TTK 2019
Kommentit (3111)
Gallup ihan mielenkiinnosta:
Yläpeukku, jos pistät rahojasi TTK-äänestyksiin. Alapeukku, jos jätät maksulliset TTK-äänestykset väliin.
Tuuren ja Anskun valssi vai mikä se eka tanssi olikaan oli upeaa katsottavaa ja kuunneltavaa. 😍
Ihana että Tuure pääs finaaliin. Mä oon tykännyt hänestä ihan ekasta tanssistaan asti. Söpö tapaus! 🤗
Tuure on niin ärsyttävä!! Ja se jatkuva lähentely ällöttää.
Edis on paras ja Tuure ihanin <3
Joka sunnuntai, kun avaa tämän ketjun, niin täältä voi lukea:
1. Förstin laulu on järkyttävää, laulaja vaihtoon!!!
2. Vapun asu on kamala.
3. Hannes on jäykkä tanssija, täysin yliarvostettu, kuka sitä edes äänestää?
4. Tuure on ihan pikkupoika, mitä se tuolla tekee?!
5. Siis ärsyttääkö tota Mattia toi Marja?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Försti monkuu kappaleen ihan pilalle.
Jos viitsitte lukea Twitter- viestit niin kansa ylistää Förstiä kuin Pitkämöä. Joten kansalla on parempi maku ja taju mikä on oikeaa osaamista.
Lähipiirissä on useita musiikin ammattilaisia ja he pitävät Pitkämöä ja Förstiä alan huippuna. Sanokoot rahvas mitä tahansa.
Mä oon kans tykännyt Pitkämön ja Förstin lauluista. Ei oo ihan helppoa omaksua joka viikko valtava määrä erityylisiä ja erikielisiä kappaleita. Mä arvostan heidän ammattitaitoaan ja kykyä muuntautua niin 50-luvun jazzista espanjankielisiin latinobiiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Försti monkuu kappaleen ihan pilalle.
Jos viitsitte lukea Twitter- viestit niin kansa ylistää Förstiä kuin Pitkämöä. Joten kansalla on parempi maku ja taju mikä on oikeaa osaamista.
Lähipiirissä on useita musiikin ammattilaisia ja he pitävät Pitkämöä ja Förstiä alan huippuna. Sanokoot rahvas mitä tahansa.
Mä oon kans tykännyt Pitkämön ja Förstin lauluista. Ei oo ihan helppoa omaksua joka viikko valtava määrä erityylisiä ja erikielisiä kappaleita. Mä arvostan heidän ammattitaitoaan ja kykyä muuntautua niin 50-luvun jazzista espanjankielisiin latinobiiseihin.
Juuri noin. Ovat kovan luokan osaajia.
Ei mitään järkeä, että oli kaksi tanssia. Liian stressaantuneita tanssijoita, vaikutti esityksiin, ei ollut missään esityksessä intensiivistä ja upeaa tunnelmaa. Pettymys tämä jakso. Ja se lopussa oleva moderni tanssiesitys, hyi. Täysin sopimaton ohjelmaan.
Mun lapsi oli ihan kauhuissaan että miten Tuurella on ihan punaiset silmät. Piti näyttää netistä että ei ne oikeesti tommoset oo vaan on olemassa värillisiä piilolinssejä. 😂
Vierailija kirjoitti:
2. Vapun asu on kamala.
Oot niin oikeessa, samat tyypit valittaa viikosta toiseen noista.
Toki lisäisin vielä: Pitkämo on kauhee. Mikko Leppilampi on kauhee.
On nuo tietyt valittajat itse varmaan täydellisiä ihmisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä, että oli kaksi tanssia. Liian stressaantuneita tanssijoita, vaikutti esityksiin, ei ollut missään esityksessä intensiivistä ja upeaa tunnelmaa. Pettymys tämä jakso. Ja se lopussa oleva moderni tanssiesitys, hyi. Täysin sopimaton ohjelmaan.
Ensiviikolla on kolme tanssia. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Vapun asu on kamala.
Ehkä ensi kaudella sitten näemme av-mammoja tuomaristossa ja bändissä, kun ovat niin tanssin ja musiikin ammattilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Vapun asu on kamala.
Ehkä ensi kaudella sitten näemme av-mammoja tuomaristossa ja bändissä, kun ovat niin tanssin ja musiikin ammattilaisia?
Aika nokkelan sitten pistit. 😖
Vierailija kirjoitti:
Tuure on niin ärsyttävä!! Ja se jatkuva lähentely ällöttää.
Yhtälaillahan se Anskukin siinä kiehnää. Hyvä että on löytynyt yhteinen sävel.
Siis mitä sille Hannekselle on tapahtunut vai eikö se vaan osaa noita nopeampi tansseja? Hitaissa ja tunnelmallisissa vakkareissa se liiteli niinku enkeli ja eilen se köpötteli kaksi tanssiaan niinku mikäkin kanki-Kaikkonen. Ja silti tuomarit kehuu, yhden rytmivirheen löysivät kun oikein tarkkaan katsoivat mutta itse jäin miettimään lähinnä että oliko siinä jossain kohtaa tanssiakin eikä vaan kävelyä.
Eikö oikeasti Ansku tai mikään taho Voi tahdo tai kykene tuota Tuurea estämään tuon lähentelyn osalta.
Ällöttää varmasti Anskuakin. Laita kuriin se pentu!
Ei voi olla niin, että jos on joku homo niin silloin kuuluu hiplailla?
En kyllä kestä, jos hänestä leivotaan vielä Euroviisuedustajakin suomelle.
En halua maksaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sille Hannekselle on tapahtunut vai eikö se vaan osaa noita nopeampi tansseja? Hitaissa ja tunnelmallisissa vakkareissa se liiteli niinku enkeli ja eilen se köpötteli kaksi tanssiaan niinku mikäkin kanki-Kaikkonen. Ja silti tuomarit kehuu, yhden rytmivirheen löysivät kun oikein tarkkaan katsoivat mutta itse jäin miettimään lähinnä että oliko siinä jossain kohtaa tanssiakin eikä vaan kävelyä.
Ja ensi viikolla cha cha heillä. Voi ei, sanon minä. Kanki-Hannes tulossa.
Edis vie voiton ja se on oikein. Tuure kolmosena, koska jotkut vanhemmat naiset äänestää Hanneksen kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ensi viikolla cha cha heillä. Voi ei, sanon minä. Kanki-Hannes tulossa.
Edis vie voiton ja se on oikein. Tuure kolmosena, koska jotkut vanhemmat naiset äänestää Hanneksen kakkoseksi.
Kovasti näyttää sille kyllä että Hanneksen liito oli kisan alussa ja kehitys on pysähtynyt täysin tai jopa tosissaan taantunut ja Edis sen sijaan parantaa ja on oikeastaan vasta parinvaihtoviikon jälkeen löytänyt kunnolla yhteyden Katriin.
Ironia menettää teränsä jos se pitää tekstiin erikseen kirjoittaa.