Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
21/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, ocdb, chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Vierailija
22/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljut miehet. Yöks.

Ei se ole mikään tyyli, jos mieheltä lähtee hiukset. Myös miehiltä lähtee tukka vaikkapa syöpähoitojen takia. Menetkö sinä heille yökkäilemään?

On se tyyli, jos leikkaa hiukset pois, vaikka ne kasvaisivat normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, ocdb, chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Kannattaa googlata. Ei kannata pyydellä anteeksi edes läpällä tuntemattomien mielipiteiden takia.

Vierailija
24/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis.

Vierailija
25/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa googlata. Ei kannata pyydellä anteeksi edes läpällä tuntemattomien mielipiteiden takia.

No suoraan sanottuna ei kiinnosta pätkääkään googlata mitään urbaanisanakirja-kamaa. Olen aikuinen.

Vierailija
26/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jersey Shore ja Tauski ole tyyleinä sama?

https://www.thedailybeast.com/does-mtvs-jersey-shore-even-belong-in-2017

https://www.google.com/search?q=Tauski&client=firefox-b-d&source=lnms&t…

Sillei vähän köyhä, mutta blingbling..

On noiden Jersey Shoren naistenkin tyyli kammottava.

Vierailija
27/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varmasti sitten tyylittömyyden huippu. Ikää on 50 ja pukeudun usein farkkuihin ja hupparin. Kesällä ruutupaitaan ja shortseihin. Väriskaala on kuitenkin melko konservatiivinen. Olen kaljuuntunut päälaella ja leikkaan viikon välein kaikki pois. Pidän myös viiksiä ja leukapartaa.

Vierailija
28/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukat housut

Vierailija
29/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suoraan sanottuna ei kiinnosta pätkääkään googlata mitään urbaanisanakirja-kamaa. Olen aikuinen.

Mäkin oon aikuinen, mutta kyllä mä silti googlaan sellaisiakin asioita, jotka eivät ihan suoraan liity juuri oman ikäpolveni kokemusmaailmaan. Vielä en ole törmännyt siihen, että jonkin asian tietämisestä olisi ollut erityistä haittaa.

Vierailija
30/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoustalo- ja Tauski-tyylit tulee ainakin mieleen. Mun mieheni olisi aika Tarjoustalo, mutta koska mulla on sanaseni sanottavana miehen vaatehankinnoissa, niin pukeutuu siistimmin. Mä siis aina jossain vaiheessa sanon, että nyt pitäisi vaihtaa nukkavieruja vaatteita uusiin, ja sitten etsin kaupasta, netistä tai tori.fistä sopivia ehdokkaita, joista mieheni sitten valitsee. 

Nukkavierut vaatteet ovat sopivia kotiin, mutta ihmisten ilmoille en lähtisi niissä. Itselläkin on ihan koti vaatteita, jotka ovat aivan ihania päällä.

Toisten vanhoja vaatteita jostakin Torista ostaviin en ole törmännyt, se tuntuu minusta jo aika kaukaa haetulta, että joku aikuinen äijä tai hänen Justiina selaisi käytettyjä vaatteita netistä ja mies saisi valita niistä itselleen ihan itte sitten. Huhheijaa...

Myös tuo, että nainen valitsee miehensä vaatteet on noloa miehelle. Ei mies silloin mikään Mies ole, vaan joku naisen ikioma pikkumies, jota nainen pukee haluamallaan tavalla. Mies on siis täysin hiiri silloin. Ymmärrän vielä jotkut kalsarit, sukat ja teepaidat, mutta sen jälkeen alkaa jo vähän tökkiä.

Vierailija
31/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nuorekkaampi kun se vetää koneella kaikki tukan pois kun antaisi kasvaa niin että se kalju korostuisi ja kamalan näköinen se reuna kranssi ehdottomasti vanhentaa. Lyhyt sänki parempi kuin ihan nahkapää joka alkaa kiiltämään. 

Vierailija
32/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

Vierailija
33/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään olkapäille ulottuva kihara rasvaletti ja kulahtaneet farkut+farkkutakki tai joku nahkarotsi. Siihen päälle aromikas ominaistuoksu. Yhhh...

Tällaisilla farkkutakkipultsarityypeillä kuitenkin pyörii naisia ympärillä eli joku tykkää.

Vierailija
34/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varmasti sitten tyylittömyyden huippu. Ikää on 50 ja pukeudun usein farkkuihin ja hupparin. Kesällä ruutupaitaan ja shortseihin. Väriskaala on kuitenkin melko konservatiivinen. Olen kaljuuntunut päälaella ja leikkaan viikon välein kaikki pois. Pidän myös viiksiä ja leukapartaa.

Aika lailla samaa, tosin ikää vasta karvan alle 40 ja tukka kasvaisi jos antaisin kasvaa, mutta on vaan niin saakelin paljon mukavampi ja helpompi vetästä koneella pois viikon parin välein. Farkut ja huppari on aika vakiosetti.

Vierailija
35/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitäköhän vttua. En ymmärrä suurinta osaa näistä mitä täällä on lueteltu: jersey shore, oc,db chino etc. Mitä jos oon vahingossa joku noista kun en tiedä mitä ne on? Saanko anteeksi?

Mä en saanut googlaamalla mitään, kun laitoin ocdb ja chinot on housut tai kengät, joten sekään ei oikein avaudu mulle tyylinä. Että arvoitukseksi jää :)

OCDB on yhden tyyppinen kauluspaita, chinot on housut. Tuossa varmasti haetaan jotain sellaista hieman muodollisempaa ja konservatiivisempaa pukeutumistyyliä, ei siis farkku- ja hupparityyliä. Jos nyt haet tuota OCDB:tä tai koko nimellä Oxford cloth button down ja sitten chinos, ja löydät noilla paitoja ja housuja, niin yhdistele mielessäsi.

Vierailija
36/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, meinasin vastata tuolle chino, ocdb tyypille myös, että minullakaan ei ole mitään hajua mitä ne ovat, mutta täällä on muitakin! Ja en jaksa googlatakaan, pärjään mukavasti ilman sitä tietoa. Otan ihmiset ihmisinä, en ocdbchinoina.

Vierailija
37/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OCDB on yhden tyyppinen kauluspaita, chinot on housut. Tuossa varmasti haetaan jotain sellaista hieman muodollisempaa ja konservatiivisempaa pukeutumistyyliä, ei siis farkku- ja hupparityyliä. Jos nyt haet tuota OCDB:tä tai koko nimellä Oxford cloth button down ja sitten chinos, ja löydät noilla paitoja ja housuja, niin yhdistele mielessäsi.

E.

Vierailija
38/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanajan malliset vaatteet. Kyllä huomauttaisin jos +55v miheni alkaisi pappa vaatteissa kulkemaan. Onneksi hän ostaa uusia vaatteita ja nuorekkaita malleja kun jotku miehet eivät osta enään uusia vaatteita tai hakee jotain 50-luvun malleja UFFin alennusmyynnistä. 

Vierailija
39/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanpuhuva hevarityyli on ainakin aika kaukana omasta mieltymyksestäni.

Vierailija
40/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Eli siis kaulispaita ja housut. Miksei voi sanoa suoraan? Ja siis kauluspaita ja housut on hyvä vai ei ole? Mulle kyllä käy painaa meneen ilman housujakin, mutta se ei oo ihan sallittua julkisesti. Mut jos haluut tulla kattoo, niin voin kyllä sulle vetästä helikopterit ihan privaatisti (jos oot nainen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan