TTK 2019
Kommentit (3111)
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-on-TTK-kaunotar-Katri-Makisen-rakasâŠ
YllÀttÀen Katrin mies nÀyttÀÀ ihan samalta kuin Edis :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-on-TTK-kaunotar-Katri-Makisen-rakasâŠ
YllÀttÀen Katrin mies nÀyttÀÀ ihan samalta kuin Edis :D[/quote
On ollut tuon Sebastianin kanssa jo lÀhemmÀs 10 vuotta.
Kohta mennÀÀn taas. ViimeistÀ kertaa!
Kumpi voittaa? Edus vai Hannes? Mulla on vaikea pÀÀttÀÀ siksipĂ€ kannustan molempiađ€
Onpa Vapulla taas ihan epÀsopiva puku, nÀyttÀÀ tasapaksulta makkaralta.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa? Edus vai Hannes? Mulla on vaikea pÀÀttÀÀ siksipĂ€ kannustan molempiađ€
Toivottavasti Edis, onhan hÀn nyt visuuaalisesti ihan eri tasolla (juu ulkonÀöllÀ ja lihaksillakin on merkityksensÀ).
Toivottavasti Hannes voittaa. TyylikÀs, tavallinen suomalainen mies, joka on huikea tanssija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Edis, onhan hÀn nyt visuuaalisesti ihan eri tasolla (juu ulkonÀöllÀ ja lihaksillakin on merkityksensÀ).
Visuaalisesti eri tasolla nimenomaan vain ulkonÀöllisesti, tanssissa ei.
Lihaksilla ja ulkonÀöllÀ ei pitÀisi olla merkitystÀ kun haetaan parasta ja viihdyttÀvintÀ tanssia.
Team Hannes paikalla!
Hauska ilta luvassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ nĂ€htiin taas Edis-fanien meriitit Ediksen âparemmuudelleâ ja âeritasoisuudelleâ :D
Vierailija kirjoitti:
Team Hannes paikalla!
Hauska ilta luvassa :)
Team Edis aloittikin jo sopivasti Hanneksen mollaamisen, haukkana paikalla :)
Vaikka noille ihmisten ulkonÀön mollaamisille nauretaankin, ne on aika noloja. Kertoo paljon sanojastaan jos ei osaa jÀttÀÀ sanomatta.
Voi taivas, tuo Tuure on jakso jaksolta ÀrsyttÀvÀmpi.
Voi herrajee mutta Tuure ON taitava esiintyjÀ. Freestyle on takuulla illan paras (no ehkÀ Edis vÀhÀn uhkaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ nĂ€htiin taas Edis-fanien meriitit Ediksen âparemmuudelleâ ja âeritasoisuudelleâ :D
Hannes "tavallinen suomalainen mies" on se paras. Samat perustelut siellÀ Hannes-faneilla on.
Toivoisin voittoa Hannekselle, mutta Ediskin kelpaa. Tuure ihan yllÀ nÀiden kahden tasolle. Somessa muut artistit on hypettÀnyt Tuurea ja kehottanut ÀÀnestÀmÀÀn.
Joka kerta, kun kamera vilahtaa tuomareissa tanssin aikana, niin Uotisen naama on alaspÀin ja tekee jotain muistiinpanoja.
Hannes Suomisen tanssiopettaja Kia Lehmuskoski rakastui
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/317b3cde-933a-43f9-af53-f553f2âŠ