttyyn , jos nainen on kiltti ja mukava.

Vierailija
179/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen näkökulma on se, että koko juttu on provo.  Kovasti kallistuisin tälle puolelle.  Kuulostaa niin suuresti siltä, kuin joku vela haluaisi nyt vaan ärsyttää äiti-ihmisiä ja sellaiseksi haluavia osoittamalla, miten vähän  - muka - todellisuudessa miehet heidän lapsihaaveistaan välittävät ja miten inhottaviksi ja ärsyttäviksi he kokevat pikkuvauvan ja tämän äidin.   Tällaisia kirjoituksia voidaan sitten käyttää tarvittaessa lyömäaseena.  Tämä on minun mielipiteeni.

Minkä ihmeen takia (olen vela) tahtoisin ärsyttää äiti-ihmisiä (outo nimitys) ja osoittaa etteivåät miehet välitä lapsista??!! En ole hullumpaa kuullut!! Jokainen normaali ihminen, oli äiti tai isä tai vela tai mikä vaan tuntee suojelunhalua pientä vauvaa kohtaan!! Ja jokainen normaali vanhempi suojaa lasta, vaikkei pitäisi puolisostaan. Minun ymmärrykseni maailmasta sanoo nimenomaan niin, että miehet suhtautuvat terveen suojelevasti synnyttäneisiin naisiin ja lapsiinsa. 

Oikeasti ,kuvasi meistä veloista on tosi, tosi outo.

Vierailija
180/300 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tollaista miestä voi olla olemassa. Normaali isä olisi onnellinen. Mistä te oikein löydätte tätä laitosmateriaalia? Onko koko Suomi täynnä hulluja? Tuntuu ettei mistään löydä enää normaaleja ihmisiä. Oletteko te juoneet ja mielisairastelleet aivonne piloille?

Kyllä noita miehiä on olemassa vaikka kuinka. Ne ovat täysin normaalin oloisia siihen asti että nainen on avuttomimmillaan ja sen jälkeen niistä tulee tuollaisia.

Ei kyse ole mitään juomisesta vaan siitä että tällainen mies kuvittelee että kun nainen saa lapsen, se on nalkissa eikä  voi jättää miestä.

Sun kommenttisi on sekä typerä että loukkaava.Kertoo että sinä olet todellinen idiootti.

Meilläkin oli ensimmäiset pari viikkoa pahimpia kun oli ns baby blues aika ja piti varoa omaa kuntoaan ja haavaa. Sitten kun laitoin taas kovan kovaa vastaan alettiin pärjätä paremmin. Se oli vain miehelle niin hyvä ylilyöntiasema, kun en ollut täydessä iskussa hetkeen.

Pelottava suhde teillä...millaisen mallin lapset saavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan