90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jotenkin tosi kiusallinen olo kun näytettiin Juliannaa ja Michaelia. Siis siinä on niin epäsuhtainen pari! Näyttävät isältä ja tyttäreltä, vaikka ei näkönsä puolesta. Mua ei yleensä hetkauta tällaiset ikäerojutut, ei ole edes itsellä lapsia, mutta tämä on jotain ihan omaa luokkaansa. Julianna on ihan pikkutyttö. Tuon miehen lapsetkin vaikuttaa aikuisemmalta kuin Julianna. Kivan oloinen tyttö on toki, mutta nyt on vaan "päässyt" tuon miehen leluksi Usaan.
Jasmin antaa hienon kuvan suomalaisista :D. Voi apua! Siinä kun lähti kesken illanvieton hotellihuoneeseen, ois voinut sille muulle porukalle sanoo moikka ja jotain vaikka väsymyksestä, jetlagista tai edes jotain! Mutta lähti vaan eikä katsonut edes ketään päin. Ehkä sitä jännittää hirveästi tai jotain kun käytös on aivan tökeröä kyllä. Sen siskon naama on ihan kamalan pelottavan pullea ja pinkeä. Luultavasti ne ei hymyile sen takia, kun on naama operoitu niin äärimmilleen, ettei mikään ilmeily enää onnistu.
Juu, minuakin häiritsee noiden ikäero todella paljon jostain syystä, vaikka onhan sitä varmasti pahempaakin nähty. Tämä tyttö kun yrittää niin kovasti olla aikuinen ja itsenäinen, mutta tosi paikan tullen luulen, ettei kyllä pärjäisi omillaan mitenkään. Ehkä tuossa häiritsee, että tuo mies on kuitenkin ihan fiksun oloinen ja menestynyt ja varmaankin aika kovissa liemissä keitetty. Jotenkin olisi helpompi käsittää, jos mieskin olisi jokin sinisilmäinen reppana, joka ei muuta saa ja jolta nainen huijaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli jotenkin tosi kiusallinen olo kun näytettiin Juliannaa ja Michaelia. Siis siinä on niin epäsuhtainen pari! Näyttävät isältä ja tyttäreltä, vaikka ei näkönsä puolesta. Mua ei yleensä hetkauta tällaiset ikäerojutut, ei ole edes itsellä lapsia, mutta tämä on jotain ihan omaa luokkaansa. Julianna on ihan pikkutyttö. Tuon miehen lapsetkin vaikuttaa aikuisemmalta kuin Julianna. Kivan oloinen tyttö on toki, mutta nyt on vaan "päässyt" tuon miehen leluksi Usaan.
Jasmin antaa hienon kuvan suomalaisista :D. Voi apua! Siinä kun lähti kesken illanvieton hotellihuoneeseen, ois voinut sille muulle porukalle sanoo moikka ja jotain vaikka väsymyksestä, jetlagista tai edes jotain! Mutta lähti vaan eikä katsonut edes ketään päin. Ehkä sitä jännittää hirveästi tai jotain kun käytös on aivan tökeröä kyllä. Sen siskon naama on ihan kamalan pelottavan pullea ja pinkeä. Luultavasti ne ei hymyile sen takia, kun on naama operoitu niin äärimmilleen, ettei mikään ilmeily enää onnistu.
Mä luulen, että Jasmin on vaan ihan puissa noista kameroista.
Katsoin sitä hyllytettyä jaksoa eilen ja siinä selittää sulhasen äidille, että on ammatiltaan somejulkkis ja selittää laittavansa itsestään kuvia instagramiin ja saavansa sitä kautta tuloja. On varmaan paineet saada lähtölaukaus kansainväliseen instajulkisuuteen tämän tosi-tv "tähteyden" avulla.
Anna ja Michael vois sopia yhteen. Kumpikin fiksun oloisia, tasapainoisia aikuisia. Michael tietysti haluaa Juliannan näköisen lapsimorsiamen, mutta muuten olisivat tasavertainen pari. Ja heidän lapset ovat todella fiksuja ja hyvin käyttäytyviä.
Robertin kersa ihan kamala kauhukakara. Saanut kasvaa ihan ilman rajoja.
Onkohan toi Julianan lapsellisuus ainakin osittain näyteltyä? Huomannut "mallintöissä", että jotkut miehet tykkäävät naiveista ja vähän höpsöistä tyttösistä. Mun mielestä ei ole mikään ihme, että Juliana haluaa jotain 14 000 dollarin sohvaa. Ei hänellä varmaan ole käsitystä siitä kuinka paljon Michaelilla oikeasti varallisuutta. Michael osti ison talon, tallissa on kalliita autoja, lahjoittelee koruja jne. Juliana ehkä luulee, että Michael on oikeasti upporikas ja rahaa on loputtomasti. Michael voisi vähän korjata Julianan käsitystä, eikä vaan nolata Julianaa huonekalukaupassa. Michaelille Juliana on selkeä statusvaimo. Hankittu kuten noi autotkin talliin statusta pönkittämään.
Mursel puhuu turkkiakin tökerösti, töks töks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annaa tekisi mieli halata. Ansaitsee jonkun ihanan, oikean miehen.
Kyllä. Tuo Mursel on kaikin tavoin epämiellyttävä. Voin kuvitella sen sängyssä...
Varmaan jylkyttää mitään puhumatta ja välillä pärähtää nauramaan.
Suomalaisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, lattari pikkulikka näyttää aivan oudolta tuon papparaisen kanssa. Turkkilaismies on outo, toivottavasti menee pika pika takas Turkkiin. Yks muija haluaa lapsen heti, karseeta? Kaikki näissä sarjoissa olevat ihmiset ovat jotenkin hukassa ja koko ajan kuin olisivat väärässä paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, minuakin häiritsee noiden ikäero todella paljon jostain syystä, vaikka onhan sitä varmasti pahempaakin nähty. Tämä tyttö kun yrittää niin kovasti olla aikuinen ja itsenäinen, mutta tosi paikan tullen luulen, ettei kyllä pärjäisi omillaan mitenkään. Ehkä tuossa häiritsee, että tuo mies on kuitenkin ihan fiksun oloinen ja menestynyt ja varmaankin aika kovissa liemissä keitetty. Jotenkin olisi helpompi käsittää, jos mieskin olisi jokin sinisilmäinen reppana, joka ei muuta saa ja jolta nainen huijaa rahaa.
Aivan varmasti pärjäisi, kuten on pärjännyt aikaisemminkin. Myös oloissa, joihin keskiverto-suomalaisen ei (onneksi) tarvi koskaan joutua. Slummeissa kasvaneet on sitkeitä ja ovelia koska on ollut pakko olla. Sen autonkin osti ukon luottokortilla sen varalta että ukko tulee katumapäälle viime hetkellä, olispa ainakin jäänyt jotain omaisuutta itselleen. Ja nyt on perheen käytössä se kaara siellä Brasseissa.
Ja mitä luulette että on tehnyt elääkseen ennen Michaelin tapaamista? Ei niihin ökyrikkaiden yacht partyihin raahata nuoria tyttöjä toiselta puolen maailmaa pelkäksi silmäniloksi. Eikä Julianalla ole minkäänlaista oikeaa mallintaustaa. Vaikka uskoi kai jotkut Epsteininkin olevan viaton.
Julianahan osaa pitää myös puolensa Michaelia vastaan eikä suostu esim. avioehtoon. Fiksu ja kova tyttö, tuo lapsellinen puoli on näyteltyä täysin. Ja hyvä että pitääkin puolensa, ei todellakaan tarvi kenenkään ovimatoksi ryhtyä. Hyötysuhdehan tuo on kuten moni muukin tässä sarjassa, toinen saa viehättävän nuoren puolison ja toinen saa elintason.
oliko angelalla ennen machaelia sulhanen ulkomailta
Surullista Annan lapsille, että äiti ottaa jonkun tomppelin heidän kotiinsa vaikeuttamaan elämää. Mukavanoloisia poikia.
Kamalaa kirjoitti:
Suomalaisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, lattari pikkulikka näyttää aivan oudolta tuon papparaisen kanssa. Turkkilaismies on outo, toivottavasti menee pika pika takas Turkkiin. Yks muija haluaa lapsen heti, karseeta? Kaikki näissä sarjoissa olevat ihmiset ovat jotenkin hukassa ja koko ajan kuin olisivat väärässä paikassa?
Ja ajatelkaa kuinka paljon tällaisia (outoja) tyyppejä maailmassa on (tai täytyy olla!!) näiden ohjelmaan päässeiden lisäksi! Olen tämän ohjelman myötä saanut laajentaa maailmankuvaani aika tavalla, omassa tuttuvapiirissä kun on vaan niitä tavallisempia tapauksia. Aina oppii lisää kun ikää tulee... :)))
Vierailija kirjoitti:
Surullista Annan lapsille, että äiti ottaa jonkun tomppelin heidän kotiinsa vaikeuttamaan elämää. Mukavanoloisia poikia.
Mukavanoloisia!? Nehän kurmottaa Murselia. Ei kehitysvammaisia saa kiusata.
Nyt se yks lähtee kuukaudeksi Costa Ricaan! Heillä vain 90 päivää aikaa ja siitä menee 30 päivää tuohon reissuun kun toinen jää yksin remppaamaan sitä varastoa :D. Ei herranjestas.
Mikä hyllytetty jakso? Mennyt ohi.
Näkis joskus sen ihmeen että rikas mies toisi kehitysmaista lihavan ja ruman puolison
Rakkaus on kuolut
rakkautta saat jos oot hoikka ja nuori:(
Vierailija kirjoitti:
Minulla nousee oikein karvat raivosta pystyyn! Miten tuo Anna on niin sinisilmäinen ettei näe poikiensa hätää. Yht´äkkiä tulee tuollainen alkeellinen olio asumaan heidän kotiinsa ja kohtelee poikia ja Annaa ylimielisesti. Ei taida kukaan heistä olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma D-playssa vai mikä se maksullinen palvelu on, ei ole jaksoa 9 ja syyksi mainittu "tekijänoikeudelliset syyt" tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla nousee oikein karvat raivosta pystyyn! Miten tuo Anna on niin sinisilmäinen ettei näe poikiensa hätää. Yht´äkkiä tulee tuollainen alkeellinen olio asumaan heidän kotiinsa ja kohtelee poikia ja Annaa ylimielisesti. Ei taida kukaan heistä olla onnellinen.
Minusta Mursel ei ole ylimielinen, mutta muuten kyllä melko toivoton tapaus. Minua äitinä (jos olisin äiti) loukkaisi se, että lapseni pitäisi pitää salassa miehen suvulta niin paljon, oli kulttuuri mikä tahansa, että siinä kohdin ei auttaisi, vaikka olisi millainen mies. Ja jollain tavallahan sellainen mies on vähän lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma D-playssa vai mikä se maksullinen palvelu on, ei ole jaksoa 9 ja syyksi mainittu "tekijänoikeudelliset syyt" tjsp.
Muualla netissä jakso oli katsottavissa, ehkä vieläkin eikä sisällöstä kyllä käynyt ilmi syytä. Jaksossa Mursel keskusteli vanhempiensa kanssa siitä, että Annalla on lapsia. Voisiko olla, että suku olisi kieltänyt sen näyttämisen (vaikka heitä ei näy eikä kuulu, ainoastaan Murselia näytetään puhelin kädessä. Mutta olisihan sen kohtauksen voinut poistaa. Saa nähdä, ehkä jakso tulee esitettäväksi editoituna jossain vaiheessa.