Seppälän koulukuvat - en ole tilannut mitään ja kuvia on tulossa!
Siis mitä helvettiä. Menin heidän kuvapankkiin katsomaan lasten koulukuvia ja huomasin, että kuvien muokkausaika on umpeutunut ja tiedoiisni näkyi tilaukseni, jota en siis ole tehnyt!!! On tulossa magneettikuvia ja ties mitä. Miten helvetissä voivat lähettää kuvai kun en ole mitään tilannut. Ja onpa erikoista, että tilauksen voisi tehdä vain tietyn ajan sisällä.
Kaikki kuvat lähtee palautukseen näin erikoisesta toiminnasta. Aion toki soittaa sinne maanantaina.
Kommentit (67)
En jaksa lukea läpi. Otin luokkakuvan, kahden kuvan muotokuva-arkin ja tarra-arkin. Postikuluineen 12,95€. Mielestäni ei paljon. Minulla on kolme lasta, joten olen joutunut maksamaan summat kolminkertaisina. Tai joutunut - ihan vapaaehtoisesti otin. Tämä oli viimeinen koulukuva (abikuopuksen). Keväällä vielä yo-kuvat ja sitten on minun osaltani koulukuvat taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Tilaamatta lähetettyä tuotetta ei tarvitse maksaa. Miksi koulukuvilla on laista poikkeava sääntö? Ei koske minua, mutta ihmettelen vain.
Et siis ole edes nähnyt sitä kaavaketta, jonka vanhempi täyttää ja allekirjoittaa? Siinä se tilaus tehdään, kuvien ilmestyttä tulee ilmoitus vanhemman itse ilmoittamaan numeroon tai sähköpostiin. Kuvat voi myös peruuttaa tai palauttaa.
Haluatko vielä ihmetellä jotain, mikä ei koske sinua ja josta et mitään... niinku hei tiedä 😁
Vierailija kirjoitti:
Itselleni koulukuvat ovat muistoja lapsuudesta ja nuoruudesta. Eikä meidän perheen viimeiset rahat niihin kulu.
Ei ole edes kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi koulukuvat on törkeää rahastusta. Heti ensimmäisellä kouluviikolla tulee kuvaaja. Ensimmäisenä koulupäivänä kuvauslappu repussa. Hirveän kalliita kuvia, puhumattakaan jos on useampi lapsi. Palautan surutta kuvat. Osan joskus pidän. Pakkomyyntiä.
Meidän lapselle tilattiin muki kuvalla. Hinta oli 19,90€. Siis yksi muki. Kauhistuin hintaa, mutta ajattelin ettän onhan se sitten kiva muisto aikuisena jos lapsi sitä hyvin kohtelee ja pysyy ehjänä sinne saakka.
Rahastusta todellakin.
Onko kukaan muu tilannut koskaan mukia kuvalla?
Vierailija kirjoitti:
[
Joo, Ifolorilta itse otetulla kuvalla. Maksoi alle kympin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Joo, Ifolorilta itse otetulla kuvalla. Maksoi alle kympin.
Oho. Halvalla sait. 😲
Eihän se ole pakkomyyntiä,kun voit ne kaikki surutta palauttaa!