Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
101/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin tuollaisesta ”tavallisesta siististä miehestä” joka ei ns. vaatteillaan yritä mitään. Keskittyy varmaan muihin asioihin ja on paljon kiinnostavampi kuin kovasti vaatteillaan koreileva ja tyyliään miettivä.

Tämä siis oli tarkoitettu kommentiksi kun joku moitti ”mitäänsanomattoman tylsää” pukeutumista...

Vierailija
102/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen salinuija-tyyli, eli käppi päässä, kollarit puolitangossa, huppari venynyt tiukaksi kun yläkropassa on niin turpeat, kömpelöt lihakset. Kesäisin kulkevat hihattomissa paidoissa ja peililaseissa.

Toinen inhokki on default-keski-ikäinen mies. Halvat, suorat keskisiniset farkut, halvat mustat nahkakengät, halpa musta takki joka ei istu kellekkään, lyhyt hiusmalli joka leikataan aina ja ikuisesti kaikille keski-ikäisille miehille, siihen päälle ehkä vielä hengettömät "insinöörilasit". Koko olemus on palikkamainen, jäykkä ja värisävyt ovat musta, tummansininen ja harmaa. Kokonaisuus oikein henkii sellaista "minulla ei ole persoonaa eikä yhtäkään mielenkiintoista ajatusta" - viestiä.

Ei kannata muodostaa ihmisestä mielipidettä pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Todella monet ihmiset eivät ole lainkaan kiinnostuneita tyylistä tai ulkoisesta olemuksestaan, mutta jonkinlaiset vaatteet on kuitenkin päällä oltava kaikilla. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö ihmisellä voisi olla mielenkiintoista sisältöä päässään.

Toki, mutta tässä puhutaankin tyylistä. Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Näin itse asiassa ihan tänään yhden miehen joka oli päälaelta kaljuuntunut mutta näytti todella hyvältä kun oli säästänyt ne hiukset jotka vielä oli jäljellä, eikä vetänyt kokonaan nahkapääksi.

Unelmanainen, mulla on just sellanen tyyli ja kunnon siisti tyylitelty parta. <3

Vierailija
104/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei iske hevari- eikä goottityyli, eikä myöskään rapparityyli - sellaiset miehet, joiden mielestä Kim Kardashian on tyylikäs ;-) Hipstereistä ne herrasmiesmäisemmin pukeutuvat ovat kivan näköisiä, tosin liian nuoria minulle.

En myöskään syty mielikuvituksettomasta mattivanhastyylistä. Moni mies joutuu toki käyttämään pukua töissä, mutta silloinkin voi käyttää edes vähän mielikuvitusta.

Pidän eniten smart casual-tyylistä ja miehistä, jotka pukeutuvat aika normisti mutta valikoivat vaaattensa ja kenkänsä huolella ja ehkä lisäävät jonkun kivan yksityiskohdan asuunsa. 

Ja tämä koskee siis vain pukeutumistyyliä, eikä tarkoita etteikö ihminen voisi olla kiva ja kiinnostava pukeutui hän sitten miten tahansa.

Vierailija
105/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lössähtäneet farkut, lippalakki, pappatakki.

Vierailija
106/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset sopivat harvoin miehelle... etenkin hontelolle miehelle ei sovi...

Vierailija
107/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkityyli: Mustat farkut, musta nahkatakki, buutsit, pitkät ohuet liruhiukset jotka ei ole nähneet parturia.

Katupartio-tyyli.

Tauski-tyyli.

Vierailija
108/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Aurinkolasit, olipa sitten kyse miehestä tai naisesta. Haluan nähdä silmät. Kaikki aurinkolasit on typerän näköisiä varsinkin jos käyttöön ei ole hyviä perusteita

– Puku, kravatti, suorat housut, pikkutakki ja muut saman tyylin vaatteet

– Purjehduskengät, pikkukengät, louferit ja muut vastaavat

– Tatuoinnit ja tupakointi sukupuolesta riippumatta

– Minikokoiset balleriinatyyliset avokassukat miehillä

– Pillihousut

– Hihattomat paidat

– Nahkavaatteet

– Halvat verkkarit, tuulihousut ja -takit, halpahallien Michelin-ukko -toppatakit talvella

Olen mies itsekin.

Vierailija
109/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvein on muodikas trendipelle. Jopa Hankkijan lippis ja Tokmannin (puhtaat) vaatteet on parempi.

Komppaan. Liika ulkonäöstä huolehtiminen ja pakonomainen trendien seuraaminen antaa sekä narsistisen että tyhjäpäisen vaikutelman.

Tyylitön voi olla myös tyylikkäästi. Ei ne vaatteet tee miestä, vaan se miten ne kantaa :)

Vierailija
110/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tekorusketus ja meikki miehellä ei sovi, vähän gaymäinen metroseksuaali.

Vierailija
111/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Manprit, liian iso t-paita ja ”järkevät” sandaalit

- kaulaketjut

- musta puku, musta paita ja värikäs kravatti

Vierailija
112/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset sopivat harvoin miehelle... etenkin hontelolle miehelle ei sovi...

Lyhyet hiukset sopivat harvoin naisille... etenkin massavalle naiselle ei sovi...

Vierailija
113/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Näin itse asiassa ihan tänään yhden miehen joka oli päälaelta kaljuuntunut mutta näytti todella hyvältä kun oli säästänyt ne hiukset jotka vielä oli jäljellä, eikä vetänyt kokonaan nahkapääksi.

ei tuommosella pelle hermanni-kampauksella vaan voi näyttää hyvälle.Hiukset pois kokonaan, jos ne alkaa lähteä. Itse tykkään kaljuista miehistä. Kammottavia tyylejä ovat juuri ne hiukset kasvatetaan kiilaksi ja liimataan bostikilla pään toiselle puolelle -hiustyylit.Samoin inhoan sellasta siistiä "miestukkaa".

Vierailija
114/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset tai haisevat vaatteet

Rinta -tai kainalokarvat paljastavat paidat

Yläosattomuus

Persvaon tai alushousut paljastavat housut

Vierailija
115/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkselit ja suorat housut. Juuei.

Vierailija
116/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski-tyyli on ehdoton turn-off Ed Hardyineen kulutettuine farkkuineen.

Vierailija
117/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Jersey Shore ja Tauski ole tyyleinä sama?

https://www.thedailybeast.com/does-mtvs-jersey-shore-even-belong-in-2017

https://www.google.com/search?q=Tauski&client=firefox-b-d&source=lnms&t…

Sillei vähän köyhä, mutta blingbling..

On noiden Jersey Shoren naistenkin tyyli kammottava.

Tuo Tauski on kyllä pohjanoteeraus, mitähän akat siinä näkee? Nuo farkut on HIRVEÄT.

Vierailija
118/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen muka-kova-äijjä/hevari/metallimies 🤢 hyi yrjö 😱.

Vierailija
119/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, ocdb, chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mulle kanssa kiitos ja anteeksi, ainoa jonka tunnistin, oli Adidas, jossain listassa, noita muita en tiedä mitä ovat ??????????????????????????????

Vierailija
120/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyneellä miehellä "hopeakettu"-viritelmät. On käyty vähän salilla, ja sitä yritetään esitellä liian kirkkaan punaisella paidalla josta rintanapit auki. Yliruskettuneen nahan päällä karvapilvi johon kultakääty uppoaa. Hihat rullattu piukaksi koko ajan otsa hiessä jännitettävien hauisten puoleen väliin. Liian iso "kulta"kello. "Poikamaista" hoikkuutta korostetaan vyöttämällä "nuorekkaat" pakaroita nuolevat kesähousut pastellivärisellä vyöllä. Kaiken kruunaa öljyiset hiuslaineet, männävuotinen partavesi ja kuumana "neitokaisten" perään vilkkuvat silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi