Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
161/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalenapunaiset kauluspaidat jne, tulee mieleen että mies oikein yrittää korostaa "rohkeuttaan" kun pukeutuu naismaisiin väreihin. Joku pinkin suuntainen kravatti/taskuliina vielä käy mutta paita on jo liikaa.

Vierailija
162/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen liian sliipattu tyyli. Tukka viimeisen päälle huoliteltu, vähän liian tiukka t-paita, koruja, tiukat housut, treenattu kroppa, trendikkäät kengät, aina aurinkolasit, semmoinen ylimielisen oloinen vaikutelma. Ei mikään näistä yksin olisi paha vaan se kokonaisuus... Vanhemmilla miehillä näkee kans kaikkea kamalaa mut se on enemmän tyylittömyyttä kuin tyyliä, kun ei vaan kiinnitetä huomiota ulkonäköön :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista että pitää näyttää kuinka varakas on. Hieno kello esillä, merkkivaatteiden logot esillä jne. Eli joku nousukastyyli varmaan.

Vierailija
164/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Näin itse asiassa ihan tänään yhden miehen joka oli päälaelta kaljuuntunut mutta näytti todella hyvältä kun oli säästänyt ne hiukset jotka vielä oli jäljellä, eikä vetänyt kokonaan nahkapääksi.

Itsellä kaljuuntuminen jo siinä vaiheessa että näyttäisin hullulta professorilta tai Juicelta jos antaisin sivu- ja takatukan rippeiden kasvaa. Tykkääkö naiset oikeasti siitä enemmän kuin jos vaan viikoittain vedän kokokaan kaljuksi koneella?

Kyllä se kaljuksi vedetty pää on paljon parempi kuin juice- tai munkkitukka. Mutta makunsa kullakin. Kaikille ei tosin mielestäni sovi täysin kalju ja joillekin sopii jopa paremmin kuin hiukset.

T: kaljun miehen vaimo

Joillakin ihmisillä on huomiota herättävän muotoinen pää. Sellainen kananmunan muotoinen kaljuksi ajeltu pää kyllä kääntää muidenkin pään.

Vierailija
165/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulahtaneet paidat, vähän rikkinäiset housut,shortsit tms., loppuun tallatut kengät, mikään rele ei sovi keskenään, sukat ja sandaalit,  eli just kun mun mies. HÄVETTÄÄ millasissa tamineissa liikkuu, mut  ukko 54v ei viitti marista aina pukeutumisesta...  jos ei tohon ikään mennessä oo tajunnu mitään niin olkoon. Pidän kyllä huolen että kun ollaan kyläilemään menossa niin ehdotan että josko vaikka tää ja tää päälle ja noi uudet kengät..murisee että no jooojoo ei ne mitkään missikisat oo.

Vierailija
166/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski-farkkuja. Ihan fiksuillakin miehillä näkee näitä. En edes tiedä, mistä näitä ostetaan.

Vierailija
167/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalenapunaiset kauluspaidat jne, tulee mieleen että mies oikein yrittää korostaa "rohkeuttaan" kun pukeutuu naismaisiin väreihin. Joku pinkin suuntainen kravatti/taskuliina vielä käy mutta paita on jo liikaa.

Tämä. Varsinkin jos koko suku on pukeutunut niihin. 

Vierailija
168/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

OCDB on yhden tyyppinen kauluspaita, chinot on housut. Tuossa varmasti haetaan jotain sellaista hieman muodollisempaa ja konservatiivisempaa pukeutumistyyliä, ei siis farkku- ja hupparityyliä. Jos nyt haet tuota OCDB:tä tai koko nimellä Oxford cloth button down ja sitten chinos, ja löydät noilla paitoja ja housuja, niin yhdistele mielessäsi.

Ai, mä sanon tätä Lidl-mieheksi (enkä tarkoita sitä vastarannan kiiskeä, asiakasta). Katsokaa niitä niiden printtimainoksia. Niissä on sen shortsimiehen lisäksi aina se toimistokaveri-mies, joku välitason päällikkö, ja sillä on aina samat vaatteet, vaikka naama olisikin eri! Beigeä ja sinistä. Neuleen alla kauluspaita ja siistit suorat kangashousut, chinokset. Muuten ok, mutta kyllähän se sama asu vuodesta toiseen käy tylsäksi.

Vierailija
169/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen trendipelle tyyli, josta paistaa että jokaista vaatekappaletta on harkittu puoli tuntia ennen ulos menoa. Vaikka se meno olisi maidon haku kaupasta. Noilla vaan ei ole muuta kun se pinta, ovat sisältä tyhjiä.

Vierailija
170/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-farkut +kauluspaita (jonka helmat tungettu farkkujen sisään)

-shortsit +hihaton paita +lippis (ehkä tatskoja ja epäsiisti parta )

- kaikki jääkiekon tmv. junttilajin fanipaidat, kaulaliinat jne.

Kauluspaidan helma kyllä asetetaan housujen sisään. Se antaa huomattavasti huolitellumman vaikutelman.

Vierailija
171/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

OCDB on yhden tyyppinen kauluspaita, chinot on housut. Tuossa varmasti haetaan jotain sellaista hieman muodollisempaa ja konservatiivisempaa pukeutumistyyliä, ei siis farkku- ja hupparityyliä. Jos nyt haet tuota OCDB:tä tai koko nimellä Oxford cloth button down ja sitten chinos, ja löydät noilla paitoja ja housuja, niin yhdistele mielessäsi.

Ok, toi Oxford cloth button down on näköjään tuollainen "myyntimiespaita". Työntää pois minutkin. Assosiaatio, että tämmöinen äänestää kokoomusta ja haluaa autoksi jonkun kikkelinjatkeen ja vapaalla harrastaa  jotain, millä saa kehuskella, tyyliin golfia.

Helsingissä näkee kyllä preppy-tyyliä sen verran tyylikkäinä versioina, että se on miellyttävää katsella eikä ole luotaantyöntävää.

Mä en tykkää yhtään niistä Hesan preppy-"miehistä". Nuoria ja siroja miehiä, jotka vielä korostavat tiukoilla puvuilla sitä neitimäistä olemustaan. Ja taatusti äänestävät kokoomusta ja kaikkea mukatrendikästä ja epäinhimillistä.

Vierailija
172/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko-farkku uniformu.

Tyyliin kauluspaita, liivit, takki ja housut kaikki samansävyistä farkkua.

Tulee mieleen sellainen kappale kuin Turbonegron esittämä Denim Demon, :D

Vierailija
173/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä noita reisitaskuhousuja. Ne taskutki on niin pienet eihän sinne mahdu kuin lompsa. Jotku Pulkkilalaliset kekkeruusit tullee tänne kylille elvisteleen reisitaskuissaan syövät hampurilaisia liikekeskuksella ja Marjattaki hymyilee.

Vierailija
174/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, kaljuuntuva. Parta ja tukka mitä jäljellä rehottaa ajamatta.iso maha jonka alta ei pippeliä näe.yäk..😵

Vierailija
175/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotko että on kaikkien värit (sininen, vihreä, musta jne.) ja naisten värit (punainen, pinkki, valkoinen jne.)

Vierailija
176/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne armeijatyyliset vaatteet ja kun pitää olla maastokuosit miltei alati päällä.

Kankaiset, olisivatko paksuhkoa puuvillaa tai popliinia, liivit, joissa on taskuja ja kapeita lokeroita, vapaa-aikana soveltuu jotenkin, mutta jotkut käyttävät miltei ihan joka paikassa, ovat ilmeisen mieltyneitä niihin.

Reisitaskuhousut muualla kuin vapaa-aikana, ei juhlavammassa käytössä tai treffeillä.

Vaaleanharmaat pappakengät muilla kuin pappaikäisillä tai ihan valkoiset nahkakengät arkikäytössä.

Ihan vaan muutenkin väärät tai rönttöset kengät saattavat pilata hyvän vaikutelman.

Tosiaan liian pienet tai pinkeät housut, tosin ei ihan liian suuretkaan ole hyvät.

Mua tökkii jopa ruokakaupassa tuo joidenkin miesten armeija/metsästys -look. Puhumattakaan jostain ravintolasta tms.

Vierailija
177/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit, lippis ja reppu -yhdistelmä on iso riski. Näyttää helposti isokin mies pikkupojalta.

Vierailija
178/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Saa purkautua, kun eihän näitä livenä kehtaa sanoa.

Vierailija
179/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän Gigolo.

Mm. Robinilla en yhtään tykkää tästä tyylistä, se vanha sporttinen oli paljon parempi.

Vierailija
180/334 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin nauraa näitä kommentteja lukiessa.

Onneksi emme ole teitä naisia varten täällä maailmassa.

MGTOW

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi