Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katsoo jo toista kertaa Breaking Badia alusta

Vierailija
24.09.2018 |

Mä yritin taas aloittaa sen kanssa katsomista, mutta ei vaan kiinnostanut. Sama Narcos-sarjan kanssa. Pari jaksoa jaksoin seurata, sitten luovutin. Jännä miten erilaiset maut meillä on tuossa asiassa, ei olla yhdessä telkkua katsottu moneen vuoteen yrityksistä huolimatta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen katsonut Breaking Badin jo kolme kertaa ja nyt olen odottanut jo 8 kuukautta, että aika muka söisi muistikuvia ja voisin taas aloittaa alusta. Paras sarja, jonka olen katsonut. Käsikirjoitus on viimeiseen kohtaukseen asti mietitty niin nerokkaasti, että huh huh. Saisipa jostain vaikka jotain muistinmenetyspillereitä, joiden avulla saisin katsoa kyseisen sarjan uudestaan ilman mitään muistikuvia.

Juuri näin... YouTubessa on hauskasti kommentoitu että moni sarjan nähnyt toivoo että voisi lähteä katsomaan sen puhtaalta pöydältä niin että ei olisi koskaan nähnyt sitä. Itse ajattelen samoin. Kahdesti olen sarjan nähnyt ja liian hyvin muistan kaiken edelleen. Jotenkin se käsikirjoitus sarjassa on vaan niin nerokas että välillä vaan haukkoo henkeään sarjan edetessä. Tiedän ettei sarja kolahda kaikille ja ap, ei haittaa jos et lämpene BB:lle. Itselleni se on vaan sellainen kokemus että mikään tuskin sen tasolle koskaan yltää. On jokaisen Emmyn arvoinen 🤩

Vierailija
22/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin taas aloittaa sen kanssa katsomista, mutta ei vaan kiinnostanut. Sama Narcos-sarjan kanssa. Pari jaksoa jaksoin seurata, sitten luovutin. Jännä miten erilaiset maut meillä on tuossa asiassa, ei olla yhdessä telkkua katsottu moneen vuoteen yrityksistä huolimatta.

Hieno mies.

Minä olen katsonut Breaking Badin kaikki jaksot kolmesti ja Sons of Anarchyt kahdesti.

Narcos oli todella loistava, mutta jostakin syystä sitä ei, ainakaan vielä ole tehtnyt mieli katsoa uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en jaksa kattoa Breaking Badiä tai muitakaan huumeisiin liittyviä sarjoja. Ihan tosi elämässä saanu seurata sitä touhua ihan tarpeeksi, niin en halua sellasia sarjoja kattoo. Mies kyllä katsoo noit sarjoja.

Oon itsekin nähnyt sitä maailmaa läheltä omassa elämässä,mutta mielestäni suomalaisen narkkarin arki on yhtä kaukana Breaking Badin tai Narcosin meiningeistä kuin yö on päivästä. Ei mitään muuta yhteistä kuin sana huume.

Vierailija
24/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen katsonut Breaking Badin jo kolme kertaa ja nyt olen odottanut jo 8 kuukautta, että aika muka söisi muistikuvia ja voisin taas aloittaa alusta. Paras sarja, jonka olen katsonut. Käsikirjoitus on viimeiseen kohtaukseen asti mietitty niin nerokkaasti, että huh huh. Saisipa jostain vaikka jotain muistinmenetyspillereitä, joiden avulla saisin katsoa kyseisen sarjan uudestaan ilman mitään muistikuvia.

Juuri näin... YouTubessa on hauskasti kommentoitu että moni sarjan nähnyt toivoo että voisi lähteä katsomaan sen puhtaalta pöydältä niin että ei olisi koskaan nähnyt sitä. Itse ajattelen samoin. Kahdesti olen sarjan nähnyt ja liian hyvin muistan kaiken edelleen. Jotenkin se käsikirjoitus sarjassa on vaan niin nerokas että välillä vaan haukkoo henkeään sarjan edetessä. Tiedän ettei sarja kolahda kaikille ja ap, ei haittaa jos et lämpene BB:lle. Itselleni se on vaan sellainen kokemus että mikään tuskin sen tasolle koskaan yltää. On jokaisen Emmyn arvoinen 🤩

Munkin mielestäni paras sarja,mitä koskaan olen nähnyt. Kaikki kohdallaan ja välillä suorastaan taianomainen tunnelma joka vie mukanaan. Mahtavat näyttelijät,todella nerokas ja jännittävä juoni,visuaalisuus,musiikit,kuvakulmat,ohjaus,kaikki toimii. Kesti vähän aikaa "päästä yli" sarjasta, hyväksyä että se oli siinä sitten. Joskus tuli myös mietittyä,että mitähän se ja se hahmo tekee tällä hetkellä! Siis eläydyin niin että hahmot tuntuivat ihan todellisilta ihmisiltä. Narcos ja Better Call Saul myös hyviä.

Vierailija
25/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Bad katsottu yksin, mies ei innostunut. Tykkäsin ihan älyttömästi ja ahmin jaksot nopeasti. Oon säästellyt Narcosia, kun en heti perään halunnut katsoa samanlaista (?) sarjaa ja lisäksi mietin, onko se edes hyvä. Täältä sain nyt hyvää infoa, että olisi jopa todella loistava sarja kyseessä, joten täytyy varmaan aloittaa :)

Vierailija
26/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking Bad on sarja joka vaatii vähän aikaa että pääsee "sisälle". Minäkin lämpesin sarjalle hitaasti mutta sitten se veikin jalat alta. Koita katsoa enemmän kuin pari jaksoa, vaikka kausi tai pari. Sitten et pystykään enää lopettamaan.

Olen eri kuin ap, mutta meillä sama tilanne. Mies katsonut jo kahdesti ja itseä ei vaan kiinnosta. Kysyn vaan, että miksi tuhlaisin aikaani katsomalla kauden tai pari sarjaa, joka ei kiinnosta? Kannattaisiko sinunkin tuhlata 15 tuntia johonkin, mikä ei sinua kiinnosta, jos se sitten alkaisikin kiinnostaa? Vai onko kuitenkin kivempaa tehdä jotain mistä nauttii?

Vierailija
27/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Breaking Bad ja Narcos ei vaan kiinnosta yhtään edes ajatuksena.o,en luullut, että uudelleen katsominen on enemmän naisten juttu.

Vierailija
28/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselin Breaking Badin uudelleen mutta takaperin.

Nyt se on tarina kovan luokan huumepomosta, joka pikku hiljaa vaihtaa elämänsä kiltiksi kemian opettajaksi ja paranee samalla syövästä.

Vierailija
29/29 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin BB:stä ja toinen suosikkion Wired, mutta GOT puolestaan vaan on sellainen, ettei se iske, vaikka tuntuu että koko maailma sitä katsoo ja hehkuttaa. GOT:iin pätee sama homma - kaikki sanovat koko ajan, että jaksa nyt katsoa neljä ekaa KAUTTA, niin sitten se paranee huomattavasti. Minusta tämä on neuvona ollut aina jotenkin outo, jaksaako kuinka moni sitten todella väkisin katsoa neljä kautta eli n. 400 tuntia ohjelmaa, joka ei vain tempaise mukaansa,  jotta sitten jossain vaiheessa mahdollisesti tempaisisikin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän