TTK 2019
Kommentit (3111)
Olisin pettynyt, jos Tuure ei olisi päässyt finaaliin. on se symppis. Kaikki ovat symppiksiä finaalissa, eli ei väliä kuka sen voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sille Hannekselle on tapahtunut vai eikö se vaan osaa noita nopeampi tansseja? Hitaissa ja tunnelmallisissa vakkareissa se liiteli niinku enkeli ja eilen se köpötteli kaksi tanssiaan niinku mikäkin kanki-Kaikkonen. Ja silti tuomarit kehuu, yhden rytmivirheen löysivät kun oikein tarkkaan katsoivat mutta itse jäin miettimään lähinnä että oliko siinä jossain kohtaa tanssiakin eikä vaan kävelyä.
hannes on noista ainoa jolta oikeasti löytyy ne oikeat tanssiaskeleet kuhunkin tanssiin. Muut korvaa niitä puitteita showlla. Ehkä siksi tuomarit kehuu. Ja eilinen jive oli upea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sille Hannekselle on tapahtunut vai eikö se vaan osaa noita nopeampi tansseja? Hitaissa ja tunnelmallisissa vakkareissa se liiteli niinku enkeli ja eilen se köpötteli kaksi tanssiaan niinku mikäkin kanki-Kaikkonen. Ja silti tuomarit kehuu, yhden rytmivirheen löysivät kun oikein tarkkaan katsoivat mutta itse jäin miettimään lähinnä että oliko siinä jossain kohtaa tanssiakin eikä vaan kävelyä.
Ja ensi viikolla cha cha heillä. Voi ei, sanon minä. Kanki-Hannes tulossa.
Edis vie voiton ja se on oikein. Tuure kolmosena, koska jotkut vanhemmat naiset äänestää Hanneksen kakkoseksi.
Tuuren ei oikeasti edes kuuluisi olla finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edis vie voiton ja se on oikein. Tuure kolmosena, koska jotkut vanhemmat naiset äänestää Hanneksen kakkoseksi.Tuuren ei oikeasti edes kuuluisi olla finaalissa.
Miksi ei? Eilinen eka tanssi oli upea!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edis vie voiton ja se on oikein. Tuure kolmosena, koska jotkut vanhemmat naiset äänestää Hanneksen kakkoseksi.
Hannes ja Kia on jo tanssinut tuon Cha Chaan ja se oli loistava.
Vierailija kirjoitti:
Olisin pettynyt, jos Tuure ei olisi päässyt finaaliin. on se symppis. Kaikki ovat symppiksiä finaalissa, eli ei väliä kuka sen voittaa.
No tää nyt ei varsinaisesti oo mikään symppiskilpailu. Tuure voi mennä eri kisaan kilpailemaan symppispisteistä. Tanssikilpailun finaalissa on ihan väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edis vie voiton ja se on oikein. Tuure kolmosena, koska jotkut vanhemmat naiset äänestää Hanneksen kakkoseksi.Tuuren ei oikeasti edes kuuluisi olla finaalissa.
Miksi ei? Eilinen eka tanssi oli upea!!
Yksi onnistunut tanssi ei pitäisi olla pääsylippu finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää nyt ei varsinaisesti oo mikään symppiskilpailu. Tuure voi mennä eri kisaan kilpailemaan symppispisteistä. Tanssikilpailun finaalissa on ihan väärässä paikassa.
Meinaat, että Hintikka olisi hiihdellyt paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperhekaaos... Ai onko tolla Hintikalla lapsia? En oo tiennytkään.
Hintikka valittaa joka välissä, kuinka lapsia raskas hoitaa. Miehensä antaa haastatteluita kuinka heidän lapsensa eivät koskaan nuku. Mitään muuta heistä en tiedä! :D Jossakin mainitsi myös olleensa viimeiset x vuotta raskaana (3 lasta aika peräkkäin kai).
Olen alusta asti pitänyt hanneksen tanssista ja vaatimattomuudesta. Se ei kuitenkaan ole sulkenut pois sitä että olen pitänyt myös ediksen tanssista ja itsevarmuudesta. Päinvastoin: ihanaa että on erilaisia ihmisiä ja erilaisia tyylejä!
Hannes on mielestäni alusta asti loistanut nimenomaan vakiotansseissa. Lattareissa kin on joitakin onnistumisia, mutta selvästi hanneksen temperamentti Sopii paremmin vakkareihin.
Edis taas puolestaan on enemmän lattarityyppi ja toisaalta hän taas on mielestäni eniten kehittynyt kilpailun kuluessa.
Tuure taas... Tuuren aika olisi ollut vasta muutaman vuoden kuluttua. Sääli että osallistui jo nyt!
Vappu. Ei näytä hyvältä, kun bändin esittelyn yhteydessä joka kerta jammailet ja yrität olla hauska. Et ole. Se hetki on bändin, eikä sinun. Kokeile myös hillitä tekonauruasi: nyt se kuulostaa epävireiseltä konekivääriltä. On myös yhtä tarttuvaa.
Mikko. Sinun ei ole pakko yrittää kommentoida ja keksiä jotain mukahauskaa joka väliin. Pysy kässärissä.
Jorma. Lakkaa suosimasta tai inhoamasta ihmisiä heidän persoonansa takia ja keskity tanssiin. Alkuriimeillä ja hassunhauskoilla törinöillä pytyssä ei ole enää mitään viihdearvoa. Jos paukut ei riitä siihen, että oikeasti sanoisitkin jotain, missä on myös sisältöä, vaihda ohjelmaa.
Ansku. Balettiliikkeet ei kuulu kymppitansseihin, vaikka olisivatkin Tuuren vahvuuksia.
Katri. Nyt vähän huumoria ja leikkiä mukaan. Ei voi olla niin vakavaa.
Kiia. Älä pilaa teidän voittomahiksia liiallisella kilpailuvietin näyttämisellä. Ole lupsakka ja symppis parisi tavoin, niin voitatte.
Sami. Jos tunne puuttuu kokonaan, niin laulu jää aika tyhjäksi.
Johanna. Olisiko mitenkään mahdollista laulaa joskus myös pehmeästi?
Muuten olen kyllä ihan tykännyt.
Hannes-vihaaja taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vappu. Ei näytä hyvältä, kun bändin esittelyn yhteydessä joka kerta jammailet ja yrität olla hauska. Et ole. Se hetki on bändin, eikä sinun. Kokeile myös hillitä tekonauruasi: nyt se kuulostaa epävireiseltä konekivääriltä. On myös yhtä tarttuvaa.
Mikko. Sinun ei ole pakko yrittää kommentoida ja keksiä jotain mukahauskaa joka väliin. Pysy kässärissä.
Jorma. Lakkaa suosimasta tai inhoamasta ihmisiä heidän persoonansa takia ja keskity tanssiin. Alkuriimeillä ja hassunhauskoilla törinöillä pytyssä ei ole enää mitään viihdearvoa. Jos paukut ei riitä siihen, että oikeasti sanoisitkin jotain, missä on myös sisältöä, vaihda ohjelmaa.
Ansku. Balettiliikkeet ei kuulu kymppitansseihin, vaikka olisivatkin Tuuren vahvuuksia.
Katri. Nyt vähän huumoria ja leikkiä mukaan. Ei voi olla niin vakavaa.
Kiia. Älä pilaa teidän voittomahiksia liiallisella kilpailuvietin näyttämisellä. Ole lupsakka ja symppis parisi tavoin, niin voitatte.
Sami. Jos tunne puuttuu kokonaan, niin laulu jää aika tyhjäksi.
Johanna. Olisiko mitenkään mahdollista laulaa joskus myös pehmeästi?
Muuten olen kyllä ihan tykännyt.
Sinä. Lakkaa olemasta kaikkitietävä.
Miksi täällä vaan valitetaan kaikesta? Ja silti katsotaan kaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hannes-faneille tulee iso puhelinlasku, kun pitää äänestää niin maan perusteellisesti suosikkiaan. Euronko se yksi ääni maksaa, minulla ei ole varaa äänestellä, kun yksi vaivainen ääni ei taida vaikuttaa mitenkään.
Ei tule isoa puhelinlaskua, itse olen äänestänyt kisan puolivälistä joka viikko yhden kerran. Äänestäjiä on myös varmasti enemmän kuin muilla, joten kyllä se ihan toisin päin menee; sinun pitäisi rämpätä sitä puhelintasi tainnuksiin, jos haluaisit Tuuren tai Ediksen olevan edes kerran illan paras.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä, että oli kaksi tanssia. Liian stressaantuneita tanssijoita, vaikutti esityksiin, ei ollut missään esityksessä intensiivistä ja upeaa tunnelmaa. Pettymys tämä jakso. Ja se lopussa oleva moderni tanssiesitys, hyi. Täysin sopimaton ohjelmaan.
Näin se on aina ollut ja hyvin on niistä selvitty. Myös muut ohjelmanumerot ovat osa loppulähetyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö oikeasti Ansku tai mikään taho Voi tahdo tai kykene tuota Tuurea estämään tuon lähentelyn osalta.
Ällöttää varmasti Anskuakin. Laita kuriin se pentu!
Ei voi olla niin, että jos on joku homo niin silloin kuuluu hiplailla?En kyllä kestä, jos hänestä leivotaan vielä Euroviisuedustajakin suomelle.
En halua maksaa enää.
Voisitko opetella termin ”lähennellä” merkityksen, ennen kuin tulet sitä tänne viljelemään aivan väärässä yhteydessä.
Lopeta myös tuo oraakkelin leikkiminen, kuvittelet täällä aina tietäväsi mitä kunkin tanssinopettajan tai tähtioppilaan päässä liikuu ja julistat sitä totuutena.
En itsekään erityisemmin pidä Tuuresta, mutta tuo menee jo liiallisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edis ei voita, vaan Hannes täysin ansaitusti. Täällä parjataan yhden huonomman viikon jälkeen, mutta Edikselle ja Tuurelle kyllä annetaan kaikki kömmähdykset anteeksi.
Kyllä Hannesta äänestää ihan kaikenikäiset naiset, myös miehet omien havaintojeni mukaan. Siitä ei siis tarvitse huolehtia. Vanhemmat naiset äänestävät Edistä tämän ulkonäön ja atleettisen vartalon takia.
Vaikka Hannesta ei äänestäisi finaalissa yksikään henkilö, niin Tuure ei silti todellakaan ansaitsisi olla Hanneksen edellä, vaikka niin annat ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Katrille oli laitettu niin ka-ma-la kampaus? Ei sopinut kumpaankaan tanssiin. Varsinkaan elegantimpaan foxiin. Muuten tanssit oli hyvät.
Joo, mutta miksi miestanssijoiden kampaukset ovat vielä kamalampia tyyliin Pohjois-Korean diktaattori. Ei kai se nyt ole tulossa muotiin. Rumaa.
Seuraavalla kaudella haluan nähdä Sami Pitkämön tanssimassa