Söisitkö kakkaa suorassa lähetyksessä jos saisit unelmiesi miehen?
Kommentit (43)
Olen hetero joten en mitään miestä haluaisi mutta kakkaa voisin syödä ihan muuten vaan.
Taas tämä p*skasta kiksinsä saava r*nk*ari vauhdissa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Mokomaa valitusta herkusta!
Vierailija kirjoitti:
On meitä enemmän kuin yksi B^)
Tässä on ongelma. Unelmamieheni ei hyväksyisi kakan syöntiäni, ellei siitä riippuisi jonkun rakkaan henki. Eli jos söisin oman edun takia, niin unelmien mies ei hyväksyisi mua, koska siihen pakettiin kuuluu järkevän miehen periaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ei halua naista, joka syö kakkaa. Minä haluan fiksun miehen, joten en syö kakkaa.
Mutta jos se on unelmiesi mies, tottakai hän on fiksu. Sinä olet hänen unelmiensa nainen, joten hän pitää romanttisena kun sinä syöt kakkaa hänen vuokseen
Ei, unelmieni mies ei todellakaan pidä romanttisena kakan syömistä. Hän ei halua olla missään tekemisissä ihmisen kanssa joka syö kakkaa. Ei siis ole mitenkään mahdollista, että saisin unelmieni miehen syömällä kakkaa.
Kamalan rajoittuneita kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ei halua naista, joka syö kakkaa. Minä haluan fiksun miehen, joten en syö kakkaa.
Mutta jos se on unelmiesi mies, tottakai hän on fiksu. Sinä olet hänen unelmiensa nainen, joten hän pitää romanttisena kun sinä syöt kakkaa hänen vuokseen
Ei, unelmieni mies ei todellakaan pidä romanttisena kakan syömistä. Hän ei halua olla missään tekemisissä ihmisen kanssa joka syö kakkaa. Ei siis ole mitenkään mahdollista, että saisin unelmieni miehen syömällä kakkaa.
Eli toisin sanoen kieltäytyisit unelmiesi miehestä, jos hänestä olisi romanttista kun nainen tekisi mitä tahansa hänen vuoksensa?
Viestejä poistettu. Dubaissa käy instamalleja syömässä paskaa, ei miesten, vaan rahan takia. Turha viestejä on poistella, jokainen tietää, miksi nämä tyrkyt käyvät Dubaissa. Sitten on kiva julkaista kuvia designlaukuista, lomista yms. Paskaa syömällä rikastutaan.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Viestejä poistettu. Dubaissa käy instamalleja syömässä paskaa, ei miesten, vaan rahan takia. Turha viestejä on poistella, jokainen tietää, miksi nämä tyrkyt käyvät Dubaissa. Sitten on kiva julkaista kuvia designlaukuista, lomista yms. Paskaa syömällä rikastutaan.
🤣
Tuollahan tuo kommentti ekalla sivulla vielä jököttää, rillit esiin nyt
Tavallaan kyllä. Mutta se saattaisi vaikuttaa suhteesemme liikaa, hänellä olisi sitten henkinen ylivalta sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen kieltäytyisit unelmiesi miehestä, jos hänestä olisi romanttista kun nainen tekisi mitä tahansa hänen vuoksensa?
Opettele lukemaan!
Ainakin betat joutuvat syömään paljon paskaa, että naiset saavat alfansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En söisi kakkaa missään olosuhteissa enkä minkään vuoksi. Älytön ajatus
Et missään olosuhteissa? Etkö ole koskaan ollut nälkäkuoleman partaalla ja mitään muuta syötävää ei ole ollut kuin kakkaa? Olet elänyt omituisen suojeltua elämää, taidat olla miljonääri.
Toimeentulotuella saa ostettua tarpeeksi ruokaa. Ei ole nälkäkuolema lähelläkään.
Taas yksi merkki siitä että ihmiset saavat liikaa tukia. Köyhät valittaa aivan turhaan jos ne ei edes kakkaa joudu syömään.
Unelmieni mies ei ole sellainen, joka ottaisi paskaa syövän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan!
Minä opin lukemaan jo 4 vuotiaana isin Jalluja, sinä taas et halua tehdä unelmiesi miehen eteen pientä tekoa, oletpas nirso
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sen arvoista?
No sellainen mies joka tulisi omakseni vain koska söisin suorassa lähetyksessä kakkaa ei olisi unelmieni mies...
Minkä lajin ja paljonko? Gerbiilin tms. papanan voisin.
Söisin, mutta unelmieni miestä ei ole olemassakaan vaikka söisin kilokaupalla paskaa