Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaverisi pettää miestänsä jatkuvasti niin puuttuisitko asiaan?

Vierailija
24.09.2018 |

Kaveri naimisissa ja lapsia. Nuorena menivät yhteen ja nuoria ollaan edelleen. Hän selvästi kaipaa jotain vapautta ja nuoruutta. Mutta itse teki valintansa. Hän halusi heti naimisiin ja heti lapsia vaikka mies ei ollut mieleinen. Nyt juoksee baarissa,roikkuu tinderissä, menee jatkoille ties kenen luokse aina kun joku vaan lähtee mukaan...ja mies sitten istuu kotona lasten kanssa ja ihmettelee miksi häntä kohdellaan niin huonosti. Kaverini myös puhuu miehelleen todella rumasti. Huutaa hänelle kaikkien edessä. Mollaa häntä. On myös lyönyt häntä kaikkien edessä.

Pitäisikö minun puuttua ystäväni toimiin? Hänen elämäntilanne poikkeaa paljon muun kaveriporukan elämäntilanteesta. Muut opiskelee jne. On vaikea ymmärtää miksi hän päätti ottaa ensimmäisen miehen joka vaan suostui naimisiin. Tuskallista katottavaa. Käy sääliksi sekä miestä että kaveria.

Olen kaveriani kuunnellut hänen murheistaan mutta erota hän ei aio mutta ei aio myöskään lopettaa uuden miehen etsimistä. Hän on myöntänyt että etsii "parempaa" tilalle.

En olisi pari vuotta sitten uskonut että tähän menee tilanne mutta tässä sitä ollaan

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot miehelle pettämisestä jos ei tiedä.

En mä ainakaan kertoisi. Menis ystävyys rikki ja samoin heidän perhe. Tosin toi kaveri ei kovin mukavalta ihmiseltä vaikuta joten ystävyyden katkeaminen ei harmittas

Vierailija
22/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aina välillä täällä on, ja alapeukkua pukkaa jos sanoo että kerro vain.

Alapeukkujen määrä on suorassa suhteessa siihen, kuinka suuri osuus naisista pettää parisuhteessaan. Ei kai sitä voi hyväksyä, että joku käräyttää, jos itsekin on luvattomilla teillä.

Minä puuttuisin asiaan ja olen puuttunut. Ei ole kenellekään hyväksi, että maailmassa suljetaan vain silmät kun jotain ikävää ja moraalitonta nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta olis oikein sanoa, ettei hyväksy tuollaista. Ei ole oikein hyväksyä hiljaa vierestä.

Niinpä. Siis jos äiti lyö miestänsä lapsen juhlissa ja haukkuu hänet paskaksi niin onko tämä muka tilanne johon ei kuulu puuttua. Olin syvästi järkyttynyt ja niin oli moni muukin mutta kukaan ei puuttunut. Mitä jos mies olisi lyönyt kaveriani. Siihen varmaan oliskin puututtu...

Millaisia nössöjä te oikein olette? Mä olen puuttunut ventovieraidenkin tappeluun ja mun känniriitelyyn on puututtu. Ystävät väkittävät toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän