Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
2461/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menny ohi, onko Mikella rahaongelmia?

Vierailija
2462/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie pahenee vaan jakso jaksolta! Oon nyt 10 jaksossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kerääntynyt 30 000 velkaa. Natelien silmistä oikein näkyy kun orastava rakkaus kuihtuu ja kuolee pois kun mike kertoo asiasta.. :D

Vierailija
2464/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kerääntynyt 30 000 velkaa. Natelien silmistä oikein näkyy kun orastava rakkaus kuihtuu ja kuolee pois kun mike kertoo asiasta.. :D

Mistä velka?

Vierailija
2465/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nuo Anna ja Mursel oikeasti mene naimisiin?! Eihän tuosta voi tulla mitään.

Tämän minäkin haluaisin tietää.

Vierailija
2466/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä velka?

Muistelen, että oisi kertonut avioeron jälkeen hassanneen rahaa ties mihin. 

Vierailija
2467/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nuo Anna ja Mursel oikeasti mene naimisiin?! Eihän tuosta voi tulla mitään.

Kyllä ne taisi mennä. 

Vierailija
2468/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Natalie ja Mike on mun suosikkeja. Luulin että ne olis oikeesti rakastuneita. Mitä Natalie alkaa skitsoilla?

Vierailija
2469/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne taisi mennä. 

Voi ei 😱 Anna-parka. Niin fiksun oloinen nainen. Mitä ihmettä se oikein näkee siinä Murselissa.

Vierailija
2470/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Natalie ja Mike on mun suosikkeja. Luulin että ne olis oikeesti rakastuneita. Mitä Natalie alkaa skitsoilla?

No kun sepä ei oikein katsojallekaan selviä, mitä se skitsoilee. Kilahtelee vain ihan randomeista asioista kesken lauseen ja joutuu hysterian partaalle. 

Vierailija
2471/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi venäläinen äijä, Sasha?? Yök, yök ja vielä kerran yök.

Jasmin ei pysty edes hymyilemään. Eikö joku vois puhua järkeä ettei pilais itteensä noilla myrkyillä. Ottais mielummin joskus drinksun.

Vierailija
2472/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitatohtori voivv...

Vierailija
2473/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Michael ja Juliana pikkuisen creepy. Tai siis toi Juliana vaan on tosi nuoren näköinen, aikamoinen babyface. Kävis melkein jostain 16-vuotiaasta.

Vierailija
2474/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi Michael ja Juliana pikkuisen creepy. Tai siis toi Juliana vaan on tosi nuoren näköinen, aikamoinen babyface. Kävis melkein jostain 16-vuotiaasta.

Tätä minä olen jankuttanut tässä ketjussa jo ihan liikaakin. Minulla on 15-vuotias tytär ja paljon aikuisempi kuin tuo Juliana. Kovasti tämä yrittää olla cool ja aikuinen ja itsenäinen, mutta heti kun joku puhuu tai itse avaa suunsa, tulee vain hihitystä ja hämmennystä. Ihan pihalla koko tyttö. 

Vierailija
2475/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruusolennot, where is Trump ;))

Vierailija
2476/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Natalie on kuin jostain Neuvostoliitto-oppikirjasta. Nauroin ääneen sitä "voimistelua" ja jäykkää juoksemista, että näin meillä 70-luvun neukuissa harrastettiin liikuntaa ryhmissä ohjatusti! Samaan sarjaan kuuluvat sen kivikautiset "jokainen nainen. haluaa äidiksi"jutut, särjetystä sydämestä dramatisoinnit ja naama.

Jasmin näyttää siltä kuin joka kohtauksessa sillä olisi lisää ja lisää naamatäytteitä.

Vierailija
2477/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako automobiilia tolla yhellä on?

Vierailija
2478/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minä olen jankuttanut tässä ketjussa jo ihan liikaakin. Minulla on 15-vuotias tytär ja paljon aikuisempi kuin tuo Juliana. Kovasti tämä yrittää olla cool ja aikuinen ja itsenäinen, mutta heti kun joku puhuu tai itse avaa suunsa, tulee vain hihitystä ja hämmennystä. Ihan pihalla koko tyttö. 

Puhuu kuin pikkutyttö jotenkin omituisesti naukuen avuttomasti. Missä sen rahat on kun kerran piti olla joku kansainvälinen malli?

Vierailija
2479/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Natalie on kuin jostain Neuvostoliitto-oppikirjasta. Nauroin ääneen sitä "voimistelua" ja jäykkää juoksemista, että näin meillä 70-luvun neukuissa harrastettiin liikuntaa ryhmissä ohjatusti! Samaan sarjaan kuuluvat sen kivikautiset "jokainen nainen. haluaa äidiksi"jutut, särjetystä sydämestä dramatisoinnit ja naama.

Jasmin näyttää siltä kuin joka kohtauksessa sillä olisi lisää ja lisää naamatäytteitä.

Natalie laitto exän juoksemaan ja tämä ilmeisesti juoksi. Kauas😂

Vierailija
2480/5163 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automobile ja pre-nush..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi