Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän "en jaksa kokata tänään" -ruoka?

Vierailija
23.09.2018 |

Haluaisin uusia ideoita, olen kovin laiska kokki ja kun kokkaan vain itselleni niin en jaksa kauheasti laittaa effortia ruokaan. Mitä te kokkaatte, kun ette jaksa ollenkaan panostaa? Eli mahd. vähän työvaiheita, valmistelua, kuorimista, pilkkomista jne. Plussaa jos se ei ole ihan täyttä roskaruokaa, eli ei esim. pakastepizzaa.

Itse juuri tänään keitin pari desiä tummaa makaronia, sekaan purkki tonnikalaa ja ruokalusikallinen pestoa. Yksi mun vakkariaterioistani. Hyvää ja terveellisyydeltään ihan ok syötävää.

Kertokaa!

Kommentit (1275)

Vierailija
241/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse teititellä!

Vierailija
242/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronimössö ketsupin kera. Tai heitän ranskikset uunii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uusia ideoita, olen kovin laiska kokki ja kun kokkaan vain itselleni niin en jaksa kauheasti laittaa effortia ruokaan. Mitä te kokkaatte, kun ette jaksa ollenkaan panostaa? Eli mahd. vähän työvaiheita, valmistelua, kuorimista, pilkkomista jne. Plussaa jos se ei ole ihan täyttä roskaruokaa, eli ei esim. pakastepizzaa.

Itse juuri tänään keitin pari desiä tummaa makaronia, sekaan purkki tonnikalaa ja ruokalusikallinen pestoa. Yksi mun vakkariaterioistani. Hyvää ja terveellisyydeltään ihan ok syötävää.

Kertokaa!

No voi lol.. Mistä lähtien makaroni on ollut terveellistä? Ja etkö tajua miten paljon elohopeaa tonnikalassa on?

Vierailija
244/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan välipala/iltapala = jugurttia sekaan banaania + mysliä/kaurahiutaleita tai muroja

Vierailija
245/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusiikaa.

Vierailija
246/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiina pakasteesta perunasipulisekoitus, juuressuikaleet, kylmäsavulohta, suolaa, pippuria, tilliä ja kaurakermaa. Menee pari minuuttia ja sitten vaan uunissaoloaika täytyy odotella. Jos se ei ole vaihtoehto, kelpaa tonnikala, täysjyvärakettispagetti ja ketsuppi saldella aivan hyvin.

Vierailija
247/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman helpoimmat:

- Hernekeitto

- Uunilenkki (tai mikä muu makkara vaan uuniin)

- Lämpimät leivät, eli normaali ruisviipale, siihen päälle hämäykseksi jotain täytettä ja sitten isot juustoviipaleet päälle, uunitus ja se on siinä

- Makaronivelli, tai muu makaroni. Keittää makaronia, lisää voita+maitoa jossain vaiheessa

- kaikki nää pussikeitot, joissa keitetään vesi ja heitetään ainekset sekaan, niin helppoa

Vierailija
248/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta lihatiskiltä kaalikääryleet ja jos sattuu olemaan pari perunaa, ne kaveriksi.  Jälkkäriksi mansikkarahka. Pitää nälän pitkään toisin kuin mitkään pinaatti- tai muut vihanneskeitot.

Vierailija
249/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä menee mikroon. 😅 Juu ei ole lapsia ruokittavana.

Vierailija
250/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto.

Vierailija
251/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pakkasessa lähes aina jotakin, jota voi sulattaa suoraan ruuaksi tekemättä sen kummempia kuin ruuan kuumennus.

Nyt siellä on mm. falafel-riisisekoitusta, kasvisrisottoa, linssikasvis- ja pinaattikeittoa.

Vierailija
252/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin lasagne.

Vierailija
253/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salsatonnikala + linssit

Vierailija
254/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jo koko mun ruokavalio. Tällanen tuli vielä mieleen. Pannukakku siis.

Sellaisenaan tai sitten sekaan voi heitellä lisukkeita esim. Meetvursti suikaleita tai jotain pakastejuureksia ja tai juustoraastetta , kalkkunasuikaleita yms . Nuo suikaleet siis saksimalla siivuista. Ei mene edes kovin montaa siivua. Eli siis sokeria himppu vähemmän kun tekee suolaisempaa pannari.

Menee n. 5 min plus uunitus. Ei paha ja hyvää on

Vierailija
255/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta valmiiksi paistetun broilerin. Putsaan siitä nahan ja luut, syön lihat.

Vierailija
256/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalapuikot ja ranskiksia

ei tarvi ku ehkä tomaattia/kurkkua pilkkoa kylkeen ja sekoittaa kermaviilikastike

Vierailija
257/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanasosekeitto. Helppo, hyvä ja nopea. Suosittelen!

Vierailija
258/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spagetti tomaattijauhelihakastikkeella tulee miltei itsestään. 

Vai itsestään. Minusta tämänkin valmistus on todella työlästä. Pidän ruuanlaittoa erittäin rasittavana puuhana. Sen sijaan syöminen on lempipuuhaani. Aivan liian paljon tulee syötyä kaikenlaista epäterveellistä, kun en vaan kertakaikkiaan jaksa panostaa mihinkään väkertämiseen..

Vierailija
259/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät voileivät, ruis-/paahtoleipää, tomaattitonnikalaa, kinkkurouhetta, kevätsipulia, kirsikkatomaatteja/ananasta, juustoraastetta, yrttimaustetta

Jauhelihatortilloja, kanafileetortilloja, subeja siis itse rakenneltuna

Nämä ei vie niin paljon aikaa eikä tunnu varsinaiselta ruoanlaitolta, ei tarvii pyöriskellä keittiössä tuntikausia.

Vierailija
260/1275 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin lihaisia tarjousmakkaroita ja niihin vähän juustoa päälle, laitetaan ne mikroon, niin juustokin sulaa. Hyvältä maistuu kyllä, kun vielä tomaattia tai kurkkua laittaa kylkeen.

T. Lidl-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan