TTK 2019
Kommentit (3111)
Hannes ja Kia on ihan ylivoimaisia. Aivan varmasti voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Olipa vähän pettymys tämä jakso. Odotin enemmän. Oikea pari kyllä tippui.
Minulla sama fiilis. Ohjelmassa on paljon joutavaa puhetta, musiikki ja tanssi riittäis minulle.
TTK alkaa olla samaa luokkaa kuin nuo muutkin tv:n kykykisat eli idolssit, xfactorit sun muut. Pääosissa juontajat, tuomarit ja tanssiopet, tanssijat vaihtuu ja joku lopulta voittaa ja unohtuu saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvustamo sabotoi Hannesta! Ihan kaamea setäliivi. Olisin tehnyt Kian pantteri-kuosista etuosan ja takaosan mustasta silkistä.
Hanneksesta ei saa miehen näköistä millään rytkyillä.
Olet vaan kateellinen Hannekselle, se tuli jo selväksi.
Mun mielestä Mikko ja Vappu on ihan loistava juontajapari! Tosi hyviä molemmat. Ja ihanan rentoja ja iloisia molemmat kokoajan! Tulee itsellekin hyvä mieli😊
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tippuu Lotta vai Aki? Veikkaan Lotta.
Seuraavaksi sitten lotta. Ja sitten Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puvustamo sabotoi Hannesta! Ihan kaamea setäliivi. Olisin tehnyt Kian pantteri-kuosista etuosan ja takaosan mustasta silkistä.
Höpöhöpö. Hannes on ryhdikäs mies ja oli upea ilmestys viikko sitten frakissa. Ja kantaa muutkin asunsa ryhdillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tippuu Lotta vai Aki? Veikkaan Lotta.
Seuraavaksi sitten lotta. Ja sitten Pekka.
Mieluummin Marja
Vierailija kirjoitti:
TTK alkaa olla samaa luokkaa kuin nuo muutkin tv:n kykykisat eli idolssit, xfactorit sun muut. Pääosissa juontajat, tuomarit ja tanssiopet, tanssijat vaihtuu ja joku lopulta voittaa ja unohtuu saman tien.
Miksi sä kommentoit tätä ketjua? 😂
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Mikko ja Vappu on ihan loistava juontajapari! Tosi hyviä molemmat. Ja ihanan rentoja ja iloisia molemmat kokoajan! Tulee itsellekin hyvä mieli😊
Minä olen todella kyllästynyt heihin. Samat naamat joka ohjelmassa, vuodesta toiseen.. Saisivat mennä jo vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan kateellinen Hannekselle, se tuli jo selväksi.
Olen mieluummin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Taas täytyy olla samaa mieltä! En ole aikaisemmin ollut varsinaisesti mikään Vapun fani, mutta ihan kivahan tuo on tässä ollut. Myös kaunis ja edustava. Mikosta olen aina tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä kommentoit tätä ketjua? 😂
Eikö saisi? Koska huomasin tämän tosiasian nyt tämän jakson aikana ja päätin sitten kommentoida.
Miksi itse kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko itsekin jo ihmetellä, että onko toi Vappu paksuna. Vai miten se on nyt toistuvasti niin pönäkkä ja povekas. Vai onko noi vaatteet vaan surkeita sille? Se vanhan roosan värinen kolttu taannoin sopi hyvin.
Ihme haukkumista. Vappuhan on todella kaunis ja näyttävä nainen!
Ei ole haukkumista, vaan ihmettelyä. Minusta hän ei näytä muuten tuollaiselta, joten ihmetyttää. Telkkarin kuuluisat lisäkilot? Piti oikein googlata netistä vanhoja kuviakin, niin ei hän mikään Dolly Partonkaan aiemmin ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko itsekin jo ihmetellä, että onko toi Vappu paksuna. Vai miten se on nyt toistuvasti niin pönäkkä ja povekas. Vai onko noi vaatteet vaan surkeita sille? Se vanhan roosan värinen kolttu taannoin sopi hyvin.
Ei ole haukkumista, vaan ihmettelyä. Minusta hän ei näytä muuten tuollaiselta, joten ihmetyttää. Telkkarin kuuluisat lisäkilot? Piti oikein googlata netistä vanhoja kuviakin, niin ei hän mikään Dolly Partonkaan aiemmin ole ollut.
Eron huomasi kun Jaana Pelkonen seisoi vieressä. Vappu oli kaksinverroin pönäkämpi kuin Jaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vielä mustat kaulukset liiviin, eli jotain samaa särmää pantteriin kuin oli Kialla.
Eiks Hannes ollu Baloo-karhu?
Sori, en tunnistanut. Olisko sillä sit voinut olla jotain karhuun viittaavaa asua tai meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron huomasi kun Jaana Pelkonen seisoi vieressä. Vappu oli kaksinverroin pönäkämpi kuin Jaana.
Jaana on sairaalloisen laiha, anorektinen. Aikuinen nainen, äiti, eikä rintoja.
Pitäsköhän Jutan huulipunakommentoijien mielestä nuoleskella kokoajan hampaitaan niin kuin Evelina Vain Elämäässää ettei vaan huulipunaa jäis hampaisiin. Evelina ainakin nuolee kokoajan hampaitaan. Kieli vaan vilkkuu huulten välistä.
Miksi Matin koreografiaa kehuttiin? Kian oli veikeä ja ihastuttava katsojalle, ja siinä oli tarpeeksi kikkoja Jukalle.
Mikähän aatelinen sinä sitten olet?