90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Toi david ja lana juttu oltava feikki. Ei kukaan oo noin tyhmä.
Paitsi Caesar, ihan sama kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Lisa on ällöttävä
Äärimmäisen epäviehättävä nainen kyllä. Jotenkin Angela häneen verrattuna ihan naisellinen ja jopa viehättävä. Tekee pahaa katsoa.
Miten Lisa voi kuvitella,että nuori räppäri olisi ihastunut häneen! Lisa näyttää ikäistään vanhemmalta ja on sivistymätön typerys.
Vierailija kirjoitti:
Miten Lisa voi kuvitella,että nuori räppäri olisi ihastunut häneen! Lisa näyttää ikäistään vanhemmalta ja on sivistymätön typerys.
Eiköhän nuo 2 täysin ansaitse toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä tästä saa? Ilmaset lennot? Pakosti muutakin palkkioita.
Arvio on, että amerikkalaiset saa noin tonnin per jakso, muut jotain pienempäää ehkä. Tell Allista saa pari tonnia.
Se on todella vähän, kun vertaa muihin ja kun ottaa huomioon, että kyseessä on hyvin hyvin suosittu sarja.
Veikkaan kyllä, että Darceylle ehkä joudutaan maksamaan enemmän.
Edellisellä kaudella kyllä tuli ilmi, että saavat $6000 kaudesta. Se tuli lisäksi siinä esiin kun Nicole antoi Azanille tasan tuon summan jotain kaupan perustamista varten, eli oli juurikin tuo kuvauspalkkio. Ehkä tällä kaudella saavat jotain muuta, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä tästä saa? Ilmaset lennot? Pakosti muutakin palkkioita.
Arvio on, että amerikkalaiset saa noin tonnin per jakso, muut jotain pienempäää ehkä. Tell Allista saa pari tonnia.
Se on todella vähän, kun vertaa muihin ja kun ottaa huomioon, että kyseessä on hyvin hyvin suosittu sarja.
Veikkaan kyllä, että Darceylle ehkä joudutaan maksamaan enemmän.
Edellisellä kaudella kyllä tuli ilmi, että saavat $6000 kaudesta. Se tuli lisäksi siinä esiin kun Nicole antoi Azanille tasan tuon summan jotain kaupan perustamista varten, eli oli juurikin tuo kuvauspalkkio. Ehkä tällä kaudella saavat jotain muuta, en tiedä.
Ja lisäksi vielä: Siltä Jennyltä (joka lähti Intiaan) kysyttiin onko säästöjä, hän sanoi että on tuo kuusi tonnia, eli kuvauspalkkio, ei muita säästöjä.
Kyllä tuo David on ihan irti todellisuudesta..maksanut jo 100000 dollaria chattailusta 'tyttöystävän kanssa. Elää fantasiamaailmassa.
Kerrottiinko mitä David tekee työkseen?
Tuo Lisa on kyllä mustasukkainen ja onkohan Usman edes tosissaan naisen kanssa.Ei tyytyväinen seksiin huh heijaa .....
Tuosta Lisasta tulee ikävällä tavalla mieleen pomottava mummeli. On kyllä katteeton itseluottamus muijalla.
Voisikohan tuolla Ashilla olla sama kuin Michael Monroella silmissä, joku Basedowin oireyhtymä?
Darcy on aika epätoivoinen, mutta pahinta että näyttää olevan usein humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo David on ihan irti todellisuudesta..maksanut jo 100000 dollaria chattailusta 'tyttöystävän kanssa. Elää fantasiamaailmassa.
Niinpä. Nykypäivänä maailma on pullollaan ilmaisia viestittelypalveluita, mutta tämä elää vuotta 2000 ja etsii nettikahvilan, että pääsee lähettämään viestin maksullisella sivustolla.
Ja onhan tuokin todella absurdia marssia karkkikauppaan ja kysyä "olen seurustellut tämän naisen kanssa 7 vuotta, mistähän löytäisin hänet". No haloo, jos et 7 vuoden seurustelun jälkeen keksi mitään muuta tapaa löytää hänet, eikö mikään hälytyskello soi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheuksia se Ed on Roselle tehnyt? Miksi häntä mollataan?
En tiedä eikä kukaan täällä kerro. Itse olen katsonut Dplayn jaksot ja tähän asti karmeimmat asiat ovat, että pyysi sukupuolitautitesteihin, kun Rose ei kertonut menneisyydestään yhtään mitään ja pyysi Rosea sheivaamaan sääret, kun Rose pyysi häntä ajamaan parran. Itse en näe noissa mitään kamalaa, mutta kun sanoja on vähemmän viehättävä mies, kyllähän siitä näköjään nousee meteli. Rose on ihan vapaaehtoisesti tämän miehen kanssa ja silti häntä pidetään suunnilleen ra is kaa jana.
Kyllä ja vielä,kun tuolla maassa on hiviä ja kuppaa joka toisella niin kyl minäkin pyytäisin testeihin.
Menisi ukko itsekkin testeihin! On kyllä epämiellyttävä mies, ei käynyt edes pesulla pitkän lentomatkan jälkeen. Menikö nukkumaankin hikisissä matkavaatteissaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Lisasta tulee ikävällä tavalla mieleen pomottava mummeli. On kyllä katteeton itseluottamus muijalla.
Toisaalta jopa kahdehdittava itseluottamus.
Paitsi että oikeasti ei ole, koska tuo käytös johtuu epävarmuudesta.
Onko kukaan katsonut Psychology in Seattlen ruodintoja sarjan henkilöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisa on ällöttävä
Äärimmäisen epäviehättävä nainen kyllä. Jotenkin Angela häneen verrattuna ihan naisellinen ja jopa viehättävä. Tekee pahaa katsoa.
Mulla tuli Angelaa jopa ikävä. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheuksia se Ed on Roselle tehnyt? Miksi häntä mollataan?
En tiedä eikä kukaan täällä kerro. Itse olen katsonut Dplayn jaksot ja tähän asti karmeimmat asiat ovat, että pyysi sukupuolitautitesteihin, kun Rose ei kertonut menneisyydestään yhtään mitään ja pyysi Rosea sheivaamaan sääret, kun Rose pyysi häntä ajamaan parran. Itse en näe noissa mitään kamalaa, mutta kun sanoja on vähemmän viehättävä mies, kyllähän siitä näköjään nousee meteli. Rose on ihan vapaaehtoisesti tämän miehen kanssa ja silti häntä pidetään suunnilleen ra is kaa jana.
Kyllä ja vielä,kun tuolla maassa on hiviä ja kuppaa joka toisella niin kyl minäkin pyytäisin testeihin.
Menisi ukko itsekkin testeihin! On kyllä epämiellyttävä mies, ei käynyt edes pesulla pitkän lentomatkan jälkeen. Menikö nukkumaankin hikisissä matkavaatteissaan?
Aattelin samaa, ja ne majoneesit päähän siellä Usassa..
Lisassa ja Angelassa on se ero, että Angela tutustui avoimin mielin Nigerian tapoihin ja kulttuuriin ja hänellä oli ilmeisen hyvät välit myös Michaelin äitiin. Tämä Lisa on toista maata.
Lisa on ällöttävä