Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanin tunne, jonka olet koskaan kokenut?

Vierailija
23.09.2018 |

Aloitan:

Rakastuminen. Kuin pieniä sähköiskuja olisi kulkenut selkärankaa pitkin, jokainen solu hyrisi onnessaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun koko päivän on vatsassa kiertänyt ja pääsee kotiin yksikseen ja saa antaa perseen laulaa.

Vierailija
22/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan:

Rakastuminen. Kuin pieniä sähköiskuja olisi kulkenut selkärankaa pitkin, jokainen solu hyrisi onnessaan.

Koska tää tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top femmaan menee kun kesällä sain vahvaa kipulääkettä tuskiin.

Rakastuminen ensikatseesta, sellainen pyörryttävä vähän epäuskoinen tunne.

Nukkuva vauva sylissä.

Vierailija
24/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin mieheni ensimmäisen kerran, en usko mihinkään yliluonnollisiin, mutta se sekuntti tuntui oikeasti taivaalta.

Kun tämä mies asteli isojen matkalaukkujen kera lentokentältä muuttaakseen minun luokseni pysyvästi, olin pakahtua onnesta.

Lisäksi vähän ei niin romanttinen, mutta kun ensimmäisen kerran laukesin hänen kanssaan, tuntui oikeasti ettei ihanempaa fiilistä ole.

Vierailija
25/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen vaan ruoka. Se kun saa jotain ihanaa ruokaa, niin sitä ei voita mikään. Syöminen tuottaa mulle ihan järjetöntä mielihyvää.

Vierailija
26/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kiveshien nuuhkiminen.

Vierailija
27/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun Liisa otti Sokos hotellin suihkussa suihin. Olin suihkussa ja Liisa tuli polvilleen eteen ja antoin nautintoa suullaan.

Vierailija
28/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivän ummetus loppui puolen tunnin helpotukseen . ja oli paikat kipeenä mutta niin hyvä olo sen jälkeen.

Vierailija
29/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vauvan ensimmäisen kerran syliini muutaman päivän ikäisenä. Hänet vietiin heti synnytyksestä teholle ja henki oli hiuskarvan varassa. Sitten kun kaikki menikin hyvin ja se hetki teho-osaston nurkassa pieni nyytti sylissä.

Paljon on muitakin hetkiä, jotka tuntuvat todella ihanilta, mutta tuon ylittänyttä ei ole vieläkään tullut.

Vierailija
30/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kauan haaveilemasi matka on maksettu ja se vihdoin toteutuu.

Vierailija
31/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku vaikea asia vihdoinkin loppuu, esim määräaikainen työsopimus todella ikävässä työpaikassa. Lähdet sieltä ja hymyilet kuin Naantalin aurinko matkalla kotiin.

Vierailija
32/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma rakas paijaa yön pimeydessä hiuksiani. Ihanin koskaan kokemani tunne.

Vierailija
33/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun näin nimeni hyväksyttyjen listassa opiskelupaikkaan johon olin jo kaksi kertaa aiemmin hakenut. Se onnistumisen tunne oli huikea!

Vierailija
34/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ihanin tapahtuma oli se, kun tulin Jeesus-uskoon ja sain kokea Jumalan niin räjäyttävän  rakkauden voiman, että liikuin viikkotolkulla kuin puoli metriä ilmassa ja se rauha ja ilo olivat jotain niin ihmeellisen isoja vuodatuksia henkeeni, etten ole sellaista ikänä kokenut, enkä välttämättä enää niin voimakkaana koekaan niitä maan päällä.

Voin sanoa, että olen ollut vain kerran todella rakastunut jo teini-ikäisenä erääseen mieheen, jonka kanssa rakastelu oli todella mahtavaa - mutta kaikki tuo on kuin kalpea välähdys, jos verrataan tätä tavallista rakkautta Jumalan rakkauteen.

Vierailija
35/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ihanin tapahtuma oli se, kun tulin Jeesus-uskoon ja sain kokea Jumalan niin räjäyttävän  rakkauden voiman, että liikuin viikkotolkulla kuin puoli metriä ilmassa ja se rauha ja ilo olivat jotain niin ihmeellisen isoja vuodatuksia henkeeni, etten ole sellaista ikänä kokenut, enkä välttämättä enää niin voimakkaana koekaan niitä maan päällä.

Voin sanoa, että olen ollut vain kerran todella rakastunut jo teini-ikäisenä erääseen mieheen, jonka kanssa rakastelu oli todella mahtavaa - mutta kaikki tuo on kuin kalpea välähdys, jos verrataan tätä tavallista rakkautta Jumalan rakkauteen.

En haluaisi muuttaa ihanaa ketjua uskontoketjuksi, mutta jatkossa vertaa "Jumalan rakkautta" vain omiin kokemuksiisi. Miksi ihmeessä Jumala ei sitten tätä voi kaikille tarjota jos hän kerran on kaikkivoiva? En haluaisi rakastaa ketään niin epätasa-arvoista ihmistä.

Vierailija
36/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisistä tunteista se olo kunnon venyttelysession jälkeen kun jännitys laukeaa lonkista, selästä, kaikkialta. Ja sen jälkeen puhtaisiin lakanoihin nukkumaan meno <3

Vierailija
37/41 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat mämmit esson baarissa.

Vierailija
38/41 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi muuttaa ihanaa ketjua uskontoketjuksi, mutta jatkossa vertaa "Jumalan rakkautta" vain omiin kokemuksiisi. Miksi ihmeessä Jumala ei sitten tätä voi kaikille tarjota jos hän kerran on kaikkivoiva? En haluaisi rakastaa ketään niin epätasa-arvoista ihmistä.

"Sydän kun auki on, sinne Jeesus tekee asunnon..."( laulusta "Tänään häneen uskon")

Vierailija
39/41 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ollut rakastuminen nykyiseen mieheeni <3 sellainen jalat alta-fiilis. Voimakas yhteenkuuluvuuden tunne.

Tunne vaikka vertaansa <3

Vierailija
40/41 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen suuren ilon ja onnen olen tuntenut sydämessäni kerran kun sain siunata synnin hädässä ja suurissa murheissa olevaa ihmistä evankeliumilla.

Se hetki oli jotain niin suurta ja käsittämätöntä, että ajattelin olevan sellainen olo vasta taivaan kodissa. Tuli tunne, että hän uskoi ja taivaassakin iloittiin.