Nää säät on kyllä p*rseestä!
Kommentit (47)
Meillä just sataa ja samalla paistaa aurinko.
Joo vaikuttaa kyllä mielialaan todella paljon.. huomaa itsessä ja muissakin ihmisissä. Kaikki vaipuu taas 7-9kk kestävään koomaan.
Väsymys on lisääntynyt valtavasti. Kesällä ja keväällä pärjää 4-6h yöunilla kun nyt syksyllä on 9h yöunienkin jälkeen nii loppu ettei huvittaisi edes nousta sängystä ylös.
Aamulla menin pyörällä töihin. Noin kello 6:45 kulosaaren sillalla joku onneton polkee teepaidassa ja sortseissa ja esittää etteio kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Väsymys on lisääntynyt valtavasti. Kesällä ja keväällä pärjää 4-6h yöunilla kun nyt syksyllä on 9h yöunienkin jälkeen nii loppu ettei huvittaisi edes nousta sängystä ylös.
Minä taas olen vihdoinkin pirteä, kun olen saanut univelat nukuttua pois nyt kun makuuhuoneessa ei ole enää 32 astetta lämmintä.
Kannattaa yrittää järjestää arjestaan mieleistä. Kun vaihdoin inhoamani työn mieleiseen, lakkaisin masentumasta pimeästä ja syksystä.
Jos työn vaihtaminen on mahdotonta, niin joku asia mitä odottaa aina viikolla on yksi mahdollisuus. Tsemppiä pitkään ja pimeään kaikille,
Muuttakaa oikeesti pois täältä. Ei jaksais taas seuraavaa 8kk teidän valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla menin pyörällä töihin. Noin kello 6:45 kulosaaren sillalla joku onneton polkee teepaidassa ja sortseissa ja esittää etteio kylmä.
Villi veikkaus: sillä ei oikeasti ollut kylmä. Kukaan ei ehdoin tahdoin pukeudu vaatteisiin, joissa jäätyy. Minulla on tähän asti ollut aamulenkeillä t-paita, tänään oli ensimmäinen aamu kun laitoin ohuen pitkähihaisen. Lenkin puolivälissä piti riisua se.
Kotkassa on ollut hyvä syksy. Ehkä täällä rannikolla sitten vaan on muutenkin usein hyvä ilma, koska ihmettelen tällaisia ketjuja :D
Työnnä pää isoon anukseesi ja päristele. Ehkä kestät ensi kesään saakka.
Ihana päivällä ihailla ruskaa ja illalla kynttilöitä ja tunnelmavaloja. Vesisade on mukavaa kuivan kesän jälkeen, ettekö älyä, että oltaisi aika kusessa jos ei ikinä sataisi?
Ja mä taas just eilen ihastelin miten ihana ilma vihdoinkin ja tuli taas käytyä pitkällä lenkilläkin muutaman kuukauden tauon jälkeen. Muutenkin fiilis on mitä parhain, illalla on mukavan aikaisin pimeää ja öisin saa nukuttua.
Viime viikolla oli vielä lämmin. Torstaina melkein myrskysi ja sitten tuli ukkonen. Mauri-myrskystä viikonloppuna ei tietoakaan. Nyt tuulee ajoittain ja sataa sataaa sataaaa. Koleaa on mutta pian taas lämpenee. Jeeee!
Laittakaa mukavaa vaikka ohutta neuletta päälle kotioloissa ihan!
Itellä jäätyy kädet koko ajan : ) hanskatko pitä hakee jo pian...
Kesän lämpöjä sais tulla vähäksi aikaa vielä. Tuli niin äkillinen pudotus.
Hienoja päiviä kyllä ollut, aurinkoisia, mut kylmä! Täyskuu taitaa sen tehdä.
Syksyssä on jotain hienoa tunnelmaa, rakastan sitä. Eri keleihin voi aina pukeutua. Tykkään toki kesästäkin, mutta helteillä on kuuma, teit mitä vain, sitä ei pääse pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa mukavaa vaikka ohutta neuletta päälle kotioloissa ihan!
Itellä jäätyy kädet koko ajan : ) hanskatko pitä hakee jo pian...Kesän lämpöjä sais tulla vähäksi aikaa vielä. Tuli niin äkillinen pudotus.
Hienoja päiviä kyllä ollut, aurinkoisia, mut kylmä! Täyskuu taitaa sen tehdä.
Täydellä kuulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kylmä ilmamassa ja kirkas taivas sen tekee.
Jep ja mieliala on myös selkeästi paljon alakuloisempi. Ihan paskaa :(