Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
4681/5163 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deavanin mamma on kyllä törkee. Ei se jenkkilässäkään elämä mitään auringonpaistetta ole.

Vierailija
4682/5163 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libbyn perhe on kyllä todella juntteja ja leuhkoja Amerikkalaisia, mutta Andrei on kyllä myös kamala, sovinistinen, aggressiivinen ja ilkeä paskiainen. Tosi epäilyttävä tyyppi, ja ryyppääkin paljon joten ei tulisi mitenkään yllätyksenä jos käy joskus vaimoonsakin käsiksi. En ymmärrä miksi Libby on halunnut sen kanssa naimisiin koska vaikuttaa pohjimmiltaan naiselta joka haluaa olla itsenäinen ja kunnioitettu. Joo jenkeissä haukutaan pelkästään Libbyn perhettä ja ylistetään Andreita ja Moldovaa, mutta mun silmissä tässä molemmat osapuolet on suorastaan perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/5163 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulia myös haukutaan paljon netissä, mutta ei mun mielestä Karinekaan ole ihan normaali. En muista juuri koskaan nähneeni sen hymyilevän tai olevan tyytyväinen. Vaikuttaa vähintäänkin vakavasti masentuneelta. Paul kyllä tuntuu kovasti yrittävän, mutta ei voi mitään sille ettei vaan pysty saamaan asioitaan kuntoon. Paulillakin tuntuu olevan joku pahemman luokan ahdistushäiriö. Miksei näitä sarjan selvästi mielenterveysongelmaisia voi saada hoitoon?  Mukaan lukien mm. Larissa. 

Vierailija
4684/5163 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan katsonut Happily Ever After 5 kautta? Siellä on mm. Angela ja Michael, Syngin ja Tania, Colt ja sen uusi Jessie, Paul ja Karine. Vaikuttaa aika toivottomilta tapauksilta kaikki parit häidenkin jälkeen. Ai niin siellä oli myös Andrei ja Libby. Andrei on vieläkin järkyttävämpi machoilija kuin ennen eikä käy edes töissä. Tania ja Syngin ei ole kumpikaan töissä, ja Syngin on ilmeisesti ihan juoppo. Paul on edelleen täys friikki ja Karine ei ole yhtään innostunut elämästä persaukisen Paulin kanssa. Paulkaan ei siis ole töissä, melkein nelikymppinen ja kinuaa rahaa äidiltään. Colt ja sen äidin suhde on ihan kummallinen. Kuka ottaa äitinsä mukaan romanttiselle panoreissulle Brasiliaan? On kyllä taas mahtavaa viihdettä. Ai niin ja unohtui myös Kalani ja Asuelu, se mies käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara. Kalani raukka siis joutuu huolehtimaan 2 vauvasta ja vielä kaitsemaan yhtä isoa miesvauvaa.

Olen katsonut, mutta vain ne kohdat, joissa on Karine ja Paul, Andrei ja Libby ja Angela ja Michael. Koska tunsin heidät entuudestaan. En jaksa enää näitä miljoonia uusia pareja, kun kausia on niin hirveästi. Kalanin ja Asuelun tiedän, luulisi että tuo Asuelu on jollain tavalla puolikehari. Miten Kalani voi olla hänen kanssaan?

Asuelu on kasvanut jossain kookospähkinäsaarella kaukana sivilisaatiosta eikä kielitaitokaan ole hyvä. Ei tee ihmisestä keharia, mutta hyvin erilainen kulttuuri ja kielimuuri ja varmasti myös masentunut siihen millaista elämä on Amerikassa.

Tätä en näissä suhteissa tajua, että miksi pitää aina muuttaa Amerikkaan, josta puolison hankala löytää töitä ja ylipäätään viihtyä ja asuminen yleensä kalliimpaa. Eri asia jos puolison realistinen haave muuttaa Amerikkaan, mutta tässä ei taida olla niin. Ja Kalani taitaa kuitenkin odottaa, että mies elättää heitä vai millä he tulevat toimeen?

90 days maailmalla uusimmassa kaudessa Etelä-Koreaan muuttanut nainen ainakin odottaa, että mies elättää ja ihmetteli asunnon kokoa, vaikka mielestäni ihan sopiva ensiasunnoksi. Miehellä ei taida olla edes kovin kummoista työpaikkaa.

Millä rahalla nainen aiemmin elänyt isommissa asunnoissa, kun ilmeisesti ollut vain lapsen kanssa kotona.

Eikun tuossa se nainen on just se joka maksaa vaikka se mies on luvannut useamman kerran ja valehdellut että sillä on työpaikka jne että se nainen tulisi niiden lasten kanssa ja paikanpäällä oli silleen ylläri, ei mulla olekkaan töitä tai rahaa. Ja siis se käy ilmi vasta siellä.

Vierailija
4685/5163 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa mulla on ongelma. Näen unia missä petän miestäni Paulin kanssa! En tiedä mistä tämä kumpuaa koska se on mun mielestä ihan järkyttävän kauhea tyyppi, mutta unissani olen ihan ihastuksissani. OT mutta piti purkaa johonkin :D

Vierailija
4686/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa mulla on ongelma. Näen unia missä petän miestäni Paulin kanssa! En tiedä mistä tämä kumpuaa koska se on mun mielestä ihan järkyttävän kauhea tyyppi, mutta unissani olen ihan ihastuksissani. OT mutta piti purkaa johonkin :D

Otan osaa. Kukaan normaali nainen ei kai haluaisi tuon kanssa olla kaikki yöt. Yritä vaihtaa unen lököhousu-Pauli johonkin miellyttävämpään kohteeseen.

Vierailija
4687/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten yhtään järkyttävämpi tyyppi voinu uniin kolahtaa! Ite olisin sun tilanteessa aamusin varmaan kauhuissani, mutta huojentunu että onneks se olikin vaan unta. :D

Itellä oli yhessä vaiheessa samanlainen tilanne, mutta Paulin tilalla Andrei. :D

Vierailija
4688/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihoon on patalaiska valehtelija, sinä joka kirjoitit jotain kivasta "ensiasunnosta". Tuo on jo toinen kerta, kun Deavan muuttaa lapsineen Etelä-Koreaan, edelliselläkään kerralla Jihoon ei hakenut töitä eikä ollut hommannut asuntoa, vaan asuivat vanhempien luona pienessä asunnossa toisin kuin Jihoon lupasi. D joutui lähtemään takaisin jenkkeihin vauvan kanssa kun olosuhteet olivat ihan muuta kuin oli sovittu, Jihoonia kiinnosti enemmän leikkiä koiransa kanssa kuin tutustua omaan vastasyntyneeseen lapseensa,jonka D toi Etelä-Koreaan.  Deavan on maksanut KAIKEN parin tapaamisesta asti, myäs kaikki lapseen liittyvät asiat, matkat, asunnot, Jihoon ei ole pannut tikkua ristiin minkään eteen, ja oikeasti, jos toinen joutuu jenkeistä asti vuokraamaan asunnon Soulista,luulisi että se samassa kaupungissa asuva lapsen isä viitsisi edes auttaa asiassa käymällä katsomassa asuntoa etukäteen. Mikä juttu toi oikeasti on, miten kukaan voi olla tuollainen vätys kuin Jihoon? 

Vierailija
4689/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihoonin kaveritkin oli sitä mieltä, että hän pilaa Etelä-Korealaisten miesten maineen tuolla aikaansaamattomuudellaan ja sillä ettei tunnu olevan tosissaan töiden, raha-asioiden ym. hoitamisen kanssa.

Deavan ei varmasti ikuisuutta jaksa katsella miestä jota hän joutuu hoitamaan kuin kolmantena lapsenaan. Mielenkiinnolla seuraan mitä tulevaisuus tuo näiden kahden osalta tullessaan.

Vierailija
4690/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Jihoon ainut lapsi? Vanhemmat vaikuttavat ihan normaaleilta, varsinkin isä on aika symppis. Jos ne on hemmotelleet poikansa pilalle.

Vierailija
4691/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten yhtään järkyttävämpi tyyppi voinu uniin kolahtaa! Ite olisin sun tilanteessa aamusin varmaan kauhuissani, mutta huojentunu että onneks se olikin vaan unta. :D

Itellä oli yhessä vaiheessa samanlainen tilanne, mutta Paulin tilalla Andrei. :D

Andrei olisikin kova sana sängyssä.

Vierailija
4692/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paulia myös haukutaan paljon netissä, mutta ei mun mielestä Karinekaan ole ihan normaali. En muista juuri koskaan nähneeni sen hymyilevän tai olevan tyytyväinen. Vaikuttaa vähintäänkin vakavasti masentuneelta. Paul kyllä tuntuu kovasti yrittävän, mutta ei voi mitään sille ettei vaan pysty saamaan asioitaan kuntoon. Paulillakin tuntuu olevan joku pahemman luokan ahdistushäiriö. Miksei näitä sarjan selvästi mielenterveysongelmaisia voi saada hoitoon?  Mukaan lukien mm. Larissa. 

Karinella on pieni lapsi joten hymyilettömyyden ymmärtää.

Vierailija
4693/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tämän päivän Tell All jakso? TLC näyttää ikivanhaa kautta jossa Colt hakee Larissan kentältä. Ihan varmaan piti tulla uusi jakso, parhaaseen katsomisaikaan 20.00  ei pitäisi tulla näitä uusintoja?

Vierailija
4694/5163 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Libbyn ja Andrein Moldovan häistä. Amerikkalaisten nettikommentoijien mielestä Libbyn perhe on kamalia juntteja ja he ihastelevat moldovalaisia häitä ja kulttuuria ja pitävät Andrein puolia. Suomalaisilla kommentoijilla vastakkainen näkemys. Mistäköhän lie johtuu? 

Jenkit ovat sinisilmäisiä.

Se johtuu siitä, että mitä pidemmälle kautta katsotte, sitä enemmän tajuatte kuinka törkeitä Libbyn perheenjäsenet ovat. Heille Andrein äidin järjestämät tervetuliaisjuhlat ovat "peasant food" ja he sanovat että Andrein perhe elää "in the projects" eli slummissa. Vaikka Andrein herttaiset vanhemmat kaikkensa yrittävät. Libbyn perhe ei ymmärrä että Moldova on ehkä köyhä maa, mutta kulttuuriltaan rikas ja vieraanvaeainen, vaan rumasti haukkuvat kun heille osoitetaan parasta mitä on antaa.

Andreikin loppukautta myöten osoittautuu isommaksi ihmiseksi kuin Libbyn veli joka haastaa riitaa häissä.

Vierailija
4695/5163 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karine on ollut aivan erilainen ja erinäköinen silloin, kun tapasivat Paulin kanssa. Hymyileväinen, kaunis iho, eloisa persoona näkyy niissä vanhoissa jaksoissa. Mutta nopeasti Paulin tapaamisen jälkeen jo ennen vauvan saamista Karinesta tuli hiljainen, surullinen ja koko ajan pahantuulinen. Iho ja hiukset ovat paljon huonommassa kunnossa, eikä ole enää yhtään eloisa.

Karine ennen: https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.o…

Vierailija
4696/5163 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karine on ollut aivan erilainen ja erinäköinen silloin, kun tapasivat Paulin kanssa. Hymyileväinen, kaunis iho, eloisa persoona näkyy niissä vanhoissa jaksoissa. Mutta nopeasti Paulin tapaamisen jälkeen jo ennen vauvan saamista Karinesta tuli hiljainen, surullinen ja koko ajan pahantuulinen. Iho ja hiukset ovat paljon huonommassa kunnossa, eikä ole enää yhtään eloisa.

Karine ennen: https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fstatic.o…

Yhtään kertaa, kun Paul on ohjelmassa pyytänyt, ettei Karine viestittelisi muitten miesten kanssa ja ottaisi näiltä rahaa (ei varmaan mitään isoja summia ole saanutkaan, mutta syöhän se miestä, kun vaimo viestittelee kaikenmaailman hunksien kanssa) Karine ei ole sanonut, että lopettaisi sen. Ei tuo Paul varmaan mikään adonis ole ja paras perheen elättäjä, mutta onhan tuo nyt kohtuutonta, että vaimo vaan virittelee koko ajan samoja verkkoja, joilla Paulinkin pyydysti. 

Vierailija
4697/5163 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Karinea, koska rahaa on saatava jostain jotta ylipäätään pysyy elossa ja voi elättää vauvankin.  Vanhemmat tuskin haluavat elättää molempia kovin pitkään eivätkä ehkä voikaan. Paulin pitäisi hakeutua kotimaahansa ja hoitoon.

Eniten ihmetyttää se, että nuo kaikki ulkomailta kumppania hakevat vaikuttavat olevan enemmän tai vähemmän varattomia. Paitsi tuo yks tauno, joka on surutta laittanut 40 000 taalaa eläkesäästöjään ihanaan equadorilaiseen Eveliniin. No sinnehän ne hänenkin varat sitten menivät.

Ei ole persaukisten hommaa ei, tuo kumppanin haku jopa toiselta puolen maapallon.

Vierailija
4698/5163 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt Paul on sitten sanonut, että Karine odottaa heille toista lasta, poikaa. Ja että hän ei tule näkemään sen syntymää. Heillä on avioerotaistelu kesken.

https://people.com/tv/90-day-fiances-paul-says-estranged-wife-karine-is…

Vierailija
4699/5163 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt Paul on sitten sanonut, että Karine odottaa heille toista lasta, poikaa. Ja että hän ei tule näkemään sen syntymää. Heillä on avioerotaistelu kesken.

https://people.com/tv/90-day-fiances-paul-says-estranged-wife-karine-is…

:o  :o

Vierailija
4700/5163 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deavanin mamma on kyllä törkee. Ei se jenkkilässäkään elämä mitään auringonpaistetta ole.

Kyllä! Ihan suoraan sanottuna oikee lähiö-rupusakki-öykkäri-aikuispissis-weee tee-pubiruusun oloinen muija joka kehtaa vaatia jotain luksusta ja parasta heti kun lähtee ulkomaille eri kultturiin!

Deavan paljon älykkäämpi kuin äitinsä, ja omaa sentään käytöstavat. Deavan on tainnut tulla isäänsä eikä äitiinsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi