Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TTK 2019

Vierailija
23.09.2018 |

Pimiä raakkuu vuosi vuodelta pahemmin

Kommentit (3111)

Vierailija
1261/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on tyhmä ja rahvaanomainen.

Mikähän aatelinen sinä sitten olet?

Vierailija
1262/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannes ja Kia on ihan ylivoimaisia. Aivan varmasti voittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa vähän pettymys tämä jakso. Odotin enemmän. Oikea pari kyllä tippui.

Minulla sama fiilis. Ohjelmassa on paljon joutavaa puhetta, musiikki ja tanssi riittäis minulle.

Vierailija
1264/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TTK alkaa olla samaa luokkaa kuin nuo muutkin tv:n kykykisat eli idolssit, xfactorit sun muut. Pääosissa juontajat, tuomarit ja tanssiopet, tanssijat vaihtuu ja joku lopulta voittaa ja unohtuu saman tien.

Vierailija
1265/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puvustamo sabotoi Hannesta! Ihan kaamea setäliivi. Olisin tehnyt Kian pantteri-kuosista etuosan ja takaosan mustasta silkistä.

Hanneksesta ei saa miehen näköistä millään rytkyillä.

Olet vaan kateellinen Hannekselle, se tuli jo selväksi.

Vierailija
1266/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Mikko ja Vappu on ihan loistava juontajapari! Tosi hyviä molemmat. Ja ihanan rentoja ja iloisia molemmat kokoajan! Tulee itsellekin hyvä mieli😊

Vierailija
1267/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tippuu Lotta vai Aki? Veikkaan Lotta.

Seuraavaksi sitten lotta. Ja sitten Pekka.

Vierailija
1268/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puvustamo sabotoi Hannesta! Ihan kaamea setäliivi. Olisin tehnyt Kian pantteri-kuosista etuosan ja takaosan mustasta silkistä.

Höpöhöpö. Hannes on ryhdikäs mies ja oli upea ilmestys viikko sitten frakissa. Ja kantaa muutkin asunsa ryhdillään.

Vierailija
1269/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tippuu Lotta vai Aki? Veikkaan Lotta.

Seuraavaksi sitten lotta. Ja sitten Pekka.

Mieluummin Marja

Vierailija
1270/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TTK alkaa olla samaa luokkaa kuin nuo muutkin tv:n kykykisat eli idolssit, xfactorit sun muut. Pääosissa juontajat, tuomarit ja tanssiopet, tanssijat vaihtuu ja joku lopulta voittaa ja unohtuu saman tien.

Miksi sä kommentoit tätä ketjua? 😂

Vierailija
1271/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Mikko ja Vappu on ihan loistava juontajapari! Tosi hyviä molemmat. Ja ihanan rentoja ja iloisia molemmat kokoajan! Tulee itsellekin hyvä mieli😊

Minä olen todella kyllästynyt heihin. Samat naamat joka ohjelmassa, vuodesta toiseen.. Saisivat mennä jo vaihtoon!

Vierailija
1272/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan kateellinen Hannekselle, se tuli jo selväksi.

Olen mieluummin nainen.

Vierailija
1273/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täytyy olla samaa mieltä! En ole aikaisemmin ollut varsinaisesti mikään Vapun fani, mutta ihan kivahan tuo on tässä ollut. Myös kaunis ja edustava. Mikosta olen aina tykännyt.

Vierailija
1274/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kommentoit tätä ketjua? 😂

Eikö saisi? Koska huomasin tämän tosiasian nyt tämän jakson aikana ja päätin sitten kommentoida. 

Miksi itse kommentoit?

Vierailija
1275/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko itsekin jo ihmetellä, että onko toi Vappu paksuna. Vai miten se on nyt toistuvasti niin pönäkkä ja povekas. Vai onko noi vaatteet vaan surkeita sille? Se vanhan roosan värinen kolttu taannoin sopi hyvin. 

Ihme haukkumista. Vappuhan on todella kaunis ja näyttävä nainen!

Ei ole haukkumista, vaan ihmettelyä. Minusta hän ei näytä muuten tuollaiselta, joten ihmetyttää. Telkkarin kuuluisat lisäkilot? Piti oikein googlata netistä vanhoja kuviakin, niin ei hän mikään Dolly Partonkaan aiemmin ole ollut. 

Vierailija
1276/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko itsekin jo ihmetellä, että onko toi Vappu paksuna. Vai miten se on nyt toistuvasti niin pönäkkä ja povekas. Vai onko noi vaatteet vaan surkeita sille? Se vanhan roosan värinen kolttu taannoin sopi hyvin. 

Ei ole haukkumista, vaan ihmettelyä. Minusta hän ei näytä muuten tuollaiselta, joten ihmetyttää. Telkkarin kuuluisat lisäkilot? Piti oikein googlata netistä vanhoja kuviakin, niin ei hän mikään Dolly Partonkaan aiemmin ole ollut. 

Eron huomasi kun Jaana Pelkonen seisoi vieressä. Vappu oli kaksinverroin pönäkämpi kuin Jaana.

Vierailija
1277/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vielä mustat kaulukset liiviin, eli jotain samaa särmää pantteriin kuin oli Kialla.

Eiks Hannes ollu Baloo-karhu?

Sori, en tunnistanut. Olisko sillä sit voinut olla jotain karhuun viittaavaa asua tai meikkiä?

Vierailija
1278/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron huomasi kun Jaana Pelkonen seisoi vieressä. Vappu oli kaksinverroin pönäkämpi kuin Jaana.

Jaana on sairaalloisen laiha, anorektinen. Aikuinen nainen, äiti, eikä rintoja.

Vierailija
1279/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän Jutan huulipunakommentoijien mielestä nuoleskella kokoajan hampaitaan niin kuin Evelina Vain Elämäässää ettei vaan huulipunaa jäis hampaisiin. Evelina ainakin nuolee kokoajan hampaitaan. Kieli vaan vilkkuu huulten välistä.

Vierailija
1280/3111 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Matin koreografiaa kehuttiin? Kian oli veikeä ja ihastuttava katsojalle, ja siinä oli tarpeeksi kikkoja Jukalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi