Tulin eilen vauvan kanssa synnäriltä, ja itken vaan, kun mies on niin kauhea. Mikä ihme sillä on??
Saatiin viimein pitkään toivottu ja 2 vuotta yritetty esikoinen. Vauva on terve ja ihana. Mies muuttui jotenkin jo raskausaikana poissaolevaksi, enemmän kiinnosti baareissa juoksentelu kuin olla mun kanssa kotona. Olemme kuitenkin jo 30+ molemmat, eli ei mistään teinistä kyse. Kuitenkin ajattelin sen johtuvan jostain kriisistä joka menee ohi kun vauva syntyy.
Synnytykseen mies ei halunnut tulla, se oli mulle ihan ok, siskoni oli tukena. Mutta koko sen kolmen päivän aikana joka oltiin sairaalassa, mies ei käynyt edes katsomassa meitä. Aikoi ja aikoi tulla, aina oli joku tekosyy. Ilmeisesti oli ollut juomassa, ainakin työkaverini kertoi, että hänet oli nähty paikallisessa.
Pahinta on ollut nyt, kun tultiin kotiin. Mies on sekä mua että vauvaa kohtaan tosi kylmä ja tyly.
Ihan kuin vauva olisi hänelle jonkinlainen pettymys, en voi ymmärtää miksi. Kommentit lähinnä luokkaa "onpa omituinen tuo pää", "oudon punainen" jne. Minä hoidan vauvan yksin. Tänään pyysin, josko mies voisi laittaa aamupalaa kun imetin, tokaisi "Miks kuvittelet saavas jotain prinsessakohtelua nyt kun oot vaan pukannu itestäs ulos vähän paskaa isomman tekeleen".
Ehkä se oli olevinaan vitsi, mutta itkin.
Mies ei ole kännissä, jos olisikin, tuo käytös olisi helpompi ymmärtää. Mitä mä voin tehdä? Odottaa, että tuo vaihe menee ohi? Onko kellään täällä mitään kokemusta vastaavasta?
Niin ja kerron vielä, että miehellä ei ole (ollut ainakaan) mitään päihdeongelmaa, ja ollaan seurusteltu 6v, asuttu yhdessä 5v, ja loppuraskaudesta siitä vasta tuli tuollainen mulkku.
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tollaista miestä voi olla olemassa. Normaali isä olisi onnellinen. Mistä te oikein löydätte tätä laitosmateriaalia? Onko koko Suomi täynnä hulluja? Tuntuu ettei mistään löydä enää normaaleja ihmisiä. Oletteko te juoneet ja mielisairastelleet aivonne piloille?
Kyllä noita miehiä on olemassa vaikka kuinka. Ne ovat täysin normaalin oloisia siihen asti että nainen on avuttomimmillaan ja sen jälkeen niistä tulee tuollaisia.
Ei kyse ole mitään juomisesta vaan siitä että tällainen mies kuvittelee että kun nainen saa lapsen, se on nalkissa eikä voi jättää miestä.
Sun kommenttisi on sekä typerä että loukkaava.Kertoo että sinä olet todellinen idiootti.
Meilläkin oli ensimmäiset pari viikkoa pahimpia kun oli ns baby blues aika ja piti varoa omaa kuntoaan ja haavaa. Sitten kun laitoin taas kovan kovaa vastaan alettiin pärjätä paremmin. Se oli vain miehelle niin hyvä ylilyöntiasema, kun en ollut täydessä iskussa hetkeen.
Mikä hiton parisuhde on tuommonen missä toisella on "ylilyöntiasema" ja itse pitää olla "täydessä iskussa" että saa "kovan kovaa vastan"? :o
Radiossa haastateltu Miessakkien asiantuntija kertoi että väkivaltaisissa parisuhteissa tulee kulminaatio silloin kun on se kuherrusaika ohi ja otetaan selvää pariskunnan valtasuhteista ja siitä mihin ne ovat asettumassa.
Eli väkivaltainen parisuhde.
Ap voi -sen sijaan että passiivisena lootuksenkykkana vain ktsoo ja odottaa - ottaa miestä remeleistä kiinni ja heittää ikkunan läpi ulkoruokintaan. Näin helppoa se on: mies kun tulee kotiin, sanot että olen nyt päättänyt että sinä muutat täältä pois. Helppoa!
Lapsi on ns. väärää sukupuolta ja mies siksi pettynyt?
Joka tapauksessa täysin käsittämätöntä ja hyväksymätöntä käytöstä.
Se on aina kiusallista kun vaimo pyöräyttää mulaatin kantis-suhteessa!
Vierailija kirjoitti:
Provo. Pakko olla. Älkää hyvät ihmiset olko näin herkkäuskoisia!
Kaikki mitä internetissä lukee on totta!!
😡
Kyllähän ihan hyvää keskustelua voi syntyä provonkin pohjalle.
Olisitte pysyneet synnärillä, jotta mies saa rauhassa ryypätä.
Mä laittaisin miehen ulos aika h e l v e t i n lujaa siinä vaiheessa kun sanoo mun lasta kakkaa isommaksi pökäleeksi!
Oliko lapsi tyttö? Joillekin miehille tyttö on iso pettymys ja reaktio voi olla aika hurja.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen yhtäkkinen "ilman syytä" kumpuava kylmyys kumppania kohtaan on yleensä merkki pettämisestä.
Yleensä pettävä osapuoli nimenomaan muuttuu aivan erityisen ja hämmästyttävän hyväkäytöksiseksi, kohteliaaksi, laittautuu.. :D eikös se niin mene?
Meillä kävi niin, että vaimo tuntui pitkään katuvan lasta ja oli järkyttynyt esikoisen syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen yhtäkkinen "ilman syytä" kumpuava kylmyys kumppania kohtaan on yleensä merkki pettämisestä.
Yleensä pettävä osapuoli nimenomaan muuttuu aivan erityisen ja hämmästyttävän hyväkäytöksiseksi, kohteliaaksi, laittautuu.. :D eikös se niin mene?
Ei, vain luusereilla on omatunto.
Mistä v*tusta tämmösiä miehiä löytyy? Mä en ihan oikeasti tajua!! Mä olisin jo raskauden lopussa laittanu tommosen miehen ulos ja äkkiä! Kuka nainen haluaa tommosen saastan riesakseen? Naiset pärjää täydellisesti ilman miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin vihainen aloittaja sun puolesta. Miten kehtaakin käyttäytyä noin ja pilata tuon ainutlaatuisen ajan sun elämästäsi. Olkoot mikä masennus tai paniikki tai viisi muuta naista pyörityksessä niin aikuinen ihminen - varsinkin vanhempi - voisi opetella tuon mystisen ongelmista puhumisen taidon. Pahoittelut turhasta kommentista, en osaa käytännössä auttaa.[/quote
mä itseasiassa nostaisin ap:na nyt kissan pöydälle. Ja ihan noilla sanoin, että eikö sua aikuinen mies hävetä puhua noin ilkeästi, missä baarireissut on muuten oltu ja onko nyt paskat housussa vai mikä juttu miestä vaivaa? Vai vittuko se juuri vaivaa ja missä se toinen vittu on, kun mies käyttäytyy kuin kakara? Että kuvitteleeko se että tuolla käytöksellä saa perheen pidettyä kasassa vai haluaako se susta eroon? Soitetaanko oikein kotiin äidille että tuu hakeen poju helmoihis vai alkaisitko jo miehistyä ja olla äijä ja isä? Lyö kassi kouraan ja käske valita. Pistä se selkä seinää vasten ja ole suorasanainen!
Olen tosi pahoillani ap puolestasi.
Mä en rehellisesti sanottuna usko tähän aloitukseen ollenkaan. Tämä on todella surkea provo ja näköjään menee mammoihin täydestä.
Ja onnittelut vauvasta! Mummu sanoi aina että muista että miehiä joskus katuu mutta lapsiaan ei ikinä. Terv. 102
Ap on miesvihaaja :DD surkee yritys
Provo. Pakko olla. Älkää hyvät ihmiset olko näin herkkäuskoisia!