Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**PCO-plikat pinoon!!!**

05.05.2006 |

[color=red]Aarrearkku[/color] [color=orchid]vm. 80, mies vm. 74. Pikkukakkosen yritystä 01/05, clomit. Esikoinen on syntynyt 06/03, silloin kanssa clomit, yritystä oli noin 1,5 v. PCO todettiin 05/02.[/color]

[color=red]Auris[/color] [color=orchid]PCO-diagnosoitu 03/01. Clomifen (2tbl) käyttöön 04/01, eka kierrosta plussa, esikoinen syntyi 01/02. Kakkosta yritetty 09/04, Clomit oli käytössä yhteensä 8 kiertoa 1½v aikana, lopuksi ne ei enää tehonneet. Tuloksena vaan yksi kohdunulkoinen raskaus 01/05. Oikea munatorvi jouduttiin poistaa. Nyt ollaan menossa Tampereelle yksityiselle, suunnitelmissa IVF, suunnitteluaika on 9.5. Jännityksellä odotetaan mitä tää vuosi tuo tullessaan...[/color]

[color=red]-fiona-[/color] [color=orchid]157/48 vm 80, mies vm 75. Esikoisen yritys aloitettu 8/04, PCO todettu 3/05, määrätty clomit [/color]

[color=red]katjuska12[/color] [color=orchid]173/63 Vm -83 ja mies vm-76. Pillerit jätetty pois 10/04, pco todettu 4/05. Nyt käytössä clomit....hoidossa yksityisellä puolella.[/color]

[color=red]kurnau[/color] [color=purple]169/64 vm 72, mies vm 71. Yritys aloitettu 10/01. PCO todettu 11/04. Pari km ja hyperi takana. Eka PAS 5.5, jatkossa vain IVM-hoito kun hormonit eivät sovi.[/color]

[color=red]saarukka2 [/color] [color=purple]..... [/color]

[color=red]:)Katala[/color] [color=orchid]minä vm.-80, mies -76, PCO todettu jo poikkeuksellisesti vuonna -96 (jolloin ei siis vielä ollut mieskään kiikarissa yrityksestä puhumattakaan... ;) Esikoista yritettiin n.3vuotta pelkillä teroilla+lugeilla, sitten rankempia hoitoja 1,5v ja esikoinen syntyi kevättalvella -04. Nyt hoitojen taival aloitettu uudelleen, metut ja clomit menossa, elokuulle julkiselle aika, jolloin sitten aloitetaan taas varmaan IUIlla.[/color]

[color=red]MaggyOo[/color] [color=purple]172/64 vm.-84, mies vm.-83. Esikoisen yritys aloitettu 03/04, PCO todettu 04/05 ja nyt clomi+terot. IUI on suunnitelmissa syksyksi. Vikaa myös miehen simpoissa.[/color]

[color=red]seruska[/color] [color=purple]vm -81, samoin mies. Esikoista toivottu 05/03, pco todettu 06/04. Clomit ollu käytössä 01/05 ja nyt tukena myös terot. Miehen simpoissa myös häikkää. [/color]

[color=red]sallura [/color][color=orchid]minä-79 ja mies-80. Yritystä 1/2004, pco todettu 2004 syksyllä, hoitona ollut terolutit ja metut. Ensimmäistä lasta yritetään. Plussausta ei toistaiseksi ole vielä tapahtunut.. toive kova. [/color]

[color=red]Enni-Maija[/color] [color=purple]minä -78. mies-65. pco todettu 2002, clomifen+lugesteron hoidoilla 3 keskenmenoa ja poika syntyi 08/04. toista yritetty 10/04 asti, sittemmin clomi+luge ei tulosta, 3xIUI clomit+menopur+metforem negaa, nyt mennään IVF eteenpäin.[/color]

[color=red]nantsu22 [/color][color=orchid]minä 22 v. ja mies 24 v. Terot tällä hetkellä. [/color]

[color=red]Eloveena77[/color] [color=purple]minä 28v. mies 28v. poju 10,5 kk.PCO todettu 12/03 ja pian diagnoosin jälkeen totesin olevani raskaana.[/color]

[color=red]lillamy-02 [/color][color=orchid]lapsettomuus pco-plikoissa vuoden verran. Enestään 1 lapsi luomusti, tuulimuna syksyllä -04,nyt + Puregon, Pregnyl+Lugesteron-kokkelista ja laskettu aika 29.10.05. [/color]

[color=red]sweet77[/color] [color=purple]Minä-77, mies -76. Lasta yritetty tammikuusta -04 lähtien. Pco diagnoosi kesäkuussa -04 ja miehellä myös simpoissa vähän häikkää. Hoidot julkisella: Aluksi kokeiltiin ½ vuoden ajan Terolut+Clomifenia tuloksetta. NKL vaihdettiin Terolut+Puregon pistokset (ja Pregnyl), yritetään päästä tekemään onnistunut IUI seuraavaan kiertoon.

[/color]

[color=red]kalevi [/color][color=orchid]Itte pian 32v. ja mies 33v. Pco todettiin -02 väestöliitossa taysissa, jossa hoidoissa nyt toista kierrosta. Esikoinen sai alkunsa -03 ekasta inssistä yhdistelmästä: clomit 3kpl/pvä kp3-8 + menogon +metut + pregnyl. Pikkumies nyt 2v pian 3kk. Nyt p2-projektissa mukana 11/05 ja insseillä yritetään. Clomit eivät antaneet vastetta, joten nyt toista kiertoa menopurilla ja tietty metut tukemassa. Muniksia ei vain meinata saada kasvamaan / ovis syttymään, joten pitkään on annoksien kanssa pähkäilty. Mikäli inssit eivät saa tuulta alleen, loppusyksystä ilmeisesti ivf odottaa. [/color]

[color=purple] [size=3] Plussanneet PCO plikat [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Ronjoo la 7.12.2005 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Samojedi_79 la 2.12.2005 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Alexiana la 20.2.2006[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] tuusannuuska la 9.2.2006[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] :)Katala la 12.3.2006[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Trust la 15.2.2006[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] (H-R) la[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] bisous la 10.7.2006 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Mörötin-81 la 3.11.2006 [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Piippuli la 7.8.2006 [/color] [/size]

[color=purple] [size=3] Millä keinoin plussasin? [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Mörötin-81: 3. inssi [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Ronjoo: 3. inssi clomeilla ja puregonilla[/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Samojedi_79:clomit [/color] [/size]

[color=deeppink] [size=2] Piippuli: 1.IVF 1. PAS (lääk.)[/color] [/size]

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti, päivittelen pinoa myöhemmin.

Tein juuri testin, koska hätähousuna testasin vieläkin aikaisemmin (pp 8, pregnylistä 12 päivää, haamu).

Tänään, pp 10, pregnylistä 14 pv (eli ei pitäisi enää näkyä) tuli selkee haalee viiva!?!? Ei mikään haamu siis.

Taustoista: mulle siirrettiin 2x 8-soluista alkiota 5.5. ja sen vuoksi virallinen testipäivä on jo pp 13. Testin herkkyys se 10 eli toivotaan, ettei taas olisi " myöhästyneet" menkat. Nyt ainakin lugeja otan enemmän kuin viimeksi.

En kehdannut aloittaa uutta pinoa ja suitsuttaa, en usko testitulosta ihan vielä. Haluaisi, mutta koska sitä sitten uskaltaa? km-riski on suuri että koska ehkä tulevasta raskaudesta uskaltaa nauttia. Enpä arvannut, että murheet vaan jatkuu mahd. plussan jälkeen.

Huom. välillä hehkutan mielessäni ja sitten taas jossittelen. Kohta olen ihan sekaisin...

kurnau kera Viivin ja Wagnerin pp 10

Vierailija
22/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu, kurnau!! Pidän täysillä peukkuja, että plussa olis pysyvää sorttia! Se on muuten totta, että ekat viikot menee ihan takuuvarmasti murehtiessa kaikkea mahdollista, mutta ihmisluonto on vaan semmonen... Koeta nyt iloitakin kuitenkin, koska hyvältä näyttää!!!

-taustalla piinassa myötäelävä Osse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on toi testi tässä koneen vieressä ja kyllä se haalea viiva siinä pysyy. Aika uskomatonta.

Otin jo vl hoitavaani lääkäriin yhteyttä joka totesi, että nyt vaan jännitetään koska mitään ei ole tehtävissä.

Ostin torstaita varten 2 testiä (clearblue) ja yhden aconin. Tää on hölmöä, voisin koko ajan testailla uudestaan ja uudestaan, en meinaan millään uskoa, että se viiva voisi siinä oikeasti pysyä ja toivon mukaan vahvistuakin.

on tää hassua... oon oikeasti vähän sekaisin?

kurnau

Vierailija
24/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisen onneissani täällä onnittelen sua!!!!!! Toivon todella tarraliimaa viiville&wagnerille...Toivon että perässä tosiaan tultais, kyllä testaus polttelee täälläkin, en ole vielä testiä hakenut, koska tiedän että en malttais olla sitä tekemättä!!

t. kalevi pp10 --vielä enemmän innostuneena

Vierailija
25/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaan siihen, että onnittelin jo tuolla IVF-pinossa.

mullakin on tänään pp10, ja aconin 10 haalea +!!!!!

kaksi erinomaista nelisoluista siirrettiin. voi juku, että jännittää, onko se haamu sitten oikea + vai ei. ja jos onkin oikea +, niin ennen esikoista oli ne 3 km, joten se eka ultra sitten vasta jännittääkin, että onko ketään elävää kyydissä..

huoh, ehkä ei kannata sinne asti funtsailla vielä.

ylihuomenna, eli ke aamuna testaan uusiksi.

-ennis-

Vierailija
26/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän paljon onnitteluja plussasta!!! Kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu ja eikös sitä sanota et plussa se on haaleampikin! Nyt vaan aloitat iloisilla mielillä masun kasvattelun!!

Enni-Maija! Sinulle myös onnitteluja plussasta ja samat sanat kuin kurnaullekin!!!

terkuin Siirisofia

Vierailija
27/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin ennen päikkäreitä uudestaan clearbluella ja HETI PAUKAHTI SELVÄ +!!!!! Acon10 näytti paljon haaleampaa ja aamuvirtsasta että kyllä sitä näköjään täällä raskaana ollaan (iik).

Ai kauhia. Nyt tuossa seisoo 2 raskaustestiä ja niitä tulee vilkuiltua koko ajan...

JA voi hitsi. Koska sitä voi lopettaa hei testaamisen ;(

kurnauskis+ V&W

Vierailija
28/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennis ---ONNEKSI OLKOON SINULLEKIN!!!!

k

Vierailija
29/54 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti täältä vielä tulla kysymään, että eikös se metforem tule lopettaa heti jos plussaa?

-ennis-

Vierailija
30/54 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Etsin itselleni palstalta sopivaa pinoa ja nyt se löytyi. Olen käynyt teidän juttuja useasti lukemassa ja myötäelänyt & jännittänyt kuulumistenne käänteitä. Otatteko mukaan? Esikoista yrittäessämme olisin kovasti kaivannut tällaista vertaisryhmää, mutta en silloin tiennyt näistä sivuista.

Taustaa: minä vm. -77, mies vm. -74, pco todettu 10/03 & 11/03 kohdusta poistettu polyyppi. Reilun puolentoista vuoden yrityksen jälkeen syntyi esikoispoikamme 5/05 toisesta clomikierrosta. Nyt pikkukakkosen yritys aloitettu 3/06. Clomit jälleen käytössä.

Nyt on menossa siis kolmas clomikierto, tänään kp5. Annostus tässä kierrossa vielä 1 tbl vrk:ssa ja sitten seuravaan kiertoon (jos sellainen tulee.. :) ) annos nousee 2 tbl. Sivuoireina tuppaa olemaan melkoisia päänsärkyjä.

Onnittelut plussanneille Kurnaulle ja Enni-Maijalle!

Naksukka kp5

Vierailija
31/54 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän tänne tulla lukemaan pco-plikkojen juttuja. Kiva kun on pino taas pystyssä. Yrittäkää pitää vaan pystyssä. Itse olen saanut tästä pinosta monta neuvoa.

ONNEE Kurnau ja Ennis! Kyllä se plussa on selkeesti.Itse testasin pp9 acon 10.llä plussan. Ei ollut edes aamupisut vaan ip. ja 2h pisaamatta. Oireita oli jo pp8 illalla (menkkamainen olo)

Ja eikun tervetuloa tuonne plussanneisiin pco-plikkoihin :)

T:piippuli 28+2

Vierailija
32/54 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritys aloitettu 04/05 ja viime viikolla tuli tieto PCO:sta eli ihan tuoreita ollaan asian kanssa.

Ikää 24 mulla ja mies 26. Yksi km ihan raskauden alussa 05/05.

KYSYMYS?

Missä vaiheessa teille on määrätty clomifen tabletit?

Olisin halunnut aloittaa ne ja terolutit kierron tasaamiseksi ja ovulaation aikaan saamiseksi, mutta lääkäri lähetti " kotiin kasvamaan" kun ollaan niin nuoria kuulemma ettei ole kiirettä..

Kävimme siis Jorvissa ja harkitsen nyt yksityiselle menoa...

Vierailija
33/54 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä +, kierto tekee alkua, ja testit näyttää nyt negaa..

PAS tehdään nyt heti tähän alkavaan kiertoon, kp1 on ilmeisesti tänään tai huomenna, ja sitten alkaa se estrogeenilaastareiden teippailu..

ottaa päähän, ja sitten PAS kierron loppupäässä en tilaile mitään aconeita, vaan testaan sitten aikanaan kunnon testillä, niin ei tule turhia toiveita.

ki-ra, yleensä clomifenilla tietääkseni aloitellaan pco potilaan hedelmöityshoidot, mulla ainakin aloitettiin aikanaan.

niillä saatiinkin 3 km raskautta ja yksi poika, joka syntyi 08/04. sen jälkeen on jouduttu siirtymään tukevampiin hoitoihin, kun clomeilla en enää ovuloi.

ole onnellinen, jos clomit toimii, pääset henkisesti ja rahallisesti niiiiiiiiiin paljon vähemmällä.. enkä nyt tarkoita, etteikö lapsettomuus olisi kipeä asia, jos ei ole rankkoja hoitoja, vaan tarkoitan sitä, ettei lääkärissä tartte jatkuvasti laukata levittelemässä kinttuja, ja jäydä läpi kaiken maailman toimenpiteitä, ja pistellä piikkejä, ja kytätä aikatauluja ettei viikonloput tai lomat mene hoitojen päälle, ja ihmetellä mistä ihmeestä nykiä rahat seuraavaan hoitokierrokseen ja lääkkeisiin, ja miten selitellä töissä/koulussa jatkuvasti lääkärikäyntejä.. ja suunnitella muu elämä vapaa-ajan viettoineen sitten sen mukaan...

vaihtaisin nää IVF ja IUI hoidot oitis takaisin clomeihin, jos niistä vain olisi edelleen jotain hyötyä.

Vierailija
34/54 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän outoa, että lähetti kotiin kasvamaan se lääkäri..

tuleeko sulla kuitenkin ovulaatio spontaanisti säännöllisesti?

mun yhdelle tutulle ei aloitettu hoitoja, koska se oli tullut spontaanisti raskaaksi, ja keskenmenosta ei ollut kulunut vielä vuotta vaikka yritystä likemmä 3v, eivät olleet hakeutuneet aiemmin hoitoon. lääkärin kommentti, sähän tulet raskaaksi, et mitään hoitoa tartte.. he ovat nyt yksityisellä, syksyllä yrittävät taas kai julkiselle.

se vuosihan on yleensä se raja tuloksetonta yritystä, minkä jälkeen julkisella aloitetaan hoidot.

mäkin olen aikoinaan julkisen kesälomien aikaan käynyt yksityisellä clomi-asioiden tiimoilta, eikä se niin mahottoman tyyristä ole. mutta voi olla ettei se yksityinenkään clomeja määrää, jos sulla ovulaatio tulee itekseenkin.

tää pco:han onneksi on hidaste, ei välttämättä este =)

onnea matkaan.

-e- jotenkin niin puolikkailla ajatuksilla liikkeellä tänään..

Vierailija
35/54 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni-Maija: Olen tosi pahoillani et nyt sit kuitenkin tuli nega! (((Lohtuhali))) Noi aconin herkät testit on kyllä pirullisia kun ovat niin herkkiä. Mutta sekin on totta et ei ne olisi plussaa näyttänyt jos mitään ei olisi tapahtunut, eli ilmeisesti sulla on ollut ainakin kiinnittymisyritystä, tai sit kyse on aikaisesta keskenmenosta. Oli miten oli niin hyvä et pääset vielä kerran yrittämään ennen kesää ja hoitopaikkojen kesätaukoa. Tsemppiä tulevaan PASiin!!!!!

Ki-ra: Toivottavasti meni nimimerkki oikein. Kyselit clomeista. Mulla hoidot aloitettiin clomit+terolutit yhdistelmällä, käytettiin kolme kuukautta. Kun tulosta ei tullut jätettiin terolutit pois ja aloitettiin clomien rinnalle pistokset ja inssit. Lisäksi käytän metformiinia. Kolme tuloksetonta inssiä on tehty ja loppuviikosta tehdään neljäs. Kyllä tuo lääkärin kommentti kuulostaa todella oudolta, toihan on ikärasismia. Kyllä pitäisi lääkärin ymmärtää et näissä asioissa ei aina iällä ole merkitystä. Melkein suosittelisin et piipahdat yksityisellä kysymässä ns. toisen mielipiteen. Mä aloitin hoidot yksityisellä gynekologilla joka laittoi sit lähetteen julkiselle puolelle. Nyt vaan tiukkana vaatimaan tilanteenne selvittämistä ja sianmukaisia hoitoja!!!!!

Kurnau: Huhuu!!! Mitä kuuluu????

Mukavaa viikkoa kaikille teille toivottelee

Siirisofia

Vierailija
36/54 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiota ei tule spontaanisti ja yritystä on takan reilu vuosi km jälkeen.. Lääkäri oli sitä mieltä ettei ennen 30v ole kiire hoitoihin...

Päätimme mieheni kanssa että käyn tutkimuksissa kierronkartoituksen ja munatorvienaukiootutkimuksen Jorvissa ja sen jälkeen jos Jorvi ei tee asialle mitään siirrymme yksityiselle.

Vierailija
37/54 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jo Enni-maijalle laitoinkin et päätimme mieheni kans odottaa alkututkimukset jorvissa ja sen jälkeen nokka kohti yksityistä jos ei hoitoja ala kuulumaan.. ymmärrän ettei hoitoja anneta lääketieteellisestä syystä jos esim. on todennäköistä tulla raskaaksi ilmankin, mut ikä ei saa olla syy edes kunnallisessa..

Mulle sanoi jo tk lääkäri niistä clomeista ja terolut yhdisteestä et ne vois auttaa..

Nyt syön terolut kuurin ainakin yhden kierron kun kierto on kp81 menossa eli tooooosi pitkä.. kaikki muut kierrot on pysynyt ihan hallinnassa paitsi tämä..

Mukava löytää kanssa kumppaneita tän asian kans kun välil on sellainen tunne et kaikki muut saa niitä lapsia paitsi me. Se lienee kuuluu asiaan ja kyllä mä jaksan aina välil uskoa et nykyään ihmisiä pystytään auttamaan paljon enemmän..

Enni-maijalle osaanotto plussan menettämisestä.. Ja toivoa uusiin yrityksiin.

Ja niistä pistoksista ja muista.. Toivon todella sydämmestäni että kaikki jotka lasta toivovat saisivat sen ns. mahd helposti ilman vaikeita hoitoja, mutta valitettavasti näin ei aina ole. Onneksi me voimme edes täällä olla toistemme tukena ja auttaa muita jaksamaan kaikki hoidot.. Eiköhän sekin joskus palkita =)

HYVÄÄ VIIKONALKUA KAIKILLE PCO-PLIKOILLE JA TSEMPPIÄ TOUKOKUUN PÄIVIIN =)

Vierailija
38/54 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ki-ra - toi on kyllä aika erinomaisen outoa käytöstä lääkäriltä, että ei muka ennen 30v kiire hoitoihin.

valitettavasti olen kyllä kuullut moisista lääkäreistä huhua, että sorsivat iän myötä nuorempia pareja. ihan kuin vuosi ei olisi yhtä pitkä aika toivoa lasta, oli sitten 25v tai 32v..

jyväskylässäkin on yksi sellainen mieslääkäri, että aina on itku ollut silmässä kun sen vastaanotolta olen pois tullut. ja kun asia on niinkin kipeä, kuin lapsettomuus, voisi lääkäri kyllä olla edes hiukan empaattinen tai edes hieotunteinen. saakohan enempi palkkaa, kun on ilkeä?

onneksi kaikki muut lääkärit, hoitajat tai muu henkilökunta joita olen asian tiimoilta tavannut ovat olleet mukavia ja ammattitaitoisia, niin julkisella kuin yksityiselläkin.

jospa sulle sattui vaan yksi hapannaama, ja muut tästä eteenpäin vastaantulevat lääkärit onkin sitten asiallisia tyyppejä.

toivottavasti saatte hoidot yksityisellä käyntiin hienosti, eikä klinikan kesälomat tai muut sotke hommia.

mulla itsellä ei pää kestä hoitotaukoja, meiningillä, jos mitään ei tee, ei myöskään mitään tapahdu..

varmaan piinallista teillä, jos tuntuu, että mistään ei oikein apua tunnu heruvan, ja etenkin, kun lääkäri ei edes ota asiaa tosissaan, ja haikaraa vaan ei kuulu, ei näy.

mulla PAS:sin ultra on 5.6. ja se siirto, jos sulatetuista siirrettävää on, sattuu sitten sen viikon 23 loppupuolelle. palaanpahan asiaan, kun on jotain mainittavaa..

mites kurnau?

-ennis-

Vierailija
39/54 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireistä elämää, kaiken maailman projektit täytyy saada nyt läpi vietyä. Yritän rytmittää työtäni siten, että pääsen lepäämään aina kun mahdollista. (olen siis yrittäjä).

Huonoa kuuluu, olen " vähän" maassa tällä hetkellä: eilen illalla tuli vatsaan joku kramppi, poltti ja oli tosi voimakas. Meni huiliessa ohi, mutta tänään sellainen olo, että kuukautiset olisivat alkamassa: selkääkin vetää... Vatsa entistä turvonnut.

Ollaan jo eilen puhuttu keskenmenosta ja se nyt taitaa olla tulossa? No tänään, jos oikein laskin, on rv 5+0 eli pisimmälle mitä ollaan koskaan päästy.

Menen nyt huilimaan ja toivon, että saan nukuttua. Jos nyt menee kesken, niin tulis äkkiä pois, ettei tarttee koko päivää odotella.

nyyh.

kurnau

Vierailija
40/54 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja jaksamista kurnau:lle. En löydä sanoja joita kirjoittaa ja sanoa osaanottojani. Muistan vain oman tunteen km odotellessa.

Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhainpäin.

Mutta toivoa ei kai vielä ole menetetty?