90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Minustakin nicole on kasvoista tosi kaunis, ikävää kun noilla amerikkalaisilla näyttää olevan niin hirveästi ylipainoa. Toivottavasti nicolen lapsi saa vihanneksia edes isovanhemmillaan. Nicole vaikuttaa jollain tavalla totaalisen pölhöltä, en ymmärrä kun hänen vanhemmat vaikuttaa normaalijärkisiltä ja vastuullisilta ihmisiltä. Selvästi tukevat azan suhdetta vain nicolen lapsen takia, ettei nicole vie lastaan marokkoon asumaan. Nicole jos kuka voisi niin tehdäkin ja kiristää lapsellaan isovanhempiaan jatkuvasti. Mietin suorastaan, onko nicole jotenkin oikeasti vajaa vai onko kasvatus voinut mennä hänellä lapsena niin pieleen ettei kykene mihinkään pitkäjänteiseen ajatteluun. Azan on onneksi minusta ainakin sillä lailla fiksun oloinen tyyppi että pystyy toimimaan edes jotakuinkin nicolen lapselle hyvin/reilusti. Azanin vanhemmat ja perhe vaikutti "kunnon ihmisiltä". Ei azankaan mikään järkevä aikuinen ole (miten voisikaan olla kun on nicolen kanssa), mutta kuitenkin jotenkin skarpimpi kuin nicole.
Kauheaa kun kaikkien lapsia painostetaan kutsumaan näitä morsiomiehiä iseiksi :(
Kerran Marokossa Nicole seisoi tyttärensä sylissään, ja Azan lähestyi lasta, jolloin tämä työnsi kaksin käsin Azania pois. Ei mikään luottamuksen/ kiintymyksen osoitus! Monet äideistä juoksevat miehen perässä eivätkä ajattele, mitä mieltä lapset ovat uudesta miesystävästä. Nicolekin raahaa tytärtään maailman ääriin vieraiden ihmisten luo. Azan on minusta niin luihun näköinenkin, ja on lypsänyt ymmärtämättömältä Nicolelta rahaa, vaikkei yhteisiä projekteja ole tarkoituskaan toteuttaa. Kohtelee Nicolea tylysti, kävelytti kuumassa hiekassa pitkät matkat, vaikka Nicole kärsi jet lagista, ja arvosteli vielä. Luisuleukainen luihu mies, onkohan perheellinenkin jo. En ole seurannut vähään aikaan, miten asiat ovat menneet. Nicole ehkä vähälahjainen tai ainakin ikäistään lapsellisempi, kun ei näe metsää (palmu)puilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaus jossa Geoffrey riipi rikkaruohoja tienpenkalta tuliaisiksi anoppikokelaalle... olisi kuski painanut kaasua ja jättänyt ukon sinne.
'
Keräsi kylläkin niittykukista kimpun eikä mistään rikkaruohoista, mutta olisihan tuo nainen voinut jo kaupungissa kertoa, että äiti odottaa sinulta lahjaa, kun huomasi ettei tällä ole mitään hankittuna. Tämäkin vain kuuluu ohjelman tyyliin, että ihmiset eivät voi etukäteen kertoa mitä vaikka vanhemmat odottavat vierailulta ja minkälaisia tapoja heillä on ja sitten itketään, kun se kumppani käyttäytyy tyhmästi ja epäkunnioittavasti. :)
Paras esimerkki lienee se aiempien kausien amerikkalainen mies, joka joutui ensitapaamisella suoraan naimisiin afrikkalaisen (en muista mistä maasta) naisen kanssa ja joka jäi vielä velkaa naisen perheelle, kun ei ollutkaan niin rikas kuin nainen luuli. :D Nainen ei voinut koskaan kertoa mitä missäkin seremoniassa tapahtuu, mitä siellä ehkä keskustellaan ja miten kuuluisi käyttäytyä ja mies luuli, että tapaa ekalla matkalla naisen ja jos heillä menee hyvin niin ehkä kihlaa tämän...Ei tullut mieleen tuoda Jenkeistä mitään tuliaisia?Luulis että olis etukäteen keskusteltu että mennään sitten myös Siperiaan äitiä katsomaan, kun tulet.
No täytyy kyllä myöntää, että jos olen menossa toiselle puolen maailmaa tapaamaan jotakuta ensimmäistä kertaa, ei tulisi kyllä ihan heti hankkia tuliaisia sukulaisille.
Ai, itse hankkisin suomalaista lasia, keramiikkaa yms.
Ei mullakaan käynyt mielessäkään, kun aikanaan lähdin toiselle mantereelle tapaamaan kirjeystävää (ei siis mikään romanttinen suhde). Onneksi kummitäti, joka on matkustellut enemmän, vinkkasi asiasta, niin en tehnyt itsestäni ihan tyhmää.
Mutta se olikin mun eka ulkomaanmatka Ruotsia pidemmälle. Eikä niillä Ruotsin-reissuillakaan ole tuliaisia viety, kun ei ole menty ketään tapaamaan. Eikä meillä koskaan kotona käynyt ketään ulkomaalaista. Niin että mistä tällaiset tavat voi oppia, jos niitä ei koskaan tule vastaan? Kyllä mun mielestä olisi ihan asiallista niiden tuliaisia odottavien vinkata vaikkapa toiveistaan, niin ehkä tämä tulija siinä kohtaa tajuaisi, että hänen odotetaan tuovan edes jotain.
Huomasin kyllä jo tästäkin ketjusta että suomalaisilla ei ole tapoja. Yleensä olen pyrkinyt oleen menemättä tyhjin käsin ihan täällä rajojen sisäpuolellakin.
No tätähän mä just sanoin! Mistä tällaiset tavat voi oppia? Ei meillä kyllä mitään suomalaisvieraitakaan koskaan käynyt, pelkkiä sukulaisia ja ystäviä vain. Ei kai nyt sukulaisille ja ystäville mitään viedä? Ei ainakaan ole koskaan ollut meillä tapana enkä muista, että kukaan olisi minulle koskaan mitään tuonut. En tiedä, miten siihen suhtautuisin, jos joku ystävä toisi kylään tullessaan tuliaisia. Ajatus tuntuu ihan absurdilta -- ikään kuin kyseessä ei olisi ollenkaan ystävä, vaan joku vieras (nyt kun olen oppinut, että vieraille ihmisille kuuluu viedä tuliaisia). Tulisi sellainen olo, että yrittääkö hän lopettaa ystävyyden, kun alleviivaa, että onkin nyt vieras...
Jos jatkuvasti käy ystävillä ja sukulaisilla vierailuilla, ei silloin tosiaan tarvitse viedä tuliaisia. Mutta tilanne, jossa mennään ensivierailulle tulevan anoppikokelaan luokse, on hyvien tapojen mukaista jotain viedä. Ehkä jos on teinien seurustelusta kyse, niin sitten ei tarvitse.
Kyllä minulle ystävät ja sukulaiset silloin tällöin tulevat tuliaisien kanssa, mutta en sitä kyllä mitenkään odota. Mutta onhan kukka tai vastaava mukava yllätys.
Itse vien siis tuliaisia, jos on menen sellaisen henkilön luo, jota tapaan vain harvoin. Riippuu myös visiitin luonteesta, onko ennalta sopimaton piipahdus vai oikein kutsumalla kutsuttu.
Rasittavaa saivartelua. Juu, yleensä viedään potentiaaliselle anopille tuliaisia, mutta kun ensisijaisestihan tuo mies meni tapaamaan ja tutustumaan nettituttavuuteen. On ihan ymmärrettävää, ettei amerikasta raahaa sukulaisille tuliaisia, kun hädin tuskin tietää, mitä lentokoneesta poistumisen jälkeen tapahtuu. Mikä tässä nyt on vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää muutenkin tuo amerikkalaisten kauhistelu "voi ei, he peseytyvät ämpärin avulla", "täällä ei ole taloissa ovia", "he tappavat kotieläimiä ja syövät ne".
Joissakin maissa eletään eri tavalla kuin länsimaissa eikä se ole lähtökohtaisesti huono asia.Tämä on muuten ihan totta. Aikoinaan Jenkeissä eräs tuttumme muisteli aikaa, kun oli asunut Saksassa. Ja kauhisteli, ettei asunnossa ollut oikeaa kylpyhuonetta, vaan käsisuihkun avulla peseydyttiin vessassa. No, meillä oli samanlainen systeemi kotitalossamme Suomessa, kunnes vasta noin 10 vuotta sitten laajensimme vessaa kylpyhuoneeksi, niin että sinne mahtui normaali suihku ja pesukone.
Kalliossa on edelleen näitä minimini vajaan neliö kokoisia vessoja, joissa on vain käsisuihku. En tiedä edes, miten ja millä hinnalla niihin saisi kylppärin. Seinän takana on keittokomero, josta tilaa saisi, mutta keittiö pitäisi sovittaa sitten toiseen pikkuhuoneeseen. Voi olla, että on kantava seinä. Ja seinät tosi paksuja kiviseiniä. Olen asunut Mikael Agricolan kujalla ja Flemarilla tällaisessa kaksiossa.
Minun tuttavanikin asui Kalliossa Hämeentiellä yksiössä, jossa vessa oli oikeasti neliömetrin kokoinen ja siinä oli suihku samassa. Eli kun nousit vessanpöntöltä, olit suihkussa. Suihkuverho vain oven eteen ja varot ettet lyö itseäsi lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt muista nimiä, mut ne 2 "N" veljestä oli ihan huippuja kommentoijia (ja myös sillä kaudella, kun toinen veli lähti etsimään morsianta jst. Kaukoidästä, ei ilm. löytynyt, en katsonut ko. kautta juurikaan). Vitsit se isovelikin oli ihan mainio läpänheittäjä.
Mä en taas tykännyt niistä ollenkaan. Kauheita huutajia koko ajan. Ehkä kun on tottunut katsomaan suomalaisia Sohvaperunoita, niin nuo tyypit olivat todella övereitä.
Annie ja David on mun lempparit.
No eikö sun mielestäs Annie ole överi kailottaja? :D
Vierailija kirjoitti:
Loren ihan mahtava kommentoija, mun suosikkini koko showssa. Samoin Molly ja kaverinsa keskimäärin aika hauskoja.
Uusimman kauden jengi on ihan friikkigalleriasta repäisty. Kenties kaikki on feikkiä, mutta hauska ajatella, että tämä on dokumentti.
Tällä kaudella se tupee-/kissaukko ja tummaihoinen nainen ovat täysin despiksiä.
Lisa on pelkkää myrkkyä. "Sojaboy" on ehkä ohjelman sympaattisin hahmo, jotenkin hauska ja huumorintajuinen, joskin naisasiat ovat aika haastavat..
Venäjälle mennyt jäbä on ollut ihmeen epäileväinen ja aggressiivinen lähes koko ajan. Ehkä hänellä on syy siihen. Kiinnostavaa nähdä siperialaista katukuvaa.
Naisparissa ei ole mitään kiinnostavaa. Pelkkää "makeaa" ulkokuorta, mutta ei mitään sisältöä. Sama pätee siihen iänikuiseen Darceyyn. Miksi vieläkin ohjelmassa? Ei sitä pysty katsomaan, saati kuuntelemaan.
Kaikkein iljettävin hahmo on Ed, jonka ulkoinen olemus kääntymättömine päineen ilman kaulaa on jo itsessään etova. Ukonnysä selvästi haluaa "ostaa" itselleen muijan, jota voi komennella ja kyykyttää. Kyllä ärsyttäisi, jos joku koko ajan "toivoisi" ja "neuvoisi", mitä minun pitää tehdä itselleni, jotta kelpaisin. Etenkin, kun tämä neuvoja on itse noin ällöttävä vanha pikku paska. Joku sanoi, että Ed ei ole "paha ihminen". Minusta on. Ainakin tyhmä ja häijy.
Edin kehonkieli ja mikroilmeet ovat tosi ikäviä. Pistävät silmät, hyypiömäiset katseet. Rose inhoaa ukkoa hyvästä syystä.
Ai niin, unohtui se toinen Aussi-pari. En kestä katsoa sitä miestä, kun sen silmät poksahtaa kohta ulos kuopistaan. Lisäksi kukaan tolkullinen emäntä ei jaksaisi kuunnella sen peenjauhantaa. Kyllä ei oo puhtaat jauhot pussissa sillä jäpikällä.
Vierailija kirjoitti:
Yolanda taisi huijata koko TLC yhtiötä?
Oho! Tää tuli ihan puskista! Kiitos kun jaoit 👍
Ed ei voi ulkonäölleen mitään, mutta kyllä naisen täytyy olla todella epätoivoisessa tilanteessa, jos hänen kanssaan voi intiimiä kanssakäymistä harrastaa. Puistattaa näiden köyhien naisten puolesta, jotka joutuvat alentamaan itsensä paremman elintason tähden.
Luulen, että Ash vain haluaisi, että kaikki on hyvin ja kivasti, eikä oikein halua ratkoa ongelmia. Sen veli oli ihan kiva myös, hieman epäluuloinen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaus jossa Geoffrey riipi rikkaruohoja tienpenkalta tuliaisiksi anoppikokelaalle... olisi kuski painanut kaasua ja jättänyt ukon sinne.
'
Keräsi kylläkin niittykukista kimpun eikä mistään rikkaruohoista, mutta olisihan tuo nainen voinut jo kaupungissa kertoa, että äiti odottaa sinulta lahjaa, kun huomasi ettei tällä ole mitään hankittuna. Tämäkin vain kuuluu ohjelman tyyliin, että ihmiset eivät voi etukäteen kertoa mitä vaikka vanhemmat odottavat vierailulta ja minkälaisia tapoja heillä on ja sitten itketään, kun se kumppani käyttäytyy tyhmästi ja epäkunnioittavasti. :)
Paras esimerkki lienee se aiempien kausien amerikkalainen mies, joka joutui ensitapaamisella suoraan naimisiin afrikkalaisen (en muista mistä maasta) naisen kanssa ja joka jäi vielä velkaa naisen perheelle, kun ei ollutkaan niin rikas kuin nainen luuli. :D Nainen ei voinut koskaan kertoa mitä missäkin seremoniassa tapahtuu, mitä siellä ehkä keskustellaan ja miten kuuluisi käyttäytyä ja mies luuli, että tapaa ekalla matkalla naisen ja jos heillä menee hyvin niin ehkä kihlaa tämän...Ei tullut mieleen tuoda Jenkeistä mitään tuliaisia?Luulis että olis etukäteen keskusteltu että mennään sitten myös Siperiaan äitiä katsomaan, kun tulet.
No täytyy kyllä myöntää, että jos olen menossa toiselle puolen maailmaa tapaamaan jotakuta ensimmäistä kertaa, ei tulisi kyllä ihan heti hankkia tuliaisia sukulaisille.
Ei mullakaan käynyt mielessäkään, kun aikanaan lähdin toiselle mantereelle tapaamaan kirjeystävää (ei siis mikään romanttinen suhde). Onneksi kummitäti, joka on matkustellut enemmän, vinkkasi asiasta, niin en tehnyt itsestäni ihan tyhmää.
Mutta se olikin mun eka ulkomaanmatka Ruotsia pidemmälle. Eikä niillä Ruotsin-reissuillakaan ole tuliaisia viety, kun ei ole menty ketään tapaamaan. Eikä meillä koskaan kotona käynyt ketään ulkomaalaista. Niin että mistä tällaiset tavat voi oppia, jos niitä ei koskaan tule vastaan? Kyllä mun mielestä olisi ihan asiallista niiden tuliaisia odottavien vinkata vaikkapa toiveistaan, niin ehkä tämä tulija siinä kohtaa tajuaisi, että hänen odotetaan tuovan edes jotain.
Huomasin kyllä jo tästäkin ketjusta että suomalaisilla ei ole tapoja. Yleensä olen pyrkinyt oleen menemättä tyhjin käsin ihan täällä rajojen sisäpuolellakin.
No tätähän mä just sanoin! Mistä tällaiset tavat voi oppia? Ei meillä kyllä mitään suomalaisvieraitakaan koskaan käynyt, pelkkiä sukulaisia ja ystäviä vain. Ei kai nyt sukulaisille ja ystäville mitään viedä? Ei ainakaan ole koskaan ollut meillä tapana enkä muista, että kukaan olisi minulle koskaan mitään tuonut. En tiedä, miten siihen suhtautuisin, jos joku ystävä toisi kylään tullessaan tuliaisia. Ajatus tuntuu ihan absurdilta -- ikään kuin kyseessä ei olisi ollenkaan ystävä, vaan joku vieras (nyt kun olen oppinut, että vieraille ihmisille kuuluu viedä tuliaisia). Tulisi sellainen olo, että yrittääkö hän lopettaa ystävyyden, kun alleviivaa, että onkin nyt vieras...
Jos jatkuvasti käy ystävillä ja sukulaisilla vierailuilla, ei silloin tosiaan tarvitse viedä tuliaisia. Mutta tilanne, jossa mennään ensivierailulle tulevan anoppikokelaan luokse, on hyvien tapojen mukaista jotain viedä. Ehkä jos on teinien seurustelusta kyse, niin sitten ei tarvitse.
Kyllä minulle ystävät ja sukulaiset silloin tällöin tulevat tuliaisien kanssa, mutta en sitä kyllä mitenkään odota. Mutta onhan kukka tai vastaava mukava yllätys.
Itse vien siis tuliaisia, jos on menen sellaisen henkilön luo, jota tapaan vain harvoin. Riippuu myös visiitin luonteesta, onko ennalta sopimaton piipahdus vai oikein kutsumalla kutsuttu.
Rasittavaa saivartelua. Juu, yleensä viedään potentiaaliselle anopille tuliaisia, mutta kun ensisijaisestihan tuo mies meni tapaamaan ja tutustumaan nettituttavuuteen. On ihan ymmärrettävää, ettei amerikasta raahaa sukulaisille tuliaisia, kun hädin tuskin tietää, mitä lentokoneesta poistumisen jälkeen tapahtuu. Mikä tässä nyt on vaikeaa?
Oletan, että oli etukäteen suunniteltu visiteeraus naisen kotiseudulla. Jostain sain sen käsityksen. Että ei tullut yllätyksenä, mies oikein odotti sitä.
Mutta joo, yhtä hyvin olisi voinut paikan päältä hankkia jotain viemisiä. Mutta ei tullut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa tyhmälle, mitä tuossa videossa tarkoitetaan. Mielestäni osaan kyllä englantia melko hyvinkin, mutta en tajunnut tuosta mitään muuta kuin että Yolandan instassa on ollut 2 eri miestä ja toinen näistä sitten päätti paljastaa, että yolanda huijaa. Ja tämä paljastajakin oli nigeriasta? eli nytkö me siis uskomme, kun joku nigerialainen sanoo, että Yolanda tiesi koko ajan? (No onha tuo aika todennäköistä, mutta en nyt tajua, mitä tuo video todisti.)
Vierailija kirjoitti:
Edistä ja Rosesta tulee tosi surullinen olo. Nainen tuntee pelkkää vastenmielisyyttä ja kuitenkin pitää yrittää läheisyyttä miehen kanssa, koska toinen vaihtoehto on nälkiintyä :( Mietin vaan eikö nää kehitysmaista naisensa hakevat ukot (myös suomimiehet Thaikuissa) tajua tuota vastenmielisyyttä ja eikö se yhtään vaivaa?
Nämä Thaikuista yms. Aasian maista naisen hakevat miehet yleisesti ottaen eivät näe naista muuna kuin maksullisena kotiorjana, jolla ei juurikaan ole ihmisarvoa. Naisellisuus tarkoittaa heille alistumista, itsensä näännyttämistä ja miehelle seksi/kotiorjana olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa tyhmälle, mitä tuossa videossa tarkoitetaan. Mielestäni osaan kyllä englantia melko hyvinkin, mutta en tajunnut tuosta mitään muuta kuin että Yolandan instassa on ollut 2 eri miestä ja toinen näistä sitten päätti paljastaa, että yolanda huijaa. Ja tämä paljastajakin oli nigeriasta? eli nytkö me siis uskomme, kun joku nigerialainen sanoo, että Yolanda tiesi koko ajan? (No onha tuo aika todennäköistä, mutta en nyt tajua, mitä tuo video todisti.)
En nyt noin pitk juttua voi alkaa kääntämään, mutta lyhyesti tällä sällillä kuvakaappauksia siinä videolla jotka todistaa sen että Yolanda on koko ajan tiennyt että Williams on nigerialainen huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Oletan, että oli etukäteen suunniteltu visiteeraus naisen kotiseudulla. Jostain sain sen käsityksen. Että ei tullut yllätyksenä, mies oikein odotti sitä.
Mutta joo, yhtä hyvin olisi voinut paikan päältä hankkia jotain viemisiä. Mutta ei tullut mieleen.
Onpas tätä nyt vaikeaa selittää. Vaikka siitä olisi etukäteen puhuttukin, ei ollut kyllä tämän miehen kannalta amerikasta lähtiessä mitenkään varmaa, että hän lähtee Siperiaan tämän naisen äitiä tapaamaan. Nainen ei ehkä tule paikalle ollenkaan, ehkä homma tyssää ensitapaamiseen, ehkä äiti tavataan vain jossain kahvilassa, kuten ne kaveritkin, ehkä äitiä ei mennä edes katsomaan.. Jonkin lahjan voi ostaa myös paikan päältä. Olisi minusta kyllä todella kaukaa haettua olettaa, että amerikassa olisi pitänyt jo hankkia tuliainen täysin ventovieraan ihmisen ventovieraalle äidille ventovieraaseen mahan lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt noin pitk juttua voi alkaa kääntämään, mutta lyhyesti tällä sällillä kuvakaappauksia siinä videolla jotka todistaa sen että Yolanda on koko ajan tiennyt että Williams on nigerialainen huijari.
En noista kaappauksistakaan saanut tihrustettua oikein mitään. Ja nehän voivat olla kenen tahansa kirjoittamia enkä noistakaan saa oikein irti mitään, mikä todistaisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä minunkaan mielestä ainakaan todistanut mitään! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Onpas tätä nyt vaikeaa selittää. Vaikka siitä olisi etukäteen puhuttukin, ei ollut kyllä tämän miehen kannalta amerikasta lähtiessä mitenkään varmaa, että hän lähtee Siperiaan tämän naisen äitiä tapaamaan. Nainen ei ehkä tule paikalle ollenkaan, ehkä homma tyssää ensitapaamiseen, ehkä äiti tavataan vain jossain kahvilassa, kuten ne kaveritkin, ehkä äitiä ei mennä edes katsomaan.. Jonkin lahjan voi ostaa myös paikan päältä. Olisi minusta kyllä todella kaukaa haettua olettaa, että amerikassa olisi pitänyt jo hankkia tuliainen täysin ventovieraan ihmisen ventovieraalle äidille ventovieraaseen mahan lähtiessä.
En minä ainakaan ajatellutkaan että ois Amerikasta asti pitänyt raahata jotain, mutta sen kukkakimpun ois voinu ostaa vaikka matkan varrelta eikä repiä ojanpenkalta jotain luonnonkukkia, vaikka kauniita ovatkin. Kai Siperiassakin sentään kukkakauppoja on?..
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun teit aloituksen. Minä yritin joku päivä aiemmin, mutten enää löytänyt sitä.
Nicolea ja Azania odotan. Azanilta kiellettiin viisumi. Mitähän se on tehny?!
Ja tuo Annie on näemmä melkoinen gold digger.
Miksi nainen ei saisi koskaan hyötyä suhteesta? Haluaa miehetkin että nainen kantaa heidän sukunsa valtaa. Mies haluaa että nainen synnyttää poikia hänen etunsa ja valtansa kasvattamiseksi. Mies saa vaatia että nainen vaihtaa identiteettinsä ja lisää oman sukupuolensa syrjintää.
Olkaa oikeasti joskus kriittisiä miestä kohtaan. Miehet saa olla tyrannisia ja hajottaa naisen asemaa. Mies saa vaatia akan joka ei koskaan kieltäydy seksistä. Mies saa vaatia nautintoa ja valtaa, vain naista moititaan edun hakemisesta.
Se on luontoa, että nainen haluaa mieheltä resursseja. Mutta nainen ei saisi olla luonnollinen, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Ed ei voi ulkonäölleen mitään, mutta kyllä naisen täytyy olla todella epätoivoisessa tilanteessa, jos hänen kanssaan voi intiimiä kanssakäymistä harrastaa. Puistattaa näiden köyhien naisten puolesta, jotka joutuvat alentamaan itsensä paremman elintason tähden.
Rosen perhe vaikutti rakastavalta ja välittävältä perheeltä vaikka rahaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin nicole on kasvoista tosi kaunis, ikävää kun noilla amerikkalaisilla näyttää olevan niin hirveästi ylipainoa. Toivottavasti nicolen lapsi saa vihanneksia edes isovanhemmillaan. Nicole vaikuttaa jollain tavalla totaalisen pölhöltä, en ymmärrä kun hänen vanhemmat vaikuttaa normaalijärkisiltä ja vastuullisilta ihmisiltä. Selvästi tukevat azan suhdetta vain nicolen lapsen takia, ettei nicole vie lastaan marokkoon asumaan. Nicole jos kuka voisi niin tehdäkin ja kiristää lapsellaan isovanhempiaan jatkuvasti. Mietin suorastaan, onko nicole jotenkin oikeasti vajaa vai onko kasvatus voinut mennä hänellä lapsena niin pieleen ettei kykene mihinkään pitkäjänteiseen ajatteluun. Azan on onneksi minusta ainakin sillä lailla fiksun oloinen tyyppi että pystyy toimimaan edes jotakuinkin nicolen lapselle hyvin/reilusti. Azanin vanhemmat ja perhe vaikutti "kunnon ihmisiltä". Ei azankaan mikään järkevä aikuinen ole (miten voisikaan olla kun on nicolen kanssa), mutta kuitenkin jotenkin skarpimpi kuin nicole.
Kauheaa kun kaikkien lapsia painostetaan kutsumaan näitä morsiomiehiä iseiksi :(
Kerran Marokossa Nicole seisoi tyttärensä sylissään, ja Azan lähestyi lasta, jolloin tämä työnsi kaksin käsin Azania pois. Ei mikään luottamuksen/ kiintymyksen osoitus! Monet äideistä juoksevat miehen perässä eivätkä ajattele, mitä mieltä lapset ovat uudesta miesystävästä. Nicolekin raahaa tytärtään maailman ääriin vieraiden ihmisten luo. Azan on minusta niin luihun näköinenkin, ja on lypsänyt ymmärtämättömältä Nicolelta rahaa, vaikkei yhteisiä projekteja ole tarkoituskaan toteuttaa. Kohtelee Nicolea tylysti, kävelytti kuumassa hiekassa pitkät matkat, vaikka Nicole kärsi jet lagista, ja arvosteli vielä. Luisuleukainen luihu mies, onkohan perheellinenkin jo. En ole seurannut vähään aikaan, miten asiat ovat menneet. Nicole ehkä vähälahjainen tai ainakin ikäistään lapsellisempi, kun ei näe metsää (palmu)puilta.
En tykkää Nicolesta enkä Azanista, valehtelevat kuten sen liikkeen perustamisesta. Azan on ihan nuoren Charlie Chaplinin näköinen. En opettaisi lasta nimittämään vierasta miestä daddyksi.
Vien aina esim vanhemmille sukulaisille kukan tai muuta ja ehkä kahvin kanssa tarjottavaa. Se osoittaa arvostusta ja kunnioitusta mielestäni.