Seppälän koulukuvat - en ole tilannut mitään ja kuvia on tulossa!
Siis mitä helvettiä. Menin heidän kuvapankkiin katsomaan lasten koulukuvia ja huomasin, että kuvien muokkausaika on umpeutunut ja tiedoiisni näkyi tilaukseni, jota en siis ole tehnyt!!! On tulossa magneettikuvia ja ties mitä. Miten helvetissä voivat lähettää kuvai kun en ole mitään tilannut. Ja onpa erikoista, että tilauksen voisi tehdä vain tietyn ajan sisällä.
Kaikki kuvat lähtee palautukseen näin erikoisesta toiminnasta. Aion toki soittaa sinne maanantaina.
Kommentit (67)
Sama juttu, menin muokkaamaan ja maksuvaiheeseenkin, mutta keskeytin sen. Kuvat tuli postissa kuitenkin laskun kera.
En ajatellut maksaa, jos tulee maksumuistutus niin vetoan siihen, etten ole mitään tilannutkaan
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kuvausfirmojen rahastajat av:lla paikalla, kun niin kärkästä viestiä tulee, jos ei lähde rahastukseen mukaan ja on joku lappu täytetty väärin/jätetty täyttämättä tms.
Toivottavasti teidän rahastusbisnekset karahtaa vielä kiville.
Voi että sulle on elämä varmasti kyllä vaikeaa. Senkin ymmärtäminen, että toiset osaa lukea ja ymmärtää mihin nimensä laittavat. Koita jaksaa jospa joku seuraavalla kerralla kertoisi sullekkin mihin nimen laitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kuvausfirmojen rahastajat av:lla paikalla, kun niin kärkästä viestiä tulee, jos ei lähde rahastukseen mukaan ja on joku lappu täytetty väärin/jätetty täyttämättä tms.
Voi että sulle on elämä varmasti kyllä vaikeaa. Senkin ymmärtäminen, että toiset osaa lukea ja ymmärtää mihin nimensä laittavat. Koita jaksaa jospa joku seuraavalla kerralla kertoisi sullekkin mihin nimen laitat.
Hah, en laita nimeä yhtään minnekään. Te rahastuspskafirmat voisitte puolestaan lopettaa sen lappujen pakkosyötön koululaisten vanhemmille (itse en ole koululainen enkä vanhempi). Mutta samapa tuo, teidän pskabisnekset vielä loppuu joskus ja saatte mennä kortistoon itkemään ja kuvailemaan kameravehkeillänne liitteitä päiväraha-anomuksiinne :D
Linkki kuviin tuli toissapäivänä. Sanottiin myös, että jos ei kahdenviikon kuluessa ole kuvia muokattu, lähettävät kotiin katsottavaksi. Ilmoitin samantien etteivät lähetä pakettia. Case solved.
Parempia kuvia saan kännykällä itse ja lapsi ei halua luokkakuvaa.
Lisäksi meille oli vahingossa laitettu väärän seiskaluokan ryhmäkuva. Ilmoitin siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse et ilmeisesti lue sopimuksia, joita allekirjoitat. Lisäksi Seppälän koulukuvien www sivuilta löydät helposti vastauksen tässä keuhkoamaasi tilaukseen. Siellä on ohjeet palautukseen.
Vierailija kirjoitti:
Linkki kuviin tuli toissapäivänä. Sanottiin myös, että jos ei kahdenviikon kuluessa ole kuvia muokattu, lähettävät kotiin katsottavaksi. Ilmoitin samantien etteivät lähetä pakettia. Case solved.
Parempia kuvia saan kännykällä itse ja lapsi ei halua luokkakuvaa.
Lisäksi meille oli vahingossa laitettu väärän seiskaluokan ryhmäkuva. Ilmoitin siitäkin.
Miksi lapsesi ei halua luokkakuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse et ilmeisesti lue sopimuksia, joita allekirjoitat. Lisäksi Seppälän koulukuvien www sivuilta löydät helposti vastauksen tässä keuhkoamaasi tilaukseen. Siellä on ohjeet palautukseen.
En ole koululainen enkä vanhempi, mutta muistan kyllä tämän pskalafkan omilta kouluajoilta.
Lopettakaa se lappujen tunkeminen kouluille, tehän vain haluatte höynäyttää tyhmiä allekirjoittamaan turhia lappusia, jotta saavat kotiinsa turhaakin turhempia koulukuvia laskun kera. Pelkkää rahastusta ja höynäytystä.
Mulle tuli edelliseen asuntoon jonkun koulukuvia ja osoite oli mun. Soitin sinne, että teillä on väärä osoite, mutta kuulemma se osoite oli. No annoin palautetta ja pistin postiin. Tässä on se erikoisuus, että kyseisessä asunnossa ei ollut koskaan ennenkään asunut kouluikäistä tai ylipäätään minkään ikäistä lasta, sillä ostin asunnon nuorelta lapsettomalta parilta, jotka olivat uudehkossa talossa alkuperäisasukkaita. Kysyin heiltäkin, että onko joku muu asunut siinä, ei ollut.
Haluaisin digikuvina kaikki, mutta ei taida olla mahdollista edes näin "digiaikana" ...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin digikuvina kaikki, mutta ei taida olla mahdollista edes näin "digiaikana" ...
Olen kyllä sellaisenkin vaihtoehdon nähnyt, kun vaan muistaisin millä yrityksellä.
Kuvausryhmän henkilökunta laitettu kommentoimaan. Saiko rehtori taas uuden kännykän ja läppärin kuvaus luvasta kuten tapana on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, menin muokkaamaan ja maksuvaiheeseenkin, mutta keskeytin sen. Kuvat tuli postissa kuitenkin laskun kera.
En ajatellut maksaa, jos tulee maksumuistutus niin vetoan siihen, etten ole mitään tilannutkaan
Taas yksi ääliö. Miksi et laittanut ettet halua mitään? Miksi annat niiden lähettää turhaan sulle ne kuvat? Ja sun pitää ne palauttaa jos et maksa, muuten syyllistyt petokseen. Turha vedota että et ole tilannut koska sen lapun olet täyttänyt missä olet antanut kaikki tietosi sähköpostia myöden ja laittanut nimen alle.
Alapeukkujen ja hyvin kärkkäiden viestien perusteella kuvausfirma on täällä paikalla haukkumassa ihmisiä, jotka eivät ota kuvia tai ovat sen typerän lappusen (jota ei saisi edes kouluissa jaella) menneet täyttämään väärin tai täyttämään ylipäätään.
Siinähän alapeukutatte, mutta kyllä se vielä tulee teillekin ehjä eteen. Sitä ei teidän turhat alapeukut muuta miksikään.
Eikös kysely paperisena anneta ensin kotiin ennen kuin kuvataan että mitä ottaa.Tiedot siihen maksajasta ainakin täällä sillai ja ylimääräiset jos tulee voi lähettää takaisin.
Tilaamatta lähetettyä tuotetta ei tarvitse maksaa. Miksi koulukuvilla on laista poikkeava sääntö? Ei koske minua, mutta ihmettelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Tilaamatta lähetettyä tuotetta ei tarvitse maksaa. Miksi koulukuvilla on laista poikkeava sääntö? Ei koske minua, mutta ihmettelen vain.
Lue se lappu, jonka allekirjoitat ja annat lapsesi mukaan kouluun kuvauspäivää varten.
Itselleni koulukuvat ovat muistoja lapsuudesta ja nuoruudesta. Eikä meidän perheen viimeiset rahat niihin kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue se lappu, jonka allekirjoitat ja annat lapsesi mukaan kouluun kuvauspäivää varten.
Ei koske minua, sanoin. Mielestäni tuo koulukuvaus rikkoo GDPR-tietosuojalakia. Kerrotaanko niissä lapuissa, mihin tietoja käytetään?
Ei ole mikään pakko osallistua koulukuvaukseen. Munkin luokalta osa tuli vain ryhmäkuvaan johon lupalappua ei tarvittu. Osa ei tullut siihenkään.