Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
41/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normohomo.

Vierailija
42/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

OCDB on yhden tyyppinen kauluspaita, chinot on housut. Tuossa varmasti haetaan jotain sellaista hieman muodollisempaa ja konservatiivisempaa pukeutumistyyliä, ei siis farkku- ja hupparityyliä. Jos nyt haet tuota OCDB:tä tai koko nimellä Oxford cloth button down ja sitten chinos, ja löydät noilla paitoja ja housuja, niin yhdistele mielessäsi.

Ok, toi Oxford cloth button down on näköjään tuollainen "myyntimiespaita". Työntää pois minutkin. Assosiaatio, että tämmöinen äänestää kokoomusta ja haluaa autoksi jonkun kikkelinjatkeen ja vapaalla harrastaa  jotain, millä saa kehuskella, tyyliin golfia.

Helsingissä näkee kyllä preppy-tyyliä sen verran tyylikkäinä versioina, että se on miellyttävää katsella eikä ole luotaantyöntävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoustalo- ja Tauski-tyylit tulee ainakin mieleen. Mun mieheni olisi aika Tarjoustalo, mutta koska mulla on sanaseni sanottavana miehen vaatehankinnoissa, niin pukeutuu siistimmin. Mä siis aina jossain vaiheessa sanon, että nyt pitäisi vaihtaa nukkavieruja vaatteita uusiin, ja sitten etsin kaupasta, netistä tai tori.fistä sopivia ehdokkaita, joista mieheni sitten valitsee. 

Nukkavierut vaatteet ovat sopivia kotiin, mutta ihmisten ilmoille en lähtisi niissä. Itselläkin on ihan koti vaatteita, jotka ovat aivan ihania päällä.

Toisten vanhoja vaatteita jostakin Torista ostaviin en ole törmännyt, se tuntuu minusta jo aika kaukaa haetulta, että joku aikuinen äijä tai hänen Justiina selaisi käytettyjä vaatteita netistä ja mies saisi valita niistä itselleen ihan itte sitten. Huhheijaa...

Myös tuo, että nainen valitsee miehensä vaatteet on noloa miehelle. Ei mies silloin mikään Mies ole, vaan joku naisen ikioma pikkumies, jota nainen pukee haluamallaan tavalla. Mies on siis täysin hiiri silloin. Ymmärrän vielä jotkut kalsarit, sukat ja teepaidat, mutta sen jälkeen alkaa jo vähän tökkiä.

Mä en nyt ymmärrä, mitä sä tässä haet. Ensin kerrot, että ei nukkavieruja vaatteita pidetä ihmisten ilmoilla ja sitten kerrot, miten hirveän noloa on, jos vaimo jollain tavalla välittää miehensä ulkoisesta olemuksesta.

Mun mieheni ja sun ero on todennäköisesti siinä, että sä olet jollain tavalla kiinnostunut siitä, miltä näytät, ja toisaalta myös kiinnostunut siitä, että muut varmasti pitävät sua miehekkäänä. Tuossa viestissäsi arvioit monin sanoin sitä, millainen miehen pitää olla, on noloa, jos vaimo valitsee jne. Mun mieheni taas ei ole kiinnostunut ulkonäöstään, mutta ei myöskään siitä, mitä toiset ihmiset ajattelevat hänestä tai hänen miehuudestaan. Hän on vähän sellainen erakko ja oman tiensä kulkija. Mutta tiedätkös mitä? Mä olen kiinnostunut siitä, miltä mieheni näyttää, enkä halua katsella häntä rumissa ja kuluneissa vaatteissa. Siksi olemme sopineet, että mä autan miestäni vaatteiden ostamisessa. 

Jos pidät kaukaa haetulta sitä, että ostetaan käytettyjä vaatteita netistä, niin pidä ihan rauhassa! Ja jos sun mielestä on noloa, että nainen auttaa miestä ostamaan vaatteita (mä en siis niitä valitse, vaan ehdotan, ja mies valitsee), niin saat ihan vapaasti kokea häpeää, jos koet sen tarpeelliseksi! Ja kait sulla on oikeus yrittää määritellä sekin, millaisia miestan ja naisten ja parisuhteiden pitäisi olla, mutta mitä hyötyä siitä on? Millä tavalla sä varmistat, että kaikki varmasti noudattavat niitä sun sääntöjäsi? Aika stressaavalta kuulostaa.

Vierailija
44/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

OCDB on yhden tyyppinen kauluspaita, chinot on housut. Tuossa varmasti haetaan jotain sellaista hieman muodollisempaa ja konservatiivisempaa pukeutumistyyliä, ei siis farkku- ja hupparityyliä. Jos nyt haet tuota OCDB:tä tai koko nimellä Oxford cloth button down ja sitten chinos, ja löydät noilla paitoja ja housuja, niin yhdistele mielessäsi.

Aha. Eli siis kauluspaita ja housut. Miksei voi sanoa suoraan? Ja siis kauluspaita ja housut on hyvä vai ei ole? Mulle kyllä käy painaa meneen ilman housujakin, mutta se ei oo ihan sallittua julkisesti. Mut jos haluut tulla kattoo, niin voin kyllä sulle vetästä helikopterit ihan privaatisti (jos oot nainen).

Tää on tyyliketju.

Eli kyse ei ole siitä, että on "kauluspaita ja housut" vaan tietyn tyyliset kauluspaita ja housut.

#pitääkövääntäärautalangasta

Vierailija
45/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Eli siis kaulispaita ja housut. Miksei voi sanoa suoraan? Ja siis kauluspaita ja housut on hyvä vai ei ole? Mulle kyllä käy painaa meneen ilman housujakin, mutta se ei oo ihan sallittua julkisesti. Mut jos haluut tulla kattoo, niin voin kyllä sulle vetästä helikopterit ihan privaatisti (jos oot nainen).

Varmasti itsekin ymmärrät, että jos sanoo "kauluspaita", niin vaihtoehtoja on erilaisia, ja jos sanoo "housut", niin sekin kattaa aika monenlaiset erilaiset kahden lahkeen vaatteet.

Mä en ottanut noihin mitenkään kantaa, kerroin vain, millaisia ne ovat, kun sulla oli tiedonhaullisia ongelmia.

En ole kiinnostunut peniksestäsi, ja suoraan sanottuna ihmettelen, miksi kirjoitit tuon kommentin. Oletko sä niitä, jotka lähettelevät munakuvia naisille kysymättä?

Vierailija
46/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suvatsevainen.Jokainen olkoon sellanen,kun on.

Vierailija
47/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E.

En ymmärrä tätä, että ensin kysytään, ja sitten osoitetaan mieltä, kun autetaan sen tiedonhaun kanssa. Älkää kysykö, jos ei kiinnosta. Googlella mäkin tuon paitatyypin löysin, ei montaa sekuntia mennyt siinä. Chino-housut olivat entuudestaan tutut.

Vierailija
48/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-imaamiparta tai letitettävä parta miehellä

-epäsiistit pitkät hiukset (=hiukset on pitkät vain siksi, että pääsisi vähemmällä)

-runsaat tatuoinnit ja lävistykset (tyyliin hihatatuoinnit, pohjetatuoinnit..)

-juice tai spede, jos kaljua jo ilmaantunut (tarviiko edes perustella..)

Vierailija
49/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Eli siis kauluspaita ja housut. Miksei voi sanoa suoraan? Ja siis kauluspaita ja housut on hyvä vai ei ole? Mulle kyllä käy painaa meneen ilman housujakin, mutta se ei oo ihan sallittua julkisesti. Mut jos haluut tulla kattoo, niin voin kyllä sulle vetästä helikopterit ihan privaatisti (jos oot nainen).

Tää on tyyliketju.

Eli kyse ei ole siitä, että on "kauluspaita ja housut" vaan tietyn tyyliset kauluspaita ja housut.

#pitääkövääntäärautalangasta

Chinot näyttävät olevan rennommanpuleiset suorat housut, joita voidaan pitää jos ei halua pitää farkkuja. OCDB näyttää olevan ei-ruudullinen pitkähihainen kauluspaita, joka on minulle ehdoton ei, koska siinä ei ole rintataskua, jossa voi pitää puhelinta..

Vierailija
50/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräjormatyyli ei kolahda eli usein liian isot reisitaskuhousut tai -caprit, liian iso ruutupaita tai roikkuva t-paita sekä varrelliset tummat urheilusukat yhdistettynä crocseihin, vaellussandaaleihin tai mustiin möhkölenkkareihin. Vanhemmat miehet pukeutuvat usein liian isoihin vaatteisiin, mikä saa heidät näyttämään ryhdittömiltä ja valahtaneilta. Hihaton t-paita näyttää kauhealta, jos ei ole nuori, lihaksikas ja litteävatsainen.

Vierailija
51/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on luotaantyöntävä, samoin pitkät hiukset yhdistettynä partaan ja viiksiin. Suurimmalle osalle ei parta sovi lainkaan, vaikka se onkin juuri nyt niin trendikäs. Kauhein on harmaankirjava, hoitamattoman näköinen turpajouhikko, joka leviää kaulalle ja poskille. Vaatetyyleistä kaikki nukkavierun näköiset, vääränkokoiset asut näyttävät kauheilta.

Vierailija
52/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Näin itse asiassa ihan tänään yhden miehen joka oli päälaelta kaljuuntunut mutta näytti todella hyvältä kun oli säästänyt ne hiukset jotka vielä oli jäljellä, eikä vetänyt kokonaan nahkapääksi.

Itsellä kaljuuntuminen jo siinä vaiheessa että näyttäisin hullulta professorilta tai Juicelta jos antaisin sivu- ja takatukan rippeiden kasvaa. Tykkääkö naiset oikeasti siitä enemmän kuin jos vaan viikoittain vedän kokokaan kaljuksi koneella?

No ei todellakaan. Ensimmäinen kerta kun ikinä edes kuulen jonkun esittävä, että sellainen järkky osakalju olisi parempi kokonaan kaljuksi vedetty. Ihan kunnolla pois vaan jos kerran kaljuuntuu. 

Kaljussa ei muutenkaan ole mitään vikaa, mutta riippuu aika paljon ihmisestä ja tyylistä miten sen kantaa. 

Vierailija
53/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on luotaantyöntävä, samoin pitkät hiukset yhdistettynä partaan ja viiksiin. Suurimmalle osalle ei parta sovi lainkaan, vaikka se onkin juuri nyt niin trendikäs.

Täysin eri mieltä, parta tekee todella monesta miehestä ihan huomattavasti paremman näköisen.

Vierailija
54/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ananasjonne-tyyli. Tosin harvemmin tätä näkee aikuisilla miehillä (luojan kiitos).

Tarkoittaa?

Äläkä vttu sano, että googlaa.

Vierailija
55/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne armeijatyyliset vaatteet ja kun pitää olla maastokuosit miltei alati päällä.

Kankaiset, olisivatko paksuhkoa puuvillaa tai popliinia, liivit, joissa on taskuja ja kapeita lokeroita, vapaa-aikana soveltuu jotenkin, mutta jotkut käyttävät miltei ihan joka paikassa, ovat ilmeisen mieltyneitä niihin.

Reisitaskuhousut muualla kuin vapaa-aikana, ei juhlavammassa käytössä tai treffeillä.

Vaaleanharmaat pappakengät muilla kuin pappaikäisillä tai ihan valkoiset nahkakengät arkikäytössä.

Ihan vaan muutenkin väärät tai rönttöset kengät saattavat pilata hyvän vaikutelman.

Tosiaan liian pienet tai pinkeät housut, tosin ei ihan liian suuretkaan ole hyvät.

Vierailija
56/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ananasjonne-tyyli. Tosin harvemmin tätä näkee aikuisilla miehillä (luojan kiitos).

Tarkoittaa?

Jos sulle vastaa, alatko taas puhua peniksestäsi?

Vierailija
57/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoustalo- ja Tauski-tyylit tulee ainakin mieleen. Mun mieheni olisi aika Tarjoustalo, mutta koska mulla on sanaseni sanottavana miehen vaatehankinnoissa, niin pukeutuu siistimmin. Mä siis aina jossain vaiheessa sanon, että nyt pitäisi vaihtaa nukkavieruja vaatteita uusiin, ja sitten etsin kaupasta, netistä tai tori.fistä sopivia ehdokkaita, joista mieheni sitten valitsee. 

Nukkavierut vaatteet ovat sopivia kotiin, mutta ihmisten ilmoille en lähtisi niissä. Itselläkin on ihan koti vaatteita, jotka ovat aivan ihania päällä.

Toisten vanhoja vaatteita jostakin Torista ostaviin en ole törmännyt, se tuntuu minusta jo aika kaukaa haetulta, että joku aikuinen äijä tai hänen Justiina selaisi käytettyjä vaatteita netistä ja mies saisi valita niistä itselleen ihan itte sitten. Huhheijaa...

Myös tuo, että nainen valitsee miehensä vaatteet on noloa miehelle. Ei mies silloin mikään Mies ole, vaan joku naisen ikioma pikkumies, jota nainen pukee haluamallaan tavalla. Mies on siis täysin hiiri silloin. Ymmärrän vielä jotkut kalsarit, sukat ja teepaidat, mutta sen jälkeen alkaa jo vähän tökkiä.

Minusta on täysin ok, jos nainen avustaa miestä vaatteiden valinnassa. Ei se vaikuta miehekkyyteen millään tavalla. Kaikki eivät yksinkertaisesti ole samalla tavalla kiinnostuneita vaatteista ja perillä tyylistä.

Vierailija
58/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa?

Googlaa ananastukka. Itse kyllä näkisin, että se pelkkä tukkamalli ei ole vielä se tyyliongelma, vaan kokonaisuus tietynlaisten vaatteiden kanssa.

-eri-

Vierailija
59/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa?

Jos sulle vastaa, alatko taas puhua peniksestäsi?

En ole täällä koskaan tehnyt niin, mutta jos haluat voin kyllä aloittaa.

Vierailija
60/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-farkut +kauluspaita (jonka helmat tungettu farkkujen sisään)

-shortsit +hihaton paita +lippis (ehkä tatskoja ja epäsiisti parta )

- kaikki jääkiekon tmv. junttilajin fanipaidat, kaulaliinat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi