90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
"She focuses on her look quite much" tjsp
"Hänen katseensa on keskittynyt"
Selvä, suomentaja... Darceylla voisi kyllä välillä olla hieman keskittyneempikin katse xD
Haahahaa! Jennifer ensi jaksossa kysyy suoraan Timiltä, mitä kaikki ajattelemme 😁
Mitä tuo Jennifer sanoi ensi viikon juonipaljastuksessa? "You make me feel like princess, but I start to think you are a gay"?
Vierailija kirjoitti:
Selvä, suomentaja... Darceylla voisi kyllä välillä olla hieman keskittyneempikin katse xD
Hahaha totta kyllä, olipa huono :D kääntäjän katse voisi olla myös hieman keskittyneempi.
Edellinen
Darcey yrittää murhaavalla katseella painostaa Tomin sanomaan "I love you too" yhteishaastattelussa... :D :/ Et sinä Darcey rakasta vielä yhtään ketään ja vähiten itseäsi, nyt jäitä hattuun! Ahdistaa jo Tomin (ja Darceyn) puolesta. Tom taitaa kuitenkin salaa nauttia tuosta, että joku ressukka vakuuttelee ihastustaan jatkuvalla syötöllä...
Rebecan kannattaa kertoa siitä eksästään vasta kun on kaukana Ziedistä.
Hyvä että ihana Deavan tarttui tuohon! 12 ja 17 v pojille viestittäminen on groomaamista. Laura on 52 v aikuinen akka ja tekee tuollaista. Iljettävä tapaus!
Tää jälkipyykkihän on oikeastaan parempi kuin itse ohjelma. Ohjelmassa on toistoa jne, tässä vaan parhaat palat ja lisäksi noi kommentit edellisiltä. Thainainen on todella hauska ja Dean veljineen.
Toivottavasti Benillä rohkeus riittää lähteä kotiin ja jättää Akinyi. Aika p*skaisen tempun teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha totta kyllä, olipa huono :D kääntäjän katse voisi olla myös hieman keskittyneempi.
Edellinen
Käsittääkseni käännöstöissä käytetään nykyään paljon koneita ja jos ihminen kääntää, heillä on kiire eivätkä välttämättä edes katso ohjelmaa mitä kääntävät, joten siksi tulee virheitä, jää paljon asioita kääntämättä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kai se joi enemmän kuin näytettiin, mies joi kuulemma yhden drinkin.
Kyllä se mun mielestä joi vain yhden drinkin ja kinus toista, mutta Ben kielsi (ja ite ei juonut yhtään). Ja sitten ihmetteli kuinka avioliitto on peruttu kun tuleva vaimo on kännikala :D On muuten pirun typerään oloinen jeesustelija toi Ben muutenkin.
Taitaa tuosta Akinyasta vielä paljastua hyötyjä,elkeet ovat aika vapaamieliset verrattuna tuohon uskonnollisuuteen.Uskon kaiken seremonian olevan rahastusta.
Tim on juu todella outo.
Veikkaan että homo.
Angela on kauhea wt, ei pysty keskustelemaan yhtään mistään.
Uskomattomia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se joi enemmän kuin näytettiin, mies joi kuulemma yhden drinkin.
Kyllä se mun mielestä joi vain yhden drinkin ja kinus toista, mutta Ben kielsi (ja ite ei juonut yhtään). Ja sitten ihmetteli kuinka avioliitto on peruttu kun tuleva vaimo on kännikala :D On muuten pirun typerään oloinen jeesustelija toi Ben muutenkin.
Jaksossa suomennettiin hänen sanovan, että Ben joi vain yhden drinkin (ja on tiukkapipo), kun taas pillow talkissa, että hän itse joi vain yhden drinkin. Mulla ohjelma hiljaisella, niin en kuullut itse mitä sanoi.
Oli miten oli, niin vähän tiukkapipo tuo kulmien kohottelija kyllä onkin (vaikka en itsekään juo kyllä). Eikä kai kukaan voi tulla aivan huppeliin yhdestä drinkistä noin nopeasti ainakaan, vaikka olis vahvakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Benillä rohkeus riittää lähteä kotiin ja jättää Akinyi. Aika p*skaisen tempun teki.
Tarkoitatko sitä, että on naimisissa sitten myötäjäisten jälkeen?
Itse kiertäisin sen sillä, että sanoisin kerääväni rahaa myötäjäisiä varten ja palataan sitten asiaan. Tuskin voivat odottaa, että heti maksetaan mitä vaaditaan jos summa on isohko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kiertäisin sen sillä, että sanoisin kerääväni rahaa myötäjäisiä varten ja palataan sitten asiaan. Tuskin voivat odottaa, että heti maksetaan mitä vaaditaan jos summa on isohko?
Lisään vielä, että hehän saivat siunauksen jo, ja ovat kihloissa ikään kuin? Saivat yöpyäkin jo yhdessä.
Toivottavasti Ben ei tee hätiköityä päätöstä. Lapsi on kumminkin sille tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös juuri Davidin ja Annien tapauksessa David jäänyt velkaa niille vanhemmille, kun pystui maksamaan vain osan myötäjäisistä? Josta sitten Annie kyseisellä kaudella muistuti häntä useaan otteeseen.
Sitten kun tuli ne yhteenvetojaksot, jossa juontaja haastattelee pareja lopuksi, Annie kertoi, että David oli lopulta maksanut velkansa, mutta oli saanut aika ison osuuden anteeksi?
Mikä on tää pillow talk -sarja, josta jotkut mainitsee? Näkyykö dplayssä?
Darcey on niin ihana, yrittää vastata asiallisesti ja hyvin tuossa hiillostuksessa. Darcey käyttäytyy tyylikkäästi tällä kertaa.