Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lovileukaisuus periytyykö

Vierailija
24.09.2018 |

Vaimolla vaimon veljillä ja appiukolla on ruma leukalovi En halua tuleville lapsille moista vikaa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoiva ominaisuus eli mitä ilmeisimmin periytyy.

Vierailija
2/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä periytynyt. Isällä (jonkanäköinen muuten olen ihan selvästi) oli lovileuka, samoin hänen sisarellaan. Mulla ei ole eikä mun lapsilla (3kpl). Luojan kiitos, munkin mielestä on ihan hirveän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheessä isän lovileuka on periytynyt kahdelle kolmesta lapsesta.

Hymykuoppa leuassa on usein ihan söpö eikä missään nimessä vika ainakaan :)

Vierailija
4/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on suuret ongelmat.

Vierailija
5/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovileuka, eli tuttavallisemmin pyllyleuka. Ei ole kiva, jos puolison leuka näyttää pakaravaolta.

Vierailija
6/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä periytynyt. Isällä (jonkanäköinen muuten olen ihan selvästi) oli lovileuka, samoin hänen sisarellaan. Mulla ei ole eikä mun lapsilla (3kpl). Luojan kiitos, munkin mielestä on ihan hirveän näköinen.

Kauniita julkkisnaisia jolla tuo leuka on on pilvin pimein. Blake lively, adele, Rose McGowan jne

Onpa niin hirveää.

Vierailija
7/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuoppa leuassa. Mun lapsille (2 kpl)  se ei ole periytynyt.

Vierailija
8/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita julkkisnaisia jolla tuo leuka on on pilvin pimein. Blake lively, adele, Rose McGowan jne

Onpa niin hirveää.

Oisko nää makukysymyksiä?

Vierailija
9/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa niin hirveää.

No jos se kuoppa oikeasti jotain niin helvetisti haittaa, niin silloin ei varmaan pariudu kuoppaleukaisen ihmisen kanssa? 

Veikkaanpa että monikaan ei jättäisi deittailematta ko. naisia leuan takia.

Vierailija
10/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa niin hirveää.

No jos se kuoppa oikeasti jotain niin helvetisti haittaa, niin silloin ei varmaan pariudu kuoppaleukaisen ihmisen kanssa? 

no jopa meni jollakulla tunteisiin...

Vierailija
11/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa niin hirveää.

no jopa meni jollakulla tunteisiin...

Ai koska viestissä lukee helvetisti? Mullahan itselläni ei leukakuoppaa ole, joten ei edes kosketa henkilökohtaisesti. Aivan naurettava aihe tämä on siitä huolimatta. 

Vierailija
12/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lovileuka, eli tuttavallisemmin pyllyleuka. Ei ole kiva, jos puolison leuka näyttää pakaravaolta.

No, vanha kansa on kutsunut sitä hiirenp*lluksi. :D

Kirk Douglasilta ainakin periytyi lapsilleen.. ;)  Ja samoin itselläni, löytyy lovea monessa sukupolvessa. Ei se aina huonon näköinen ole, riippuu ihan muusta kasvojen luustosta - kuten joku tuolla mainitsikin näitä naispuolisia näyttelijöitä.

Itselleni se sopii hyvin, ei ole kovin näyttävä.

Vierailija
13/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovileualla on kysyntää kunhan westernit tulevat muotiin.

Vierailija
14/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aloitusviestistäsi puuttuivat välimerkit kokonaan. Periytyyköhän se?

Vierailija
15/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monella Hollywood-näyttelijällä on leukakuoppa. Meidän pojalle periytyi sellainen joko minun enoltani tai pojan isoisoisältä. Meillä kummallakaan vanhemmista ei ole leukakuoppaa.

Vierailija
16/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä periytyy vahvasti tuo hiirenpylly.

Vierailija
17/19 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka IDIOOTTI täällä ensin koettaa ärsyttää ja sitten kun joku reagoi, saa sanoa että kävipä tunteisiin!!! Täytyy olla TOSI HULLU!!! On tosiaan sivistynyttä sakkia, ei kukaan synnynnäisille ominaisuuksille mitään voi. Mikä teissä on vialla AKAT, IMBESILLIT?!???

Vierailija
18/19 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan kateellisia, ei kai tollasta muuten kukaan kirjoita...

Vierailija
19/19 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuattomuus periytyy ikävä kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi