Mies katsoo jo toista kertaa Breaking Badia alusta
Mä yritin taas aloittaa sen kanssa katsomista, mutta ei vaan kiinnostanut. Sama Narcos-sarjan kanssa. Pari jaksoa jaksoin seurata, sitten luovutin. Jännä miten erilaiset maut meillä on tuossa asiassa, ei olla yhdessä telkkua katsottu moneen vuoteen yrityksistä huolimatta.
Kommentit (29)
Sulla on käsittämättömän huono maku. Pysyttele suosiolla Salkkareissa.
Breaking Bad oli meidän molempien ( siis miehen ja minun ) lempisarja. Ahmittiin aina monta jaksoa putkeen. Makuja on monenlaisia 😊 IMDB:ssa yli miljoonan arvostelijan keskiarvo on nyt 9,5... aika moni muukin on siis tykännyt sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
En katso salkkareita, suomalainen tv- ja elokuvatuotanto on sellainen minkä skippaan melkein poikkeuksetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Breaking bad on loistava. Katso mukana.
Katsoin pari jaksoa, ei vaan jotenkin iskenyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso salkkareita, suomalainen tv- ja elokuvatuotanto on sellainen minkä skippaan melkein poikkeuksetta. Ap
No kerropas mistä sarjoista tykkäät.
Breaking Bad on sarja joka vaatii vähän aikaa että pääsee "sisälle". Minäkin lämpesin sarjalle hitaasti mutta sitten se veikin jalat alta. Koita katsoa enemmän kuin pari jaksoa, vaikka kausi tai pari. Sitten et pystykään enää lopettamaan.
Jätä se sika!!1!
No ei vaiskaan. Ei kai tuo nyt niin iso juttu ole, mikäli TV:n katsominen ei ole ainoa asia mitä vapaa-ajallanne teette. Makuasioistahan ei voi kiistellä, mikäli et sarjasta pitänyt niin suottapa sitä väkisin töllöttämään.
(Mutta onhan se nyt oikeasti ihan pirun hyvä sarja :D)
Joo hei, mäkin tykkäsin siitä better call Saul -sarjasta enemmän kuin breaking badista! Yritin pinnnistellä BBadin parissa ehkä 6 jaksoa, mutta sitten se jäi. Saul-sarjasta kiinnostuin sen sijaan heti alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropas mistä sarjoista tykkäät.
Jaa että pääsette haukkumaan mun maun?😆 Aika monenlaisia tulee katsottua... GOT, Penny Dreadful, The Walking Deadia seurasin jonnekin viidennen tuotantokauden tienoille, korealaisia draamoja, X-Files on ikisuosikki ollut 90-luvulta asti, Viikingit, Mad Men, Frasier, Alias Grace, Stranger Things.. siinä jotain mitä tuli ekana mieleen.
Mäkään en jaksa kattoa Breaking Badiä tai muitakaan huumeisiin liittyviä sarjoja. Ihan tosi elämässä saanu seurata sitä touhua ihan tarpeeksi, niin en halua sellasia sarjoja kattoo. Mies kyllä katsoo noit sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!1!
No ei vaiskaan. Ei kai tuo nyt niin iso juttu ole, mikäli TV:n katsominen ei ole ainoa asia mitä vapaa-ajallanne teette. Makuasioistahan ei voi kiistellä, mikäli et sarjasta pitänyt niin suottapa sitä väkisin töllöttämään.
Juu, ei tämä asia niin vakava ole😁 Muutakin yhteistä tekemistä toki on kuin tv. Nähtävästi aloituksen alapeukuista päätellen tämä BB kuuluu niihin sarjoihin joista on pakko tykätä. Tuo huumeaihepiiri ei ole koskaan oikein vedonnut muhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!1!
Juu, ei tämä asia niin vakava ole😁 Muutakin yhteistä tekemistä toki on kuin tv. Nähtävästi aloituksen alapeukuista päätellen tämä BB kuuluu niihin sarjoihin joista on pakko tykätä. Tuo huumeaihepiiri ei ole koskaan oikein vedonnut muhun.
Joo, kukin tyylillään. Mä en pysty katsomaan esim. mitään urheiluaiheista sarjaa tai leffaa ollenkaan, ei vaan kiinnosta yhtään! Joten jos mies haluaa em. sisältöä katsoa, niin kiva kompromissi on että hän katsoo itsekseen, ja minä luen kirjaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!!1!
Joo, kukin tyylillään. Mä en pysty katsomaan esim. mitään urheiluaiheista sarjaa tai leffaa ollenkaan, ei vaan kiinnosta yhtään! Joten jos mies haluaa em. sisältöä katsoa, niin kiva kompromissi on että hän katsoo itsekseen, ja minä luen kirjaa. :)
Me katsellaan monesti vieretysten sohvalla omia sarjojamme.
moni sanoo että BB ei tempaise heti mukaansa vaan vaatii useamman jakson tai jopa pari kautta ennenkuin sarjaan pääsee sisään. No, itselläni kiinnostus heräsi ensimmäisestä jaksosta ja jatkui loppuun asti. Sarja oli yhtäaikaa jännittävä, surullinen, raadollinen, hauska, traaginen ja vaikka mitä. Omalla kohdallani ei varmaan mikään sarja tule ikinä pääsemään sen tasolle. Käsikirjoitus on nerokas ja näyttelijätyö on loistavaa.
No sarja on kyllä katsottu mutta enpä itsekään tuollaista juonivetoista jännityssarjaa jaksaisi välttämättä toiseen kertaan katsoa. Jotain komediasarjoja jaksan katsoa useampaan kertaan tai sitten jotain ihan huippuleffoja.
Vierailija kirjoitti:
moni sanoo että BB ei tempaise heti mukaansa vaan vaatii useamman jakson tai jopa pari kautta ennenkuin sarjaan pääsee sisään. No, itselläni kiinnostus heräsi ensimmäisestä jaksosta ja jatkui loppuun asti. Sarja oli yhtäaikaa jännittävä, surullinen, raadollinen, hauska, traaginen ja vaikka mitä. Omalla kohdallani ei varmaan mikään sarja tule ikinä pääsemään sen tasolle. Käsikirjoitus on nerokas ja näyttelijätyö on loistavaa.
En kyllä viitsi uhrata useita tunteja sarjaan, joka ei heti alusta asti tempaise mukaansa. Löytyy maailmasta paljon muutakin katsottavaa. Kylläpä tuo nyt tuntuu herättävän tunteita, siis se ettei siitä joku pidä. Ap
Itse olen katsonut Breaking Badin jo kolme kertaa ja nyt olen odottanut jo 8 kuukautta, että aika muka söisi muistikuvia ja voisin taas aloittaa alusta. Paras sarja, jonka olen katsonut. Käsikirjoitus on viimeiseen kohtaukseen asti mietitty niin nerokkaasti, että huh huh. Saisipa jostain vaikka jotain muistinmenetyspillereitä, joiden avulla saisin katsoa kyseisen sarjan uudestaan ilman mitään muistikuvia.
Breaking bad on loistava. Katso mukana.