TTK 2019
Kommentit (3111)
Hannes ja Kia on ihan ylivoimaisia. Aivan varmasti voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Olipa vÀhÀn pettymys tÀmÀ jakso. Odotin enemmÀn. Oikea pari kyllÀ tippui.
Minulla sama fiilis. Ohjelmassa on paljon joutavaa puhetta, musiikki ja tanssi riittÀis minulle.
TTK alkaa olla samaa luokkaa kuin nuo muutkin tv:n kykykisat eli idolssit, xfactorit sun muut. PÀÀosissa juontajat, tuomarit ja tanssiopet, tanssijat vaihtuu ja joku lopulta voittaa ja unohtuu saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvustamo sabotoi Hannesta! Ihan kaamea setÀliivi. Olisin tehnyt Kian pantteri-kuosista etuosan ja takaosan mustasta silkistÀ.
Hanneksesta ei saa miehen nÀköistÀ millÀÀn rytkyillÀ.
Olet vaan kateellinen Hannekselle, se tuli jo selvÀksi.
Mun mielestĂ€ Mikko ja Vappu on ihan loistava juontajapari! Tosi hyviĂ€ molemmat. Ja ihanan rentoja ja iloisia molemmat kokoajan! Tulee itsellekin hyvĂ€ mieliđ
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tippuu Lotta vai Aki? Veikkaan Lotta.
Seuraavaksi sitten lotta. Ja sitten Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvustamo sabotoi Hannesta! Ihan kaamea setÀliivi. Olisin tehnyt Kian pantteri-kuosista etuosan ja takaosan mustasta silkistÀ.
Höpöhöpö. Hannes on ryhdikÀs mies ja oli upea ilmestys viikko sitten frakissa. Ja kantaa muutkin asunsa ryhdillÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tippuu Lotta vai Aki? Veikkaan Lotta.
Seuraavaksi sitten lotta. Ja sitten Pekka.
Mieluummin Marja
Vierailija kirjoitti:
TTK alkaa olla samaa luokkaa kuin nuo muutkin tv:n kykykisat eli idolssit, xfactorit sun muut. PÀÀosissa juontajat, tuomarit ja tanssiopet, tanssijat vaihtuu ja joku lopulta voittaa ja unohtuu saman tien.
Miksi sĂ€ kommentoit tĂ€tĂ€ ketjua? đ
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestĂ€ Mikko ja Vappu on ihan loistava juontajapari! Tosi hyviĂ€ molemmat. Ja ihanan rentoja ja iloisia molemmat kokoajan! Tulee itsellekin hyvĂ€ mieliđ
MinÀ olen todella kyllÀstynyt heihin. Samat naamat joka ohjelmassa, vuodesta toiseen.. Saisivat mennÀ jo vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan kateellinen Hannekselle, se tuli jo selvÀksi.
Olen mieluummin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tÀytyy olla samaa mieltÀ! En ole aikaisemmin ollut varsinaisesti mikÀÀn Vapun fani, mutta ihan kivahan tuo on tÀssÀ ollut. Myös kaunis ja edustava. Mikosta olen aina tykÀnnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sĂ€ kommentoit tĂ€tĂ€ ketjua? đ
Eikö saisi? Koska huomasin tÀmÀn tosiasian nyt tÀmÀn jakson aikana ja pÀÀtin sitten kommentoida.
Miksi itse kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko itsekin jo ihmetellÀ, ettÀ onko toi Vappu paksuna. Vai miten se on nyt toistuvasti niin pönÀkkÀ ja povekas. Vai onko noi vaatteet vaan surkeita sille? Se vanhan roosan vÀrinen kolttu taannoin sopi hyvin.
Ihme haukkumista. Vappuhan on todella kaunis ja nÀyttÀvÀ nainen!
Ei ole haukkumista, vaan ihmettelyÀ. Minusta hÀn ei nÀytÀ muuten tuollaiselta, joten ihmetyttÀÀ. Telkkarin kuuluisat lisÀkilot? Piti oikein googlata netistÀ vanhoja kuviakin, niin ei hÀn mikÀÀn Dolly Partonkaan aiemmin ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko itsekin jo ihmetellÀ, ettÀ onko toi Vappu paksuna. Vai miten se on nyt toistuvasti niin pönÀkkÀ ja povekas. Vai onko noi vaatteet vaan surkeita sille? Se vanhan roosan vÀrinen kolttu taannoin sopi hyvin.
Ei ole haukkumista, vaan ihmettelyÀ. Minusta hÀn ei nÀytÀ muuten tuollaiselta, joten ihmetyttÀÀ. Telkkarin kuuluisat lisÀkilot? Piti oikein googlata netistÀ vanhoja kuviakin, niin ei hÀn mikÀÀn Dolly Partonkaan aiemmin ole ollut.
Eron huomasi kun Jaana Pelkonen seisoi vieressÀ. Vappu oli kaksinverroin pönÀkÀmpi kuin Jaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ vielÀ mustat kaulukset liiviin, eli jotain samaa sÀrmÀÀ pantteriin kuin oli Kialla.
Eiks Hannes ollu Baloo-karhu?
Sori, en tunnistanut. Olisko sillÀ sit voinut olla jotain karhuun viittaavaa asua tai meikkiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron huomasi kun Jaana Pelkonen seisoi vieressÀ. Vappu oli kaksinverroin pönÀkÀmpi kuin Jaana.
Jaana on sairaalloisen laiha, anorektinen. Aikuinen nainen, Àiti, eikÀ rintoja.
PitÀsköhÀn Jutan huulipunakommentoijien mielestÀ nuoleskella kokoajan hampaitaan niin kuin Evelina Vain ElÀmÀÀssÀÀ ettei vaan huulipunaa jÀis hampaisiin. Evelina ainakin nuolee kokoajan hampaitaan. Kieli vaan vilkkuu huulten vÀlistÀ.
Miksi Matin koreografiaa kehuttiin? Kian oli veikeÀ ja ihastuttava katsojalle, ja siinÀ oli tarpeeksi kikkoja Jukalle.
MikÀhÀn aatelinen sinÀ sitten olet?