Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kroppa miehellä pitää olla?

Laihaläski
21.09.2018 |

Ajattelin, että tällaisella keskustelulla voisin karistaa ne viimeisetkin toiveet siitä, että saisin naisen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut saa syttymään

Pitkä

Harteikas

Isot kämmenet

Vahvat reidet (ei tyhjät housut)

Ei hoikka eikä bodari, vaan sellainen "roteva" mies. Vatsaakin voi olla, kunhan ei pinkeää kaljamahaa. Ei hyvin näkyväksi treenattuja lihaksia kuten hauiksia, pyykkilautavatsaa...

Pituus lähinnä siksi, että olen itse 179cm enkä halua tuntea oloani liian isoksi naiseksi pienemmän miehen kanssa. Tyhmää, tiedän..

Haluan ison miehen koska olen itse iso nainen.

Haluan ison miehen koska olen itse siro ja naisellinen.

Vierailija
22/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BSdetector kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla tuhti, vatsakas, lihaksikas (ei liikaa), harteikas, mielellään pitkähkö, mutta ei tätä nykyaikaista pillijalka-, luisevalantioista, ohutkäsivartista (nuoriso)mallia. Ei voi mitään, mutta kun katson näitä kapoosia poikavartaloita (usein telkussa, varsinkin brittirealityohjelmissa) mieleeni tulee heinäseipäät. Eilenkin jotain ohjelmaa katsoessani totesin, että kaverilla ei liene yhtään lihaksia, ei reisissä, ei hauiksessa, ei vatsassa - ainoastaan tikkuvartalo ja siihen suhteessa iso pää. Ei tuokaan kyllä voi olla tervettä?

No entäs naiset sitten?

Paksut kädet (mutta ei lihaksikkaat).

Iso maha, vyötärö levein kohta vartalossa.

Tikkujalat.

Eipä tuokaan ole järin terveen näköistä.

Aloita niille oma ketju.

Mä tykkään sellaisesta sopusuhtaisesta ja terveen näköisestä miesruumiista. Ei tarvi olla päkki näkyvissä, mutta on kyllä tykkää tynnyristäkään. Se on ihan kiva jos esim hauiksen muoto näkyisi lepotilassakin käsivarren paksuimpana kohtana, mutta ei tarvi sen enempää pullottaa. Muutenkin lihaksikkuus sitä luokkaa, että näkyy jos jännittää, mutta lepotilassa ei tule esille vahvasti. Pituus on plussaa. Jalkoja kannattaa treenata, sillä vahvat reidet on seksikkäät. Urheilullisuus muutenkin on iso plussa, sillä hyvän kunnon omaavat miehet jaksavat yleensä kauemmin sängyssä.

Eli ei mitään sellaisia vaatimuksia mitä kaikki, myös sinä Ap, ei onnistuisi saavuttamaan jos on valmis näkemään yhtään vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BSdetector kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla tuhti, vatsakas, lihaksikas (ei liikaa), harteikas, mielellään pitkähkö, mutta ei tätä nykyaikaista pillijalka-, luisevalantioista, ohutkäsivartista (nuoriso)mallia. Ei voi mitään, mutta kun katson näitä kapoosia poikavartaloita (usein telkussa, varsinkin brittirealityohjelmissa) mieleeni tulee heinäseipäät. Eilenkin jotain ohjelmaa katsoessani totesin, että kaverilla ei liene yhtään lihaksia, ei reisissä, ei hauiksessa, ei vatsassa - ainoastaan tikkuvartalo ja siihen suhteessa iso pää. Ei tuokaan kyllä voi olla tervettä?

No entäs naiset sitten?

Tikkujalat.

Aloita niille oma ketju.

Mä tykkään sellaisesta sopusuhtaisesta ja terveen näköisestä miesruumiista. Ei tarvi olla päkki näkyvissä, mutta on kyllä tykkää tynnyristäkään. Se on ihan kiva jos esim hauiksen muoto näkyisi lepotilassakin käsivarren paksuimpana kohtana, mutta ei tarvi sen enempää pullottaa. Muutenkin lihaksikkuus sitä luokkaa, että näkyy jos jännittää, mutta lepotilassa ei tule esille vahvasti. Pituus on plussaa. Jalkoja kannattaa treenata, sillä vahvat reidet on seksikkäät. Urheilullisuus muutenkin on iso plussa, sillä hyvän kunnon omaavat miehet jaksavat yleensä kauemmin sängyssä.

Eli ei mitään sellaisia vaatimuksia mitä kaikki, myös sinä Ap, ei onnistuisi saavuttamaan jos on valmis näkemään yhtään vaivaa.

Eli sinulle kävisi esim.

- lyhyt

- pulloharteinen

- siroluinen

Kunhan vain olisi vahvat reidet ja erottuvat hauikset?

Vierailija
24/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on osa kehoa. Pää pitää olla myös oikean muotoinen.

Vierailija
25/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BSdetector kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BSdetector kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs naiset sitten?

Tikkujalat.

Aloita niille oma ketju.

Eli sinulle kävisi esim.

- lyhyt

- pulloharteinen

- siroluinen

Kunhan vain olisi vahvat reidet ja erottuvat hauikset?

Mä en edes tiedä millaiset on pullohartiat. Jos on yhtään lihaksia, eli sen verran että ne tulee esille kun jännittää, on hartioissakin muotoa. Kuinka lyhyt on lyhyt? Sillä pituus on kyllä toivottavaa, mutta jos jäbä on muuten tosi hyvä, niin varmaan siitä selvittäisiin. Tietty jos on mua lyhyempi (alle 165cm) niin pitää kyllä olla muuten tosi priimaa. Miltä näyttää siroluisuus urheilullisella miehellä? Jos luet tekstini, niin huomaat, että pidän urheilullisesta miesruumiista. Eli jonkinlaista urheiluntapaista olisi hyvä harrastaa, sillä harrastan itsekin. Olisi kai miehellekin nöyryyttävää jos mä voittaisin sen lukkopainissa.

Vierailija
26/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on nallekarhu. On sopivasti mahaa ja partaa.

Mun mies on parraton iskämaha.

Vierailija
27/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Nämä kannattaa lukea tarkkaan.

Kaikkien toivemies on geneettisesti sama, eroa on lähinnä siinä halutaanko ko. mies

- nallekarhuna

- atleettisena

- hoikkana

Kerro minulle: onko näiden lukeminen tarkkaan (ja kyseleminen ja jankkaaminen) tehnyt sinut onnelliseksi? Onko se jotenkin parantanut elämäsi laatua? Vai miksi nämä kannattaa lukea tarkkaan?

Vierailija
28/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Kaikkien toivemies on geneettisesti sama, eroa on lähinnä siinä halutaanko ko. mies

- nallekarhuna

- atleettisena

- hoikkana

Kerro minulle: onko näiden lukeminen tarkkaan (ja kyseleminen ja jankkaaminen) tehnyt sinut onnelliseksi? Onko se jotenkin parantanut elämäsi laatua? Vai miksi nämä kannattaa lukea tarkkaan?

Ja vielä: MIKSI yhdenkään sinkkumiehen kannattaisi viettää perjantai-iltansa lukemalla tätä keskustelua tarkkaan sen sijaan, että hän menisi sinne, missä on naisia ja etsisi sellaisen naisen, joka pitää juuri hänen kropastaan?

Vierailija
29/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan on luonteeltaan täydellinen minulle.

Vierailija
30/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei haittaa vaikka olis ylipainoa, itsellänikin on. Ja silloinkin kun olin laiha itse, olin ylipainoisen kanssa. Toivon että kuitenkin liikkuu ja tykkää käydä esim.lenkillä. Niin minäkin teen vaikka olen läski. 

Vierailija
31/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, leveät hartiat, tuhti mutta lihaksia jonkun verran käsissä ja rintalihakset.. eli sellanen iso nallekarhumainen, vatsakas ei mitään six-packeja.

Vierailija
32/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa...olen niin kuumana työkaveriini, joka on ihanan lihaksikas, testosteroni vaan huuruaa kun hän on lähelläni. Hän ei ole mikään sellainen pyykkilautavatsa, muttei yhtään vatsakaskaan, vaan kaikkiaan ihanan iso, jämäkkä, harteikas ja lihaksikas ja tekee mut ihan hulluksi tulemalla lähelle. Ja ne ihanat nauravat silmät, ja nauru, se ilme, kun hän vinkkaa silmää kun nähdään, ja ne huumaavat hetket, kun saan nauttia läheisyydestä.

Kun hänellä on lyhythihainen paita, niin paidanhihat kiristävät... Uuh aah...

Niin mun makuun! Toivottavasti vaimo ei tunnista kuvauksesta.

Vierailija
33/33 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

- nallekarhuna

- atleettisena

- hoikkana

Ja vielä: MIKSI yhdenkään sinkkumiehen kannattaisi viettää perjantai-iltansa lukemalla tätä keskustelua tarkkaan sen sijaan, että hän menisi sinne, missä on naisia ja etsisi sellaisen naisen, joka pitää juuri hänen kropastaan?

No niinpä. Tai jos siroluisuus ja pullohartiat aiheuttavat niin suurta ahdistusta, niin viettäisi aikansa mielummin salilla ja lenkkipolulla parantamassa ryhtiä ja hankkimassa massaa niiden sirojen luiden peitoksi. Mutta kun on kivempi istua hartiat lysyssä, kyynerpäät munissa näppäimistön äärellä, näytön kelmeän valon loisteessa valittamassa...