90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Natalie pahenee vaan jakso jaksolta! Oon nyt 10 jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on menny ohi, onko Mikella rahaongelmia?
On kerääntynyt 30 000 velkaa. Natelien silmistä oikein näkyy kun orastava rakkaus kuihtuu ja kuolee pois kun mike kertoo asiasta.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kerääntynyt 30 000 velkaa. Natelien silmistä oikein näkyy kun orastava rakkaus kuihtuu ja kuolee pois kun mike kertoo asiasta.. :D
Mistä velka?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nuo Anna ja Mursel oikeasti mene naimisiin?! Eihän tuosta voi tulla mitään.
Tämän minäkin haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä velka?
Muistelen, että oisi kertonut avioeron jälkeen hassanneen rahaa ties mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nuo Anna ja Mursel oikeasti mene naimisiin?! Eihän tuosta voi tulla mitään.
Kyllä ne taisi mennä.
Eikä! Natalie ja Mike on mun suosikkeja. Luulin että ne olis oikeesti rakastuneita. Mitä Natalie alkaa skitsoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne taisi mennä.
Voi ei 😱 Anna-parka. Niin fiksun oloinen nainen. Mitä ihmettä se oikein näkee siinä Murselissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! Natalie ja Mike on mun suosikkeja. Luulin että ne olis oikeesti rakastuneita. Mitä Natalie alkaa skitsoilla?
No kun sepä ei oikein katsojallekaan selviä, mitä se skitsoilee. Kilahtelee vain ihan randomeista asioista kesken lauseen ja joutuu hysterian partaalle.
Siis toi venäläinen äijä, Sasha?? Yök, yök ja vielä kerran yök.
Jasmin ei pysty edes hymyilemään. Eikö joku vois puhua järkeä ettei pilais itteensä noilla myrkyillä. Ottais mielummin joskus drinksun.
On toi Michael ja Juliana pikkuisen creepy. Tai siis toi Juliana vaan on tosi nuoren näköinen, aikamoinen babyface. Kävis melkein jostain 16-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
On toi Michael ja Juliana pikkuisen creepy. Tai siis toi Juliana vaan on tosi nuoren näköinen, aikamoinen babyface. Kävis melkein jostain 16-vuotiaasta.
Tätä minä olen jankuttanut tässä ketjussa jo ihan liikaakin. Minulla on 15-vuotias tytär ja paljon aikuisempi kuin tuo Juliana. Kovasti tämä yrittää olla cool ja aikuinen ja itsenäinen, mutta heti kun joku puhuu tai itse avaa suunsa, tulee vain hihitystä ja hämmennystä. Ihan pihalla koko tyttö.
Avaruusolennot, where is Trump ;))
Toi Natalie on kuin jostain Neuvostoliitto-oppikirjasta. Nauroin ääneen sitä "voimistelua" ja jäykkää juoksemista, että näin meillä 70-luvun neukuissa harrastettiin liikuntaa ryhmissä ohjatusti! Samaan sarjaan kuuluvat sen kivikautiset "jokainen nainen. haluaa äidiksi"jutut, särjetystä sydämestä dramatisoinnit ja naama.
Jasmin näyttää siltä kuin joka kohtauksessa sillä olisi lisää ja lisää naamatäytteitä.
Montako automobiilia tolla yhellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä olen jankuttanut tässä ketjussa jo ihan liikaakin. Minulla on 15-vuotias tytär ja paljon aikuisempi kuin tuo Juliana. Kovasti tämä yrittää olla cool ja aikuinen ja itsenäinen, mutta heti kun joku puhuu tai itse avaa suunsa, tulee vain hihitystä ja hämmennystä. Ihan pihalla koko tyttö.
Puhuu kuin pikkutyttö jotenkin omituisesti naukuen avuttomasti. Missä sen rahat on kun kerran piti olla joku kansainvälinen malli?
Vierailija kirjoitti:
Toi Natalie on kuin jostain Neuvostoliitto-oppikirjasta. Nauroin ääneen sitä "voimistelua" ja jäykkää juoksemista, että näin meillä 70-luvun neukuissa harrastettiin liikuntaa ryhmissä ohjatusti! Samaan sarjaan kuuluvat sen kivikautiset "jokainen nainen. haluaa äidiksi"jutut, särjetystä sydämestä dramatisoinnit ja naama.
Jasmin näyttää siltä kuin joka kohtauksessa sillä olisi lisää ja lisää naamatäytteitä.
Natalie laitto exän juoksemaan ja tämä ilmeisesti juoksi. Kauas😂