Kuinka usein saat orgasmin sekstaillessasi miehesi kanssa?
Eli kun harrastatte seksiä miehesi kanssa, niin miten usein saat orgasmin? Itse en saa oikeastaan koskaan. Yksin kyllä.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Muistetaanpa että voi mennä toisinkin päin..
Vaimoni saa joka kerta kun sekstailemme 5-20 orkkua.
Minä taas miehenä laukean noin neljänä kertana viidestä..
Et silleen..
Vaimosi feikkaa, jotta saisi sinut tulemaan nopeammin ja homma loppuisi. Trust me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa koskaan. Alussa mieheni yritti nuolemalla ja hyväilemällä, mutta ei sekään toiminut, vaikka kuinka yritin opastaa ja neuvoa. Liian pitkään jatkuttuaan sormettaminen tai nuoleminen alkaa tuntua lähinnä pahalta, jolloin pyydän lopettamaan.
En syytä miestä, minä vaan en pysty saamaan orgasmia toisen koskutuksesta. Oma sormi on ainoa, mikä toimii. Harrastan seksiä lähinnä miehen ja läheisyyden takia. Rakastan miestäni ja tykkään hyväillä ja olla hänen lähellään muuten. Seksi vaan ei ole mun juttu.
ehkä kannattaisi kokeilla jonkun muun miehen kanssa, kas jos vaikka yllättyisit? Ehkä oot vain liian turtunut tuohon tilanteeseen etkä ees tule tuota vaihtoehtoa ajatelleeksi?
Siis yllytätkö sinä oikeasti tuota kirjoittajaa pettämään miestään?
en minä yllytä mihinkään suuntaan, vaan ainoastaan kehoitan ajattelemaan ja punnitsemaan asiaa. Hän voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä vapaasti.
Se etti saa orgasmia yhdynnässä on normaalia mutta jos ei edes kosketuksesta paitsi omasta niin herää epäilys osaako toinen koskettaa oikein
No mikä siinä on että et saa yhdynnässä? Kumminkin moni kertoo näin.
Minulle on miehenä tärkeää esileikki ja hyväilen naista monin tavoin, kumpikin käy kuumana. Sitten kunnolla ja kyllä sen oikean asennon ja tahdin löytää luonnollisesti.
Hyvältähän se tuntuu kun nainen supistelee ja puristaa.
Joka kerta. En edes suostuisi seksiin, jos se on täysin yksipuolista.
Höh, joka kerta tietenkin. Joskus usemmankin. Mieheni sen sijaan saa orgasmin vain aniharvoin, koska en kestä sitä jyystämistä loputtomiin.
Tumma paahto kirjoitti:
No mikä siinä on että et saa yhdynnässä? Kumminkin moni kertoo näin.
Minulle on miehenä tärkeää esileikki ja hyväilen naista monin tavoin, kumpikin käy kuumana. Sitten kunnolla ja kyllä sen oikean asennon ja tahdin löytää luonnollisesti.
Hyvältähän se tuntuu kun nainen supistelee ja puristaa.
Et ole opiskellut anatomiaa tai edes lukenut ketjua? Suurin osa naisista ei saa pelkällä yhdynnällä ihan anatomisista syistä eli klitoris ei saa riittävästi kiihotusta. Googleta, lue ketju, opiskele. Se, mitä sinä kutsut esileikiksi on monelle naiselle sitä parasta seksiä tai se ja yhdyntä niin, että yhdynnän aikana käytetään vibraa tai omia sormia klitoriksen kärjen kiihottamiseksi. Ja pelkkä yhdyntäkin voi olla mukavaa, mutta kuten sanottu, useimmille se ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaanpa että voi mennä toisinkin päin..
Vaimoni saa joka kerta kun sekstailemme 5-20 orkkua.
Minä taas miehenä laukean noin neljänä kertana viidestä..
Et silleen..
Vaimosi feikkaa, jotta saisi sinut tulemaan nopeammin ja homma loppuisi. Trust me.
Ei feikkaa.. Trust me!!!
Ennen häneen tutustumista olisin voinut epäilläkin..
Aina paitsi jos en ole liian väsynyt, etten jaksa. Yhdessä ollaan oltu nuoresta asti 29 vuotta ja seksiä on 1-5 krt viikossa. Vanhemmiten orgasmin saaminen on helpompaa kuin nuorena.
Tuosta ”ei orgasmia yhdynnässä” asiasta pitäisi päästä näissä seksuaalikeskusteluissa jo eteenpäin. Minä saan lähes aina... mutta hyväilen itseäni samalla sormin tai käytän vibraa. Eivätkö ne naiset ole kokeilleen tätä tekniikkaa, jotka kertovat saavansa yksin mutta eivät miehen kanssa? Olisi kiinnostavaa kuulla.
Siinä mielessä vastuu on tosiaan naisillakin, että itse sitä parhaiten oman anatomiansa tuntee. Mies jyystää onnessaan menemään ja kuten yksikin sankari tuossa edellä, tulkitsee varmaan kaikki huokaukset (20 kpl) naisen orkuiksi.
Pitkä esileikki ja rakastettu olo auttavat myös asiaa. Jos mulkku on kiinni mulkussa, ei siinä mitkään vibratkaan auta.
Joka kerta saan ainakin yhden orgasmin :)
Pari kertaa ollut saamatta 28v aikana. En rakastele koskaan, ellen itse halua. Olen miestä himokkaampi ollut aina. Ei ole mieskään vähälle jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ”ei orgasmia yhdynnässä” asiasta pitäisi päästä näissä seksuaalikeskusteluissa jo eteenpäin. Minä saan lähes aina... mutta hyväilen itseäni samalla sormin tai käytän vibraa. Eivätkö ne naiset ole kokeilleen tätä tekniikkaa, jotka kertovat saavansa yksin mutta eivät miehen kanssa? Olisi kiinnostavaa kuulla.
Siinä mielessä vastuu on tosiaan naisillakin, että itse sitä parhaiten oman anatomiansa tuntee. Mies jyystää onnessaan menemään ja kuten yksikin sankari tuossa edellä, tulkitsee varmaan kaikki huokaukset (20 kpl) naisen orkuiksi.
Pitkä esileikki ja rakastettu olo auttavat myös asiaa. Jos mulkku on kiinni mulkussa, ei siinä mitkään vibratkaan auta.
40 vuoden aikana on tullut kokeiltua niin sormet kuin vibrat ja paljon muutakin. Itselläni ei toimi, koska saadakseni minun pitää voida rentoutua. Onneksi on mies, joka antaa mielellään suuta ja sormia.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika järkyttynyt tästä, etteivät jotkut koskaan saa orgasmia seksissä tai ole koskaan edes saaneet... Tiesin kyllä että monille se voi olla vaikeaa, mutta en olisi ajatellut näin yleisesti. Todella harmillista, olen pahoillani teidän puolestanne. :(
En kyllä oikein myöskään ymmärrä tätä asennetta, että jotkut naiset keskittyvät seksissä pääasiassa miehen orgasmiin - miksi arvotatte oman nautintonne miehen nautintoa alemmaksi, kun eikö seksin ideana ole nimenomaan yhteinen nauttiminen?
Minulle oma orgasmi ei ole mikään ihme juttu. Onhan se pienen hetken ajan huumaavan nautinnollista, mutta en jostain syystä yleensä kaipaa orgasmia. Silloin kun kaipaan, pyydän mieheni hommiin ja minä saan vaan olla. Ehkä pari kertaa kuukaudessa. Muun ajan ei ole mitään kiinnostusta.
Minä olen kuitenkin aika seksuaalinen muuten. Tykkään alusvaatteista ja kuvaamisesta. Rakastan miestäni ja hän rakastaa minua. Miestäni usein vaivaa se kun minä en saa. Ymmärränhän minä sen. En vaan saa yhdynnästä yhtään mitään. Enkä tykkää sormista tai leluista. Seksiä meillä on monta kertaa viikossa. Haluan että miehelläni on hyvä olla. Vaikken nautikaan, ei se pahaa tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa koskaan. Alussa mieheni yritti nuolemalla ja hyväilemällä, mutta ei sekään toiminut, vaikka kuinka yritin opastaa ja neuvoa. Liian pitkään jatkuttuaan sormettaminen tai nuoleminen alkaa tuntua lähinnä pahalta, jolloin pyydän lopettamaan.
En syytä miestä, minä vaan en pysty saamaan orgasmia toisen koskutuksesta. Oma sormi on ainoa, mikä toimii. Harrastan seksiä lähinnä miehen ja läheisyyden takia. Rakastan miestäni ja tykkään hyväillä ja olla hänen lähellään muuten. Seksi vaan ei ole mun juttu.
ehkä kannattaisi kokeilla jonkun muun miehen kanssa, kas jos vaikka yllättyisit? Ehkä oot vain liian turtunut tuohon tilanteeseen etkä ees tule tuota vaihtoehtoa ajatelleeksi?
En halua pettää, joten ei kiitos.
On minulla ollut ennen nykyistäni muitakin miehiä, enkä ole heidänkään kanssaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuoden aikana on tullut kokeiltua niin sormet kuin vibrat ja paljon muutakin. Itselläni ei toimi, koska saadakseni minun pitää voida rentoutua. Onneksi on mies, joka antaa mielellään suuta ja sormia.
Hyvä kuulla että kokeiltu on kumminkin, ja tärkeitä että on löytynyt tapa jolla sinäkin saat. Sitä tosiaan toivoisin että näitä keinoja aktiivisesti kokeiltaisiin eikä vaan tyydyttäisi toteamaan, että en saa...
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin, että en saa kuin yksin. Niin tosiaan, mies hommasi aluksi kaikenlaisia vibroja ja väriseviä penisrenkaita ym. ja kokeiltiin niilläkin, mutta en saa niidenkään kanssa. En saa silloinkaan, jos hyväilen itseäni seksin aikana. En pysty keskittymään samalla tavalla kuin yksin ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, täällä on kyllä turha koittaa joidenkin mieltä avartaa, joillekin luetun ymmärtäminen on niin mahdotonta, voihan siihen liittyä lukihäiriökin osalla, osa on vain estyneitä ajattelemaan. Aina täällä saa vääntää kättä onko kaikkien naisten mahdollista saada orgasmi pelkästä yhdynnästä (ei, ei läheskään kaikkien, ne, jotka saavat, olkoon onnellisia). Klitorista muuten yhdynnän aikana stimuloimalla yhdynnän aikana, suurin osa saa orgasmin, edelleenkään ei kaikki, johon joillain liittyy psykologiset tekijät ja viimeisillä kyky saada orgasmi on oikeasti erilainen kuin muilla.
Ja on totta, että vähemmistö naisista ei ikinä saa orgasmia joko kiihottumiseen liittyvistä tai ihan fysiologisista syistä. Nämä naiset voivat tosiaan oikeasti luullakin tulleensa 20 kertaa seksin aikana ja ehkä jotain heikkoja supistuksiakin tuntea. Kaikki voimakkaan orgasmin saaneet tietävät, ettei kukaan toivu orgasmista 20 kertaa seksin aikana. Mutta mitäpä se meitä haittaa jos pari on onnellinen, eihän siitä kukaan kärsi ellei nainen tarkoituksella feikkaa. Silloin totuuden paljastuminen voi kyllä aikalailla kirpaista.
Joka kerta. Mies ottaa minut iloiten huomioon.
Naimisissa 6 vuotta ja aktiivinen s-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika järkyttynyt tästä, etteivät jotkut koskaan saa orgasmia seksissä tai ole koskaan edes saaneet... Tiesin kyllä että monille se voi olla vaikeaa, mutta en olisi ajatellut näin yleisesti. Todella harmillista, olen pahoillani teidän puolestanne. :(
En kyllä oikein myöskään ymmärrä tätä asennetta, että jotkut naiset keskittyvät seksissä pääasiassa miehen orgasmiin - miksi arvotatte oman nautintonne miehen nautintoa alemmaksi, kun eikö seksin ideana ole nimenomaan yhteinen nauttiminen?
Minä taas luulin olevan yleistä, että nainen ei saa ja harvinaista, jos saa.
Siis yllytätkö sinä oikeasti tuota kirjoittajaa pettämään miestään?