Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaverisi pettää miestänsä jatkuvasti niin puuttuisitko asiaan?

Vierailija
24.09.2018 |

Kaveri naimisissa ja lapsia. Nuorena menivät yhteen ja nuoria ollaan edelleen. Hän selvästi kaipaa jotain vapautta ja nuoruutta. Mutta itse teki valintansa. Hän halusi heti naimisiin ja heti lapsia vaikka mies ei ollut mieleinen. Nyt juoksee baarissa,roikkuu tinderissä, menee jatkoille ties kenen luokse aina kun joku vaan lähtee mukaan...ja mies sitten istuu kotona lasten kanssa ja ihmettelee miksi häntä kohdellaan niin huonosti. Kaverini myös puhuu miehelleen todella rumasti. Huutaa hänelle kaikkien edessä. Mollaa häntä. On myös lyönyt häntä kaikkien edessä.

Pitäisikö minun puuttua ystäväni toimiin? Hänen elämäntilanne poikkeaa paljon muun kaveriporukan elämäntilanteesta. Muut opiskelee jne. On vaikea ymmärtää miksi hän päätti ottaa ensimmäisen miehen joka vaan suostui naimisiin. Tuskallista katottavaa. Käy sääliksi sekä miestä että kaveria.

Olen kaveriani kuunnellut hänen murheistaan mutta erota hän ei aio mutta ei aio myöskään lopettaa uuden miehen etsimistä. Hän on myöntänyt että etsii "parempaa" tilalle.

En olisi pari vuotta sitten uskonut että tähän menee tilanne mutta tässä sitä ollaan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat olla tuollaisen kaveri?!

Vierailija
2/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puuttuisi, ottaisin häneen etäisyyttä, Jos puoliso ei itse halua erota suhteesta, jossa toinen juoksee ympäriinsä ja on väkivaltainen, niin se on hänen asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kuulu mulle.

Vierailija
4/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskallat olla tuollaisen kaveri?!

Me ei olla niin läheisiä enää. Ainakaan niin läheisiä kuin ennen. Kuitenkin kuulun heidän lähipiiriinsä ja alkaa olla itsellekin raskasta seurata tätä. Ja välitän heidän lapsistaan paljon.

Ap

Vierailija
5/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIinku miten sä voisit tuohon puuttua? Mitä voisit thdä?

Et mitään, mistä ei seuraisi entistä pahempi tilanne. Anna siis olla. Sekä kaverisi että hänen puolisonsa ovat tehneet itse valintansa ja molemmat voisivat nytkin valita toisinkin, mutta eivät tee niin. He siis haluavat pysyä tässä.

Vierailija
6/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle. Älä sotkeennu toisten elämääm eikä ole sinun asiasi arvostella toisten menneisyyden valintoja. Hanki oma elämä vai odotatko ettå saat kaverin miehen kun käräytät?

Vierailija
7/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle. Älä sotkeennu toisten elämääm eikä ole sinun asiasi arvostella toisten menneisyyden valintoja. Hanki oma elämä vai odotatko ettå saat kaverin miehen kun käräytät?

Mulla on jo avopuoliso. En todellakaan ottaisi kaverin miestä vaikka saisin miljoonia. Ei kelpaisi minulle. Eikä kelpaa kaverille myöskään,sehän se ongelma tuntuukin olevan...

Heidän lapsia mä lähinnä mietin.

Vierailija
8/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en todellakaan puuttuisi.

Vierailija
9/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta olis oikein sanoa, ettei hyväksy tuollaista. Ei ole oikein hyväksyä hiljaa vierestä.

Vierailija
10/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta olis oikein sanoa, ettei hyväksy tuollaista. Ei ole oikein hyväksyä hiljaa vierestä.

Niinpä. Siis jos äiti lyö miestänsä lapsen juhlissa ja haukkuu hänet paskaksi niin onko tämä muka tilanne johon ei kuulu puuttua. Olin syvästi järkyttynyt ja niin oli moni muukin mutta kukaan ei puuttunut. Mitä jos mies olisi lyönyt kaveriani. Siihen varmaan oliskin puututtu...

Vierailija
11/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nimetön lasu.

Vierailija
12/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri naimisissa ja lapsia. Nuorena menivät yhteen ja nuoria ollaan edelleen. Hän selvästi kaipaa jotain vapautta ja nuoruutta. Mutta itse teki valintansa. Hän halusi heti naimisiin ja heti lapsia vaikka mies ei ollut mieleinen. Nyt juoksee baarissa,roikkuu tinderissä, menee jatkoille ties kenen luokse aina kun joku vaan lähtee mukaan...ja mies sitten istuu kotona lasten kanssa ja ihmettelee miksi häntä kohdellaan niin huonosti. Kaverini myös puhuu miehelleen todella rumasti. Huutaa hänelle kaikkien edessä. Mollaa häntä. On myös lyönyt häntä kaikkien edessä.

Pitäisikö minun puuttua ystäväni toimiin? Hänen elämäntilanne poikkeaa paljon muun kaveriporukan elämäntilanteesta. Muut opiskelee jne. On vaikea ymmärtää miksi hän päätti ottaa ensimmäisen miehen joka vaan suostui naimisiin. Tuskallista katottavaa. Käy sääliksi sekä miestä että kaveria.

Olen kaveriani kuunnellut hänen murheistaan mutta erota hän ei aio mutta ei aio myöskään lopettaa uuden miehen etsimistä. Hän on myöntänyt että etsii "parempaa" tilalle.

En olisi pari vuotta sitten uskonut että tähän menee tilanne mutta tässä sitä ollaan

Ei ole sinun asiasi puuttua.

Vierailija
13/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuisin varmaan. En enää pitäisi yhteyttä. En voi käsittää, millaisten ihmisten kanssa sitä joku haluaakin aikaansa kuluttaa. Vaikkei pettäminen minun päänsärkyni olekaan, niin en tajua mitä yhteistä meillä olisi. Ja siis jos olisi jotain yhteistä silti, niin minkä arvoista se minulle olisi, kun ihminen ei kunnioittaisi liittoaan tuon enempää.

Kunnioittaakohan se mieskään heillä sitä liittoa toisaalta? Hyvinkin voi olla että ei. Tai kaverisi toiveita. Miksi on mennyt yhteen eikä kunnioita kaverin toiveita? (Jos niin on). Sellaiset miehet ovat myös hyvin raivostuttavia. Mutta haluaisinko jäädä seurailemaan kuka kunnioittaa ja ketä? Tuskinpa.

Vierailija
14/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta päätellen kaverin mies ei taida kuulua ystäviisi, joten sivustakatsojan rooli taitaa kuulua sinulle. Jos mies on myös ystäväsi, voit keskustella hänen kanssaan siitä miten hän kokee tilanteen. Jos taas et miehen ystäväpiiriin kuulu, on vaikeampi alkaa puuttua. Kaveriasi voit tietenkin yrittää neuvoa, mutta se on sitten eri asia meneekö juttusi vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos

Vierailija
15/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta päätellen kaverin mies ei taida kuulua ystäviisi, joten sivustakatsojan rooli taitaa kuulua sinulle. Jos mies on myös ystäväsi, voit keskustella hänen kanssaan siitä miten hän kokee tilanteen. Jos taas et miehen ystäväpiiriin kuulu, on vaikeampi alkaa puuttua. Kaveriasi voit tietenkin yrittää neuvoa, mutta se on sitten eri asia meneekö juttusi vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos

Miehen kanssa en muuten ole tekemisissä kun silloin kun tuo lapset hoitoon ja hakee. Ja sitten lapsien juhlissa myös nään. Hän kyllä on kertonut aikoinaan heidän vaikeuksista mutta menivät eroamisen sijasta naimisiin

Ristiriitainen tilanne kyllä..

Vierailija
16/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tajuavat itse erota. Olisi varmaan lapsilleen myös parhaaksi. Toi lyöminen lapsen juhlissa ainakin kuulostaa jo lasun paikalta

Vierailija
17/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä vihamiehillä tekee kun on tommonen ystävä kuin sinä? Juoruilet toisen asioita, olet olevinasi kuunteleva ja auttava mutta oikeasti roikut haaskalla ja odotat pääseväsi kuulemaan meheviä yksityiskohtia. Tuollaisten ihmispaskojen takia en kerro omia asioitani yhdellekään ihmiselle

Vierailija
18/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavinta tossa kaikessa on se, että kaverisi on motannut miestä kaikkien nähden ja kukaan ei ole puuttunut tilanteeseen. Sitä voi sit vaan miettiä mitä tapahtuu suljettujen ovien takana. Miehetkin voi joutua perheväkivallan uhreiksi ja usein vähättelevät asenteet estävät miehiä pääsemään eroon väkivaltaisesta suhteesta.

Vierailija
19/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavinta tossa kaikessa on se, että kaverisi on motannut miestä kaikkien nähden ja kukaan ei ole puuttunut tilanteeseen. Sitä voi sit vaan miettiä mitä tapahtuu suljettujen ovien takana. Miehetkin voi joutua perheväkivallan uhreiksi ja usein vähättelevät asenteet estävät miehiä pääsemään eroon väkivaltaisesta suhteesta.

Tiedän. En osannut tehdä mitään. Monet peittivät käsillä suunsa kun leuat loksahti auki. Oli järkyttävä tilanne. Osa kavereista pisti yhteydenpidon heihin poikki siinä vaiheessa. Olisi itsekin pitänyt. Olin liian sinisilmäinen

Vierailija
20/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehelle pettämisestä jos ei tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi