Nää säät on kyllä p*rseestä!
Kommentit (47)
Nythän on mitä parhaimmat ulkoilukelit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kivaa kun saa taas käyttää kivoja syystakkeja.
Ei katso nää vikisivät laittaa toppatakin päälle.
Täällä oli aamulla kaksi astetta lämmintä. Todellakin vetäisin toppatakin päälle.
Mitä, ihanko oikeasti? Olen hämmentynyt. Onko siellä jotenkin todella pureva tuuli?
Itse asun rannikolla ja laitan toppatakin vasta, kun on -15C pakkasta. Tietoisesti pyrin tekemään niin, etten ala heti ensimmäisten viileiden aikana pukeutua liian lämpimästi tai talvimaisesti, jotta ei sitten palella, kun tulee (jos tulee) kovia pakkasia tai pahoja viimoja. Joka paikkaan menen julkisilla tai jalan.
Kesällä teen samaa eli yritän aina venyttää niin pitkälle vaatteiden vähentämistä kuin mahdollista, jotta olisi helpompi olla, kun tulee oikeasti kuuma.
Oon nukkunut kesällä kertyneitä univelkoja pois. Tänään ihastelin kauniita värejä metsässä. Jeppistä jee.
Nythän on mitä parhaimmat säät! Mukavan viileää ja raikasta ja sisälläkin pystyy taas olemaan kun kämppä on jäähtynyt. Meillä oli sisällä +30-32 astetta varmaan kuukauden putkeen kesällä. Vielä kun tulisi kunnolla sateita niin olisi ihana olla ulkona ja nauttia raikkaudesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Nythän on mitä parhaimmat säät! Mukavan viileää ja raikasta ja sisälläkin pystyy taas olemaan kun kämppä on jäähtynyt. Meillä oli sisällä +30-32 astetta varmaan kuukauden putkeen kesällä. Vielä kun tulisi kunnolla sateita niin olisi ihana olla ulkona ja nauttia raikkaudesta. :)
Kunnon sateita? Ulkoiletko sä kunnon vesisateessa? Siinähän kastuu aivan läpimäräksi.
Ainainen valitus.. sää ei ole mieluisa. Miksi valitat?
Itäisessä helsingissä ainakin on satanut.