Antti Kaikkonen ja Satu Taiveaho: Ero
Oho.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/75e98b79-ed42-4454-9e6e-7a981ecd…
(linkin takana on vain että Satu ilmoitti asiasta FB:ssa ja asiasta lisää hetken kuluttua. Laitoin linkin vaan että en ole keksinyt omasta päästäni)
Kommentit (538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni vaihtoi minut puolta nuorempaan. Ymmärrän vasta nyt, että keskityin aikoinaan liikaa lapsiin. Erosta kärsi kaikki paitsi mieheni, jolla on nyt uusi vaimo ja pienet lapset.
Eiköhän se exäsi ole se suurin kärsijä nyt? Ilmeisesti teidän lapset on jo isompia? Exäsi on uudelleen samassa tilanteessa, missä sinusta erosi. Samaa p....aa eri paketissa. Nauti sisko nauti, vedit pidemmän korren!
Olen kärsinyt eron jälkeiset kymmenen vuotta. Se on vaikuttanut lapsiinkin.
Onneksi lapset saivat ja saavaat viettää aikaa miehen uuden perheen kanssa. Heillä menee käsittääkseni hyvin. Itse olen menettänyt työn masennuksen takia, syön unilääkkeitä ym. kaikki tämä eron takia.
Naiset pitäkää huolta miehistänne vaikka ei aina siltä tuntuisikaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni vaihtoi minut puolta nuorempaan. Ymmärrän vasta nyt, että keskityin aikoinaan liikaa lapsiin. Erosta kärsi kaikki paitsi mieheni, jolla on nyt uusi vaimo ja pienet lapset.
Eiköhän se exäsi ole se suurin kärsijä nyt? Ilmeisesti teidän lapset on jo isompia? Exäsi on uudelleen samassa tilanteessa, missä sinusta erosi. Samaa p....aa eri paketissa. Nauti sisko nauti, vedit pidemmän korren!
Onneksi lapset saivat ja saavaat viettää aikaa miehen uuden perheen kanssa. Heillä menee käsittääkseni hyvin. Itse olen menettänyt työn masennuksen takia, syön unilääkkeitä ym. kaikki tämä eron takia.
Naiset pitäkää huolta miehistänne vaikka ei aina siltä tuntuisikaan!
Ei nyt aikuinen ihminen noin kiinni saa olla yhdessä miehessä. Naimisiin mennessä pitää aina miettiä myös plan B, ikinä ei saa olla liian varma toisesta ihmisestä ja pistää hänen varaansa koko omaa elämää. Opeta tuo heti myös omille mahdollisille tyttärillesi. Onni täytyy löytyä itsestä.
Mä tunnen tämän parin, silleen aika pintapuolisesti ja hyvänpäiväntuttuna, joskus kahviteltu. Mukavia ja fiksuja ihmisiä molemmat, avioero tuli todella isona yllätyksenä!
Joskus vähän ihmettelin jatkuvaa julkisuuteen hakeutumista, esim. näitä isoja parisuhdehaastatteluja ip-lehdissä. Jäin käsitykseen, että rouvalle oli tärkeää olla julkisuudessa, herra osallistui vähän penseästi. Aivan valtavasti heillä oli kyllä kaikenlaista luottamustoimea, harrastusta, työmatkailua, iltamenoja ja remontointia ja rakentamista. Olisi voinut olla fiksua vähän rauhoittaa tahtia .
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mies jaksa katsella lapsiperhearkea tuossa iässä. Antti saa helposti parikymppisen missin tai mallin ja voi nauttia elämästä.
Satu jää yksinhuoltajaksi maalle.
Mutta mitenköhän äänestäjät reagoivat, jos Antti vaihtaa paljon nuorempaan? Ihmiset arvioivat poliitikkoja kuitenkin vähän eri tavalla kuin viihdemaailman julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mies jaksa katsella lapsiperhearkea tuossa iässä. Antti saa helposti parikymppisen missin tai mallin ja voi nauttia elämästä.
Satu jää yksinhuoltajaksi maalle.Mutta mitenköhän äänestäjät reagoivat, jos Antti vaihtaa paljon nuorempaan? Ihmiset arvioivat poliitikkoja kuitenkin vähän eri tavalla kuin viihdemaailman julkkiksia.
Eikö Saulikin valittu presidentiksi? Paavo Lipponen toimi pääministerinä jne.
Eli vauhdittaa varmasti poliittista uraakin.
Ilkka Kanervallakin on ollut jo vuosia 22 vuotta nuorempi Elina ja hyvin on politiikassa pysynyt.
Uusi tyttöystävä tuo varmasti pisitiivista julkisuutta. Ja mahdollinen biologinen lapsi nuoren vaimon kanssa. Paavo Lipposenkin imago muuttui Päivin ja lapsien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitäkää huolta miehistänne vaikka ei aina siltä tuntuisikaan!Ei nyt aikuinen ihminen noin kiinni saa olla yhdessä miehessä. Naimisiin mennessä pitää aina miettiä myös plan B, ikinä ei saa olla liian varma toisesta ihmisestä ja pistää hänen varaansa koko omaa elämää. Opeta tuo heti myös omille mahdollisille tyttärillesi. Onni täytyy löytyä itsestä.
Omat vanhempani erosivat kun minä ja siskoni olimme jo vähän vanhempia. Isäni perusti uuden perheen ja äitini surutyön tehtyään jatkoi aikuisen naisen elämää. Matkusteli, vietti aikaa meidän tyttärien kanssa, löysi myöhemmin kivan miehen ja heillä on kivaa vapaata elämää. Isäni edelleen istuu koulun vanhempainilloissa ja tappelee teinien kanssa, ikää jo 60 ja raskasta näyttää olevan. Nuori vaimokin on ihan tavallinen pyylevä keski-ikäinen perheenäiskä.
Minusta olisi aivan järkyttävän kamalaa ja surullista, jos äitini olisi lopettanut oman elämänsä eron jälkeen. Olen tosi iloinen nyt hänen puolestaan, elää selkeästi elämänsä parasta vaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kävisi mitkä kurssit niin ei voi tajuta mitä se elämä on lasten kanssa ja yleensä miehet voi paeta sitä arkea ja ero tulee.
Moni mies näin tekee ja sitten tulee riitaa.
Seurauksena ero.He taitavat olla klassinen pari: Vaimo jolle lapset "kaikki kaikessa" ja joka haluaa olla sataprosenttisen hyvä äiti ja on siksi sietämätön. Pitää olla tietynlainen kodinhoitohuone ja pitää olla hiihtokoulu (kolmevuotiaalla) ja pitää olla näin ja pitää olla noin.
Mies taas ei kunnolla tajua ollenkaan mitä se lapsiperhe tarkoittaa. Mm haastattelussa (kun molemmat lapset oli juuri tulleet) sanaili näin:
"Olen tavannut paljon vanhempia poliitikkoja, jotka harmittelevat, että eivät olleet tarpeeksi kotona lasten ollessa pieniä
.
Koetan välttää sitä virhettä
.
Vaikka olisi tiukkakin työpäivä, pyrin siihen, että näen lapset hereillä joko aamulla tai illalla
.
Jos se ei onnistu, riipii aina sydäntä
."Eli hetki aamulla tai hetki illalla on hänen mielestään "tarpeeksi kotona olemista".
kansanedustaja Sirkkaliisa Anttila kertoi aikanaan haastattelussa että ennen töihin lähtöä pitää lasta sylissä 12 min.
Heillä biologiset lapset ja mies oli sikafarmari eli se isä kuitenkin lähtökohtaisesti aina siellä kotona.
Ja sitten se kansanedustajan homma on tuollaista. Se pitää hyväksyä. Sitä en ymmärrä, miksi sossut sijoittaa tällaiseen perheeseen kaksi lasta valtavan nopealla aikataululla. Hehän saivat sen toisen niin nopeasti, että heillä oli jo uusi lapsi siinä vaiheessa, kun yleensä vasta aloitellaan toista prosessia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitäkää huolta miehistänne vaikka ei aina siltä tuntuisikaan!Ei nyt aikuinen ihminen noin kiinni saa olla yhdessä miehessä. Naimisiin mennessä pitää aina miettiä myös plan B, ikinä ei saa olla liian varma toisesta ihmisestä ja pistää hänen varaansa koko omaa elämää. Opeta tuo heti myös omille mahdollisille tyttärillesi. Onni täytyy löytyä itsestä.
Omat vanhempani erosivat kun minä ja siskoni olimme jo vähän vanhempia. Isäni perusti uuden perheen ja äitini surutyön tehtyään jatkoi aikuisen naisen elämää. Matkusteli, vietti aikaa meidän tyttärien kanssa, löysi myöhemmin kivan miehen ja heillä on kivaa vapaata elämää. Isäni edelleen istuu koulun vanhempainilloissa ja tappelee teinien kanssa, ikää jo 60 ja raskasta näyttää olevan. Nuori vaimokin on ihan tavallinen pyylevä keski-ikäinen perheenäiskä.
Minusta olisi aivan järkyttävän kamalaa ja surullista, jos äitini olisi lopettanut oman elämänsä eron jälkeen. Olen tosi iloinen nyt hänen puolestaan, elää selkeästi elämänsä parasta vaihetta.
Hienoa äitisi puolesta, mutta minä en ole yrityksistä huolimatta löytänyt miestä. Ex-mies tuhosi sisälläni asioita, joita käyn vieläkin terapiassa läpi. Näytän helposti tunteeni ja lapsetkin joutuivat kärsimään vuosien surusta. Joku on verrannut eroa kuolemaan. Siltä se minusta tuntui ja tuntuu ajoittain edelleen.
Toiset eivät löydä kumppania koko elämänsä aikana. Niin se vaan menee. Yritän muuttaa katkeruuttani olemalla onnellinen ex-miehen puolesta. Hänellä on nuori vaimo, pienet lapset ja uusi talo.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanervallakin on ollut jo vuosia 22 vuotta nuorempi Elina ja hyvin on politiikassa pysynyt.
Uusi tyttöystävä tuo varmasti pisitiivista julkisuutta. Ja mahdollinen biologinen lapsi nuoren vaimon kanssa. Paavo Lipposenkin imago muuttui Päivin ja lapsien myötä.
Ja niin unohtuu sitten nuo sijoitetut lapset.
Minulla sama tilanne. Mies ilmoitti kesken lapsiperhearjen muuttavansa nuoremman naisen luokse.
Olin shokissa ja masentunut. Sain nukuttua vain unilääkkeiden avulla. Lapset tietysti kärsivät. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä etsimään uutta miestä. Hyvä että jaksoin käydä kaupassa ja hoitaa arkea.
Nyt erosta on kulunut 7 vuotta ja olen elänyt yh-äidin arkea. Masennuslääkkeiden ja terapian avulla sain itseni jonkunlaiseen työkuntoon, mutta en ole se sama ihminen kuin ennen eroa. En iloinen ystävien seurassa tai edes halua nähdä ihmisiä.
Ex-mies meni naimisiin uuden nuorikkonsa kanssa. Se ei parantanut omaa olotilaani. Heillä on nyt parivuotias lapsi. Matkustelevat ja viettävät perheaikaa meidän entisellä huvilalla. Omat lapset tykkäävät olla siellä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkoselle juuri tämä nykyinen puoliso on tuonut positiivista julkisuutta, lapsettomuus/adoptiovaikeudet/sijaisvanhemmuus taas ovat herättäneet sympatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ollut selvä juttu, että Satu hoitaa ne yh-äitinä. Käytäntö ei varmaan ole mitään uutta ja ihmeellistä.
Antti on todennäköisesti kohta uusissa naimisissa ja sijoituslapset saavat uusia sisaruksia. Se on sijaislapsillekin mukava asia!
Hienoa äitisi puolesta, mutta minä en ole yrityksistä huolimatta löytänyt miestä. Ex-mies tuhosi sisälläni asioita, joita käyn vieläkin terapiassa läpi. Näytän helposti tunteeni ja lapsetkin joutuivat kärsimään vuosien surusta. Joku on verrannut eroa kuolemaan. Siltä se minusta tuntui ja tuntuu ajoittain edelleen.
Toiset eivät löydä kumppania koko elämänsä aikana. Niin se vaan menee. Yritän muuttaa katkeruuttani olemalla onnellinen ex-miehen puolesta. Hänellä on nuori vaimo, pienet lapset ja uusi talo.[/quote]
Miksi sun pitäisi olla onnellinen exäsi puolesta, kuspäisen tempunhan tuo teki. Liikaa annat painoa omalle osuudellesi, tais olla miehen paikkainen jo valmiiksi. Opettele arvostamaan itseäsi ja lopeta syyttely, mieti mikä sinut tekisi onnelliseksi. Ehkä jokin terapiakin voisi olla tarpeen tai jopa masennuslääkitys että saisit alkuun uuden loppuelämäsi elämän.
Kyllä se luonne ratkaisee.. Ollaan oltu 23v. naimisissa. Ei tukiverkkoa eikä mitään pusuttelu lomia.
Viihdytään kotona ja on ollut luontaista että lapset aina mukana.
No ei se Vapunkaan liitosta tiedä kuinka se kestää vaikka käy lomilla miehensä kanssa.
Katsotaan viiden vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se luonne ratkaisee.. Ollaan oltu 23v. naimisissa. Ei tukiverkkoa eikä mitään pusuttelu lomia.
Viihdytään kotona ja on ollut luontaista että lapset aina mukana.
No ei se Vapunkaan liitosta tiedä kuinka se kestää vaikka käy lomilla miehensä kanssa.
Katsotaan viiden vuoden päästä.
Voihan teillekin tulla ero siinä missä muillekin. Mistä tiedät mitä puolisosi pään sisällä ajattelee? Himoitsee kenties toista?
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanervalla oli jo aikuiset biologiset lapset ja hän ehti siinä välissäkin seurustella jo.
Hieman eri asia kuin jättää 3- ja 5-vuotias sijoitettu lapsi.
Kanervalla oli myös jo mittava poliittinen ura ja vakaa asema ennen tätä tyttöystävää. Kaikkonen on nimenomaan hyötynyt tästä tyrkky-Taiveahosta ja näistä loputtomista perhehaastatteluista.
Ne ovat nostaneet hänet tunnetuksi ja pois sellaisesta perusmöllikepulaisen imagosta.
Vierailija kirjoitti:
Toiset eivät löydä kumppania koko elämänsä aikana. Niin se vaan menee. Yritän muuttaa katkeruuttani olemalla onnellinen ex-miehen puolesta. Hänellä on nuori vaimo, pienet lapset ja uusi talo.
Miksi sun pitäisi olla onnellinen exäsi puolesta, kuspäisen tempunhan tuo teki. Liikaa annat painoa omalle osuudellesi, tais olla miehen paikkainen jo valmiiksi. Opettele arvostamaan itseäsi ja lopeta syyttely, mieti mikä sinut tekisi onnelliseksi. Ehkä jokin terapiakin voisi olla tarpeen tai jopa masennuslääkitys että saisit alkuun uuden loppuelämäsi elämän.
Olen käynyt terapiassa kymmenisen vuotta. Masennuslääkitys on auttanut pysymään edes jollain lailla järjissäni. Ilo on kadonnut elämästä.
Jouduin töistäkin pois tuon masennuksen takia ja se suisti elämää vielä enemmän raiteiltaan. Raha-asiat ovat todella huonosti. Asun kunnan vuokra-asunnossa. Melkoinen ero kymmenen vuoden takaiseen elämääni. Meillä oli talo, mökki, vapaus valita kaupasta mitä ruokaa osti. Sellaiset pienet asiat muistuvat nyt mieleen. Kun saisi mennä ruokakauppaan ja ostaa sellaista ruokaa mitä haluaa eikä sitä mihin on varaa. Vaatteet ostan kirpparilta.